Ton?no tako. Tudi sam poznam ljudi, ki so bili ?isto normalno sredinsko usmerjeni, pa so jih nekatere poteze levice potisnile vedno bolj v desno. In to se izgleda dogaja po celi Evropi. Potem ima? pa ?e medije in ljudi, ki vsakega, ki vsakega s katerim se ne strinjajo ozna?ujejo s skrajno desnico. In na koncu se ljudje sprijaznijo s to oznako, kot bi otroku vbijali negativne lastnosti in jih s?asoma sprejme. Levica poriva ljudi na desno. Pa ne mislim samo levico kot stranko. Sploh ne bom omenjal politikov in strank konkretno, tu se prehitro skregamo.
Katere poteze? A si lahko bolj konkreten? Sam tolk, da vem ?esa se moram bat - ker strah je najbolj?e oro?je politike...
A turki vas skrbijo? Vzhodni diktator gre celo tako dale?, da si medije podreja celo v Sloveniji s pomo?jo najbolj domoljubne stranke. In to se vsem zdi ?isto normalno...mad?ari so na pohodu mi pa kot teli?ki gledamo kaj se bo zgodilo.
Danes so prisli majstri in ze petic reklamirajo kuhinjo glede ene in iste stvari. Vec, kot pol kuhinje mi bodo sedaj zamenjali... Istocasno je pa tudi mazdica ze tretjic na uradnemu servisu in neboste vrjeli zaradi ene in iste stvari. Sami "majstri".
Moj predlog - po?lji une majstre za kuhinjo naj ti po?timajo Mazdico... mojstri na avtoservisu naj ti pa pridejo kuhinjo po?timat. Rezultat bo verjetno isti, ampak tukaj bo? vsaj vedel zakaj je bilo tako.
Zato, ker je zakoreninjeno v dru?bi, da je 10km/h ?ez omejitev mnogo huj?i prekr?ek kot pa mrtvo pijan za volanom. Slovenija de?ela alkoholikov (?e najve? jih je v parlamentu, kjer odlo?ajo o kaznih).
No ?e huj?e pa so scam piramidne sheme, ki pojem kriptodenar izkori??ajo za ustvarjanje klasi?nih ponzi shem kot je bilo v primeru One Coina pa ?e kar nekaj drugih. Vpra?anje koliko takih vakut, ki so namenjene samo scam-u se ?e valja naokoli...
Vsaj leto in pol prepozno, sam sem sodelavca "re?il" pred tem, ker je hotel vlo?iti. Mater sem mu moral na dolgo in ?iroko razlagat, da to ne delam iz nevo??ljivosti, ampak da ga opozorim, da gre za nateg. Pol je pa le popustil in mi je bil potem zelo hvale?en, ?eprav bi mogo?e bilo vseeno dobro, da ga enkrat ena taka stvar mo?no mahne po prstih.
Ampak, mu vseeno nisem ?elel privo??iti iste usode, kot pri drugem sodelavcu iz moje biv?e firme, ki me je poiskal pred dobrim desetletjem, povedal da je pustil ?iht in da ima izvrsten produkt imenovan Mat-projekt. Me je vabil, razlagal, kako je vse svoje sorodnike in tudi sorodnike od ?ene spravil notri in da jim sploh ne bo treba ve? delat. Hja, pred nekaj leti sem izvedel, da je v nori?nici, ker je bil Mat-projekt ?e ena v vrsti ponzi shem. Odpovedali so se ga vsi sorodniki, z ?eno sta ?la narazen, dolgovi, osebni ste?aj, brez slu?be... ma ni da ni.
Zanimivo, da mene je tudi nova?il, a ko sem pregledal njihove sheme in zaslu?ke ter predviden obseg mi je pa? alarm zazvonil. Sem mu takoj povedal na razgovoru, da gre za piramidno shemo in da takih dobi?kov s forex trgovanji prakti?no niti teoreti?no ne more? zagotoviti pa ?e gre vse idealno. Ampak se ni dal pa je trdil kolk mu izpla?ujejo ipd - sem rekel bodo bodo, dokler bo priliv novih vlagateljev... ko pa jih ni gre pa vse navzdol. Pa ni bilo treba ?akati dolgo. V enem letu je vse potonilo.
?e ?e, ampak nalet motorja (vpra?anje s kako hitrostjo) na kolo ti ?elada ba? ne pomaga in iluzorno bi bilo pri?akovati, da bi bil izid druga?en. Tukaj bodo imeli vsi travme, tako star?i otroka, da so pustili, da se je tako vozil naokoli, kot tudi motorist, ki bi vsaj zaradi preventive moral ob takih sre?anjih vozit razmeram primerno.
Dobro no, pa sej ?elada ni vsemogo?na - pri takih nesre?ah umre? zaradi drugih re?i, ?elada je pa bolj, ?e sam kolesar pade, da ne ropota direkt z glavo po asfaltu in robnikih.
Hmmm, kako pa pol RKC pa evgeli?anska cerkev zbereta samo v Nem?iji okoli 12 milijard evrov od tega davka. Naj bi imeli skupaj po njihovih statistikah 40milijonov vernikov (v kar sicer te?ko verjamem, ker to je polovica prebivalstva - kje so pa druge religije in otroci).
Tako, da je to povpre?je 300?/vernika. Se pravi eni verjetno res 100? na leto po drugi strani pa drugi 1000 ali ?e ve? na leto, ker znese potem tudi 100? na mesec.
Ah Nejc no, zdej pa pretirava? - seveda je sme?no, pa ne zaradi same nesre?e ampak zato kaj pi?e na tablici. In ne posmehujemo se vozniku/voznici oziroma lastniku/lastnici ampak le dejstvu da izgleda kot bi avto mislil, da je tuna in da je zato sko?il v vodo.
Nemci imajo to lepo urejeno, takoimenovani KirchenSteuer in takoj trgajo od dohodka.
Dru?inski prijatelj je pred mnogimi leti razlgal, o nekem "davku na budale" pa zelo dolgo nisem razumel za kaj gre. Potem ga pa le enkrat vpra?am zakaj pa ne skensla ta davek? Odgovor je bil, da iz Nem?ije po?ljejo sporo?ilo v doma?u faro, kjer nato ?upnik pred vsemi farani pove, da je ta in ta izstopil iz cerkve. Je rekel, da bi se nato vse njegove sorodnice pogreznile v tla od sramu in je raje pla?eval do svoje smrti. Pa mu ni ni? pomagalo saj je umrl veliko prezgodaj malo po 50 rojstnem dnevu pa kljub temu, da je skupaj "?enkal" cerkvi za en dober avto denarja.
To je verjetno poceni kupljen avto iz druge roke, ki je ?e imel nalet od strani in popravljen, airbage pa niso menjali, ker je predrago. Notri dajo sam kos elektronike, da misli, da je airbag prisoten.
Ma ta bruseljskoi gnoj udriha po ljudeh, ker je to najla?je in najbolj pompozno. Da bi se pa lotil letalskih prevozov pa turisti?nih kri?ark in ostalih nepotrebnih prevozov, ker je kapitalizem selil proizvodnjo v oddaljene kraje - ne to pa? ne, kapital pustimo pri miru pa naj svinja kolikor ho?e, ljudje naj pa jebejo je?a pa pla?ujejo kazni. A resno kdo misli, da bodo kazni pla?ali proizvajalci? Lepo jih bodo prevalili v vi?jo ceno izdelka, potro?nik naj pa pla?a.
V celotnem ?love?kem izpusu Co2 ima osebni promet le 3,5% dele?. Se pravi tudi, ?e vse avte spravimo na polovico izpustov se bo to globalno poznalo le 1,75% pa ?e to se le ve?ino samo evropa ukvarja s tem.
A se bruseljska teleta upajo spravit na letalske prevoznike pa recimo re?t, da so upravi?eni samo ?e poslovna potovanja pa potovanja zdomcev domov in nazaj... konec turisti?nih potovanj in raznoraznih izletov, konvencij (naj si organizirajo video konference). Prepoved vseh velikanskih kri?ark, ki so grozljivi onasne?evalci ter vsako selitev proizvodnjo podjetje iz EU na kitajsko, indijo , indonezijo, itd pa? ocarinit po visoki carinski stopnji, da omejimo prevoze z velikimi kontejnerskimi ladjami.
Kle si pa? ne upajo, ker se bojijo odgovora kapitala, bodo raje ?e mal pritiskali na navaden folk, ki bo namesto o novem avtu (,ki ima recimo malo vi?ji izpust Co2) razmi?ljal o nakupu nekega rabljenega z bistveno vi?jim izpustom ampak neobremenjenega s tem ekoteroristi?nim davkom.
aloha :ne vem: ... za 50.000km, ?e so slu?beni je to 18.500 EUR kilometrine. V gorivu je slabih 4000 EUR stro?ka, komplet gum 600 EUR, 2,5 servisa okol 600EUR, padec vrednosti avta, ker ni nov recimo 2.500 EUR. Ostane ?e kreeeeepko ?ez 10 jurjev. V treh letih lahko s takim re?imom novo ?estko nabavi brez da bi se sekiral.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Katere poteze? A si lahko bolj konkreten? Sam tolk, da vem ?esa se moram bat - ker strah je najbolj?e oro?je politike...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani