Mi smo itak tranzitna dr?ava in kot taka bi skoraj bolj rabili tropasovnico kot v kakem delu Nem?ije. Kjer sem pomoje sre?al bistveno manj tovornega prometa, oziroma ni bilo tako zgo??eno kot pri nas. Ko se pelje? po kaki ?tajerski AC proti LJ in je v?asih tovornjakov kot kaka lokomotiva. Samo odkupiti toliko zemlje, dodati ?e en pas vsaj od Lukovice do LJ, pa potem do Logatca, pa kakega Grosupljega in Medvod naprimer, pa obvoznico po?iriti.. To je na ?alost v na?i majhni revni in ob?asno koruptivni Sloveniji misija nemogo?e.
Vulkanizerja ima? na Mariborski cesti dva Kolari? in Felnar, To je ta cesta ko se pelje? po cesti nazaj proti avtocestnemu priklju?ku Hajdina. Z dvigalko lahko komaj popoldan pridem naokoli po slu?bi. Javi , ?e bo? ?e rabil ima? SMS.
Kot govori Boss, avta ni bila vajena, vpra?anje kak?ne gume so ji nataknili gor, cesta v tem delu je zelo uni?ena zaradi tovornega prometa, ki se je izogibal Cestninski postaji, verjetno je v tistem trenutku za?elo de?evati, ne navajenost na avto, peljala je pa za sinom, ki je normalno zvozil ta blagi ovinek, tako, da ni vse v hitrosti, kot govorijo policaji.
Beton je vredu in vzdr?i dolgo, je pa problem ker je grd in ga mora? obdelati. Ko se odlo?i? za plo??ice (ki tudi niso predrage) pa naleti? ?e na hidroizolacij, silikone kotne zaklju?ke,.... kar pa ?e nekaj nanese. Potem pa ?e dobiti izvajalca, da ti plo??ice (dolgoro?no) ne zamakajo, odstopajo,... je pa ve?ji problem.
Tako, da je pocinkano stopni??e z gara?o ali lopo spodaj tudi dobra re?itev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja zato sem tudi jaz vklju?il posrednike iz primorske in kupil bale?tre prej kakor grem v NG.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani