Saj sem se med branjem clanka morda celo malo omehcal in se celo nekako zacel strinjati (morda, morda res malo). Dokler nisem prisel do dela, kjer avtor napi?e, da je neumno (!!!!!!) iti s kolesom iz kr.gore na vrsic, potem pa do mangarta in cez italijo nazaj...
Ne vem... jaz se nisem pocutil neumno, ko sem lani odpeljal to traso. Ja, takrat ko se mi je E-"kolesar" posmehoval na poti na Vrsic.
Ker sem prista? teka na te??e, sploh ko de?uje, sem se tudi tokrat odpravil tect po Orlah in Golovcu.
Ponavadi odte?em krog , ki mi vzame dobro uro. Ker je to za na te??e vseeno malo prevec,sem ubral gozdno pot, ki je ne poznam. Sem mislil da je bli?njica.
Ne vem kako,ampak kot budala sem se vrtel v krogu. Pridem ven na Bizoviku,namesto nekje pri Orlah.
Toliko o bli?njici. Po 1h20min teka so se mi noge ustavile. Takrat mi ni ostalo drugega kot pe? se vrniti do avta na Orlah, kar je bilo to?no 40minut hoje.
Seveda gela ali rozin nisem imel s sabo , ker nekako nisem predvideval se izgubiti, 10eur v ?epu mi pa tudi ni kaj dosti pomagalo.
Prejsnji ?etrtek sem v trgovini proadventure naro?il verigo za specialko .
Je ni bilo na zalogi, naj bi pri?la v ponedeljek.
V sredo in petek sem bil Frei,tako da mi je to ustrezalo. Vseeno v torek pokli?em in vprasam, ce je zadeva pripravljena.
Ko so se v ?etrtem poskusu le oglasili,so mi rekli, da zadeve ?e ni.
V sredo kli?em, se ne javijo. Grem osebno tja, zadeve ?e zmeraj ni.
Re?em da mi te?e voda v grlo,ker grem za podalj?an vikend na turo in mi rece da je 90% da bo v petek (v?eraj) in da me pokli?e.
Seveda klica ?e zmeraj ni.
No,hvala Bogu sem zadevo ?e re?il pri cerinu. V sredo zjutraj nenapovedano pripeljal, vprasal kdaj bi mi lahko to zrihtali (upal sem do konca tedna), pogleda na uro in rece, da v roku treh ur.
Usput popravili ?e desno ro?ko za menjalnik, stro?ek vse skupaj (bovdni,zajle,delo)slabih 140eur.
Tako se dela,ne pa nategovat folk.
Aja,ketna je bila na koncu ?e 3eur cenej?a kot na Lavrici.
Ogromno specialkarjev, ki jih poznam, ima tudi MTB. Predvsem za ohranjanje kondicije pozimi.
Po drugi strani oa nimajo vsi vozniki MTB tudi specialke. Nevem, jaz pozdravim in odzdravim in ene in druge. najveckrat me ignorirajo kaksni nedeljski kolesarji na kaksnih trekingih.
Je pa zanimivo; ko tecem, ni nikakrsnega pozdravljanja med tekaci. Ker jih je prevec, vsak ki ima 5min casa, ze tece. Predvidevam, da je med pohodniki vec neke kolegialnosti.
Nevem, idioti so povsod in v vsaki skupini, ravno tako kot super ljudje. Imel sem ze super druzenje s specialkarji, MTBjevci, pohodniki, tekaci, tudi z DH. Hkrati so se pa kot popolni idioti ze izkazali tudi ze specialkarji,pohodniki, tekaci...
Res se je za vpra?at od kod toliko neverjetne sovra?nosti. Tolerira se vse, od nadle?nega ?atlanja (namenoma dal primer Kobari?kega stola) do uporabe ?i?nic. ?e pa nekdo pribrca na hrib, pa da mu z ene 100w pomaga elektrika, je pa ta osebek direk za na kri?.
Zato ker,vsaj po mojih izkusnjah, uporabniki e-"koles" dostikrat gledajo zviska na normalne kolesarje.
Moje izku?nje s sede?i: na prvi specialki sem imel te?ave z mravljinci.
Kupil sede? z luknjo , da ni pritiska na ?ilo;mravljinci izginejo.
Kupim novo speciako, mi prodajalec pomaga nastaviti kolo " v nulo" ter hkrati re?e,da se jih ve?ina vrne po bolj?i -drazji sede?. Meni ustreza in ga nisem zamenjal.
Moje mnenje je, da je bolj pomembna nastavitev, solidne kolesarske hla?e (seveda brez sp perila). In pa nekega stra?nega udobja se pa? ne more iskati na kolesu. Mene mogo?e mogo?e na za?etku sezone malo boli rit,ampak jbg,malo potrpim.
Sicer pa tako kot je predhodnik napisal,vsak ima svoj faktor, ce je res nevzdr?no , je edino da si sposojas in izbere? najbolj?ega.
Nima? 4 ure ?asa za bicikel? Potem si naravnost idealen kandidat za pedelca. Pa ?e na tisti Krim ki ga ima? ?isto blizu se ti nebi bilo treba z avtom peljat in bi lahko ?el tud po kak?ni drugi poti dol.
Delam 3-4x na teden po 12h... Ne,nimam vsak dan 4h ?asa za kolo
To je res, na Tour al pa Giro vsi pridejo na start s kombiji in ?ele tam se vsedejo na bicikel. Predlagam, da drugi? prikolesarijo tja od doma, Quintana naj pa iz Kolombije kr priplava, da se ne bo ?vercal z avionom al pa ladjo.
Ok, mal heca... sam men je res vseeno al sem v o?eh nekoga kolesar ali ne - jaz se vozim za zabavo in u?ivam v sami poti tako na biciklu kot v avtu, ko se pripeljem na ?tartno destinacijo. ?e naredim 50 al pa 60km je zame ?ist dost, ker iz?rpavat se ne mislim, da bi se pa rabil pred kom hvalit mi pa res ni treba.
Je pa vseeno hecno, da bodo uvedli e-bike kategorijo, ker tukaj bo pa ?ele ?lo za tunanje biciklov ,ki bodo na koncu imeli ?e vsaj 10kW motorje in baterije za 300km.
To je res, na Tour al pa Giro vsi pridejo na start s kombiji in ?ele tam se vsedejo na bicikel. Predlagam, da drugi? prikolesarijo tja od doma, Quintana naj pa iz Kolombije kr priplava, da se ne bo ?vercal z avionom al pa ladjo.
Ok, mal heca... sam men je res vseeno al sem v o?eh nekoga kolesar ali ne - jaz se vozim za zabavo in u?ivam v sami poti tako na biciklu kot v avtu, ko se pripeljem na ?tartno destinacijo. ?e naredim 50 al pa 60km je zame ?ist dost, ker iz?rpavat se ne mislim, da bi se pa rabil pred kom hvalit mi pa res ni treba.
Je pa vseeno hecno, da bodo uvedli e-bike kategorijo, ker tukaj bo pa ?ele ?lo za tunanje biciklov ,ki bodo na koncu imeli ?e vsaj 10kW motorje in baterije za 300km.
To?no to, kolesari se za u?itek. In meni je u?itek ?e usesti se v avto, priti v nepoznan kraj,spiti kavo,pripraviti kolo, odkolesariti svoje, pojesti Pico in nazaj z avtom iz nepoznanega kraja v Ljubljano.
E bike pa naj bo zaradi mene, ampak naj se ne vle?e vzporednic med njim in kolesom.
Se pravi, da js ki mi je glupo delat ene in iste relacije, se nej najprej peljem 100km (po moznosti po asfaltu kjer na gorcu po nepotrebnem obrabljam "kramparce" kjer pride komad gume 40?), pol pa naredim se dodatnih 60km bregov?
Tudi sam delam isto. Z mtb mi je glupo se peljat po asfaltu iz lj do za?etka vzpona na Krim, zato se do tja zapeljem z avtom.
Plus da unicujem gume, prometna cesta plus to, da v?asih pac nimam 4h ?asa za bicikel...
Meni se zdi da tudi tisti kolesarji ki z avtom pripeljejo nekam kolo da se potem tam vozijo, niso kolesarji.
Kako zelo bi morali ?ele ozmerjat tiste, ki za vzpon namesto 250W elektromotorja e- bajka raje uporabijo 200KW, kolikor znese mo? motorja gondole na Veliko planino (Labi pa njemu podobni)
Torej jaz , ki sem Ljubljan?an, nebi smel dati kolo v avto, se zapeljati v Kranjsko goro in potem iti na Vr?i?,mangart, Trbi?... ? Torej naj se vsak vozi samo po svojem obmo?ju?
Potem je sledil dolg spust proti ?em?eniku, potem pa se je nadaljeval vzpon do to?ke kjer je nekega davnega leta stala Tinetova ko?a, kjer je navzdol sledil lep downhill, video sledi umes me je pa po?teno oprala nenapovedana konkretna ploha
Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo.
Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).
Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit.
Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.
Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.
Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.
?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru.
Vsi uporabljajo lu?i podnevi- avtomobilisti, motoristi... samo kolesarji kot najbolj ogro?ena ?ivalska vrsta jih nimajo.
Dnevne lu?i na biciklu sem za?el prakticirat s kolesarsko prikolico za otroke. Prednjih lu?i vidnih v son?ni svetlobi je v ?tacunah morje, zadnje so redkost. Kupil Lezyne s 70lumni rde?e svetlobe, ozek snop, v soncu vidna 1/2 km, pono?i na samo 5 lumnih rahlo slepe?a za avtomobiliste (obrnem navzdol).
Taisto razsvetljavo mulci od 3leta naprej uporabljajo na biciklu v cestnem prometu, ker tak drobi?ek je te?ko opazit.
Kar se ti?e vo?nje pono?i, za na asfalt ne rabi? kaj dosti od lu?i, tolk da vidi? kje je cesta.
Ko me zdravje ?e ni toliko je.. sem MTB precej vozil pono?i. In v gmajni na spustih blato dobesedno pije svetlobo, tam pa res svetlobe nikoli ni dovolj. Iz prakse (govorim za tehni?no zahtevne spuste) - najbolje je po lumnih imeti enakovredni lu?i, eno na balanci z malo ?ir?im snopom - sveti? predse, drugo na ?eladi z o?jim - sveti? dlje in ?e pomembneje, -v ovinke. Z enakovrednima lu?ema na razli?nih vi?inah pridobi? tudi manj ostre sence.
Seveda pono?i vo?nja nikoli ni tak?na kot podnevi, ker te zje.. pomanjkanje ob?utka globine. Pa tudi manj kot 5cm mimo moje noge je ?e pri polni brzini ?el v popolno ?pico o?iljen kol - svetlozelena praprot je odbijala preve? svetlobe da bi pravo?asno opazil kaj je pod njo.
?e ena zanimivost, vo?nja navzgor samo z lu?ko na balanci po kak?ni ozki skalnati potki ko v prvi lovi? ravnote?je in posledi?no na polno opleta? z balanco - dalj ?asa opletajo? snop mi je povzro?i slabost, zato za navzgor obvezno lu?ka na ?eladi ki je bolj pri miru.
Se kar strinjam, sploh tisto s svetenjem v ovinke,kar lahko dose?e? le z ?elko.
Ker ko zapeljem v neosvetljen ovinek, mi hitro zmanjka ravnote?ja. Mi pa ne odgovarja utripanje celke 3cm nad o?mi, tako da imam utripanje raje na balanci.
Je pa ?e 1stvar, ki zelo pove?a varnost pono?i; odsevni jopi?. Jaz sem na za?etku uporabljal kat takega kot je v avtu, le da je na zadrgo. Zdaj pa imam prav namenskega teka?kega,pa tudi sicer imam ?ivo rumeno ?elado .
Moram si pa kupiti ?e odsevne zadeve,ki se dajo na napere na feltno,da sem vsaj malo viden ?e iz boka. v hervisu jih imajo.
Sicer pa pono?i vozim izredno defenzivno in pri?akujem , da me nih?e ne vidi in ne pri?akuje. Do zdaj ?e ni bilo te?av.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://polet.delo.si/dan-mladosti/na-elektricnem-sedezu
Zgleda da me je res povozil cas...
Saj sem se med branjem clanka morda celo malo omehcal in se celo nekako zacel strinjati (morda, morda res malo). Dokler nisem prisel do dela, kjer avtor napi?e, da je neumno (!!!!!!) iti s kolesom iz kr.gore na vrsic, potem pa do mangarta in cez italijo nazaj...
Ne vem... jaz se nisem pocutil neumno, ko sem lani odpeljal to traso. Ja, takrat ko se mi je E-"kolesar" posmehoval na poti na Vrsic.
In potem smo puristicni kolesarji nestrpni...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani