Skoči na vsebino
Sen?ila
Napisano

Sen?ila na notranji strani sicer zmanj?ajo prihajajo?o svetlobo, glede toplote ne naredijo ni?esar.

 

Sam sem se odlo?il za zunanje ?aluzije in mi ni ?al, sploh za ve?je steklene povr?ine so odli?ne. ?ez dan se da to?no nastavljati koli?ino svetlobe, pono?i je itak tema (vsaj pri nas). O kakr?nemkoli ?klepetanju ni govora.

 

Odvisno sicer od uporabe, a pri ?aluzijah toplo priporo?am motor in daljinca; roleta ima to prednost, da jo dvigne? v nekaj sekundah, pri ?aluziji "kurbel" mota? do nezavesti. Od 14-ih ?aluzij imam samo eno "na roke" - in to je edina, ki se skoraj ne premika.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ker je tema ?ito izbrisana...
Napisano

...sem odprl novo.

 

Ne, ker bi ?elel nadaljevati debato, ki je popolnoma iztirila, ampak ker sem slu?ajno naletel na ta podatek:

...Med Mlinotestovimi dobavitelji najdemo v glavnem mad?arske kmete, pa tudi avstrijske in nekaj hrva?kih. Slovenskih, ki se sicer nenehno prito?ujejo, da nimajo kam plasirati svojih pridelkov, je malo. Zgovoren je primer, ko je Mlinotest vipavskim kmetom ponudil pridelavo t. i. koruze poltrdinke, njena cena je na trgu za 20 ali 25 evrov vi?ja od cene navadne koruze, pa je bil odziv pravo razo?aranje. Na leto potrebujejo dva do tri tiso? ton te koruze, za tak?no koli?ino pa bi morali z njo zasejati okrog 500 hektarov. Danes je na Vipavskem poltrdinka posejana samo na poltretjem hektaru. ?Slovensko kmetijstvo je neodzivno in apati?no, preve? se zana?a na sistem subvencij iz Evropske unije in dr?ave. To je potuha,? pravi predsednik uprave Mlinotesta David Nabergoj....

 

KLIK

 

Slovensko podjetje, v slovenski lasti - dobavitelji pa v glavnem iz tujine; si predstavljate vihar, ki bi ob tem podatku nastal, ?e bi ?lo za podjetje v tuji lasti?

 

 

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Slovenija je imela zlato prilo?nost, da bi bila hub za Balkan, pa je prilo?nost zakockala: nacionalni interes, socialna povezanost, uvajanje demokrati?nega socializma....

 

Vsak narod ima tak?no dr?avo, kakr?no si zaslu?i.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano

Precej pristranski si, ker ena?i? mo? partizanske vojske (upam, da vemo kaj pomeni beseda partizan), ki je nastala na okupiranih ozemljih in ni imela nobene voja?ke industrije za sabo kot na primer Rde?a armada, ki se je z voja?kim arzenalom in ljudmi "futrala" iz lastnega zaledaj ter je samo prodirala naprej. Bistvo je drugje in sicer da so partizani sodelovali z zavezniki v boju proti silam osi. In to so prepoznale opazovalne misije. Zgodovina je tukaj jasna in v proti nacisti?no fa?isti?ni borbi pa? niso sodelovali ne ?etniki in ne usta?i in ne belogardisti in ne domobranci ampak so raje sprejeli kvizlin?ko vlogo in sodelovanje z okupatorjem.

 

Borba proti nekemu komunizmu je le opravi?evanje nizkotne vloge in paktiranja z okupatorjem. ?e bi se vse te skupine odlo?ile za skupni boj proti zavojevalcu bi vojno kon?ali verjetno vsaj pol leta ali ve? prej in leta 1945 bi bile lahko ?e takoj ve?strankarske volitve in nikoli ne bi pri?lo do prevlade komunisti?ne partije. Tega se ne da zanikat, ker o omenjeni zadevi pi?ejo zgodovinarji v marsikateri zahodni dr?avi.

 

Dra?a Mihajlovi? je bil en najve?jih oportunistov saj je isto?asno sodeloval z Nemci, Italijani in Bolgari v borbi proti Partizanski vojski kot je tudi na vsak na?in posku?al pridobiti naklonjenost zavezni?kih sil. Zato je tudi v operaciji Haylard pomagal vrniti zavezni?ke pilote in si s tem vsaj delno oprati ime. A isto?asno je tudi sestreljene nem?ke pilote vra?al Nemcem, da si ni nakopal sovra?nika. Oportunizem brez primere in iskanje lastnih koristi v upanju, da se mu po koncu vojne izzide ne glede kdo bo zmagal. Julija 1944, ko je potekala operacija Haylard se je namre? ?e dokaj natan?no vedelo, da so nacistom in Hitlerju ?teti dnevi saj je Italija ?e davno kapitulirala, zavezniki so pritiskali po apeninskem polotoku, v teku je bila operacija Overlord, Wehrmacht se pospe?eno umika pred Rde?o armadu, ki je ?e prodrla v Bolgarijo in Romunijo.

 

Partizanska vojska je vkorakala v Trst in Gorico pred zavezniki vendar je bil pritisk zahodnih zaveznikov na Tita izredno velik kot tudi v Celovcu... Ker so zahodni zavezniki izdatno pomagali partizanom ?e od leta 1943 Tito tudi ni ?elel reskirati poslab?anja odnosov in so se raje umaknili ter stvar delitve in razmejitve prepustili kasnej?im pogajanjem. ?eprav je bila Italija premagana ?e leta 1943 je imela tudi mo?no odporni?ko gibanje, ki je na koncu pomenilo, da so vseeno lahko obdr?ali Trst in Gorico a izgubili celotno Istro z otoki, ki so takrat pripadali Jugoslaviji. ?al takrat ni nih?e razmi?ljal, da je s tem najve? pridobila Hrva?ka ampak vseeno - Slovenija je dobila izhod na morje in precej bolj narodnosto pravi?no mejo kot je bila pred tem.

 

In Jugoslovanska delegacija je bila na pogajanjih za mejo v septembru 1945, kjer so zahtevali mejo nekdanje avstroogrske a se s tem niso strinjale ZDA in Velika Britanija. Sovjetska zveza je predlagala mejo, ki se jse skoraj strinjala z Jugoslovanskimi zahtevami a na koncu je bil najbli?ji Francoski predlog s conama A in B. Lta 1946 so tudi komisije dr?av zaveznic ugotavljale narodnostono sestavo in nekako pri?le do take odlo?itve, ki so jo 1947 v mirovno pogodbo v Parizu podpisali predstavniki 21 dr?av. To je bila za?asna razmejitev in ?ele z Ozimskim sporazumom leta 1975 dokon?na.

 

Druga?e pa da je bilo to vkorakanje partizanov v prazen prostor je ?ista neumnost in plod tistih, ki posku?ajo razvrednotiti vlogo NOB. Hude borbe so potekale 3. in 4. maja 1945 v Ko?evju in Ribnici ter vse do 15. maja dokon?no konec bojev, ki so potekali ?e dan prej in to so bile zadnje bitke na ozemlju Evrope.

 
Usta?ev nisem omenjal, oznaka "belogardist" nima s Slovenijo nobene zveze. Belogardistov v Sloveniji ni bilo, gre za prevzeto kominternovsko terminologijo
 
Preden so bile ustanovljene prve va?ke stra?e, so komunisti?ni likvidatorji pobili ?e skoraj 1000 Slovencev - tako, da ima borba proti komunizmu e kako trdne temelje. Med celotno 2. sv. vojno so partizani povzro?ili ca. 3.900 ?rtve med okupatorjevimi vojaki in ca. 4.500 med Slovenci - huda borba proti okupatorju, ni kaj.
Skupni boj proti zavojevalcu? Resno? ?e posebej po tem, ko so komunisti uzurpirali boj proti okupatorji in vsak boj proti okupatorju izven OF ozna?ili za izdajo? ?e bi bilo komunistom toliko to boja proti okupatorju, potem nebi likvidirali TIGR-ovcev, nebi bilo Nagodetovega procesa kjer so obsodili in tudi usmrtili izklju?no slovenske domoljube. BTW: morilci ?e danes no?ejo povedati kje je pokopan Nagode.
Ve?strankarske volitve bi morale biti izvedene po vsej Jugoslaviji ?e zaradi sporazuma Tito-?uba?i? in so enkrat tudi bile - razen v Sloveniji. Koministi so tudi takrat izvedli klasi?no prevaro in se pogajali s figo v ?epu.
 
Mihajlovi? se je boril proti okupatorju, ko so komunisti ?e paktirali z nacisti. Tudi Tito se je pogovarjal (ali vsaj sku?al pogovarjati) na vse strani. O njegovih poskusih sodelovanja z Nemci lahko prebere? v knjigi Bermanov dosje. Ni bilo vse tako ?rno-belo, kot to prikazuje NOB mitologija. Znana je gro?nja Tita, da se bo uprl zavezni?kemu izkrcanju v Istri.
Da ne za?nem o tem, kako je Ma?ek pustil Italijanom, da so se mirno umaknili....
 
Niso vstopali v prazen prostor?
Zakaj pa so v Ljubljano pri?li ?ele, ko v njej ni bilo ve? tujega vojaka?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano

Partizanska vojska ni ni? kaj dosti prodirala, samo vkorakala je v prazen prostor. Do prihoda Rusov ni bilo omembe vrednega potiskanja Nemcev proti severu.

 

"Jugoslovansko ljudstvo", ki ga omenja? ob beograjskih protestih so bili Srbi, katere so organizirale me??anske srbske stranke brez komunistov, ki so bili takrat ?e trdni naci-zavezniki, Sovjetska zveza pa je bila ?lanica osi (btw: iz Dru?tva narodov so bile izklju?ene ?tiri dr?ave, Nem?ija, Italija, Japonska in Sovjetska zveza - dejstvo). Po pri?evanju Ljuba Sirca so v za?etku aprila (pred napadom) v Ljubljani komunisti protestitrali proti mobilizaciji, se zavzemali za "mir" ipd - vsaka podobnost z razoro?evanjem TO in Deklaracijo za mir je zgolj naklju?na.

 

Pritisk zaveznikov, ki ga omenja?, je bil v Trstu v obliki petih Novozelandcev z enim tankom pred katerim se je umaknila silna partizanska vojska. Gorico smo izgubili, ker so na pogajanjih Rusi na to enostavno pozabili (zakaj na pogajanjih ni bilo YU-delegacije??)

Ne zanikam, da se partizani niso borili proti okupatorjem, vendar niso bili edini - bili so samo edini priznani (zelo pozno) zaradi politi?nih kombinacij (+ obstajajo indici, da je bil britanski ?astnik za zvezo v Egiptu ?lan kominterne in primerno prirejal poro?ila). ?e julija 1944 je potekala operacija Halyard (guglaj), nato so zavezniki Mihajlovi?a prepustili usodi...

 

Ni bilo vse tako ?rno-belo, kot to prikazuje NOB mitologija. ?e resnica o prvem uporu proti okupatorju je (bila) potvorjena...

 

Glede Italijanov in prve svetovne vojne priporo?am knjigo Sacro egoismo - odli?no branje.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup kolesa
Napisano

Predvsem glej, da ti bo okvir prav, se pravi, da bo zadosti velik. ?e bo? pri okvirju zgre?il, ti nobena stopnja opreme ne pomaga ve?. Menjalnik, zavore itd. se da menjat (?eprav je najceneje prav izbrati v prvem poskusu), medtem ko okvir...

 

Sicer pa, kot pravi?: prava znanost - tako kot danes ?e vsaka stvar.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

...

Tudi ti jih bo? hranil, ne se bat. Ali pa, ?e ho?e?, bo? pa?pla?eval kazni zaradi "trme". Sej in?pektorjev sploh ne bo zanimala tvoja

razlaga demokracije in prostega odlo?anja.

To je podobno, kot da te ujamejo na radar in gre? poilicajem razlagat, da ?ivimo v svobdni dr?avi in tebi ni treba vozit po omejitvah, ker smatra?, da je pedpisana hitrost premajhna za tvoj avto.Naj drugi vozijo po ptedpisih. ;)

Seveda jih bom hranil - ni treba biti ni? pokroviteljski. To ne spremeni dejstva, da si aroganten kljub evidentnemu nepoznavanju materije.

Primerjava z radarjem je povsem neprimerna in ka?e na tvoje popolno nerazumevanje. FUSR ima v opisu dela in nalog tudi preganjanje dav?nih utaj. Naj to torej izvajajo sami, brez da v to prisilijo (kazen od 40-400 EUR) kupce.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

No no pocasi, tle sem pa jaz doma, prav nobenih virtualnih davcnih blagajn nimamo, FURS ima 9 aplikacij, ki so se na COBOLTu in mainframeu in zaradi varcevanja niso presli pravi cas na novodobno platformo, kar poneni da imamo vec razlicbih aplikacij, ki se sploh ne pogovarjajo med seboj oz 'otoke' . Vse imajo zgolj funkcijo dohodnine oz vh-izh davka, in nimajo blage veze z izdajanjem racunov v trenutko ko ga izda nekdo na blagajni. Po domace se aplikacije filajo s pomocjo mesecnega porocila, ki ga vnasajo racunovodski servisi (mesecni obracun)

Davcna blagajna pa pomeni da trenutek ko nekdo klikne v prodajalni ok je zabelezen v sistem.

...

thx za obse?en odgovor. Da je na FURSu vse zme?ano kot "kurji futer", mi je poznano.

 

"Virtualne dav?ne blagajne" - ne v smislu, olaj?anja dela FURSu, ampak v smislu propagande, kako se bo z on-line dav?nimi blagajnami onemogo?ilo utajevanje.

Kdor v sedanjem sistem izda ra?un na blagajni, ga ne more ve? izbrisati; kdor izda ra?un iz vezane knjige ra?unov, ga ne more utajiti. To vse obstoja ?e sedaj in on-line dav?ne blagajne tega ne bodo bistveno izbolj?ale. Verjamem pa, da bodo olaj?ale delo FURSu - stro?ke bodo nosili pa lastniki blagajn. En tak kvazi-davek.

 

Sicer mo?no dvomim, da bodo uvedene s 1.1.2016- Enkrat so datum ?e prestavili za tri mesece (prvotno bi morala biti uvedba 1.10.2015) - ga bodo pa ?e drugi?. Verjetno je zadeva "kompleksna in je potrebno dobro premisliti ter se nato odlo?iti".

 

PS: COBOLT ali COBOL?  ;)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Brez ra?una ne more? uveljavljati garancije.Mislim, da je vsem v interesu, da ga imamo shranjenega dokler je izdelek v garanciji.

A misli?, da se ne da manipulirati z temi bogimi blokci? :lol:

Koga briga kaj je komu v interesu. Zaradi mene ti lahko hrani? ra?une 20 let - s tem nimam te?av. Ampak ne mene siliti, da vzamem in hranim katerikoli ra?un. Gre za neposreden poseg nesposobnih birokratov v mojo svobodo.

 

"Bogi blokci"? Torej za vezane knjige ra?unov, kot jih predpisuje sprememba ZDavP-2H sploh ?e nisi sli?al?

Razpravlja? o tematiki, katere ne pozna? in si hkrati dovolj aroganten, da se upa? hkrati ?e posmehovati?

 

Najla?je je neizdati ra?un - in tega uvedba dav?nih blagajn ne bo re?ila.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

@Boss: virtualne dav?ne blagajne imamo ?e sedaj - s programsko opremo se ne da brisati ra?unov. Za te uporabnike bo edina sprememba, da bodo sedaj ?e on-line.

Vendar bo po novem moral imeti dav?no blagajno vsak, ki bo posloval z gotovino - ?eprav samo 3x letno. Taki so morali od letos poslovati s posebnimi paragonskimi bloki, kjer se zaporednih ?tevilk ni dalo ponarejevat.

 

Kdor je do danes delal brez ra?una, bo delal ?e naprej. Najbolj pa se uvedbe dav?nih blagajn veselijo fu?arji, saj bo uvedba krepko zni?ala konkuren?nost legalnih podjetnikom in jim pove?ala stro?ke.

 

Delanje reda lahko na birokratski na?in povzro?i ve? ?kode, kot koristi.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

...

Da pa bi "lovili" odjemalce pred trgovinami in lokali je pa po mojem sme?nica, ker vsi dobro vemo, da imajo premalo ljudi.

In zakaj pa ne. Jaz vedno spravim ra?un, bilo kje kaj kupim. ?e ni? drugega, da vidim, ?e me je hotel kdo kje "nategniti".

...

Pove?an obseg dela in posledi?no premalo ljudi, je ravno pravi izgovor za nove zaposlitve. Za yebanje folka ni treba, da so najbolj bistre sorte. Pravzaprav bi lahko porabili (biv?e carinike), katerih velik del itak samo zrak me?a.

Sem pa prepri?an, da bodo nove zaposlitve, posledi?no bo manj?e ?tevilo brezposlenih - kumulativni u?inek pa negativen

 

Glej, ?e ti spravlja? ra?una - prav. Jaz jih ne in posledi?no tebe ne mislim siliti, da jih tudi ti preneha? spravljati.

 

To je ukrep nesposobne vlade (vodstva), primerljiv var?evanju s toaletnim papirjem  - ali pri vo?njah z dvigalom (UKC).

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Preve? pikolovski si, ker manjka samo ena ?rtica... to je Saab 9-5 ;)

 

Naj?ibkej?a motorizacija ima 160KM kar je dovolj, da prese?e omenjeno hitrost.

Zakaj pikolovski?

Mar ni dober novinar tisti, ki informacijo preveri? 10 sekund guglanja in nebi bilo zapisane traparije.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Seveda, da lahko. Ampak je verjetnost takega dogodka bistveno ni?ja.

Kako pa misli?, da so izra?unani sklopi in deli v letalstvu (in drugje) - izklju?no na verjetnost dogodka. Tudi, recimo, pnevmatike so dimenzionirane enako. Ko je verjetnost dogodka dovolj visoka, jih v letalstvu menjajo - ampak to ne pomeni, da nobena pred?asno ne odpove. Spet je izra?unana verjetnost hkratne odpovedi pnevmatik in hkrati so dimenzionirane tako, da odpoved ene pnevmatike ne ogrozi varnosti.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Neka let. dru?ba je ?irokim ljudskim mno?icam prodala bu?ke, da pri njih se pa kaj takega ne more zgodit, ker pri njih je pa stevardesa v pilotski kabini ko gre kdo lulat. In ti sedaj te bu?ke prodaja? naprej, ?eprav je laiku jasno, da stevke niti slu?ajno niso usposobljene za nadzor pravilnosti postopkov pilota, niti niso trenirane kot specijalci da bi lahko karkoli fizi?no prepre?ile. Tako so v kokpitu zgolj za entertainment. 

?e ve?, v kriti?nih fazah leta tudi prisotnost pilota ni zagotovilo, da nebi "idiot" mogel kre?iral avijona.

 

Edina mo?nost za zmanj?anje tveganj je, ?e bi se rednim enoletnim zdravni?kim pregledom za podalj?anje licence dodal tudi psiholo?ki test. Ampak kaj takega bi bilo za letalske dru?be ?ist predrago. 

Res je. Idiot lahko kre?ira letalo tudi ob prisotnosti drugega pilota in ob prisotnosti in?enirja letenja. 100% zagotovila ni, ravno tako kot ni 100% varnosti. Tudi tvoje prepri?anje, da bi s psiholo?kimi testi kaj takega prepre?ili ni 100% zagotovilo.

Torej da; idiot lahko obvlada stevardeso, drugega pilota... ampak, ?e je predpis, da morata biti v kabini prisotni najmanj dve osebi, se verjetnost takega dogodka precej zmanj?a. Ravno tako, kot se zaradi psiholo?kih testov zmanj?a verjetnost - ne pa 100% zagotavlja varnost. Tudi vsi tehni?ni ukrepi in podvojeni (pravzaprav po?etverjeni) sistemi samo zni?ujejo verjetnost katastrofalnega dogodka, ne morejo je pa prepre?iti.

In nima samo ena dru?ba pravila o dvojni prisotnosti v kabini, to je imelo veliko dru?b ?e pred nesre?o v Franciji, ?e ve? jih ima pa po nesre?i. Za tebe so to seveda bu?ke.

Ne vem kaj ?aka?, za takega strokovnjaka o varnosti v letalskem prometu se bodo letalske dru?be steple.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Odgovarjam obema glede druge osebe: tak predpis veliko letalskih dru?b ?e ima. Sicer je odvisno od velikosti letala, vendar je pri dvo?lanskih posadkah ta oseba ravno stevardesa. Seveda ne more vedeti katere podatke pilot vnese v FMS, lahko pa prepre?i, da bi se zaklenil v kabino, medtem ko je ?el kapitan na potrebo.

Vseh situacij se pa nikoli in nikdar ne bo dalo prepre?iti. Popolne varnosti ni nikjer, niti v prometu, niti v najvarnej?i obliki prometa, torej letenju. Iskanje krivca zaradi dejanja norca je brezplodno po?etje. V tem primeru je edini krivec samomorilec, ki je za seboj v smrt potegnil ?e 150+ oseb.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Ko so Bohinjci zgradili most, so na most so poslali vse ta??e, da preskusijo, ?e zdr?i obremenitev. Rekli so si: "?e bo zdr?al, je v redu, ?e pa ne bo, pa tudi."

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.