Je bla na za?etku v mislih benz pumpa, star bencin al pa kaj s filtrom, ampak je isto na plin, ker preden se do konca segreje lavfa na benz kak?ne 2 minuti potem pa ?e dobro minuto na plin. V obeh primerih, ko med vo?njo pritisnem sklopko, da bi se ustavil pred glavno cesto, obrati tolk padejo da ugasne.
?e pa pustim, da se segreje na mestu je pa vse ok in tud obrati postopoma padajo od za?etnih 1500 do normalnih 850.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Bo treba kompromis nardit..pozim bo zrd mraza res mogla v gara?o in bo ve? cajta za mulca,polet se bova pa skup vozila pa ?ravfala
Zdela ko sm jo ?tartu pri 6° se je na soncu tolk hitr segrela, da niti ni blo ?asa za crkovanje, kar bi ?e pasal v temo pohvalite se. Po kraj?em krogu po soncu me je pa tud jeza minila
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ventili so hidravlicni o tem ni dvoma... probi mal loputo nastelat
To misli? nastavitev prostega teka oz. base idle? ?e naredu in nobene spremembe. Zanimiv je tud, da olja in antifriza ne pije ni?, se prav so ?e edin ventili lahko tisti, ki ne dihtajo.
Nej gre ?e enkrat h vragu,da dobim taprav razlog za 1.8+?pera swap
Pa sej, a ti ni ?e takrat, mislim da je @mazda_mx uporabnik, po testiranju govoril da je neki s kompresijo?
Je bila na sumu ?e ko sem bil prvi? na valjih, kasnej sva z njim testirala kompresijo in je bila v mejah normale okoli 11-12 barov. Od tega je zdj ?e en let in lahko da se je situacija ?e spremenila.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Upam, da je res ?e kej ro?no nastavljivga, ?eprov me skrbi dejstvo da je to VVT ma?ina in so samonastavljivi ventili, tko da razen menjave najbr? ne pride kej cenej?ga v upo?tev
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Facelift ima ?e OBD2 ampak niti ene napake ne poka?e, je pa vseen nekaj narobe v zvezi z me?anico pri hladnem motorju. Potem ko crkne traja kar nekaj ?asa preden nazaj v?ge..po bencinu pa takrat ne smrdi, tko da imam na sumu pomankanje bencina al pa kompresije. Prvo mo?nost sm recimo da zaenkrat izklu?u, ker dela benz pumpa normalno brez cukanja ko je ogret :ne vem:
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Jap, najprej o?istil mojega, nato zamenjal s kolegovim in ista pesem. Prav tako s senzorjem za temperaturo zraka, temperaturo vode, potenciometrom lopute, motor?kom za ?tandgas, akumulatorjem, kabli, sve?kami, ?i??enjem lopute in nastavljanju base idle-a.. Za vsak slu?aj bom za probo zamenjal ?e cev med airboxom in loputo ter vakum cevke, ?eprav mi ne izgledajo, da bi kakorkoli ble preparene ali na?ete, potem gre pa res na ordinacijsko mizo in odprtje glave
Ne, da ne bi delal, ker ko se ogreje lavfa k urca, grize me samo, ker ne dela vse tko k bi mogl..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To je ?e najve?ji problem, ker se niti ne ve kaj je narobe. No ja, ve se kaj je narobe, ne ve se pa zakaj..menjal ?e vse ?ivo in mrtvo, pa ?e zmer crkuje ko je mrzu. V kratkem ?e enkrat pomerim kompresijo v upanju, da ni ravno plin svojga davka vzel na ventilih
Poleg tega so spet problemi s centralnim in sem dons dal odstranit komplet aftermarket napeljavo, nanovo zrihtat z drugim modulom, nakar pridm domov in voznikova vrata ?e no?ejo zaklepat/odklepat z daljincem
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Dela je res dost, ampak tko je slivka napisu..i??e se kvaliteta na razli?nih podro?jih, ker kvantitete je na trgu ?e preve?. ?e si dobr v tem kar dela?, so skrbi po pomankanju dela odve?, v nasprotnem primeru pa je bolj smiselna menjava dejavnosti, druga?e bo res prej minilo 10-20 ali celo ve? let, preden se kam prebije? (pa naj bo to osamosvojitev od star?ev,odhod v tujino ali pa zgolj sprotno pokrivanje ?ivljenjskih stro?kov brez nepotrebnih kreditov)-zmajev point
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
v sloveniji je najbolje bit....brezposeln, v najemni?kem stanovanju, neporo?en, ?e ima? otroke obvezno star?a na lo?enih naslovih in delat lepo na fu?....potem ?e nekako gre
vsi ostali so jebene stranke
Po novem ukinjeno..z bejbo pri?akujeva ?ez manj kot en mesec in sva se pozanimala kako je s tem, ugotovila pa da ni ve? nobene razlike, ker smatrajo poro?ene in neporo?ene, ?ive?e na istih in lo?enih naslovih pod enakovredno star?evsko skupnost
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?eprov pa tud men v ?ivo ni bla kombinacija sprva ?ist ni? v?e?, je zdj ?e mal bol zanimiva ratala..tuki se sicer bol slabo vid, ampak pa?e zraven rde?ih lisic obe?enih na vzrvratnem ogledalu
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Se zahvaljujem za pohvale Dostkrat se pa zgodi da hote ali nehote padem notr in vse skup vzame kr dost enerije, da so vsi zadovolni in zadovoljeni :mi pijemoo:
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je bla na za?etku v mislih benz pumpa, star bencin al pa kaj s filtrom, ampak je isto na plin, ker preden se do konca segreje lavfa na benz kak?ne 2 minuti potem pa ?e dobro minuto na plin. V obeh primerih, ko med vo?njo pritisnem sklopko, da bi se ustavil pred glavno cesto, obrati tolk padejo da ugasne.
?e pa pustim, da se segreje na mestu je pa vse ok in tud obrati postopoma padajo od za?etnih 1500 do normalnih 850.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani