Tudi sam vedno peljem na servis,kjer mi jo zamenjajo. Sicer imam orodje za menjavo,skupaj z quick linkom v mtb ruzaku za vsak slu?aj.
Na vsake toliko se pa? ustavim na servisu,zmerijo,povejo ?e je treba zamenjat in to je to.
Ravno danes smo izmerili ketno na specialki, ki je ravno ?e na meji. Po dobrih 10t km.... Cena za campa veloce pa dobrih 40eur.
Ha, ti te komponente in cene me?e? kar iz rokava. Je kar malo scary ,ko vidi? stro?ke takega napol profi?a kot si ti...zamenjal verigo, zamenjal zajlo od zavor...zamenjal zajlo od menjalnika...pregledal na optiki obro?e...zamenjal pla??e...
Jaz sem enkrat v desetih letih zamenjal verigo in enkrat obe zajli od menjalnika.Servise delam sam in to je to.
Problem je samo,k taki dostikrat mislijo , da so kupili vse okoli sebe.
No,jaz sem dal za kolo skoraj eno pla?o.ce bi imel pla?e 4jurje,bi si tudi kupil bajk za 3jurje.
Ne bi pa se vozil zgolj od Izole do Kopra
Pa a misli?, da je tisto za par jurjev res toliko bolj?e kot za recimo jurja?
Recimo pri kitarah je tako, da tista za 3-4 jurje je nekaj bolj?a a se takrat kupuje ponavadi znamko(frajerstvo).Verjamem, da so lahko boljse komponente in okvir a vseeno so cene preterane.
Meni so pa sme?ni modeli, ki, preden sploh gredo prvi? kolesarit, nabavijo kolo za 3 tiso? ?, dres kot princeske in razlagajo kako so ?li od Kopra do Izole po kolesarski cesti(tja in nazaj 10 km).
Jaz re?em enostavno ?au, ker se tako itak sedaj pozdravljajo v pol Evrope. Ali pa re?em kar ojla.Pri nas na obali niso tako prijazni oz. se ne pozdravljamo in objemamo tako pogosto kot drugje.Ponavadi me pozdravijo prej kolesarji iz Slovenije kot doma?ini.
Ok,jst tudi kolesarim zaradi zelje po fit zivljenju, razgibanju in predvsem ker uzivam v kolesarjenju. Torej NE tekmujem in NE treniram. Ce pa se kdaj malo po mo?ko s kom primerjam pa... naj mi bo oprosceno. Ko ima clovek pulza 150, pocne stvari, ki jih sicer nebi.
Ampak... a se clovek,ki kolesari z lastnimi nogami ne razgiba malo bolj, kot nekdo ki mu pomaga elektrika? To mi ni jasno...
Kar se pa tice pozdravljanja.... ne pozdravljam 2vrsti "kolesarjev"; ljudi brez celade in ljudi na el.kolesih. Nekega vzorca ljudi, ki ne pozdravijo nazaj ne morem prepoznati. ?e najmanjkrat odzdravijo kaksni zacetniki, oziroma priloznostni kolesarji, ki kolesarijo od zacetka Junija do konca Septembra, ko je med 24in 27stopinj, ko ni oblakov, hkrati pa ni prevroce in ko so planeti pravilno postavljenji.
Jaki kolesarji,res. Taisti majstri pa s posmehom gledajo kolesarje/tekace, ki se spravijo/mo kolesarit/tect tudi ko je pod lediscem. Od takih niti ne rabim pozdrava.
Zanimivo... ogromnokrat pa dobim pozdrav od tekacev in pohodnikov. in ko sem jaz tekac ali pohodnik, dobim pozdrav od mtb-jevcev.
No, da ne bom izpadel (popoln) elektrobikehater; med kolesarjenjem po Velebitu sem srecal par iz Avstralije , star cca.50let, ki kolesari po Evropi z e-bike. Klepet, malo o tem in malo o tistem. Pravita,da sta sicer zaprisezena mtb kolesarja, da jima je zelja kolesariti po EU, da pa bi bil to z navadnimi kolesi vseeno prevelik zalogaj. In da je e-bike vseeno ?e najbljizji priblizek.
Ok, svaka cast, spostujem in obcudujem tak lifestyle, dvignem palec. Podpiram.
Ne podpiram pa fjakanja po 20km z stromom in laganja samemu sebi, da je to kolesarjenje, hkrati pa posmehovanja vsem, ki uporabljamo lastno telo, da premagovanje istih klancev.
Pazi, kako govori? o 50 letnikih, kajneda Boss? Nismo ?e za staro ?aro in nekateri smo kar fit.
Pred mazdami so bili tudi drugi... ficko, jugo, citroen, daihatsu, kia, kia...
V familiji je ena Mazda 5 (sin) in se hcerin C3 bo kmalu zamenjala nova mazda 3
He, he, prava vzgoja mladine. . Moj sin je imel prav to soboto prvi ?pil. In ko smo pripeljali komplet opremo z mojim karavanom, so se vsi njegovi kolegi ?udili, kje je vse to stalo. In ni treba razlagati, kaj bo sin vozil, ko ?ez par mesecev naredi izpit za avto.
Kripa ima 160.000 km, pa od servisa do servisa ne pokuri niti en rezervoar bencina.
Na motorju je bil 11.4. narejen servis (pred pribli?no 1500 km). Takrat so menjali tudi zobati jermen - vsaj zara?unali so ga. Upam, da ni kje tam napaka.
Pelko je menjal po?eno vzmet 17.5.
Timi je popravljal diodni podstavek 25.5.
Danes je skoraj letela s ceste, ker je nenadoma za?elo mo?no ?kripati in motor se je ustavil. Avto seveda tudi. Ko je pritisnila sklopko in vrgla iz brzine, je lahko porinila kripo s ceste, motor pa niti ne obrne ve?. Sestri sem naro?il, naj preveri olje v motorju. Pravi, da ga je do zgornje oznake. Bom videl, kaj je, ko pridem do avta - danes po popoldanskem ?ihtu grem ponj (kot da nimam drugega dela).
Se pravi, da se ima? kaj pogovarjati v slu?bi. Jaz sem na ?alost bolj pust glede tega. Vse kar je je-sem dal gor letne gume, sem dal gor zimske gume...
P.S.: ne sodim med take, ki bi kogarkoli zafrkavali med prehitevanjem v klanec... ponavadi pa vseeno pokimam, ce koga srecam... ali pozdravim, ce grem mimo... Mi pa niti na misel ne pride, da bi koga zaniceval... in opazam, da odkimajo oz. odzdravijo prej kaksni rekreativci, kot pa kaksni ?pajkicarji? na specialkah...
Mene pa ne motijo tej " ?vercerji" na baterije. Vsak si pa? izbere tisto, kar mu pa?e; eni pedalirajo do slu?be, drugi naredijo na dan po 50 km, tretji spet dr?ijo noge v luftu in elektrika dela za njih.
Jest, ko pogledam tvoja vozila spodaj v podpisu , ki si si jih lastil (slikice)vidim, da si eden najve?jih fanov Mazde. Pohvalno!
V Maju bil kar priden. 10x ?el tect(cca 80km),9x na specialki,10x na mtb; skupaj prekolesaril 1060km. Med
Danes bil na maratonu treh ob?in. Je bilo kar lepo,zadovoljen ker sem solo vozil ve?ino od dobrih 90km dolge trase (vkljucno z vzponom na Korinj) ter pri?el v cilj s povpre?no hitrostjo 30,5kmh.
Vse lepo in prav,ampak.... Kaj za vraga delajo elektri?ni bicikli na kolesarskem maratonu???????!!!!!!!
Dober 3. Se je celo dirko dajal s Petruxom in Suzukijema, v zadnjem krogu ujel se Dovija iz 4 sekund na pol sekunde, zmanjkalo 200mJe pa Marc sam poslrbel da se je prvenstvo spet odprlo.
Po mojem je vse to del cirkusa... rekli so MM:dej danes padi, da bo bolj zanimivo prvenstvo. Nima smisla, da samo ti zmaguje?.
Samo reci pa gremo (za ta prave karte mora biti pravocasna akcija). Brnonkenizjema ker je vse na hribckih in ni nobene panike.
Misano pa tribuna Brutapella - Rossi club, in res najboljsi ovinek. Avstrija na primer pa cisti podenj....ze samo dirkalisce....
Mugello - kampiranje v dirkaliscu
Po mojem je Brno res najbolj?a varianta se vidi ful piste z hrib?kov kot pravi?.Una varianta med VR-jevimi navija?i je bolj pere?a, ker pa? ne navijam zanj in je ruba, da me kdo ?e zmlati.
Jutri bo povedel Jorge, naredil mal vlakca, mal bojo ven letel, kak blow up bomo videli (350 po ravnini noro)
Zato ce gres v mugello boh ne daj na glavno tribuno
Tole je vse kar vidis pa start
Komaj cakam drugo domaco dirko, karte so. Mogoce pa celo se v Brno potegnemo
Jaz sem bil lani v Brnu, ma ne na Gp ampak na treningu, neko evropsko prvenstvo. ?e tisto je bilo neverjetno za sli?at in videt. Bi se res moral eno leto odpraviti na "ta pravo" dirko, ?e ful let odla?am.
Vseh 12 znotraj 0,8 sekunde na enem najdaljsih in najhitrejsih stez v koledarju (mislim da je samo Malezija pa Austin daljsa)...pa senzacionalen krog penzionista.
To da verjetno najvecji sponzor F1, med drugim tudi glavni sponzor mercedesa zapusca F1 in gre v motogp tudi pove zelo veliko.
Pa se Suzuki se prebuja!
Jap, bo zanimiva dirka... privo??im penzi?u pol. Kako je spet MM ulovil motor, ne more? verjet.
Kako si lahko ?lovek zagnoji lep dan in kolesarski izlet - vse je ?lo narobe.
V?eraj sem bil prost in lepo vr?em kolo v avto in v Koper. Te?ave so se za?ele ?e na AC saj je pri?lo do nesre?e in se je vo?nja podalj?ala za debelo uro. Ok pridem v Koper in ho?em parkirat pri tr?nici pa glej ga zlomka pol parkiri?? je razritih saj nekaj gradijo. Ostalo pa vse zasedeno tako, da sem porabil 15 min predno sem ujagal enga, da je ?el ven.
Ok sem rekel zdaj pa bo in seveda je bilo - ker sem bil ?e tolk pozen sem ujagal maestral, ki je pihal tako mo?no (cca 20-25km/h) od spredaj, da od Kopra do izole nisem uspel peljati hitreje kot kakih 16km/h zraven sem se pa mu?il, kot bi peljal v klanec. Po moje sem v tistih nekaj kilometrih izgubil ?etrtino svoje energije.
OK, prikolesarim iz Izole v Strunjan pa skozi tunel v Portoro? in ob obali do meje nakar se nadebudne? spomnim, da je Alex omenjal vo?njo po dolini Dragonje do Babi?ev. Ok pa pojdimo saj je verjetno enako po km kot ?e bi ?el po poti nazaj. Do Dragonje je ?e ?lo potem pa fuck makedam in ?oder, ki ?e tako pobira 10-15% energije napram asfaltu in kar je najhuje gor pa dol po klan?kih in tistega makedama ni in ni konca.
Seveda sem zajebal ?e v drugo, saj ker sem bil pozen sem vozil po najhuj?i vro?ini pa za povrhu sem imel v bidonu samo vodo brez kakih sladkih zadev, da bi vsaj malo dvignil energijo in seveda, ker se mi je vse skupaj zamaknilo sem ratal tudi ?e la?en, jaz pa sredi vukojebine in nikjer nikogar in ni?esar.
Ko sem pri?el do klanca pri Babi?ih sem bil ?e tako brez energije, da je ?lo samo ?e pe? ob kolesu. Noro, ?e nikoli nisem bil tako out (sej Nejc se po moj zdajle po kolenih od smeha tol?e). Ok vsaj spust do Vanganela se je iztekel brez padcev, ?eprav je letelo preko 60km/h. Ko sem na?el Mercator na vhodu v Koper sem mislil, da jim bom kar celo skrinjo pija? odnesel. Ok ena Oshee in dvoje kra?evih tortic me je toliko napolnilo, da sem vsaj nazaj do avta pri?el brez travm.
Ampak tole si bom pa zapomnil pa ne po tem, da sem se mogo?e za za?etek sezone precenil, saj je le cca 50km ampak bolj po tem, da se je treba bolje zalo?it z energenti.
He, he, seveda je pot kar dolga in po makadamu zahtevna, saj se vle?e po dolini reke Dragonje.In res je, da mora? imeti vsaj 1.5 litra pija?e s seboj, saj je ?e poletna vro?ina.
Boss, zakaj mi nisi javil, da gre? po tej poti? Bi parkiral avto pri meni doma, do kolesarske poti je le 50 m, pa ?e skupaj bi ?la lahko, ker sem imel ravno dopust.
Jaz sem kolesaril le Portoro?a in nazaj.
Po poti bi se pa lahko pogovarjala... o politiki.Samo jaz bi moral govoriti bolj potiho, saj ve?, rde?a ob?ina in to.
Ja kje si pa to prebral? Na noraTV? Toba?na je bila v minusu, haha a res? Toba?no so kupili, ker so videli samo denar od nepremi?nin, za proizvodnjo tr?ni dele? jim je pa gladko dol bingljalo. Nove stroje so odpeljali v tujino, ljudi vrgli na cesto, samo ?e distribucija je ostala. In najve?ji proizvajalec v regiji je nato ratala hrva?ka tvornica duvana Rovinj. Toba?na je bila pred prodajo drugi najve?ji pla?nik davkov v prora?un, imela je enega najbolj sodobnih laboratorijev v Evropi, da ne omenjam nivoja odnosa do svojih zaposlenih in vseskozi je poslovala z velikimi dobi?ki. Toba?no smo prodali leta 1991 za sme?nih 60m EUR nekemu kvazi lastniku, ki jo je hitro prodal naprej. Ta je proizvodnja preselil na Poljsko, 400 ljudi na cesto. Rovinjska TDR pa je nato zelo hitro pove?ala proizvodnjo in kljub temu, da je neko? bila 3x manj?a od TT, danes proizvaja 2x ve? in zaposljuje 400 delavcev ve?. Lahko bi rekel, da to?no tistih 400, ki jih je TT odpustila.
Elan je samo nalo?ba nekega tujega sklada, ki je za svoje dobi?ke ukinil vse od skakalnih smu?i kljub osvojenima pokaloma v mo?ki in ?enski konkurenci, umaknil vsa sponzorstva, da bi se ja dru?bi ne vra?alo ni?. Zdaj bo pa sklad tako firmo spet prodal (prej kot v 5 letih lastni?tva), verjetno po kosih drugim interesentom in Elan kot ELan bo verjetno dokon?no izginil saj bo integriran v druga podjetja brez svoje znamke. Sicer pa, ?ez nekaj let se spomni in preberi to kar sem napisal.
O Mercatorju pa je toliko napisanega, da je ?koda besed. Se pa to?no ve kdo je za?el me?etariti z njim in kam je to peljalo, zdaj pa je Mercator garancija za Agrokorjeve dolgove pa ?e si ho?emo priznat ali pa ne.
A Lancia, Saab, Rover so pa zaprli, ker jim je tako dobro ?lo.
Kolega je delal kot potnik takrat na Toba?ni in je ?el na arc podjetje prav zaradi katastrofalnih pogojev na toba?ni.
Imeli so preve? zaposlenih kot v vseh dr?avnih firmah. In prodali so jo nekemu pacientu. Poglej kaj sem zgoraj napisal-dobrega kupca se i??e tudi petnajst let!.
Problem pri na?ih podjetjih v dr?avni lasti je ta, da nimajo ppravega lastnika, nimajo vizije in ve?inoma preve? zaposlenih(posledica prej?njih sanja?kih ?asov).In prodajajo se vedno v nepravem ?asu, ko so v izgubi in jih davkopla?evalci dobro nafutramo z denarjem in nato prodamo za enega ?rnega enega belega prvemu klo?arju, ki pride mimo.
Elan bo obdr?al ime, ker se dobro tr?i in ima renome v tujini(smu?i v usa in jahte po celem svetu.)
Lancia ?e izdeluje y 10.Je pa ta firma v preteklosti imela ful ponesre?enih modelov, ki so se kvarili in slabo prodajali in posledi?no je firma zamrla.
O roverju in njegovi kvaliteti motorjev itak ni treba izgubljati besed-enostavno slabi avti in posledi?no propad.
Saab pa je kupil ?vedsko-kitajski konzorcij nevs a imena niso uspeli kupiti, tako, da bodo izdelovali v isti tovarni avte z drugim imenom. Saab je imel celo zgodovino te?ave z lastniki in prodajo.
Res je, da so izumiliveliko sodobnih sistemov v avtomobilizmu a njihova ekskluzivnost in druga?nost jih je drago stala. Pa? to niso bili avti za mase.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ha, ti te komponente in cene me?e? kar iz rokava. Je kar malo scary ,ko vidi? stro?ke takega napol profi?a kot si ti...zamenjal verigo, zamenjal zajlo od zavor...zamenjal zajlo od menjalnika...pregledal na optiki obro?e...zamenjal pla??e...
Jaz sem enkrat v desetih letih zamenjal verigo in enkrat obe zajli od menjalnika.Servise delam sam in to je to.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani