To je v bistvu precej noro... rast BDP-ja ne more iti v neskon?nost. Japonci so to spoznanje osvojili ?e pred ?etrt stoletja in imajo tako nekaj ?asa rast, pa vmes kvartal ali dva padec BDP-ja in nikome ni?ta. Vse funkcionira.
In komu zdaj to stra?enje pomaga? Na?eloma nikomur, saj bodo ljudje spet za?eli dr?ati denar pri sebi in bodo s tem ?e poslab?evali stanje, saj denar v kapitalizmu pa? MORA kro?it. Nekateri so se upam nau?ili nekaj od prej?nje krize, predvsem Nemci, ki so bili dodatni generator ve?anja krize z doktrino var?evanja. ?e ne bi Merklca & Co. to po?enjala in ?e bi se takrat raje vlagalo, magari v infrastrukturo oziroma v bilo kaj, bi tista kriza mogo?e trajala leto ali najve? dve, tako pa smo je prakti?no gnali 7 let.
Ja sej pravim da so dragi... Ker imajo super drage karte, pa nobene storitve (no razen kdaj pa kdaj ultra hude stevardese v stiklih) ... Kot pravi prijatelj the most expensive cheap airline
Ja to je eden od najbolj "popularnih" na?inov, kako firmo iz?ame? do konca in ti ni mar za prihodnjost. Se pravi je vseeno kak?na je uporabni?ka izku?nja, saj se pri?akuje, da se ta uporabnik ne bo vrnil, ker bo firma prej ugasnila. Eni so pravi eksperti v takem na?inu poslovanja. To bo ?e zanimivo, ko se bo gledalo kam je vse ?el Adriin denar v zadnjih nekaj letih.
moja sestra bo obticala v sarajevu, imela je karto za jutri...zdaj pa v stilu JATa, ko vas jebe, snadjite se...
?al, sam tud Janez na informacijah ji ne bo mogel zdaj pomagati pa ?etudi bi dvignil telefon.
kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur
Ok, sem malo na pamet ustrelil, ampak vem da se drugi prevozniki redko ali pa sploh ne odlo?ajo za te linije. Zakaj? Verjetno je vzrok o profitabilnosti. :ne vem:
Ampak tako kot pravi Jest, sej pol ni panike, ?e se jim bo spla?alo bodo tudi drugi odprli linijo.
To je klasika, ko rabi? denar. Osnovno sredstvo proda? lizingodajalcu in ta ti da sve? denar, ki ga pa? potrebuje? za investicijo al pa recimo za popla?ilo dolgov. Ker pa seveda osnovno sredstvo rabi? za delo ga ima? zdaj v nejemu od lizinghi?e in seveda obro?no odpla?uje?. Na?eloma se najve?krat lotijo tega tisti, ki ne morejo dobiti kredita ali drugega na?ina financiranja.
Ker si Jest ravno omenil Jerov?ek Computers je bila ta poteza dejansko za?etek njegovega konca. Na ta na?in so recimo prodali lizingo dajalcu cel na novo zgrajen prizidek. Ker pa ne pravniki, ne nih?e drug ni preveril, da se pri prodaji manj kot 5 let starih nepremi?nin pla?a poln davek od prodaje, so na koncu cel kup denarja pustili dr?avi, isto?asno jim je zato tudi zmanjkalo denarja za odpla?ila vseh dolgov dobaviteljem. Tako, da so ti zaprli pipco z robo in ko enkrat nima? ve? robe ne more? ve? ni? prodajat in proizvajat. In ker to ne dela? teko?i stro?ki so vsak mesec, zraven pa ?e nov stro?ek obroka odpla?ila lizinga pa gre zadeva pod vodo.
Kot drugo, ?e Adrije v polpretekli zgodovini (pred prodajo) nebi silili biti nacionalen prevoznik, bi komot splavala, obdr?ala bi pa? rentabilne linije, pa ?etudi bi se obseg letenja skr?il dajmo re?i na tretjino. Ampak ne, ?e danes sli?i? ideje o nacionalnem prevozniku pa ne vem od kod ker adria je ?e nekaj ?asa nem?ka firma. Zanimivo da so tudi nemci s tako idejo pri?li do na?e vlade z zahtevo po denarju. Zakaj niso pri?li do Merklce?
Ja to?no tako - in marsikatera linija za na Kosovo in Makedonijo pa drugam po balkanu bi bila ?e davno ukinjena, ?e bi se ?lo samo gledat renatabilnost. Ampak to je neka standardna zgodba, ki se nam v Slo kar naprej ponavlja - privatizacija, zahteva po privatizaciji iz EU, prodaja za vsako ceno, ker dr?ava je pa? pregovorno slab lastnik, ?paranje pa ne glede kolk nas bo to stalo...itd
Pol smo pa videli kako to zgleda recimo v vzor?nem primeru Toba?ne tovarne, Mercatorja, zdaj Adrie. Ampak va?no, da smo Slovenci slabi lastniki in da so tuji lastniki pa mana z neba.
Takole, da se malo pohvalim. Sem si zadal, da moram pred 50 letom ?e vsaj 1x zamenjat slu?bo in takole se lahko pohvalim, da mi je to uspelo in sem ?e tretji dan na novem delovnem mestu.
Ampak kdo bi si mislil, da je la?je zamenjat ?iht kot danes kupit avto :ne vem: Nekako ne verjamem, da mi bo to ratalo... vsaj pred koncem novembra ne.
Mogo?e zato, ker je bila Adria edina letalska dru?ba, ki je iz Brnika delalal letalske povezave tudi manj ali pa celo nerentabilne. Ve? ali manj zato, da Slovenija ni ostajala izolirana. Ampak na?eloma so bila letala njena last in kljub dokapitalizacijam, ki so v letnem merilu bile cca dobrih 8 milijonov na leto je pa? Slovenija obdr?ala nacionalnega prevoznika.
No in kaj je trenutni lastnik naredil v treh letih? Prodal avione in jih vzel nazaj v najem tako, da adria sploh nima ve? kapitala v materialu. Denar od prodaje sploh ni pri?el na ra?un Adrie. Zdaj pa ra?unaj tisti Airbusi 319 so novi cca 80mEUR - glede na letnike so verjetno vsi trije skupaj vredni vsaj 60-90EUR. Bombardieri pa verjetno vsi skupaj vsaj 100mEUR. Saabi pa so bolj zgodovinska zadeva iz neke druge zgodbe, kjer je isti lastnik potopil ?vicarski Darwin Airlines na podoben na?in in je Adria mislim, da dobila njihove avione v uporabo/najem.
Poleg vsega tega se pa spra?ujejo kje je ?e 30mEUR denarja in cca 10mEUR denarja od ste?aja Darwin Airlines ozirom kasneje preimenovan Adria Airways Switzerland.
Se pravi je trenutnemu lastniku uspelo v treh letih "izgubiti" verjetno za nekje 100-200mEUR. To?no ?tevilko bomo verjetno ?e ?e zvedeli.
Men je Adrie ?koda. Edina "na?a" letalska firma propada zaradi dolgih let napa?nih odlo?itev in nesposobnosti.
O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so".
Ah Greta laja samo na druge... ona, njeni premo?ni star?i in ekipa pa lepo veselo po svetu vandrajo - turisti?no ali kako druga?e ni va?no.
Ampak ne problem smo mi, ki se pripeljemo v slu?bo, da tam vsak delovnik pustimo svojih 8 ur ?ivljenja, da zaslu?imo ljubi kruhek in pla?amo davke. Nato pa parkrat letno par 100km z avtom, da si privo??i? tisti ubogi dopust. Ja taki smo kriminalci in onesna?evalci ne pa tiso?e luksuznih kri?ark, trgovskih ladij s kontejnerji in pa seveda mno?ica letal v zraku. Ne to pa ne, tega se pa ne bi dotikali, ker tukaj je pa kapital in dobi?ki zraven - to je pa tabu... prste pro?.
Jebi ?love?ka, ki nima za EURO6d motor, in se vozi s 15 let starim Cliom z 1.2 ma?ino, ker za kaj ve? nima, bogata?u z 2xV12 s 4000KM jahti pa se globoko prikloni in bohnedej ga vpra?at, ?e je kaj ekolo?ki. Ekologija je namenjena reve?em, da se bodo bogata?i znebili gne? in da bodo lahko brez te?av svojim cestnim zverinam pretegnili noge na praznih AC-jih. V gne?i, kjer vse stoji ali pa se komaj premika je namre? Fi?ko enako hiter kot Bugatti Chiron
600.000 ljudi je vsepovsod naokoli brez hotelov, apartmajev, brez prevoza, brez letalskih linij za vrnit. Ko tole bere? in poslu?a? je problem potnikov z Adrijo ?e zelo minoren :ne vem:
Tukaj ?e ne, sem pa v torek prevozil cel Koper od ?usterne do Ankarana in nazaj. Se pravi ?ez vsa mogo?a in nemogo?a kro???a v Kopru in luki, ker lahko naredi? enako bedarijo kot tukaj. ?e samo skloni? glavo med ramena in gasa ?ez bo po?ilo pa ?eprav ima? na papirju prednost. ?e pa gre? kot kolesar zavestno ?ez s PRIMERNO hitrostjo, gleda? situacijo, opazuje? ali te drugi vidijo in predvsem NE IZSILJUJE? prednosti potem je to ?ist lepa zadeva. ?e pa ne dela? ni? od na?tetega potem je pa ogenj v strehi in kolesarska mre?a na delu.
Ampak ... spet gre za neko zbiranje podpisov v stilu "brigo moja, pre?i na drugoga". A kolesarska mre?a pa ne bi opozarjala same kolesarje, da so oni del problema in ne re?itve? Tukaj so za nered soodgovorni tako nekateri vozniki kot nekateri kolesarji. Ja pa? ne more? prletet po?evno s kolesom ?ez zebro v nasprotno smer pri polni brzini in pri?akovat, da bo to nekdo v avtu predvidel. Ravno tako pa tudi ?ofer ne more na polno ?ez ta prehod, ampak s hitrostjo, da lahko varno ustavi.
Ko se to se?teje bo red... dokler pa vsak misli, da je najbolj pomemben v prometu ali pa bolj pomemben od drugega samo zaradi tipa prevoznega sredstva je pa pa? tako kot je. Upam vsaj, da je ob?ina tako pametna in zahteval postavitev kamer, da se bo jasno videlo kdo ga je, v primeru nesre?e, pa? usral.
?e dobr, da je avto od popTV ja na posnetku, da ne bodo spet po Kanalu a ali pa na 24urah celo pridigo negativizma skupaj spravili.
Po?akte mal, da zadevo dobijo v roke ekoteroristi in da ugotovijo, da je e-skiro veliko ve?ji onasne?evalec od e-kolesa. Pa da se zraven vme?ajo ?e zavarovalnice vklju?no z zdravstveno. Pol bo veselo, ker kmalu ne bo? smel met ne e-skiroja ne e-bicikla ne e-avta, ker to vse ?e ne direktno pa indirektno pove?uje oglji?ni odtis. Jupii, prihaja ?as jebanja na suho, tud vazelin ne bo pomagal - prav nam je kaj se pa gremo potro?ni?ko dru?bo. Doma bodite ob sve?ah... me ne to tud ne ... spet CO2 izpusti... v temi, ?e vas pa zebe si pa orgije omislte, da vam bo toplo. Pa dobr vrata in okna zaprite (?e jih boste imeli - izdelava stekla ima precej velik oglji?ni odtis), da vam kak udba?ki ekoteroris ne bo notr gledal kaj po?nete in ?e izpu??ate kaj nprekomernega CO2. Ja res "lepi novi svet".
No to je zdaj to ... zahteve po novih in novih asisten?nih sistemov bodo ali pa so ?e izrinile majhne avtomobile, ki jih proizvajalc ne morejo ve? izdelati pod normalnimi cenami. To je zdaj eden od vzrokov zakaj so ustvarili trend SUV-ov na katerem lahko dodajo pribitek pri ceni in s tem pokrijejo vi?je stro?ke.
Ampak, zdaj smo pa tam, ekoteroristi so ?e sko?ili pokonci, kar je sicer logi?no, ampak stisnt pa prdnt se pa? ne da isto?asno. Zdaj naj se odlo?ijo ali z dav?nimi stimulacijami pocenit majhne in ?istej?e avte, ali pa? odstopit od raznih nepotrebnih zahtevah. Da pa bi se kar ?li s prepovedjo SUV-ov je pa milo re?eno mal huda scena.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne pa da promovirajo napa?no obna?anje v prometu.
Varnostni pas in?truktorja... hmm ja so avti, kjer se ne da vi?ine pasu nastavljat, ampak potem si pomagaj druga?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani