Jaz se pa ne bi igral na pamet. Od znancev ima nekdo univerzalni inštrument, predvsem da se ugotovi, katera od treh žic je ozemljitev, ključna za varnost. Ena od treh žic radiatorja (ozemljitvena) mora biti v kratkem stiku z ohišjem radiatorja. Ta se priključi v dozi v steni na ozemljitveni vodnik (rumeno-zelen). In vsaka kopalnica naj bi imela posebno ozemljitveno dozo, ker morajo biti tudi cevi, pipe ozemljene ... sem spada tudi radiator.
Drugi 2 žici, po kateri teče el. tok skozi grelec radiatorja (faza, nula), morata biti od ohišja izolirani! V primeru, da pride do napake/poškodbe izolacije, tok steče na ohišje in preko ozemljitve nazaj v transformator, pri tem pa mora takoj crknit hišna varovalka tega tokokroga. In zato si potem v kopalnici varen. Torej ozemljitev je ključna!
Tester prevajanja lahko narediš tudi sam: en pol baterije preko žarnice priključiš na žico (verjetno je siva), drugi na ohišje radiatorja, nekje, kjer je kovina (ni laka, ki je izolator). Drugače pa nekje spraskaš dol lak ... 😃
Lahko pa stestiraš tudi takole. Žice priključiš po občutku in se dotakneš radiatorja. Če te ne strese, je mogoče OK, mogoče ... ker odvisno od hišne inštalacije, dela na videz ok tudi zamenjana nula in zemlja. 😁 Ta zadnji odstavek je čista zafrkancija, da ne bi slučajno kdo res poskusil. Je smrtno nevarno.
Če priklopiš kar koli drugače, kot pa prav, zadeva ne bo delala. Čist simpl. Ja z inštrumentom lahko izmeriš. Samo glede na standard barve, bi to moralo bil 99% prav.
Če boš meril, ob vklopu na stikalu, brez priklopa, bi ti morali faza in nula dat upornost. Z maso pa ne. In boš takoj 100% prepričan keri sta, masa pa ostane tretja.
Samo faza in nula na pravih mestih bosta ob vklopu delovali. Vse ostalo bo kratki stik in bo vrglo fit ven al pa varovalko neslo.
Lahko te tudi žena ju3 začne varat, najbolje je da se kar danes ločiš 😉
Na M2 sem menjal spredaj protiprašne gume, ker so razpadale. Mehanik sanjal da bom delo plačal, pol pa bo tak amortizer spustil. Vozil sem ju 5 let do prodaje in nista spustla. Seveda če ne bi menjal proti prašnih gum, bi pa ziher keri spustil.
Fedre, diske, amortizerje in pakne se za mene dela v parih.
Amortizerje zadaj sem sam menjal, majn kot 1 ura dela. In to niti kole ni bilo treba dol vzet.
Predlani Bologna 2 dni + 7 dni Elbe + 3 dni Firence.
Smo bli tudi letalo do Berlina in 4 dni javnega prevoza.
Nikoli ne primerjam cen letalo vs. lastni prevoz.
Vse ima svoj čar.
Letalo dobim do Sicilije ali Neaplja za normalen dnar. Do Barija nimam ok letala za normalen denar. Tudi vidli bomo Dubrovnik in Mostar na poti, tega z letalom ne bi.
Vozil bom 700km do Dubrovnika in potem po trajektu majn kot 200km do apartmaja. Nazaj spet do trajekta in spat v Mostar.
Vedno je pri nas postanek 2-3 dni.
Najdaljša vožnja in naporna bo 700km do Dubrovnika, ostalo načeloma ni naporno.
Koliko "obožujem" FucksWagna, to si misliti ne morete. Tisti trikotniček je ugasnil sam od sebe. In nihče ne ve, zakaj se je prižgal in nihče ne ve, zakaj je ugasnil...
Skoraj kot Opel...
Na Alfi je lučka vgasnila po 100km vožnje in povnome zagonu, ali pa po 24h, če ni bilo ponovitve težave, ostala pa je še vedno v računalniku.
Pri Oplih, pa izginejo, in se ne hranijo v zgodovini.
Ford v 47.000 km še ni prižgal druge lučke kot v snegu, da ne dela samodejno zaviranje ali pa opozorilo, da je špric tekočine zmanjkalo.
Pa si ziher, da ni poleg trikotnika napisal kaj ga tare?
Že ko sem imel Giulietto, so jamrali lastniki 166, ker so iskali neko čudo za zadnje bremze. Dostikrat so dobli iz italije staro zalogo. Novo je bilo nedobavljivo.
In to skladiščenje in ljudje nekej stanejo - je pa res, da je bila razlika pred covidom občutno manjša !!!!!! Tut pooblaščeni servisi recimo zdej kr ukinjajo skladišča in vse naročajo od drugod
A ti to resno?
V Sloveniji skladiščenje stane samo za končno stranko, za serviserja pa ne. Vem da dobijo -40do-30% na vse.
Mazda pooblaščenec že dolgo nima skladišča v Slo. Vse hodi iz avstrijskega in je naslednji dan tu.
Tudi intercars (ki je samo za firme), ti dostavi iz hrvaške naslednji dan in Poljske pa v 2 dneh. Pri nas pa je minimalni lager.
Ploščice so komplet 2mm nižje (gladke so 25cm, te s teksturo so pa 24.8cm)in se fuge z drugini nikakor ne polovijo...v 3 vrsti je že pol centima razlike v fugah. Bodo poslali nove je že zmenjeno sam mal bo za počakat. Jaz dodatnih stroškov ne bom imel.
Vaše rešitve so use mal šalabajzarske, pa brez zamere
Čak malo.
Ploščica je recimo dolžine 60cm širine 20cm, višine pa 0.5cm.
Ti pa si v razlagi zamenjal višino s širino, za to ti pa vsi pravimo, da malo več lepila naflocaj. 😉
Danes sem govoril z avtoličarjem, Pelkov sosed; Lak Tom.
Je povedal da ima čakalno dobo 4 mesece in da so šle urne postavke krepko gor.
Ura, ki je bila 27€, naj bi šla postopoma na 60€, kasneje pa bolj v smeri 80 do 90€.
Sem samo gledal z odprtimi usti. Nam bodo posledično premije zverinsko nabili, naši dragi zavarovalničarji.
Nebojo, ker je pogodbena ura za zavarovalnico druga, kot za smrtnika.
Pač spet se nateguje končno stranko, kot pri avtodelih. Keri znamo kupujemo iz autodoc-a, ostali pa preplačajo, če sami kupijo ali pa duplo zasluži mehanik.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A bejž. Mercator je trgovina kjer dela trgovka in mlekarna ima trgovino, kjer dela trgovka.
Zakaj Mercator ima pravico tolko večjo maržo met?
Ker pač po vsak mlečni izdelek ne bomo šli mlekarnino trgovino in to Mercator ve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani