Konkretno izkoristil kombinacijo frei vikenda in lepega vremena.
Sobota: s specialko iz ljubljane na jance,smartno pri litiji, bogensperk,ivancna gorica,pance,orle,ljubljana.
Nedelja: mtb turca preko orl,javorja,vuk.jebin okoli javorja do malega vrha,na pance. In potem ?e tek na Rasico. Kljub temu zvecer uspel zmagati en set badmintona proti frendu, kjer je ponavadi rezultat 6:0 zanj:) .
Hkrati pa zelo lepa gesta osebja v gostilnici na Pancah v soboto. Malce sem se ustel z energijskimi geli in sem na pance prikolesaril konkretno lacen in zdelan. Ker pa sem imel namen iti na pico na Orle,sem zelel na Pancah kupiti zgolj kaki Sneakers ali kaj podobnega. Za tistih 40min bo ze drzalo.
Pridem no3,vprasam kaj imajo in mi rece da najmanj kar imajo je sendvic... recem:"ne,tega pa ne bom,bom ze zdrzal,me pac caka kosilo na Orlah". In gre natakarica za vogal in mi prinese lastno milka cokoladico.
Resila mi je zivljenje.skoraj:) seveda sem ji dal tringelt za 2taki cokoladi... ampak... tako to znajo po nekaterih gostilnah,za razliko od nekaterih,kjer nas dobesedno podijo ven....
Tako da naredim malo reklame za Pance,ce bo kdo kdaj hodil/se vozil/kolesaril tam mimo
Jeee,bravo Seb... skoda za kimija, nevem kaj ga tolk serjejo zadnja leta pri ferrariju s temi postanki. V casu Michaela jim je bila to mocnejsa stran.
Hamilton je pa tokrat imel kar nekaj srece, kljub pokvarjenemu vikendu (kazen, slabe q) je minimalno izgubil, ravno zaradi Kimijevega odstopa pa zaradi Maxovega odstopa.
Redbull... max mi ze od zacetka ne sede,ampak tole kar pa letos pocne, pa prej spada v debotantsko sezono,kot pa v sezono, v kateri naj bi pokazal vsaj malo zrelosti...
Bravo za hondo.
Sicer pa,ponavadi me sesti cut ne vara in upam da me tudi tokrat ne bo; napovedujem naslov vettla...
Berem cajtnge in spletne novice, kjer je govora tudi o nedavnem pripeljaju v Planici, ko so trije majstri besedno"napadli" novinarko A Kanala...
Sem res edini, ki se mu zdi malce pretirana ta gonja proti tem trem opitezem?
Pa ne maram zlorabe alkohola, pijanih ljudi, primitivizma in podobnega, ampak vseeno.. to je slika Planiskega praznika in vecine odraslih obiskovalcev Planice, na katero smo tako zelo ponosni.
O tem kako zelo nezdrav je ?port sem ti ?e govoril. Nejc, ?e ?e ne more? bit pri miru pred televizorjem lepo kot se spodobi, s pirom v eni in s ?ipsom v drugi roki, potem se raje dr?i kolesarjenja - za malenkost manj nezdrav kot tek.
Fenomenalen vikend... vceraj super roadster izlet v istro s soforuma?i in karting dirka,zjutraj zmaga ferrarija, nato odtekel mali kraski maraton , zdaj pa s kolesom na zasluzeno pizzo...
Jeee,ravnokar iz sezanskega malega kraskega maratona...
Sicer sem bil prijavljen na 10km tek, vendar sem si rekel, zakaj pa nebi ze zdaj izpolnil svoje novoletne zaobljube, da v l.2018 pretecem svoj prvi polmaraton....
In sem zavil na levo namesto na desno. ?
S casom 1h55min se sicer ni prevec za hvalit, pa vendar... glede na to, da sem bil ?e 5let nazaj 30kg tezji couch potato in z obzirom, da sem zacel teci sele oktobra lani (ko je bil podvig teci 45minut), sem ponosen sam nase, da sem uspel preteci 21 ne najbolj ravninskih kilometrov, brez kakrsnihkoli tezav.
Ker je bil to moj krepko najdaljsi tek v zivljenju (sicer tecem 8km - 12km) in ker je od zadnje tekaske prireditve minilo vec kot 15let, me je res zanimalo, kako mi bosta psiha in telo sluzila 2h skupaj. Pa je ?lo; defenziven, umirjen zacetek... prvih 10km 58 min, naslednjih 11km vecinoma vzpona pa 57 minut... prisel razmeroma spocit v cilj s povprecnim pulzom 147'.
Sicer je kolo ?e zmeraj na prvem mestu, pa vendar... tudi tek te zasvoji...
Vidim, da se tekanje po Orlah in okolici sredi zime izplaca?.
Avto, na katerega pazim kot na sebe, so mi v?eraj v LJ na pla?ljivem parkirnem prostoru po?kodovali z ostrim predmetom (klju?em?) in to po?teno. Ris, dolg ?ez obojna vrata in ?e vse do branika in to do kovine. Popizdi?.... Predvidevam da bo cena popravila zelo huda. 700-800 ??
?e moje mnenje... prevozil kar nekaj km tudi z 4x4, od transporterja, pathfinderja, amaroka, legacyja, e klase itd... torej brez nekih modernih suv-ov.
Zadeva gre super po snegu in lazjem terenu (seveda so dostikrat najsibkejsi clen gume, sploh pri modernih kvazi terencih).
Se spomnim leta nazaj na motorshowu v Bologni ko so nas testniki peljali v stirikolesno gnani alfi 156... ko smo ze mislili, da je to zgolj alfa s terensko sminko, smo hitro videli, da s pravimi gumami (!!) in pravim soferjem, zadeva pride hudo dalec...
Ampak... v vsakodnevnem prometu se dogaja tocno to, kar pise boss. Marsikdo ( ne vsi), dobi "krila", ko se pelje skoraj kot po tirnicah , medtem, ko se drugi zakopljejo. Hkrati pa pozabljajo, da se bo slej ko prej treba tudi ustaviti in da je obicajen avto pac lazje ustaviti pri 30kmh, kot primerljiv 4x4 pri 50kmh. Podobno velja pri izogibanju oviri npr.
Malo potem doprinese ?e dejstvo, da se sedi visje (obcutek nedotakljivosti) pa recimo vecje/drazje gume , na katerih marsikdo (predvidevam) spara, pa smo tam...
Ne recem, da so vozniki terencev nevarn. Dalec, dalec od tega. Da ne bo kdo uzaljen... trdim pa, da se v takem avtu zlahka spozabis in pozabis, da je pod kolesi slaba podlaga in da jo premagujes izkljucno zaradi 4x4.
Sem tudi sam imel tak primer leta nazaj. Transporter 4motion, se vracam iz Cerkna, snezilo na polno, zadeva lezla po klancih neverjetno. Pridem v lj, zasnezena Smartinska cesta, vsi se peljejo max 30kmh (tudi jaz bi se, ce bi mi ze cel dan drselo pri speljevanju), tako pa sem se peljal 50kmh. Ko se je bilo pa treba ustaviti , sem pa skoraj zbil kolesarja na prehodu za pesce, medtem ko so se usi ostali uspeli ustaviti.
Sicer pa... audi je objavil podatek (upam da ga uspem najti), da je PROCENTUALNO gledano v nesrecah z njihovimi vozili udelezeno vec takih z quatro pogonom... slucaj??
dr?i, pa kar nekaj jih ima v osnovi zadnji pogon in je treba 4x4 priklopit ro?no - sicer nisem poznavalec Nissanov samo mislim, da je Navara ?e eden takih. Vpra?anje kolk lastnikov to ve oziroma se sploh spomni takrat - lahek zadek in pogon zadaj je pa recept za nenadzorovano vrtenje.
Res je,kar nekaj sem se prevozil z pathfinderjem,ki je "sorodnik" navare. V startu ima zadaj pogon,v auto funkciji se pa vklopi 4x4 pozno in hkrati sunkovito,da te, ce pretiravas,zlahka obrne. Resda je to bila 1.eu generacija,torej vsaj 10let star avto.
Najbolje ga je bilo imeti na stalnem 4x4.
Koliko ljudi ve, kako pogon na njihovem suv_u funkcionira, pa nebi...
o?itno no?e? razumeti kaj sem napisal - eno osni pogon veliko bolj sporo?a, da je podlaga drse?a saj se avto te?je premakne oziroma bolje re?eno te?je pospe?uje. Vozniku za volanom to sporo?a, da je podlaga zelo drse?a. 4x4 pogon pa zaradi bolj?e trakcije ne daje takega ob?utka pri pospe?evanju, da zelo drsi in posledica je vo?nja z vi?jimi hitrostmi. Ko pa je treba ustaviti takrat pa deluje fizika. To jkar pi?e?, da bolje sedi zaradi te?e je ?ist overrated, ker velja samo v tistem mejnem podro?ju razmer na cesti. v vseh ostalih pa deluje fizika in inercija deluje precej mo?neje, kot pa sila trenja na podlago.
Sicer pa v zadnjih dveh sne?enjih sem od ?tirih izletov s cest oziroma vrtenj videl tri z avti s pogonom 4x4. Sorento, Navara in Legacy ter en mladec v bmw-ju, ki se je o?itno u?il driftat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zmenjeno?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani