U, Svi??aki in Ma?un so zakon. Tam sem, ko sem bil majhen, veliko presmu?al in se nasankal. Tudi na Sne?niku sem pozimi velikokrat bil, ?eprav nisem Glih neki ljubitelj gora in gri?ev. . Je pa bilo v osemdesetih tam tudi po 2 metra snega in ve?. Letos ga baje ni niti za vzorec.
Mrau?km?k, imam ob?utek, da si ti res naletel na Mazdo, ki je imela kar nekaj napak. Se zgodi.Najb? ni bila takrat 100% kontrola in je ?el v vgradnjo kak del, ki ne bi smel it.
Poglej, glede rjavenja.Skoraj vsi so morali ?e menjati zadnje blatnike pa ne vem ?e kaj. Moja nima ?e vedno po 15 letih niti pikice rje. Rekel bo?, ja, ok. Ti si ob morju, kjer ni soli. Res ne solijo toliko a tudi pri nas solijo in bi se v teh letih vseeno pojavila kak?na pikica rje.Res mora bit nekaj na tem, da so razli?ne kvalitete avtov za razli?ne trge.
Bakrene podlo?ke injektorjev.Kot ti je mogo?e znano, sem jih jaz prvi zamenjal pri nas. In to zaradi tega, ker sem zasledil na italijanskem mazda forumu, da jih menjavajo. Sicer ni bilo v poklica, a so njim zamenjali podlo?ke ob prvem rednem servisu. Pri nas so pa na uradnih servisih bebavo gledali, kaj za vraga govorimo in niso imeli (so se delali Francoze) pojma. Moje mnenje je, da je veliko negodovanja prav na ra?un na?ih ?alabajzerskih servisov, ki gledajo samo zaslu?ek.
Mimogrede, velika ve?ina na?ih serviserjev je ?e stara garda,ki so se u?ili od socialististov in ta rde?ih, kako se dela.
Od njih dobival nekajkrat letno reklame za dodatno opremo, o vpoklicih so bili tih kot rit. Mene so cigoti od mmsa konkretno o?kodovali za en intercooler, Pa verjetno ?e za kaj, ker kako naj vem za kaj vse je bil vpoklic.
Ok., mogo?e ni bilo 100% vse v redu, a se trudijo. Drugo so servisi, ki niso glih vsi za prehvalit. No, konkretno ob zadnjem vpoklicu so bili korektni.Druga?e pa, mene ne vidijo ve? za redne servise.
To je spet odvisno od ljudi v posameznih servisih in ne od politike mazde.Nekje so prijazni in gredo na roko, drugje spet ni tako in se gredo politiko prihranka denarja.
Mislim, da je to pri folcvagnu najve?ja nevarnost. Recimo, v mestih prepovejo umazane dizle zaradi prevelikega onesna?enja mest, med katere spadajo vw, seat, ?koda in podobni, ki so v resnici kak euro 4, in se lepo vozijo kot euro 6.V resnici pa onesna?ujejo zrak. Zaradi teh goljufivcev so vsi dizli na slabem glasu.
Resne firme kot je Mazda vedno vpokli?ejo, ko je kak?na res huda napaka. Verjetno ne bodo naredili vpoklica, ?e je ?ri?ek v desnem ogledalu.
Lahko bi ?e dopisali v zakon, da mora proizvajalec v ?asu (brezpla?nega!) vpoklica nuditi nadomestno vozilo. Konec koncev ni kupec kriv, da je proizvajalec naredil napako. Da ne omenjam, da s tem ho?ejo ?trafati ljudi, ki so kupili VWje z zgoljufanimi motorji in niso hoteli peljati na update saj se je potem zvi?ala poraba, avto pa je ?el slab?e.
Dobro bi res bilo, da bi dobili nadomestno vozilo. Samo kaj, ko je goljufivih folcvagnov toliko na trgu, da bi morali dati za nadomestno vozilo-drugo goljufivo vozilo.In tako ne bi pri?li nikoli na ?isto.
Katere druge stvari? Ne resno spra?ujem pa ne pogovarjamo se o starih dizlih ampak o najnovej?ih po mo?nosti s sistemom SCR katalizatorja (ADBlue). Kateri izpusti so ve?ji kot pri sodobnih bencinarjih. CO2? NOx? trdi delci PM10 PM2,5? Ne gledat ?rno belo ampak dajmo se pogovarjat o najnovej?i tehnologiji in primerjajmo to med seboj.
Zakaj potem gredo na sisteme filtrov GPF za bencinarje? Zato, da bodo po ?isto?i izpuha sploh lahko konkuren?ni dizlom z DPF-jem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ima? prav. Spredaj so trw plo??ice,zadaj ate, sem preveril.Za diske ne vem. Sem mislil, da so vse ate...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani