P.S. kako se vloži baterijo v ta NEO daljinec, to je pa bolj za v Jamralnik, nikakor ga nisem uspel odpret, potem pa ruska tehnika, ga fliknem po tleh in se nekako odpre, da sem vložil baterijo, heh.
magnet imaš, najlažje z nohtom (ali nečim tankim) razpreš.....
Sportman, ubistvu evo... Sem šel gledat po segmentih na Stravi... Naj povem da to ni v mojem stilu in da sem prvič to naredil,ker kot rečeno , ne dirkam,ampak se vozim na daljše relacije . Ampak,ja... Evo... Me je zanimalo in ja... Zgleda da je kar konkretno pod pol ure . Je bilo pa daleč od tega ,da bi šel na polno. Jebemu.... Zdaj ne dam roke v ogenj,da ne bom naslednjic vklopil štoparico tam... Nejc,a je blo treba ...😂😂
Tam k je znak "18procentov" je itak cilj,da se pride do gor in itak vsi uporabljamo prvo tam. Jaz s svojimi 28zobci zadaj,preprosto ne morem voziti zelo počasi tam
Ja od Javornika od ovinka desno je kar na hard....svoje čase (v mladosti in s trek mtb) sem vozil med 22 in 25....enkrat sem (so me) prehiteli kolesarji ko so bili na treningu (takrat je vozil še Valjavec) in sem jih vprašal kakšen tempo imajo...in je bilo gladko pod 20min...nepredstavljivo😉....je pa kot si rekel, vse kar je pod 30min je že kar spodoben tempo👍
Brez števca ja,tako je bilo pri meni 20-25 let nazaj,zdaj pa rad pogledam kot praviš sam,da vidim ali sem na varni strani in,da približno vem kje sem z kondicijo in celo zdravjem 😊
Se pa nikakor ne obremenjujem z rezultati....😉
to je največji problem "profi" rekreativcev, ki po 40.ih zapadejo v krizo srednjih let in mislijo da so lahko svetovni/olimpijski prvaki, večina le-teh pa ne razume, da je njihov čas resnega treninga minil nekih 20-25.let nazaj :), imam kar veliko kolegov, ki so kar na enkrat postali super/duper triatlonci...., ko jim povem točno to kar sem napisal v prejšnjem stavku so vsi užaljeni
Da ne bojo samo avti in babe, danes odpiram se mal druge teme
Stric ima stanovanje na obali in smo seveda to izkoristili ter sli cez vikend dol. In ker pac trije otroci pod 10 niso lih taki, da bi zelo pazili na opremo se je na hladilniku pojavilo par prask.
Na hladilniku je bil magnetek odpirac in tamala (1,5 let) je itak to drgnila gor in dol ter naredila raze. Nato pa jaz kot pametn fotr vzamem gobico in z ono crno stranjo to podrgnem in je blo se 100* slabi.
Slikce spodaj kako to zgleda.
Ima kdo izkusnje kako tole sanirat?
Meni je padlo na idejo par opcij:
1. Nova vrata - to bi se rad izognil
2. Poliranje - kaksen material je ne vem, ampak mogoce bi tole bila opcija
Ni se za pohvalit, namreč kuna ali kar je že mi je po enem tednu zglodala izolacijo na notranji strani pokrovu motorja na novem yarisu. isto je bilo na mazdi pred 4leti ko je bila nova. Ko smo jo pripeljali domov sem našprical vse razen tega ne, sem mislo ajde saj sem okoli motora ful našprical, samo ne ona najde edini del ki ni našprican in gloda.
Kolega je imel iste težave na vw polotu, sedaj je montiral pod haubo nek motilec, ki grozno piska na neki nizki frekvenci, ni glasno, ampak slisiš, ko gres mimo...sedaj ima ze 2.leti mir, zvezano bojda direkt na acu in je neki mali porabnik...
Živi se samo v mestih. Na podeželju revščina za popizdit. V Rusiji je tudi v velikih mestih življenje. Na deželi ne vejo, kaj je elektrika in vodovod. Če so ceste makadamske, je super... Drugače samo blato... Tako, kot pri nas zaščitena dolenjska manjšina...
Jaz sem bil dolgo nazaj tako v St.Petrsburgu, kot v Moskvi, sploh Moskva je drug svet (so pojasnili , da tam sta samo dve vrsti ljudi; bogati ali revni....vmesnega sloja ni).....8 pasovnica vpadnica v mesto, avti kot jih vidiš v revijah/netu in jih v SLO ni....lokali, kjer nimaš kaj delati, če nimaš vsaj par k eur za porabit na noč😉😄, tako da drug svet....na poti iz St.Petersburga v Moskvo smo sli kao po AC, beda....ac mislim da omejitev 90km/h ker je cesta zanič, ponoči na vsakih 50km policijska kontrola....mislim da za cca.600km smo rabili 10h.....ko prideš iz velemesta je vse naokrog beda, da ne moreš verjeti, enako kot si izgubljen, ko si v središču Moskve😉
Doma namestil tole znanost😉😄, PS5....ali kdo lahko priporoči kake dobre igre? Drugače pa izjemne performance, še nisem videl kaj takega na compu....tehnologija napreduje👍😉 (manjka mi 4k tv😁😉).
Preko browserja lahko dospopas menda tudi do Neo, ce imas naroceno TV pri Telekomu. Le ustvarit si moras uporabnisko ime in geslo za Moj Telekom, ce jih se nimas…
točno tako, tam imaš na voljo TV preko neta (uporabljaš pa lahko un za prijavo v TS portal moj telekom, čeprav mislim da ni celotne TV sheme na voljo, vsaj jaz nimam vseh kanalov na voljo, no v večini so vsaj tisti, ki so za gledat, ostalih 75% je itak brez veze.
Včeraj sem imel priložnost sprobat hondo civic 1,5t. Odkrito me je pozitivno presenetla, motor poskočen (v primerjavi z g165) menjalnik natančen, armaturka lična, povprečna poraba po 3urah vožnje 6l/100km. Lep avtek. Sem opazil da me glede avtov impresionirajo samo še Japonci. V sluzbi imamo novega t-rocka notranjost je obup ta trda plastika mi ne sede nikakor. Če bo kdo imel priložnoat probat civica dajte probat, ce pa je ze kdo imel priloznost pa seveda prosim za mnenje kako se mu je zdelo.
Motor je TOP, mene osebno, pa sem honda fan, so najbolj in zelo razočarali sedezi, zanič!!!, brez bočnega oprijema....to me je tako razočaralo, da ostalega sploh nisem gledal, in kot je pri japoncih, seveda nimaš opcij nadgradnje...kolega si je v škoda scali dokupil RS sedeže za 200eur doplačila , ki so seveda odlični napram civic-ovimi , pri japoncih pa seveda nič od take opcije (npr.da bi doplačal za sedeže od type r, ker pač ne rabis 320km...in bi bil super kompromis)....
No takšne pozitivne zapise mi je vedno v veselje prebrat. Pod tesnila si verjetno mislil te čepke ali kaj večjega?
hvala 👍, ne mislil sem testnilo ko so mi nastavljali ventile, namažejo z neko testnilno pasto (nisem mehanik, zato ne vem če sem se prav izrazil :)), sicer pa samo redne aktivnosti.
Nekje, v neki temi je bilo govora o ceni servisa, evo da vam poročam z moje strani H.Accord 2.0. bencinar, servis na 128k km, redni servis (filtri, olja, tesnila, itd), dodatno pa menjava bencinskega filtra, ki je kar drag (80€) in nastavljanje ventilov. Avto BP, serviser pravi da je kot nov, ravno dobro utečen. Serviser uradni Selič, račun 400€ (dodatno sem kupil še kapo Honda za 15€ :)), po eni strani drago, po drugi strani meni sprejemljivo, delali so 3h, ves čas sem bil zraven, vse so mi razložili ob pregledu ali je kaj kritičnega ali kaj ne, kaj je predvideno za naslednji servis.....Pod črto, jaz sem zadovoljen, zdaj ali je drago ali ne, se niti ne sprašujem, ker v LJ bi bilo zagotovo dražje
ne zato imam HONDO :), ampak vsekakor pa raje MB kot VW :).....ma kolega MB C klaso 220d 170km in je kar fajn avto, ne moreš reči da ni dober....tako da to je bila smao primerjava.
Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.
Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas?
Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega.
Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci.
Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.
Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno.
Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno.
Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki.
Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija.
Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄
Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo.
Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.
Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi.
Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊
Razočaral me je tudi ta karavanski prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.
Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬
Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija.
Zmotila me je predvsem previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.
Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗
nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....
Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (
Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.
, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
magnet imaš, najlažje z nohtom (ali nečim tankim) razpreš.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani