Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.
Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...
Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...
Pa a ti ve?, da lahko gluhi ali naglu?ni vseeno vozijo avtomobile? Saj ostalo se strinjam, ampak kot voznik intervencijskega vozila mora? iz dejanj ostalih voznikov razbrati ali te vidijo/sli?ijo ali ne. Tudi jaz nikogar ne obsojam ampak pravila so jasna - lahko kr?ijo zakon ampak le v primeru, da lahko to varno naredijo. V tem primeru pa? ni bilo varno in je pri?lo do nesre?e. Obsojat zdaj voznika Vitare kar napovprek ni glih fer, ravno tako tudi ne policaja. Pa? se je zgodilo, no big deal, ker je bil le rahel trk. Je pa vseeno dobro, da se taki primeri objavijo v poduk vsem voznikom, vklju?no z vozniki intervencijskih vozil.
Policaj, ki je vozil bi moral dobiti kazen 450 EUR za povzro?itev nesre?e. Ne bo pa dobil kazen za vo?njo skozi rde?o saj to lahko stori, vendar varno in da ne povzro?i nesre?e. Sre?a je vse skupaj bolj dotik kot pa kaj bolj resnega tako, da nekih hudih zadev ne bo. Me pa zanima ali je bil policaj, ki je po?kodoval roko privezan, ker da si po?koduje? roko ob takem rahlem dotiku je pa res kategorija "kr neki".
Pri nas sta bila ma?ka in roomba na bojni nogi in vsak poskus, da bi se napravil red se je sprevrgel v spopad epskih razse?nosti. Po tistem je bla roomba ?ist zmedena, ma?ka pa na robu tega, da se ji zme?a. Smo se pa? odlo?ili, da eden mora it in ma?ka je izvlekla dobitek ter ostala.
Zakaj se tega ne gredo je seveda jasno - DARS-u se gre, da bi delali posel in to je gradnja dodatnih pasov saj se v kombinaciji z izbranimi izvajalci zamenja tudi kak?en kov?ek z denarjem namenjen upravi DARS-a.
A bej?te no, a ?ele zdajle je tole pri?lo ven - sem mislil, da je to samo javna skrivnost.
Moj predlog, mo? naj pa? kup svojga industrijskega, ti pa pa? gospodinjskega. Tako bosta pa? oba zdovoljna, pa ?e tekmujeta lahko kdo bo pa? hitrej?i pri pospravljanju.
Nejc, starost ni problem, problem je samo to a gume primejo normalno ali drsijo. Vse ostalo je BS in dokler na tehni?nem ne bodo merili dejansko torni koeficient gume, bo? imel lahko eno leto stare zimske ?unga lunga gume, ki si jih pred tem veselo vozil na 50-60 stopinj vro?em asfaltu preko poletja. Profila bo dovolj, letnica je tudi Ok, ampak guma je pa betonska.
Avto ima tehni?ni in mora biti bp, ampak kakor je videti ima verjetno ?e gor letne gume saj ga nosi ko ringl?pil!
Ne morem mimo tega komentarja - zakaj naj bi bile po tvoje letne gume krive za to? Niti en sam test ni potrdil tega, da bi bile v mokrem letne slab?e od zimskih in to tudi pri ni?jih temperaturah od pravlji?nih sedmih stopinjah. Ve?ji problem so kvaliteta in izrabljenost gum pa naj bi to bile zimske ali pa letne. Problem je v tem, da ljudje ?parajo pri gumah in en od takih "?parovnih" podvigov je vo?nja zimakov preko poletja in vrelega asfalta, ki dobesedno plastificira gumo, da je popolnoma neuporabna na mokrem.
Omenjeni ovinek se da speljati v mokrem vsaj s 120km/h brez, da bi se povi?al sr?ni utrip, ?e ima? name??ene normalno dobre gume. Tistemu, ki tam drsi pri 80-100km/h pa na kolenih prosim, pojdite zamenjat gume, ker so va?e res ?isto v kurcu in neprimerne za vo?njo, hvala.
?e se je Slovenija odlo?ila, da je policentri?en razvoj nepotreben, in ?e se je odlo?ila da bo poceni koridor za tovornjakarje od ?esar nimamo ni?, samo sr..., potem bi morali ?e davna leta nazaj avtoceste dobiti kak?en dodaten pas ali dva. Ne pa da sedaj razni politi?ari in kvazi strokovnjaki o?itajo, da je raja sama kriva ker za 15 km do Lublane rabijo uro in pol.
Ja, samo pri Dnevniku nas pa sku?ajo prepri?ati, da so avti krivi in ne kamioni za zastoje
To so ugotovili tako, da je na primorski AC cca 9000 kamionov dnevno v povpre?ji in nekaj nad 40.000 avtov. Ker je pa? 44k ve?ja ?tevilka kot 9k, je novinarka veleumno zaklju?ila, da so za zastoje krivi avtomobili. Da pa se preko Slovenije vali toliko kamionov kot v Avstriji, ki ima 3,5x ve?je AC omre?je pa? ni pomemben podatek in da so na?e cestnine tako ugodne, da Slovak in Poljak raje naredita ovinek ?ez Slovenijo, kot pa da bi rinila skozi Avstrijo. Va?n, da imajo pri DARS-u ra?unico.
No, to pa ne - tisti na Dunajski bo dobil od 6-8 let, ta s Corso pa bolj ali manj le pogojno kazen. Bo pa celo ?ivljenje nosil nekoga na du?i in ?e je normalen ?lovek bo to ve?ja kazen kot kakr?en koli zapor.
Na Darsu na?eloma ni? ne mislijo in ve? ali manj delajo po inerciji. ?e bi mislili, ne bi postavljali koli?kov na sredo AC-ja, ne bi kosili trave ob jutranjih konicah.
?e bi imeli ustrezne strokovnjake in bi se jim res ?lo za preto?nost prometa bi danes, ko imajo kamioni elektronsko cestninjenje to izkoristili za urejanje prometa oziroma uravnote?enje le tega. Pa? v jutranjih in popoldanskih konicah za recimo tisto najbolj obremenjeno uro povi?a? ceno uporabe AC-jev za 50% in jo izven konic, ko je manj prometa zmanj?a? za 50%. Tako prakti?no skoraj ni? stro?ki uredi? marsikatero gne?o, ki tako sploh ne bo nastala ali pa bo precej manj?a.
Severna lj. obvoznica bi morala imeti dejasnko status obvoznice in tranzitni promet bi moral uporabljati zgolj AC, kar pomeni ju?no obvoznico, ki je tudi bolj varna zaradi tega, ker tam ni kombiniranih uvozov in izvozov, ki so eni bolj problemati?nih dostopov do AC in med drugim eni izmed vzrokov nastajanja gne?.
Zakaj se tega ne gredo je seveda jasno - DARS-u se gre, da bi delali posel in to je gradnja dodatnih pasov saj se v kombinaciji z izbranimi izvajalci zamenja tudi kak?en kov?ek z denarjem namenjen upravi DARS-a.
A je mogo?e ?udno... avto industrija se do kupcev obna?a milo re?eno arogantno in marsikoga odvrne od nakupa - mene so skoraj. Pa ne samo Mazda, Kia ne dobavi ?eljenega modela niti za test, da bi te vsaj tako prepri?ali, zraven celo ne vedo kdaj bi pa mogo?e kaj dobiliv salone. ?kodo bi blo treba ?akat 6 mersecev ali celo 9 za bencinarja. Itd itd. Tole var?evanje na skladi??enju in politika "just on time" je skoraj pomenila, da marsikdo odpove nakup ali pa vzame malo rabljenega.
Drug faktor je pa ekoterorizem, ki samo grozi, da te bodo ?e bolj lupili in kot da ni CO2 davek dovolj bi se zdaj spravili in obdav?ili vse ostale izpuste in to na obeh koncih. Na samem za?etku ko pla?a? tro?arine DDV-je ter po novem naj bi celo vsebnost ogljika, kot seveda na drugi strani v izpustih tega nazaj v okolje. Samo da bi folku vzeli svobodo in mobilnost in bi jo porinili v roke oblasti, ki edina ve kaj ljudje rabijo in kako se morajo obna?ati.
Hmmm, a mogo?e ostali nacionalni prevozniki v drugih dr?avah pa nimajo izgub. Vse subvencionirane linije na?eloma prina?ajo izgubo, dr?ava pa naj bi jih imela zaradi povezav v svet. Sej je avtobusnih in ?elezni?kih linij tudi ogromno, ki so nerentabilne ampak jih je treba imet. ?al je to tako, to je pa? cena javnih prevozov - saj skos tulijo, da naj ve? uporabljamo javni prevoz. Najprej ga mora? imeti, da ga sploh lahko uporabi?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Blatniki in zavesice so samo za ?ehe - vpra?i Labija.
Pravi dedci vozimo brez in smo potem po hrbtu ?ist taki kot jazbec po glavi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani