Teli na avto krki so najve?ji kekci kar jih je...me jebejo za homolomo....a dimenzije,et, razmaki vse ?tima....me ne vidjo nikol ve? ?alabajzarji.
Ne jebejo samo tebe
Sm imel z mojimi feltnami tud kr neki komplikacij..v Remontu v Kranju in Avtokrki LJ je blo sploh najprej re?eno, da ni ?ans za homologacijo, na konc je ?lo pa na LPP ?ez, so pa res preverl vse cifre vklju?no s ?t.?asije. Fotk sicer res na certifikatu ni blo, tko da bi brez problema tud kak?n drug model iste firme in istih dimenzij homologiru, vseen pa zna bit, da so na kak?nih tehni?nih bolj oz. manj te?ni.
No, ?e nisi ?e probal na LPPju, priporo?am
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ja no, prvo leto so ?e mladi?i in so dost naspidirani, v velik primerih tud nagonsko grizejo, ker so v osnovi to ?e zmer zveri. Ko so 6 mesecev stari za?nejo spolno dozorevat in se prvi? gonjo, tko da kr dost tud markirajo naokol in so agresivni, ?ele pr 8ih mescih jih pa lahko kastrira?, v nasprotnem primeru znajo bit zrd nerazvitih hormonov do?ivljensko agresivni.
Najina sta zdj tud ?e cepljena in navajena ljudi, jih pa v kratkem za?neva sprehajat zunaj na povodcu, da bosta hitrej zmatrana..Trenutno aktivno razgrajata kak?ne 3-4 ure na dan, ostalo pa prespita al pa ska?eta za nogami in te?ita za hrano, ki jo pa pol itak zmer nosta skrivat pod kav? (tko k marsikatero drugo stvar ki jima je v?e?)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer je zdej ?e mal mn dela, ker sva jih kastrirala in socializirala, tko da ne grizeta ve?, sta bla pa kr solidne priprave na otro?i?ka Jih je skos treba met na o?eh, da ne u?pi?ta kej..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer je posnetk ?e kak?ne pol leta star, ko sva se komaj vselila v stanovanje in sva jih lih domov prnesla, pa sta ?e skakala in razgrajala po celi dnevni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Jo?t mal bo treba do lumpija da ti natjuna ma?ino, tvoja najbr? res ne gre nikamor No sicer so res mal te?ke, so pa zato pocen pa dobi se jih v Slo, v tujini bi pa za ta dnar dobu dost bol?e zadeve sam ok
Curko ?e bo? nasledn viked kaj pri?el na avtoshow v Kranj bo? skor sigurno lahko vidu vsaj eno 6ko z 18x18,5 dimenzijo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Aha no v tem primeru bi kr priporo?u nove gume..Te so najbr? ?e mal stare in zato trde, tko da jih bo mal te?i dat na ?ir?o feltno. Sicer ?e ni nek extrem, je pa vseen priporo?ljiv kak?en varnostni ukrep ve? nardit v stilu pred?asnega nakupa pnevmatik, da se izogne morebitnim problemom
Taka so priporo?ila po tujih forumih, kjer se ukvarjajo s tem, pa tud sam sm vidu kaj naredijo leta z gumo. Sm dal en let nazaj 225/45 dol z 9" ?iroke feltne in ?e zdj dr?i raztegnjeno obliko
Potem pri ni?anju pa kot ?e re?eno preveri kolk bo ?e razmaka med gumo in blatnikom.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Najbol je kar ostat na isti dimenziji, je ?e najmanj komplikacij, pa tud 225/45 gre brez problema na 8.
?e bi pa ?elel kej druzga pa preveri na t?v certifikatu, kaj vse gre lahko na plati??e za mazdo, potem pa je treba ?e na homologacijo. V kolikor pa bi imel v planu kak?no konkretno ?iroko dimenzijo, bi pa blo res ?e pametno kaj narediti z blatniki, da ne bi kdaj kje drgnilo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To so mal bu?ke..lahko iz izku?n povem, da ?e nima? avta ni? zni?anga, ni nobenega strahu da bi rabil ?irit blatnike. Prav tako gre? v tem primer komot do etja 30, ?e je ?irina 8".
Mam na 6ki 18x8,5 et40 pa je tud avto zni?an in ni nobenih problemov
?e bi pa vseen za vsak slu?aj ?elel kaj ?irit, poznam pa enega, ki se ukvarja z val?kanjem robov in ra?una 30? na blatnik, potem pa je zadeva re?ena, razen ?e bi kak?en et 0 gor dajal
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
A ni fajn ?vet v dr?avi, kjer vsak dan izve? za kak nov davek.. temu tukaj bi se ?e lahko rekl davek na ?ivljenje in glede na to, da so ?e ne dolgo nazaj uveljavlali 'davek na padavine' oz. de?evnico (koliko de?ja pade na streho hi?e in jo zaradi tega odte?e v komunalni odtok), nas v kratkem ?aka najbr? ?e davek na vdihan zrak.
Kak?en te?aj potaplanja in zadr?evanja zraka se sli? zmer bol smiselen
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Upam, da bo vsaj neki dobrga od vsega tega, se mi pa zdi, da bom lahko na konc zadovoln ?e, ?e mi ponudjo brezpla?no vgradnjo flashluba. ?e najraj bi elektronski sistem dodatnega mazanja, ?eprov nekega zaupanja v vse skup najbr? ne bo ve? (v tem primeru, da se jih kaj 'napada' je pod vpra?ajem tud, ?e bi zmontiral tko kot se zagre in ne v jezi neki na pol )
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ugotovitev je..obrabljeni sede?i ventilov, mo?no pa da so tud sami ventili. Ko se motor segreje, se sede?i mal raz?irijo in je trenutno ok, s?asoma gre pa vedno bolj na slab?e. Kompresija je sicer vredu, med 10 in 12 barov, vseen pa ni idealnega v?iga na dveh cilindrih ko je mrzu, kej ve? bo pa povedala doktorjeva operacija.
A je servisna stempljana ( za un del?) Bova pobala baje imajo zavarovanje ki krije....poizkusit ni greh.
Servisno za plin mam v celoti ?templano in redno po navodilih zrihtano, vseen pa tud ?e so ob vgradji 'zatrjeval', da dodatno mazanje ni potrebno, se bojim, da si znajo kaj zmi?ljevat
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V temu ?en?urju more neki ?udnga cvetet..kr naenkrat mam nos k slap savica
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani