Skoči na vsebino
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Tudi Mercator mora živeti nekak...

A bejž. Mercator je trgovina kjer dela trgovka in mlekarna ima trgovino, kjer dela trgovka.

 

Zakaj Mercator ima pravico tolko večjo maržo met?

Ker pač po vsak mlečni izdelek ne bomo šli mlekarnino trgovino in to Mercator ve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Ker je trajal update na Fordu 5:50 in mi je delal krepko nervoznega, sem se tega na i20n lotil s strahospoštovanjem.

 

Presenetil me je totalno. 30GB update je spravil gor v 28 min.😍

 

Tak da sta zdaj oba avta navigacijsko up2date.

i20n zna po novem razpoznati tunel, dvigniti okna in vklopit notranje kroženje zraka. 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Slivka napisal:

Pa smo spet tam. Torej siva le ni ozemljitev, ampak nula. 

 

Važno, da ni komu naredilo Einstein frizure, drugo bo že kako...

Veš kolko krat sem žive žice priklapljal, pa nimam kodrov.

 

Če veš kaj delaš ni panike. Seveda s strahospoštovanjem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 urami je Janez007 napisal:

Jaz se pa ne bi igral na pamet. Od znancev ima nekdo univerzalni inštrument, predvsem da se ugotovi, katera od treh žic je ozemljitev, ključna za varnost. Ena od treh žic radiatorja (ozemljitvena) mora biti v kratkem stiku z ohišjem radiatorja. Ta se priključi v dozi v steni na ozemljitveni vodnik (rumeno-zelen). In vsaka kopalnica naj bi imela posebno ozemljitveno dozo, ker morajo biti tudi cevi, pipe ozemljene ... sem spada tudi radiator.

 

Drugi 2 žici, po kateri teče el. tok skozi grelec radiatorja (faza, nula), morata biti od ohišja izolirani! V primeru, da pride do napake/poškodbe izolacije, tok steče na ohišje in preko ozemljitve nazaj v transformator, pri tem pa mora takoj crknit hišna varovalka tega tokokroga. In zato si potem v kopalnici varen. Torej ozemljitev je ključna!

 

Tester prevajanja lahko narediš tudi sam: en pol baterije preko žarnice priključiš na žico (verjetno je siva), drugi na ohišje radiatorja, nekje, kjer je kovina (ni laka, ki je izolator). Drugače pa nekje spraskaš dol lak ... 😃

 

Lahko pa stestiraš tudi takole. Žice priključiš po občutku in se dotakneš radiatorja. Če te ne strese, je mogoče OK, mogoče ... ker odvisno od hišne inštalacije, dela na videz ok tudi zamenjana nula in zemlja. 😁 Ta zadnji odstavek je čista zafrkancija, da ne bi slučajno kdo res poskusil. Je smrtno nevarno.

Če priklopiš kar koli drugače, kot pa prav, zadeva ne bo delala. Čist simpl. Ja z inštrumentom lahko izmeriš. Samo glede na standard barve, bi to moralo bil 99% prav.

 

Če boš meril, ob vklopu na stikalu, brez priklopa, bi ti morali faza in nula dat upornost. Z maso pa ne. In boš takoj 100% prepričan keri sta, masa pa ostane tretja.

 

Samo faza in nula na pravih mestih bosta ob vklopu delovali. Vse ostalo bo kratki stik in bo vrglo fit ven al pa varovalko neslo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Faza in nula se lahko menjujeta. Isto kot lahko v vtičnico všaltaš za 180° obrnjem kabl.

 

Jaz bi povezal črnega na fazo, rjavega na 0 in sivega na maso.

 

Če prav vem, so vedno radiatorji ozemljeni.

Če bo fit ven vrglo, boš vedel, da si zaj.... in boš peobal drugo kombinacijo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)

To je "lahko".

Ne menjavam rad za to, ker se lahko nekaj zgodi.

Lahko te tudi žena ju3 začne varat, najbolje je da se kar danes ločiš 😉

 

Na M2 sem menjal spredaj protiprašne gume, ker so razpadale. Mehanik sanjal da bom delo plačal, pol pa bo tak amortizer spustil. Vozil sem ju 5 let do prodaje in nista spustla. Seveda če ne bi menjal proti prašnih gum, bi pa ziher keri spustil.

 

Fedre, diske, amortizerje in pakne se za mene dela v parih.

 

Amortizerje zadaj sem sam menjal, majn kot 1 ura dela. In to niti kole ni bilo treba dol vzet.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

Pri Cliotu Storia letnik 2013 pri prevoženih 21.500 km.

Upam da je kje napaka.

Saj je res pri malih km poknila. Samo 11 let in 21k km pa je rekord....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano (urejeno)

550-600€

2 otroka, 2 odrasla, 2 kabinska, 2 velika kovčka..... Ronke-Bari.

To so aktualne cene.

 

Vračunaj še parking pri Ronkah....

 

Po moje smo s ceno tu tu. Pač bo road trip. Gre se mi za doživetje in ne za vsak cent prišparat, potem ni dopust.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano

@sportman333 in @Matick,

mi hodimo oboje.

Smo bli lani letalo do Grčije in rent.

Predlani Bologna 2 dni + 7 dni Elbe + 3 dni Firence.

Smo bli tudi letalo do Berlina in 4 dni javnega prevoza.

 

Nikoli ne primerjam cen letalo vs. lastni prevoz.

Vse ima svoj čar.

Letalo dobim do Sicilije ali Neaplja za normalen dnar. Do Barija nimam ok letala za normalen denar. Tudi vidli bomo Dubrovnik in Mostar na poti, tega z letalom ne bi.

 

Vozil bom 700km do Dubrovnika in potem po trajektu majn kot 200km do apartmaja. Nazaj spet do trajekta in spat v Mostar.

Vedno je pri nas postanek 2-3 dni.

Najdaljša vožnja in naporna bo 700km do Dubrovnika, ostalo načeloma ni naporno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano

Lani je še bil Split - Bari. Letos ga ni več na Jadrolinijinem seznamu.

 

Fora je v tem, da so otroci še kr mali in raje plačam trajekt, da malo presekamo kot 1400km vožnje, pa tudi če je v dveh etapah.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano

Hvala. Sem redno v Italiji. Menda že več kot 6 let vsaj 1 dopust na leto. Do zdaj še brez kazni. 🙂

 

Šli bomo Dubrovnik - Bari trajekt.

Tak da bomo tokrat Italijo kr zminimizirali.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dopust tako ali drugače
Napisano
dne 21. 1. 2024 ob 12:17 je skritikrt napisal:

Vplačal Grcijo za letni dopust...spet na Kos,samo v drug hotel😃...sedaj je tapravi čas,k bo šlo samo še gor.

Jaz pa letos grem na drugo stran.

 

Lani Halkidiki, letos bo pa Puglia.

Sem rezervirano glavno nastavitev. Pot še pride....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 7 urami je Slivka napisal:

Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...

Skoraj kot Opel...

Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.

 

Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.

 

Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.

 

Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

Mal prepozn za to, ti pa lohk mal kasnej drek poslika za dokaz. 😄

Po dreku ne bomo vedli kaj je jedel 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

A, poglej no. Sem bil prepričan, da je SAAB vgrajeval Fordove motorje. Torej pri SAABu niso tako butasti, kot sem mislil da so...

Saj pa ti nimaš Fordovega motorja 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Če se evropskih, starejših od 15 let, ne bo dalo popravljat, ker se za njih ne bo dobilo rezervnih delov, pa kaj... 

 

Za Mazde se bo še vedno dalo dobiti preko kakšnega ebaja ali česa podobnega...

Mene bi malo skrbelo na tvojem mestu.

Res da je amerikanec na maski, samo deli so pa VAG.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Delov verjetno ne bo.

 

Že ko sem imel Giulietto, so jamrali lastniki 166, ker so iskali neko čudo za zadnje bremze. Dostikrat so dobli iz italije staro zalogo. Novo je bilo nedobavljivo.

Tak da splošne dele boš dobil, tipske pa ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Ta je še kot nova..... 👍

Je.

 

New old stock. Bi naj bila stara, neprodana zaloga. Nikjer ni sledi verige ali da bi bila kdaj kajlica zabita za os.

To se včasih najde, ko kaka trgovina propade.

 

In glede na to, da naredim z retro peciklom 300-400km na leto, sem skočil.

Stara, socialistična je dosti majn robustna, se podaja pod silo in ker je rahlo zvita, je čohnila po okvirju.

 

Bi rekel rang XT-ja, Dura-Ace-a. Samo iz tistih časov.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je NevLado napisal:

In to skladiščenje in ljudje nekej stanejo - je pa res, da je bila razlika pred covidom občutno manjša !!!!!! Tut pooblaščeni servisi recimo zdej kr ukinjajo skladišča in vse naročajo od drugod

A ti to resno?

 

V Sloveniji skladiščenje stane samo za končno stranko, za serviserja pa ne. Vem da dobijo -40do-30% na vse.

 

Mazda pooblaščenec že dolgo nima skladišča v Slo. Vse hodi iz avstrijskega in je naslednji dan tu.

 

Tudi intercars (ki je samo za firme), ti dostavi iz hrvaške naslednji dan in Poljske pa v 2 dneh. Pri nas pa je minimalni lager.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jamralnik v2
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Ploščice so komplet 2mm nižje (gladke so 25cm, te s teksturo so pa 24.8cm)in se fuge z drugini nikakor ne polovijo...v 3 vrsti je že pol centima razlike v fugah. Bodo poslali nove je že zmenjeno sam mal bo za počakat. Jaz dodatnih stroškov ne bom imel.

 

Vaše rešitve so use mal šalabajzarske, pa brez zamere

Čak malo.

Ploščica je recimo dolžine 60cm širine 20cm, višine pa 0.5cm.

 

Ti pa si v razlagi zamenjal višino s širino, za to ti pa vsi pravimo, da malo več lepila naflocaj. 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Chat is back ...
Napisano
pred 3 minutami je Z M A J napisal:

Danes sem govoril z avtoličarjem, Pelkov sosed; Lak Tom.

 

Je povedal da ima čakalno dobo 4 mesece in da so šle urne postavke krepko gor.

 

Ura, ki je bila 27€, naj bi šla postopoma na 60€, kasneje pa bolj v smeri 80 do 90€.

 

Sem samo gledal z odprtimi usti. Nam bodo posledično premije zverinsko nabili, naši dragi zavarovalničarji. :(

Nebojo, ker je pogodbena ura za zavarovalnico druga, kot za smrtnika.

 

Pač spet se nateguje končno stranko, kot pri avtodelih. Keri znamo kupujemo iz autodoc-a, ostali pa preplačajo, če sami kupijo ali pa duplo zasluži mehanik.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.