We have the answer: 25% of the battery capacity. The battery capacity is indicated by Ah (Ampere Hour). For example: In a 12V 45Ah Sealed Lead Acid Battery, the capacity is 45 Ah. So, the charging current should be no more than11.25 Amps(to prevent thermal runaway and battery expiration).
Tak da ja, tut na 12V lahk tečejo zelo veliki tokovi
Ja, tečejo veliki tokovi. Ampak akumulator na agregatu je 9 Ah, ne 45. In agregat nima klasičnega alternatorja, ampak neko drugo rešitev, ki v daljšem obdobju delovanja napolni 9 Ah baterijo, nikakor pa ni sposoben poganjati elektrolize vode...
Motorji na vodik obstajajo, to je res. In iz izpušne cevi se jim kadi vodna para - ko se izpušni sistem dovolj segreje. Ko je pa še hladen, pa iz izpušnega sistema kaplja destilirana voda. Si na posnetku opazil destilirano vodo ali vodno paro?
In vodik se v motor dovaja drugače, ne preko bencinskega uplinjača (frgazerja po Slovensko).
In 12V "alternator" nikoli ne bo proizvedel dovolj elektrike za elektrolizo, ki bi proizvedla dovolj vodika, da bi poganjal tako velik motor
Pri elektrolizi vode nastaneta dva plina. Po kateri poti gre pa drugi plin? Ker na elektrolizo so priklopili samo eno cev. Da pa oba plina pošljejo v motor po isti cevi je pa vsaj zelo tvegano če ne še kaj hujšega ...
1.) Odstranil je rezervoar za gorivo. Ni pa odstranil uplinjača. Nato je plinasti vodik pripeljal v uplinjač namesto bencina. In kaj je dvignilo plavač, da je odprl 'iglo' in spustil gorivo naprej?
2.) Za elektrolizo je potrebno ogromno električne energije. Oni pa so priklopili kar na 12V (akumulator).
3.) Elektroliza vode nima nobenih nastavitev. Agregat pa je delal enako tako brez kot z obremenitvijo. Ampak pri obremenitvi bi morala elektroliza povečat kapaciteto, ker agregat pod obremenitvijo potrebuje več goriva kot brez obremenitve...
Pa še marsikak detajl ni čisto jasen, ampak za začetek bo to dovolj...
Zadnji model, lepo prosim. In z najnovejšim, modernim, varčnim, delno hibridnim motorjem. Ne pa z mastodontom od požrešnega 2,5 litrskega motorja,ki ima le malo bojše performanse, a tri litre večjo porabo. 😉
Za cx 30 se še vsaj kdo obrne, pri starih modelih se pa naprej pogovarjajo po telefonu. No, če imaš pravo barvo, pa fensi feltne in se fajn šajna, se tudi obrnejo, pa čeprav za 10 let starim modelom. 😉
@Alex, počasi postajaš kot DonFelipe: vse veš in nič ne znaš, oba imata kup objav pa za večino objav mi je žal, da sem zgubljal čas z branjem in jih zadnje čase kar izpuščam, ker ni vredno brati...
Kar se pa požrešnih mastodontov tiče: glej, ko berem, kakšno porabo imaš ti, me mine veselje, da bi svojega dvanajst let starega dvolitrskega dizelaša menjal za kaj novega, ker je pri meni poraba po teh naših hribih za vsaj liter če ne še več manjša od tvoje, ko se voziš po avtocestah...
In včasih je super, če se nihče ne obrne za teboj, da ne pride po pomoti ženi ali šefu na ušesa, kje si bil in ob kateri uri...
V ceniku je tudi dizelski CD150 AWD z rocnim menjalnikom ... samo ni na voljo v nizjih paketih opreme ... Ce se ga da narocit pa nimam pojma ...
Ostalo je pa res vec ali manj z bencinskim motorjem... in/ali samodejnim menjalnikom ...
Sm kmet an s hribu dama, pa če tole zdej prou zastopm, so bencinarji bolj za 'rajo', dizli pa bolj za gospodo... Dizli s štirikolesnim pogonom in ročnim menjalnikom pa samo še za eminenco...
Bom moral lopato doma puščat, se ne toka mojemu stanu z lopato naokoli hoditi...
Če imaš v ponudbi 80% SUVov in 20% ostalih je normalno, da se prodajajo.
Koliko modelov imaš SUVov? In lahko izbiraš med pogoni takšnimi in drugačnimi.
Koliko imaš pa na primer karavanov z dizelskim motorjem in pogonom na vsa kolesa?
Zdaj mi pa povej, koliko takih karavanov bo prodanih v enem letu?
dne 5. 10. 2022 ob 15:24 je Alex napisal:
Oba.
Včeraj je žena spet začela najedat, da bi avto s 340.000 km pa mogoče le zamenjali. In glede na to, da imamo pri hiši enega kesonarčka bi za drugi avto lahko kaj manjšega, ni nujno da je sedemsedežni enoprostorec.
Pa se lotim iskat.
Pregledam mazdin konfigurator.
Edini dizel je v SUVu (CX5), pa še to samo s sprednjim pogonom.
Potem bodo pa na koncu leta razlagali, da se bencinar najboljše prodaja...
- “So te svečke res dobre? Veste, še nikoli nisem slišal za to znamko svečk!”
- “Kar brez skrbi bodite! Te svečke so trenutno najboljše na svetu in bodo preživele tako avto, kot tudi vas. Boste vzeli še štiri rezervne, ko ste že tukaj?”
Tukaj velika večina navija, da mora biti avto rdeče barve. Jaz pa pravim, da ne. Avto mora biti sperma-bele barve. Zakaj? Da lahko poškodbe laka kar sam pošpricaš...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
- “Videti pomeni verjeti!”
- “Ni res! Jaz tebe vidim, pa ti čisto nič ne verjamem...”
Povezava za deljenje
Deli na druge strani