Problem lahko nastane, ?e ma? ve? teh e-denarnic isto?asno in lahko pride do konflikta, celo Urbana je svoje cajte me?ala ?trene. Jaz osebno nimam te?av, je pa pa? pri Android telefonih problem ne samo v te, da je neskon?no hardwarskih re?itev (beri modelov telefon), ki imajo povr ?e vsak svojo personalizacijo samega OS-a. In pol seveda rata tudi kak?en problem ali dva.
Pri Applu je pa? la?je v toliko, ker imajo svoj HW (celo namenski ?ip), svoj OS in po vrhu ?e svoj SW. Se pravi je vse iz istega hleva, kar seveda pomeni, da je ve?ja verjetnost, da bo delovalo tako kot mora.
No tukaj se pa popolnoma strinjam s tabo in sr?no upam, da bodo kon?no spregledali (EsmeraldaTM) in da ne bodo tako zavozili, da bo treba Adrio spravit v bankrot in likvidirat.
Vasa apliakcija nima direktne zveze z Apple Pay... Vsi, ki imajo omogocen Apple Pay, imajo tudi svoje apliakcije, preko katerih se upravlja z racunom, transakcijami (podobno kot je recimo KlikIN) ... Apple Pay je samo strotiev, ki je ze integrirana na telefonu in je potrebno samo dodati kartico... seveda mora banka prej urediti z Applom dolocene zadeve, da je dodajanje omogoceno ...
Direktne veze res nima, opravlja pa popolnoma enako funkcijo - tokenizacija kartic na telefonu in uporaba NFC-ja za pla?evanje. Se pravi, da smo bolj fensi ?mensi, ker ne prislonimo kartico ampak tla?imo svoj telefon na POS terminal.
Sej to je problem, ker Apple bi nam omogo?il uporabo na?i kartic preko njihovega Apple Pay-a v zameno za finan?no od?kodnino. Ne dovoli nam pa uporabo na?e aplikacije NLB Pay, ki bi uporabila applov HW za izvajanje popolnoma enakega servisa. Ampak to pomeni, da bi Apple izpadel iz zgodbe o provizijah.
OK, a ?va samo raz?istit zadevo... kdo je lastnik Adrie? ?e je bila Adrija nepovratno zavo?eno, ko je bila ?e v slo rokah, zakaj so jo potem Nemci sploh kupili? Ne rabi? mi drugih zadev razlagat, ampak samo na to odgovori.
Zakaj Janez ne dvigne telefona? Ne vem, a je res Janez za telefonom kriv za tvoj problem ali je to mogo?e nova politika firme? Mogo?e pa Janeza sploh ni ve? tam, ker so ga odpustili v ?elji po dobi?ku? Ne vem, ampak po tvoje je vedno kriv en Janez al pa Miha al pa Safet - pa? en delavec.
Kot vem lastnik nastavlja vodstvo, ki skrbi, da bo firma delovala kot se zagre. Ker se tukaj pojavljajo te?ave ?e nekaj ?asa, a to pomeni, da so lastniki slepi, gluhi al pa samo neumni, ker tak na?in dela ni ni?emur podoben, ampak kako se bo firma obna?ala dolo?a vodstvo, ki je neposredno pod nadzorom ali lastnika ali pa nadzornega sveta, ki odgovarja lastniku oziroma delni?arjem. Sigurno pa politiko firme ne dolo?ajo tam zaposleni neposredni izvajalci dela ali po doma?e delavci - tega ?e v socializmu ni bilo.
Da ne bo? mislil, da se s tabo kregam, ker se sploh ne, povem samo, da je skoraj vedno tako, da dokler je treba opravi?evat visoke dohodke vodilnih se vedno vodilni skrijejo za floskule o odgovornosti, ko pa je treba jajca dat na plot pa ni odgovoren nih?e, razen tisti nesre?ni Janez na Brniku, ki ni dvignil telefona.
...ah niti ne, so pa lastniki jabolkov navadno kr precej sitne stranke, ki so prepri?ani, da ?e dajo za jabolko tiso?aka ali ve?, da potem morajo potem dobiti vse aplikacije, ki si jih zamislijo.
Glede ra?unice je pa tako, da ?e bo Apple ra?unal za uporabo Apple Pay aplikacije ve? kot ima banka provizije od karti?nega poslovanja se pa? ne bo ?lo v minus - to je ta osnovna kapitalisti?na ra?unica. ?e bi to razumeli za dvig renomeja bi ?e ?lo mogo?e, ampak, ko se upo?tevajo zgolj ekonomski plusi in minusi morajo plusi zmagat.
Tudi PayPal so ze pohekali in tam imeti stevilko TRR je slabse iz varnostnega stalisca, kot pa recimo Revoiut, ki jo lahko kadarkoli v trenuku blokiras ... Blokirat TRR pri nasih bankah pa ni ravno tako enostavno ...
Ampak OK... vsak ima svoj nacin uporabe ... kje kdo kompolicira, pa je odvisno od vsakega posameznika ... eni pri cevljih, drugi pri hrani, tretji pri avtomobilih, cetri pri placilnih servish ...
...aja, ne pozabit, da kompliciramo tudi pri pametnih urah... in da ne kupimo prvega dreka, ki se prisvaljka naokoli
Pa pustmo to.
Re?itev za TRR je recimo uporabo var?evalnega ra?una na katerega prenese? sredstva in jih prestavlja? po volji takrat, ko jih rabi? na TRR-ju. Z uporabo NLB Klikina je to takoj.
Druga verianta pa so kreditne kartice, katere lahko deaktivira? (pozor - to ni blokacija) direktno ali iz aplikacije Klikin ali pa iz NLB Pay. S tem je kartica samo za?asno deaktivirana in si jo sam reaktivira? takrat, ko jo dejansko rabi?. S tem prepre?i? vsakr?no zlorabo saj ima? lahko ve?ino ?asa kartico v stanju deaktiviranosti. Za moje pojme je to dokaj uporabna zadeva nekje na nivoju predpla?ni?kih kartic pa ?e stro?kov polnjenja se izogne?.
Saj nekoc bo imel NLB verjetno tudi podporo za Apple Pay... samo se bojim, da bom jaz prej zaprl racun pri NLBju, preden se bo to zgodilo
?e bi bilo to odvisno samo od nas bi ?e zdavnaj imeli tudi NLB Pay z jabol?nike. Na?e aplikacije nam Apple sploh ne dovoli imet, upam, da se bo z njimi dalo dogovorit vsaj za uporabo Apple pay, ampak pa? po Applovi navadi to ne bo poceni. Upam, da bo vseeno ra?unica.
?e cilja? na "kompliciranje" na kupovanje avta za 30.000+ EUR napram obra?anju centov na karticah in motoviljenju na robu pravil ali pa celo ?ez njih (prijavljanje la?nih podatkov) zato, da na koncu mese?no pr?para? euro, dva ali mogo?e tri? Hmmm, verjamem, da je tebi 30kEUR sitni? in da se ti zdi to, ko ne najdem prave kombinacije, kompliciranje, ampak kaj je pa pol tole? :ne vem:
Ni mi pa jasno kako je lahko te?je po?kodovan. Avto je jedva razbit, mogo?e pa neuporaba varnostnega pasu al pa pitje piva med vo?njo direkt iz steklenice, ki v kombinaciji s pro?enjem airbaga ni najbolj?a situacija.
kaj hoces povedat tocno, al sam pljuvas po nemcih, ker jih ne prenasas?
nemciji gre odlicno btw
V bistvu ne, jaz te?ko prebavljam izjave, kjer se pljuva po Slovencih in Sloveniji kar tako povprek in se v isti sapi trdi, da so tujci nekaj najbolj?ega kar se ti lahko zgodi. Ko kaj takega preberem, potem v odgovor napi?em samo to, da pa? Nemci o?itno niso mana z neba. Ker ?e bi bili taki carji bi tudi Adrio spravili na noge, ali pa je sploh ne bi kupili, ?e je bila res tako zavo?ena, kot trdite nekateri.
