4.) Dobro vpra?anje ampak v tistem ?asu se nikjer v Sloveniji niso poslu?evali uporabe dveh zo?anih pasov pri gradbenih zaporah in se ni uporabljalo odstavnega pasu. Ta na?in so "pametnjakovi?i" pogruntali ne dolgo nazaj, da z dvema zo?enima pasovoma lahko zagotovi? skoraj normalno prevoznost tudi ob delovnih zaporah in tak na?in zdaj ve? ali manj uporabljajo povsod po AC.
Malo se popravil
Ali se na?i prometni "strokovnjaki" kdaj zapeljejo ?ez mejo?
BTW: tiste oran?ne ?rte, s katerimi se v primeru dela na cesti promet za?asno spelje po plo?nikih ipd. sem v ?vici videl leta 1989 - pri nas ?e 10 let kasneje ne.
1. ali celotna izvedba ustreza projektu? (protipo?arna za??ita) da/ne
2. ali ima predor trajno uporabno dovoljenje
3. ali bi se v primeru hudega po?ara galerija po?kodovala do neuporabnosti?
4. ali bi se tako po?kodovala tudi ob protipo?arni za??iti?
5. kdo bo kril stro?ke popolne obnove galerije v primeru to?ke 3?
Ker si kot ka?e bolj pri informacijah:
V Trojanskih predorih je cesti??e betonirano. Izkazalo se je, da menda preve? drsi, zato je bila 2 (dve) leti ob vsakem najmanj?em de?ju omejitev 60 km/h - kar je bilo smrtno nevarno za tistega, ki se je omejitve res dr?al.
1. kdo je zasral?
2. kdo je odgovarjal? projektant/izvajalec/nadzornik
3. komu od treh je bila izre?ena prepoved, recimo 2 leti, sodelovanja na javnih razpisih
4. komu je bil izstavljen ra?un za vi?anje trenja povr?ine vozi??a z vodnim curkom?
PS: zakaj se poseda na cesti od ?entjurja proti ?marjam pri Jel?ah in zakaj nih?e ne bo odgovarjal?
Na hitro mi pade na pamet samo most na avtocesti med odcepom za Tr?i? in odcepom za Kranj, kjer so delitacijske plo??e ali kakorkoli to?no se tista re? imenuje, odpadle ?e po enem letu ali letu in pol (se ne spomnim ve? dobro - mogo?e se bodo doma?ini bolje spomnili). Se bom pozanimal, pa sporo?im kasneje, kaj to?no se je zgodilo.
Kar se pa ostalih primerov ti?e:
stvar je taka, stoji pa takole: avtocesta je pa? asfaltirana. In ?e je po dveh letih delo na cesti (pa ne glede, kaj je vzrok) in zaprt vozni pas ali pa kar oba in promet preusmerjen na drugo stran, je pa? slabo narejeno. Ali pa slabo projektirano. Kakorkoli, nekaj ni prav narejeno in temu ne more? re?i kvalitetna gradnja. Vsaj za moje pojme. Ker poznano je, koliko je prometa po cesti, poznano je, kak?ni so vremenski pogoji in temu primerno je potrebno narediti projekt in temu primerno je treba opraviti dela na terenu.
Kar se Podnarta ti?e se mi zdi, da ni ?lo za popravilo po letu in pol, ampak je "popravilo" trajalo tako dolgo.
Zgodba gre, po spominu, nekako takole: nekje februarja (leta se ne spomnim natan?no) zimska slu?ba ugotovi, da so na viaduktu te?ave z dilatacijami - brez ukrepa. Pride lep?e vreme in nekje maja ali junija dilatacija res odpade. Naredi se zapora ceste (po enem pasu. ?eprav je na voljo tudi odstavni pas, omejitev 60, skoraj stalna postavitev radarja) in za?ne ugotavljati kaj storiti. Kak?en mesec kasneje ugotovijo, da potrebujejo novo dilatacijo in jo naro?ijo. Dobavni rok - 5 mesecev - menda gre za zelo posebno izvedbo. Dobavni rok pomeni, da pride pozimi, ko dela menda niso mogo?a. AC ostaja zaprta, vozi se po enem pasu, nastajajo zastoji, odgovorne malo briga, radar lepo kasira. ?ele ko napo?i pomlad, se za?nejo dela, ki trajajo (?e se prav spomnim) skoraj do konca poletja.
Sami gospodarnost takega po?etja.
Pri tem se zastavlja nekaj vpra?anj:
1. zakaj se ni reagiralo februarja, kdo je odgovoren in zakaj ni nih?e odgovarjal.
2. zakaj potrebujemo tako posebno izvedbo dilatacije, da je potreben rok 5 mesecev
3. ?e je dilatacija res nekaj tako posebnega, zakaj ni na zalogi? A si predstavljate proizvodno, ki bi delala s 50& zmogljivostjo zaradi manjkajo?ega rezervnega dela skoraj eno leto in pol? Tako podjetje bi lahko samo zaprlo vrata-
4. Zakaj promet ni bil speljan tudi po odstavnem pasu?
eeee what, ja ne more jim odpasti, ker ga sploh niso namestili... gre za klasi?ni predor z betonskim obodom in ne za armirano betonski
elementi, ki so bili uporabljeni za galerijo v ?entvi?kem predoru.
In klasi?ni na?in gradnje je skoraj neob?utljiv na po?ar, medtem, ko armiranobetonski povezovalni elelmenti pa? niso.
Sicer pa ?e se dobro spomnim so omet name??ali strokovnjaki Ceramicoata in to je angle?ka firma in ne slovenska, da ne bo nekih zablod da so za nekvaliteto krivi slovenski izvajalci.
Ceramicoat ima slovenskega zastopnika in izvajalci pa res niso bili Slovenci, apapk so prihajali ju?no od Kolpe.
Pa ni v tem poanta. Stvar je v tem, da se nekdo ugotovil, da galerija potrebuje protipo?arno za??ito*. Temu ustrezno je bil izveden projekt, temu bi moral slediti nadzor. Za slabo izvedbo je seveda kriv izvajalec - ali je ?e pla?al od?kodnino?
Dana?nja situacija je taka, da galerija protipo?arne za??ite nima. Torej smo v nevarnosti vsi, ki vozimo skozi, ali pa je ?lo za nepotrebno zahtevo.
Ali predor sploh ima uporabno dovoljenje, ali je ?e vedno odprt zaradi za?asnega uporabnega dovoljenja?
* - ali jo res potrebuje, ali je bilo treba le zagotoviti posel prijatelju?
In ko smo pri vzdr?evalnih delih: trenutno se se preplastuje celotna trasa od Vi?nje Gore do Ivan?ne Gorice - po koliko letih?
Kaj bi rad povedal? Da pri slovenski AC kri? ni vsaj 30% predrag, da je v ?vici prisotna korupcija po socialisti?no, ali da preprosto me?a? hru?ke in feltne?
Ko ?lovek po, do dneva natan?no, enem letu in 42.000km ugotovi, da "kick-down" ni to, da to konca potisne? stopalko za plin, ampak potisne? do konca in nato ?e pritisne?, da vklju?i? stikalo (sicer dokaj trdo)
Ko je precej prazen kamp, potem se ti pa tik zraven tebe postavita dva Italijanska avtodoma in vem pripeljejo pse, velike kot teleta. In Italijani kot Italijani: ne znajo potiho...
Jaz pa na dopustu - brez lopate...
Italijani in avtodomi - si me spomnil na dva dogodka:
Prvi pred mnogo leti v kampi ?iovo pri Trogirju. Se ata in mama okli 9 zve?er pripeljeta in za?neta parkirati: aza za volanom, mama zunaj. "kozi! No kozi. E kozi, no kozi..." 15 minut sta ga skoraj neprekinjeno guncala za pol metra naprej in nazaj. V vsem ?asu se mu te?i??e ni premaknilo za ve? kot en meter. Nato sta se umirila in ?la spat. Od?la sta naslednje jutro ob 8:00
Letos v Stra?kem, dva Italijana, "prijatelja" - se postavita pod drevo in nato za?neta z disertacijami. V pribli?no 90 minutah sta uspela AD vsaj enkrat zasukati za 360 stopinj...
Kdaj bo ?e enkrat konec tega nenormalnega poletja in bodo spet normalne temperature pod 20?C.Sem bil prej?nji teden v Londonu,podnevi do 17?C, pono?i 10-11.to je tapravo vreme. Danes tukaj na obali 34?C.
Za bit doma pod klimo in ne dat nosu ven iz hi?e.
A bi rad tako poletje, kot je bilo lani? Vsak dan de??
Je ?e v redu, tako kot je. Malo preve? smo se klimatskih naprav navadili. Na nedeljo pa, namesto da ti?i? v hi?i, zjutraj od doma, da si med 8 in 9 uro nekje v hladu So?e - skombinira? s primernim sprehodom po gozdu, morda v kak?en hrib...
Tudi ?as med 20.7 in 15.8. ni najbolj?i kar se ti?e ve?je izbire apartmajev ipd.
@Jures: enkrat te bom povabil v Stana, mi bo? malo razjasnil glede kampov v Istri. Letos sem bil na Hrva?kem prvi? po 10 litih, v Istri sem v zadnjih 20 letih kampiral samo 2x - obakrat Medulin
Sicer nimam primerjave s Slovenijo, lahko ti pa povem, da me je letos 9 dni Paga (Stra?ko) stalo popolnoma enako kot lani Elba (tudi kamp) - vklju?no s potjo, cestninami in trajektom.
Lahko, da je ugodneje kot v Sloveniji, ampak ?e vedno pretiravajo s cenami - sploh glede na ponudbo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In si lahko kar takoj(!) napisal na forum?
Ti zadeve ni bilo treba preu?iti, dobro premisliti in sporo?iti odlo?itev?
Bravo! Nisi se nalezel.
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani