Skoči na vsebino
Filmi
Napisano
dne 25. 1. 2024 ob 15:11 je MazdaBoy napisal:

Partis je nazaj 🙂

 

 

Meni ja sicer nepomemben...a vsaka takšna stran ja vseeno dobrodošla,ker je zadnje čase bolj "tema" okoli torrent strani...kakorkoli,al infire,blink,partis...nima veze-jaz sem za👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kompletirano...vzel še dodatna dva rezervna Philips Bit-a,k je bila ista PTT,pa za tistih okroglih 10€🙄...se ne mislim kdaj kasneje "jebati" z še enim naročilom...sem pač tak,da razne ščetke,jermene ipd. rad imam takoj pri roki,ne pa,ko je stroj že star,pa ne dobiš,ali pa je pribita cena...
Sedaj pa samo še vijake na traku čakam...naročil 4 pakete po 1000kom. od Makite,k Fermacellovih na traku ne morem dobiti,k bi moral biti privatnik...pri nas jih pa tako ali tako ni šanse dobiti-sem klical v Kalcer,in ne mislijo naročati tako majhno količino samo za enega "usekanca"🥺..ma je po moje itak isto sranje...pač Makitina verzija za Fermacellove gips-vlaknene plošče....pride ko pride🙄

Cena: Metabo Speed Fix 57 z dvemi bit-i + dodatna dva bit-a pri Rubart.de 117,44€

Sedaj pa res ne gre več bolje...sam k noče samo delati😄

IMG_20240123_122635.jpg

IMG_20240123_123404.jpg

IMG_20240123_130650.jpg

IMG_20240123_130710.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano

Sem mislil,da so EV zanesenjaki proti toplotnim črpalkam😂 

Kaj,a tiste v EVju so pa kar naenkrat super al kaj🙄 

 

Bo se enkrat treba odločiti,al za TČ,klime ipd,al proti,k drugače izpade najmanj nekompetentno v debati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Bere se tako, kot da pri neki nizki zunanji temperaturi (recimo -5) pri vaši hiši toplotne izgube "zamrznejo" in do -10 in še nižje več ne naraščajo. 🙂 Če bi bilo to res tako, si za svoje izume na svoji hiši zaslužiš Nobelovo nagrado, patentiraš in lahko postaneš najbogatejši zemljan. 😃

 

"Za po vrhu pa ni povečanega odvzema v radiatorjih oz. razlika med temperaturama v radiatorjih ne naraste tako močno goede na padec zunanje temperature."

 

Tudi pri konstantni temperaturi radiatorja se odvzem z nižanjem zunanje temperature veča ... mora pa v tem primeru peč dovajati radiatorju več toplote (na 2 načina: večji pretok ali večja temperatura vode ali kombinacija).

 

 

 

 

Sem napisal,da same temperaturne krivulje ne povejo vsega!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je sportman333 napisal:

24,6 je že pretoplo, to je že za kopalke :), sam sem v hiši tudi v kratkih rokavih, pulover res redko kdaj....imam pa nastavljeno na okrog 23....23,5 (razen kadar žena teži....pol 24 :)).

Saj tista na zadnji sliki za malenkost preveč kaže...cca. 0,3-0,4°... Tista predzadnja pa je na steni na 1,7m visoko,tako da je realno približno tako kot pri tebi-malenkost nad 23°

 

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa posledica slabo dimenzioniranega ogrevalnega sistema glede na lastnosti stavbe ...  😁

 

Ampak krivulji se zdita čisto logični ... za razliko od tvoje razlage ...🙂

Kaj pa pri razlagi ni logično?

Je pa tu še ena spremenljivka,katera ni bila omenjena-PWM obtočna črpalka,katera veča oz. zmanjšuje obtok glede na odprtost termostatskih vemtilov na radiatorjih....torej ne vidi se vsega le po temperaturah.

 

Seveda pa ima tudi ta sistem histerezo,čeprav je relativno hitro odziven radiatorski sistem,a mislim,da tukaj večjo vlogo igra termalna masa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Moje mnenje je pa tako,da sovražim pluženje....še bolj pa soljenje.

Vsak zase ve,kako mora voziti v zimakih razmerah,in da se takrat vozilo drugače odziva.

Za kaj pa pol moramo imeti zimske,če vsak prec joka če ni spluženo in kopno.

Zame ni lepsega kot vožnja po snegu...ga zvoziš in to je to.

Sicer pa v krajih kjer sem prezivel otroštvo (Gor.Radgona) so v socializmu imrli pr komunali en bogi traktorček,pa je rabil teden-dva,da je malo kaj spluzil tisto najnujnejše...in se je tisti folk,k je sploh imel kak avto z tistim fičkotom,stoenko,Lado ipd peljal počasi in sigurno brez posebnih zimskih pnevmatik.

Danes pa pade 5cm snega,in vse stoji,ker je 3/4 folka za volanom čisto posranih.

 

Pač moje mnenje-pol soferjem bi itak bilo treba vzeti izpit...za take,k pr dveh centi snega po Zaloški v Ljubljani cincajo 20-30km/h...za take so avtobusi.

 

In seveda vsi cvilijo,kako ni spucano,ker ne vedo,da se zimska guma lepše obnaša v snegu,kot pa ledu...in je treba ponucati tone in tone soli,da pol pr takih temperaturah,kot so sedaj itak vse spet zmrzne,in imamo drsalnico.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ogrevanje & izolacija samostojne hiše
Napisano (urejeno)

CTC 11KW zrak-voda,ogrevam sedaj že cca.45 let staro bajto,4x100m2,tri gospodinjstva+celo leto toplo san. vodo itd...

Če boš prebrskal to temo in temo o vlagi v stanovanju,sem vse živo napisal o adaptaciji,hidro,termo,granit itd...nima smisla,da vse spet napišem,k bom par ur pisal...moraš malo prebrskati...v glavnem pa te dve temi...vse piše za kaj in kako sem se odločal.

Je pa res zanimivo te krivulje,temperature,za koga,k tega še ne pozna.

Aja...smo skoraj vsi skoz v kratkih rokavih.....jaz in pulover ne greva skupaj😁

Da ne bo kdo rekel,da lažem-glej sliko.

"Temp. out" je pri podnajemniku,"temp.in" pa kuhinja pri nas v prvem nadstropju.

IMG_20240120_222848.jpg

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

Kaj on v oranžni markirki je kot npr. pilot, on z rumeno markirko pa kot kopilot ali kako imate to? Bi bilo pa zanimivo enkrat se peljati tkole v kabini 👍

Tole gre čist počasi,tako da ni lih "za nekam pridet"...je pa seveda zanimivo,k iskri k hudič.😃

 

dne 18. 1. 2024 ob 14:30 je g.Wankel napisal:

Mimo pa @skritikrt šiba.

Res je😄

 

Sem peljal tri KISSe v delavnico...vse pocrkalo🤨...jajca...

Pol pa komedija pri vstopu v delavnico na vstopni kretnici niso mogli prestaviti raztirnika,k je vse primrznilo...in prometniku rečem:..."pa se polulajte na raztirnik🤣..."

In pravi:..."ja,a te mogoče tišči"...😄

Jaz:..."saj veš,da ne smem piva na šihtu"...🥺

 

Par minut...mal z pajserom,in je šlo💪

 

Taki trenutki kar lepo poživijo šiht😃

IMG_20240119_220643.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mogoče kdo ne pogrunta,kaj sem mislil...če gledaš krivuljo zunanje temperature in temperature v sistem spuščene vode (modra in rdeča krivulja) po 19i uri,opaziš,da krivulji nista čisto obratno simetrične,oz. da je temperatura zunaj bolj padla,kot pa je sistem reagiral z zvišanjem temperature "forlaufa".

To je posledica tega,da je bajta suha,in de je "shranjevalnik poln" (hiša zares ogreta).

 

Za po vrhu pa ni povečanega odvzema v radiatorjih oz. razlika med temperaturama v radiatorjih ne naraste tako močno goede na padec zunanje temperature.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Novinarske manipulacije
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Toyota RAV4 z max opremo in hibridnim samopolnilnim pogonom košta 50 tisoč eur. Torej motor + elektromotor + baterija.

 

Porežeš ven ICE motor, kompleksnost se zmanjša za najmanj 5krat, dodaš samo večjo baterijo in elektro motor, malo spremeniš styling in dobiš Toyota bZ4X... Cena za max opremo? 59 tisoč eur.

 

Ne me basat no

Največji strošek je baterija...in če je cisti EV,toliko močnejsi elektromotorji,veliko močnejša elektronika,hlajenje itd...ja-čist realno.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Slivka napisal:

 

Škoda, da Ferrarijev ne delajo v Romuniji ali na Kitajskem, bi si ga mogoče še jaz lahko privoščil...

 

Če nekaj plačam (dobro, tole je prinesel Božiček, ma vemo, od kod je vzel denar...) kot Japonsko, potem bi rad, da je Japonsko in ne Kitajsko. Če ti vzameš flašo Jägermeisterja, pričakuješ, da je notri Jägermeister ne pa nek zvarek, ki ga sosedova tašča vari v kleti...

Ne drži!

Ker Makita ni Ferrari med orodjem...to sta,če gledamo "bormašine" prej Metabo in Fein. Makita tukaj še vedno dela določene modele,ki jih zahteva obrt in industrija,a za DIY in ostale pa pri njih ne boš našel Made in Japan.

Sem pa napisal-če se spoznaš,in znaš poiskati,zna Makita vseeno biti "zakladnica" izredno kvalitetnega orodja.

Če bi se božiček pred nakupom malo pozanimal,bi kupil nekaj takega,kot sem objavil zgoraj (Metabo)...ali pa,če bi strogo le "japonca",bi mogoče našel to "staro legendo"👍

WWW.AMAZON.DE

 

Konstrukcijsko še iz pred 80-ih let,ko je Makita res delala skoraj neuničljive stroje...a stane več kot je božiček dal za bormašino in žago skupaj-325€ z našim ddv in free Shippingom-za moje pojme izredno lepa cena,ker ima tisto,kar božičkovi stroji nimajo...3x lahko ugibaš kaj.

V primerjavi z Metabojevimi-je "švoh",a po svoje vseeno-izjemen nakup.

 

Še opozorilo za tiste,ki kupujejo zunaj-pri Metabo nima veze,kje si kupil-zmeraj lahko registriraš za 3-letno garancijo,pri Makiti to ni možno-le za stroje kupljene pri nas,lahko registriraš...skratka vprašanje tega,ali ti je razlika v ceni vredna tistih dve leti dodatne garancije ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tako na brzino nekaj izbrskal "Made in Germany"

 

Primerljiva najcenejša že "nemška" Metabo bormašinca.

141,98€ z našim DDV in ptt v SLO...pri nas pa je najceneje 172€ brez ptt pri Shoppsteru.

 

In malce dražja,močnejša in že z VTC-elektroniko!

177,98€😲 z ptt v SLO...pri nas je najceneje 244€ pr Shoppsteru brez ptt.

 

Če koga zanima,kaj je to VTC-elektronika.

T.i. "vario-tacho-constamatic" je konstant-elektronika z tahogeneratorjem.

Ta bormašina mora imeti močnejši motor,kot pa je navedena njegova nazivna moč,zato imajo to elektroniko le najmočnejši stroji.

Ta elektronika ti zagotavlja konstantne nastavljene obrate ne glede na obremenitev.

Običajno je moč motorja take 1000W bormašine pri cca. 1400W,kar pomeni,da bi moral z njo res živalsko ravnati,da bi jo spravil v zadrego....pa ne bom omenjal,da obstajajo še močnejše😉

Fajn pa je ta elektronika pri vrtanjih,kjer z padanjem obratov rado začne "trgati" material,oz same dimenzije svedra zahtevajo nižje obrate (npr. večji forstnerji in svedri za kovino večjih premerov). Tak stroj v stojalu zmore zelo zahtevna vrtanja v kovino,kjer se marsikateri drugi stroj samo "polula v hlače".

...glava Röhm,preklop levo/desno-najboljše kar je možno-direkt na komutatorju,varnostna sklopka,nastavek za bit direkt v gredi...za ta cvenk je to "raketa".

Tukaj ima Metabo tradicijo zapisano v ime Metabo-Metallbohrdreher (vrtalnik za kovino)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Slivka napisal:

 

Zgrešil.

V prvi je original Makita vrtalni stroj iz Kitajske:

 

IMG_20240118_185218754.jpg

 

V drugi je original vbodna žaga iz Romunije:

 

IMG_20240118_185112785.jpg

Sicer z tem (kitajska ali romunija) ni čisto nič narobe,ker če je kvalitetna firma,kar Makita vsekakor je,je v tem primeru možno celo boljše razmerje med doblejenim za denar.

Pač niso vsi tako "počeni" kot jaz.

Oba sta odlična stroja,zelo solidno narejena-pohvale za nakup😃👍 

 

Vrtalnik je z izjemo absolutnih profi strojev (posebne izvedenke mislim) v špici pri Makiti...vbodna je srednja klasa,a vseeno boljša izvedenka,ker slabše imajo plehnato drsno nogo,ta tvoja pa ima ALU-gus nogo+privijačeno plehnato ploščo. To je veliko bolje,ker cenene plehnate plošče se z časom upognejo (tisti sprednji del,kjer žaga), in sama žaga ne nalega plosko na površino...in ko jo rineš naprej se zamaje naprej in začne skakati kot podivjani osel...dobro si kupil👍 

 

Če boš pa kdaj iskal prav Made in Germany ali Made in Japan...

Npr. podobne bormašine ima Metabo modele SBE780-2 in višje,ki so res vrhunski profi modeli Made in Germany...pri Makiti so to le res "posebni" in deloma že res "legendarni" stroji,katere pa še danes delajo na japonskem...npr. Makita  9924DB res legendarni tračni brusilni stroj,kateri je še vedno tako priljubljen,da ga še kar delajo-lih zase gledam,samo je "suša v denarnici"🥺...totalno simpl konstruiran in res skoraj neuničljiv....če kaj takega iščeš,zna Makita biti prava zakladnica.

Moram pa Makito tudi drugače pohvaliti-sem tudi že o tem pisal-vse živo od rezervnih deliv se dobi,tako da si lahko dolga leta miren,pol pa ne glede al Made in China al kaj.

Svetujem pa,da si iz neta potegnes listo z rezervnimi deli in eksplozijsko risbo...dobiš komot...sprintaš za kasneje,če rabiš ščetke,kak ležaj ipd...lažje najdeš po kataloških stevilkah,in glede na to,da je pri nas v Lj. Makitin centralno skladišče za vzhodnjo evropo-vse boš dobil👍 

 

Še nekaj v zvezi z klasičnimi "vibracijskimi" udarnimi vrtalniki.

Res je,da pnevmatska kladiva zmorejo večjo udarno moč,in da hitreje izvrta luknjo,a kljub temu sem tudi jaz še zmeraj pristaš klasičnih dvohitrostnih vrtalnikov na vibracijo.

Gre mi pa predvsem za natančnost izvrtane luknje,ker tak vrtalnik ne "opleta" tako kot to počnejo vrtalna kladiva...seveda pa vse pod pogojem kvalitetnih svedrov...z Alpen-om imam tukaj dobre izkušnje.

Tudi,kar se vrtanja v keramiko tiče,so taki vrtalniki mnogo boljši...počasi in previdno z gasom in ne boš ploščico uničil....je pa res,da pri kakem granitu lahko samo pozabiš,ker boš z samo eno luknjo unicil sveder...za to pa je fajn imeti vse😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

To je industrijski tir za Ljubljansko toplarno...po tem dovažajo premog...ta tir na sliki je še naprej od mesta izsutja...v bistvu "izvlečni tir",da se da premikati....tudi tukaj sem nekdaj vozil še z đurico...so me nategnili in sem potegnil 1786Ton z to "škrpeto"😲...komaj,komaj mi je ratalo...skoraj dvojna preteža za to bogo mašino...že leeeeta nazaj...a težo sem si zapomnil,in je ne bom pozabil do smrti🙄.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
dne 12. 1. 2024 ob 12:33 je Slivka napisal:

Ma zna biti.

Jutri moram 200 km daleč...

V bistvu greva dva...

Brez veze gnat stroj, kot je BTjka, po avtocesti 200 km tja in še 200 nazaj - prazen...

Bi šel s FucksWagnom...

Za kaj pa ne...mora biti fajn...isto kot sex...en drži (sklopko),drugi pa "poriva"

 

dne 12. 1. 2024 ob 12:33 je Slivka napisal:

Pa saj od Novega leta do danes lepo teče, ni se še ustavil...

😳uuu,mater,to je pa moralo že iti goriva,samo zaradi strahu,da pol nebi več vžgal🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aja...za tiste k tega ne vedo,in se sprašujejo,za kaj so krivulje "zobčaste"?...

To so cikli odtaljevanja uparjalnika...jih komot prešteješ.

Temperatura v sistem dane vode se za minuto-dve zniža,ker je odjem enak,črpalka pa vzema z shranjevalnika/prenosnika.

Je pa treba povedati,da pri CTCju "on the fly" kompresor obrne ventil ,brez,da bi se ustavil (prav "poči"),tako da tistih 30-40 stopinj takoj na uparjalniku še dodatno nabije na 80-90 stopinj,in čez slabe dve minute je odtajan in suh uparjalnik....spet "poči", in grejemo naprej.

 

Na spodnji krivulji pa so zobci,ker se preneha dodatni tok mrzlega zraka okoli senzorja temperature,in ker pari od uparjalnika.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ogrevanje & izolacija samostojne hiše
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je vzupan3 napisal:

Pri zunanji temperaturi -2° se mi zdi 37° nizka temperatura v radiatorjih, razen če je to talno gretje?

Ne...čist normalno...zelo zna biti zanimiva primerjava krivulj temp. vode v in iz radiatorjev....to je pa "suha bajta"😃👍...in to v večini samo 5cm stiroporja še iz socializma!🧐 

 

EDIT:...seveda radiatorji...ni razlike med talnim in radiatorji...v porabi mislim....tako da-talno kot investicija je brez veze,razen za novogradnjo,in če pač nočeš te optike...za stare bajte-radiatorji so cist OK.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sem zadnjič slikal...bo mogoče koga zanimalo,kako to izgleda na CTC črpalki...se lepo vidi obratno-simetričen potek zunanje temperature in temperature v sistem spuščene vode.

Ok-je tu še spremenljivka variabilne črpalke za obtočno vodo radiatorjev in položaj mešalnega ventila...a se "na grobo" lepo vidi "večje so izgube,več mora delati" za konstantno temperaturo.

IMG_20240110_202930.jpg

IMG_20240110_203001.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.