In zdaj ko ?alabajzerjem ne ratuje jih pa nekateri brante na vse kriple, da je Adria zavo?ena ?e od nekdaj in da smo Slovenci krivi za trenutno stanje, ne pa nesposobno vodstvo in lastnik (govorimo o trenutni situaciji ne pa tisti izpred dveh desetletij). Ne vem kako se takim re?e, ki pljuvajo ?ez lasten narod (ali pa dr?avo v kateri s0 doma) in v nebo povzdigujejo tujce (nem?iji gre odli?no btw).
Glavni razlog prodaje je bil odklop od dr?avnih jasli. Res ne vem od kot je potem ?vabskim ?alabajzerjem svanula ideja, da so zahtevali da jih na?a dr?ava ?e naprej podpira.
Ta navedek je za marsikoga bole? in je to?no ta situacija kar se dogaja zdaj. Stavke in neurejeno poslovanje je poskus vplivanja na slovensko vlado, da bi Adriji ?e naprej pomagala. Zanimivo, kake ideje imajo nekateri.
jaz ti hocem povedat, da kot stalni potnik adrie, se tole dogaja nonstop...tudi pred 25 leti je blo isto
so me pustili v istanbulu brez informacije, karkol sam pac danes ne gremo..1994
takrat so bli lastniki adrie nemci?
Ja, ampak zdaj so lastniki Nemci pa je kot ka?e ?e huje. Razen, ?e se vsi la?ejo in pretiravajo ter se gredo piloti mal za hec gro?nje s ?trajkom. Verjetno je pa? vse fake news :ne vem:
Kar se prostora ti?e Mazdo dale? preka?a pa ne samo karavan ampak tudi 5-vratna limuzina, ki je ob zadnjem FL-ju ?isti kristalni dragulj.
?koda edino da je ta ?koda ratala zdaj pa ?e prav pasje draga tako, da se pri ekvivalentni opremi kot jo ima ?estica, cena giblje med 40-45 kEUR.
Glede na to, da gre za novej?i avto, star manj kot 2 leti in firma krije vse stro?ke, tudi gorivo, potem je to ponudba, katero se ne zavrne. Je res, da zgubim potne stro?ke in bom moral pla?evati boniteto, ampak suma sumarum sem na bolj?em.
Ampak mi je hudo za mojo Mazdo. Res kvalitetna vo?nja in upam, da se ?koda vozi pribli?no tako. Je pa tako, da dobim bencinarja in tudi na?in vo?nje se pol spremeni.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Tukaj pa res ni za razmi?ljat, niti za sekundo ne. Vzemi avto, ki ti ga dajo prakti?no zastonj, Mazdo prodaj, denar nekam nalo?i in prihrani za ?ase, ko ne bo? ve? imel slu?benega vozila pa bo? takrat spet Mazdo kupil, ?e ne bo prej propadla ali pa se umaknila iz EU v tem kaoti?nem ?asu za avto industrijo.
Ja ne vem... ves ?as so govorili, da tujc vedno vse zrihta in moramo vse prodat samo, da ni? ne ostane v slo rokah, ker pol bo vse super in OK. Nemci naj bi bli pa sploh ?bermensch, they said.
A pol ho?e? povedat, da ni tako... al je mogo?e zdaj izgovor, da samo Slovenci nismo navajeni na "ordnung und disziplin". Lahko pa da je res, da morajo odgovornost nositi delavci in ne vodstvo - potem pa ja, Slovenci smo krivi.
Aja druga?e je pa bil zadnji stavek dva posta nazaj mi?ljen kot vpra?anje zato pa smejko, ki mu ni ni? jasno. Ker tud meni ni.
A clanek ni dovolj jasen? Adria ignorira vse, roke, izvrzbe, sodisca, whatever
Ja kako to, sej so Nemci lastniki - a zdaj se pa ?e ?vabi norca delajo in ignorirajo vse po vrsti? Dokler je bila v Slo rokah se kaj takega ni dogajalo :ne vem:
Ker etni?ni nimajo verjetno ni? pri tem so zato umaknili komentiranje ?lanka. Tolk se bodo zajebavali, da bo nekdo vzel pravico v svoje roke potem bo pa jok in stok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mater Nejc, ti ratuje? ?e cel profi, da rabi? ?e spremljevalno ekipo v avtu in z rezervnimi kolesi na strehi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani