Edin spodi piše da je družina izdelkov Ultra dpf, čeprou piše v naslovu ultra in tut slika je - verjetno pride že nova kanglica "original" Ultre - je že kdo naročal iz tukaj?
Malo brskam po spletu ... povprečna bruto plača na zaposlenega v "naši firmi" v letu 2022 je bila 4.501,11 €. Jasno, zakaj je tako težko uveljaviti garancijske napake, če so zaposleni motivirani ... dodana vrednost na zaposlenega 120.000€.
Če sodim po gumi čevljev, potem tudi skladiščena guma z leti propada. Smo podarili nerabljene 10 let stare Planika pohodne čevlje tašči in je gumijast podplat razpadel že pri probi ... na srečo ..
Slovenija ima veliko gozdov kjer je odprtost 0%, kjer je nizek rastiščni koeficient, kjer je slab sestoj, kjer je nizka lesna zaloga, kjer gre za posebne gozdne režime (varovalni gozd, ....) ... Tako da kar tako na pamet kupovat gozd ali kmetijsko zemljo, samo zato, ker se zdi poceni, je lahko zelo zelo slaba naložba. Celo nakup Mazde je lahko boljša naložba, ali celo Forda. 😃 Seveda ne dvomim, da sta oba, tako @dvorjan in @Slivka dobro poučena kupca za te vrste nepremičnin.
Trgovalni račun pomoje ne krije država če propade.
Depozit na banki je pa bančni račun.
Verjetnost propada banke je veliko večja od verjetnosti propada države. Vsaj v Sloveniji. Pred 10-timi leti bi bankrotirala vsaj ena banka, pa jo je na našo žalost z davkoplačevalskim denarjem rešila država. Ali pa na srečo, saj bi se lahko zgodil domino efekt.
Banka Slovenije je Factor banki in Probanki odvzela licenco za opravljanje bančnih storitev in s tem končala postopek nadzorovane likvidacije. Banki bosta pripojeni DUTB-ju.
Veliko ČE-jev, seveda namenjenih za specialist ob nekem vložku dela. Tako kot za vse stvari - poglej že ta forum, kako se razlikujemo v znanju "šraufanja". Nekomu je to lažji zaslužek, nekdo bo pa pač plačal.
Če pa se ne spoznaš na nič in ti doma denar v štumfu sameva, je pa nakup ljudske obveznice najboljše, kar lahko z denarjem narediš - seveda poleg vezave na banki, ki je pa za razliko od obveznice 100% varna naložba.
Tega pa ne razumem. Če imaš depozit na banki in banka propade, ti država jamči do 100.000€. Kje je tukaj 100% varnost naložbe v depozit? Če propade tako banka in država, dobiš od depozita vrnjeno 0%.
Ja, ampak to je "račun brez inflacije", ki ti tiste obresti in del glavnice v tem času dobesedno poje. In boš imel realno manj kot danes, čeprav bo nominalno številka nekaj višja.
Če imaš viška denarja, pa ne veš, kam bi z njim, vseeno raje poglej h kakšni konkretni stvari - tudi parcela ali gozd sploh nista slaba ideja.
Nič nisem komentiral obresti. Ampak zgolj varnost naložbe.
Glede naložb v nepremičnine pa so po mojem mnenju njihove cene pri nas trenutno močno napihnjene. Od leta 2015 so se cene stanovanjskih nepremičnin na bolj zaželenih lokacijah podvojile. Trenutno smo v delu nepremičninskega cikla, ko se število prodaj manjša, cene pa še vztrajajo. Po teoriji vemo kaj sledi.
Če mene vprašate, je to ena najbolj varnih naložb - državna obveznica Slovenije. Večja verjetnost je, da izgubiš denar v štumfu (ti ga ukradejo, zgori, ..), kot da ne dobiš vrnjenega denarja z obrestmi vloženega v te obveznice ...
Izgleda, kot da je vzrok razpoke v točki, nekaj ostrega, koničastega, kamen, metek, ..? Kaj pa se vidi na površini, je kakšen okrušek, vdolbinica, pikica? Dvomim, da je šlo za kakšno vozilo, ker bi verjetno pritisnilo po večji površini in bi bil rezultat drugačen. Je pa podobno tudi tisti snežinki na steklu števca ... 😃
Jaz se pa ne bi igral na pamet. Od znancev ima nekdo univerzalni inštrument, predvsem da se ugotovi, katera od treh žic je ozemljitev, ključna za varnost. Ena od treh žic radiatorja (ozemljitvena) mora biti v kratkem stiku z ohišjem radiatorja. Ta se priključi v dozi v steni na ozemljitveni vodnik (rumeno-zelen). In vsaka kopalnica naj bi imela posebno ozemljitveno dozo, ker morajo biti tudi cevi, pipe ozemljene ... sem spada tudi radiator.
Drugi 2 žici, po kateri teče el. tok skozi grelec radiatorja (faza, nula), morata biti od ohišja izolirani! V primeru, da pride do napake/poškodbe izolacije, tok steče na ohišje in preko ozemljitve nazaj v transformator, pri tem pa mora takoj crknit hišna varovalka tega tokokroga. In zato si potem v kopalnici varen. Torej ozemljitev je ključna!
Tester prevajanja lahko narediš tudi sam: en pol baterije preko žarnice priključiš na žico (verjetno je siva), drugi na ohišje radiatorja, nekje, kjer je kovina (ni laka, ki je izolator). Drugače pa nekje spraskaš dol lak ... 😃
Lahko pa stestiraš tudi takole. Žice priključiš po občutku in se dotakneš radiatorja. Če te ne strese, je mogoče OK, mogoče ... ker odvisno od hišne inštalacije, dela na videz ok tudi zamenjana nula in zemlja. 😁 Ta zadnji odstavek je čista zafrkancija, da ne bi slučajno kdo res poskusil. Je smrtno nevarno.
A amortizerjev pa nisi zamenjal? Lahko jutri začneta rositi pa spustita ...
Mehaniku rečem naj pogleda, če je še kaj za zrihtat in naj se odloči, kot da bi delal zase. Tako je zamenjal še neke gume in ležaj nad fedrom, kar je sicer stalo skoraj še enkrat toliko, ko vzmeti, ampak je presodil, da je smiselno.
Če bi opazil puščanje amortizerja, bi od njega pričakoval, da ga zamenja.
Pričakuj, da bo v cca letu dni še druga šla, tako je bilo na taščinem 12 let starem Twingecu in še enem Cliu.... Pazi!
Itak se vedno zaradi potrebne simetrije menja par, kot pri gumah, torej zamenjana sta bila oba sprednja fedra ... saj si imel to v mislih, ali pa si hotel reči, da bo počil še zadnji?
Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km v nedeljo počil sprednji desni feder (vzmet). Kovinski zvoki, pokanje, zato ga včeraj odpeljem na tehničnega, da pogledajo. Skoraj me je kap, ko mi pokažejo, da je odlomljena špica fedra visela 1 cm stran od gume, samo sreča, da se ni vanjo zapičila ....
Forda sem imel v življenju samo enega, kakšnih 20 let nazaj. Zafrkaval vžig toplega, popravilo 20% vrednosti avta. Nikoli več Forda.
Sem pred kratkim nekaj ur vozil Dacio Duster s komaj nekaj 1.000 km. Dokler se ni ogrela (pol ure vožnje), je bilo ves čas na armaturki 5 obvestil. Avto je šel na servis, kjer so ugotovili, da je vse OK. Naslednji dan ista zgodba, spet 5 opozoril + obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. Ko sem ga uspešno ponastavil, spet sledi obvestilo, da je treba ponastaviti tlak v pnevmatikah. To naredim ene 10x, dokler se tudi jaz ne naveličam. Da ne govorim, kako slabo deluje prezračevanje in klima (v kotih praviloma zarošeno vetrobransko steklo, sploh pa stranske šipe, še posebej zadnje), usmerniki zraka šob ne ostanejo v nastavljeni poziciji, ampak sami zlezejo navzdol, tekočina za brisanje stekel pride ven šele po nekajkratnem pritiskanju, ... če nisi navajen, misliš, da ni tekočine, ... Jaz nikoli ne kupim Dacie, če ne bo res nujno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani