hvala za link, bom prebral jutri ve?. kar pa se ti?e Euro2 standarda; ne vem sicer ?e ga dosega, a meni se zdi da smo tu v Slo najbolj divji glede eko stvari( ?e novi DMV je groza), do?im se da v UK ?isto normalno registrirati 92 letnik . Sicer pa mislim, da naj bi dosegala euro2 standard, bom pa vpra?al ?e koga.
LP
Tudi v UK so poostrili zakone, se ne da ve? registrirat kav?a, ki ima primerno name??ene lu?i
je veliko uporabnih zadev na temle forumu in ?e veliko podobnih forumov je, tako da kar veselo na branje Potem boste pa povedali koliko ste ?e navdu?eni nad uvozom RX
To spominja na tist vic, ko po 20 letih zakona ?ena med sexom pri?ge lu? in ugotovi, da ima njen mo? v rokah dildota, pa ga vpra?a kaj mu ni jasno in zakaj to po?ne. On pa mirno nazaj, raje mi povej od kje imava 2 otroka.
Nisi ravno dobro razumel, ?e motor izgubi mo?, je najbolj? kar lahko naredi?, da naro?i? motor pri uradnem serviserju. Je bilo ?e kar nekaj takih primerov, ko so menjali motorje. Ponavadi izgubi mo? in rata len, ni tako da bi kar nehal delati, vozit se ?e vedno da. Pa ?e si ?e kdaj videl Wankla potem ve? da to ni ravno nek velik del, malo ve?ji multipraktik za v kuhinjo Zamenja se samo blok in rotorji, brez periferije! Glede uradnih servisov sem pa bolj tako mislil, da zamenjat motor in naredit servis ni problem, problem nastane, ko ti nekaj nagaja, se pojavi kak?na napaka, kako to odpravit.
Zdaj ne vem to?no kak?en postopek je pri obnovi, vem , da v USA ima? firmo, kjer jim da? svoj motor oni pa ti dajo drugega ?e obnovljenega. Kdo pri nas bi pa ?el to obnavljat? Potem je pa ?e problem rezervnih delov, verjetno samo iz Japonske ali pa USA. Malo pobrskaj po kak?nem googlu ?e je v evropi kak?na firma, ki se ukvarja z wankli.
Pa ?e kak tuj forum malo preberi, tam je ponavadi ve? informacij.
Iskalnik foruma najde veliko starih tem, edino kar je smotan in v?asih ne najde tisto kar rabi?
Druga?e pa ne pri?akovati porabe pod 12L, menjava motorja pri cca 100.000km (seveda odvisno od voznikov, lahko ja lahko pa ne). Glede servisov je baje v okolici Kamnika en majster, ki je nekaj popravljal tisti dve FD ko sta bili v Sloveniji, uradne servise raje pozabite, ker verjetno lahko pre?tejemo na eno roko ljudi, ki so jih "?ravfal." Sam redni servis ni ni? te?ji, kot za obi?ajni Ottov motor.
?e bi delal v firmi, ki se ukvarja z semaforji, bi bil 100% za vrnitev utripajo?e lu?i - bi takoj nekaj ???? pokasiral Tako sem pa bolj, da ostane kot je!
Vem da se to ne sme, ampak Baje bo sedaj neka folija ?ez vinjeto, da jo bo treba nujno stran odlimat, me pa zanima ?e mislite, da ko bo direktno nalimana na ?ipo, da bo spremenila odtenek barve?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e nebi na Top gearu testiral Zonde in Koeningsega jih verjetno noben nebi poznal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani