Dlje , ko gledam za kak?no rabljeno 6-ko III generacije, manj jih je pa ?e te imajo zasoljene cene.Po mojem je problem v majhni prodaji le-teh saj jih je na cesti manj videt kot recimo Porschejev.
Se mi zdi da LED ni glih pametna svetloba za 8 urno uporabo. Spekter je definitivno najbolj zdrav pri ?arnicah, kak?ne LED bralne lu?ke niso usluga o?em. Ampak po?akajmo ?e mal, ko se halogenskih spolh ne bo dalo ve? dobit. Se bodo ?e kaj spomnil tamle not v Brukslu, tako kot so ukinili neekolo?ke navadne ?arnice da bi pospe?il prodajo "sijalk" z ?ivim srebrom. (baje da je ta v eko sijalkah jedilen).
Se strinjam, da ni naravna svetloba in mote?a za 8 ur. Smo hoteli vgraditi bolj "humane", bolj rumeno svetlobo, a ni svetilo nikakor.
Pri ledicah naj bi bil "faktor"7-9, torej bi ti morala ena 20W svetiti kot 150W z ?arilno nitko.
Nekaj mo?no ni OK. Dr?i tudi, da niso vse LED enake.
Imam LED od Filipsa. Tudi v slu?bi smo montirali LED namesto metal-halogenskih in je sedaj ena taka ?udna bela nenaravna svetloba.
Meni ni v?e? niti malo pa tudi zaposleni se prito?ujejo. Je pa res, da odpade pogosta menjava.
Smo pred ?tirimi leti tudi zamenjali vse reflektorje z led in sedaj vsi po vrsti crkujejo (so pa made in germani), ?eprav naj bi delali najmanj 10 let. So nam upo?tevali reklamacijo in sedaj smo montirali novo generacijo led, ki pa naj bi zdr?ali kar 15 let.
Hja.. en velik problem je ?e dirka? za dr?avo in ne za ekipo, ki ti je to omogo?ila in financirala. Vpra?anje kdo bo ?e MM-a gledal, ?e ni najprej zavezan ekipi.
No, no, tega je bilo v vsem dirkanju kolikor ho?e?-?e posebej v formuli 1 se je vedno nekaj mu?kalo.
Za MM se pa bodo ekipe ?e pulile, ne se bat. Karavana gre naprej, na Rossija bodo kmalu pozabili kot so na veliko ?ampionov .
Mislim, da se je Rossi sam potopil, ko je obto?il MM za sodelovanje oz mu?ko. In takrat je MM zares za?el delovati proti " doktorju".
Pa ?e prilo?nost je da postavimo ?ico kak (kilo)meter v Hrva?ko in tam postavimo za?asne kontrolne to?ke. Sicer bodo protestirali ampak mi se lahko izgovorimo, da je samo za?asno. Tako kot so to storili Hrvatje z mejnim prehodom Se?ovlje, za katerega so takrat trdili, da sploh ni mejni prehod, ampak samo za?asna kontrolna to?ka.
Ufff... zgodba z goljufivim VW-jem se nadaljuje. Nekatera testiranja ka?aje da tudi novej?i motor uporablja neko vrsto prilagodljivega SW-ja. Tole bo ?e veselica saj bo verjetno VAG moral ukiniti vsaj eno firmo koncerna in verjetno bo to Seat. Druga?e verjetno ne bodo sfolgali z vsemi od?kodninami.
In Nemci kot Nemci goljufajo vsepovsod - pandorina skrinjica se je odprla
@boss- prav si razumel, ve? kot se vozi? po cesti, bolj jo izrabi?. Ok., kamioni jo ve? ampak tudi avti jo uni?ujejo.
In zdej, kdo jo bolj uni?i, eden ki se vozi z tono in pol te?kim avtom dvakrat na dan po isti poti ali nekdo, ki gre po njej enkrat na leto?
-Res je, da jo je treba zgraditi ampak, ali ne pla?amo cestnine ob registraciji avta? Kam gre tisti denar je druga stvar in smo sami krivi, ?e smo ovce in vsak d**k pojemo, ki nam ga servirajo.
In ja, tukaj pri vinjetah je en ?isto navaden sistem solidarnosti in ?e najdra?ji je za povrh v Evropi, (ker baje imamo mi najvi?ji standard od vseh, v ?vici, ki so kao morti di fame, pa je 40 frankov).
-Tudi potem, ko bo elektronsko cestninjenje, bo ?el denar za obnovo cest in za pla?evanje kreditev. Pa? uni, ki se sedaj ne vozijo po avtocestah , ker jim je brezveze za parkrat se peljat kupit vinjeto se bodo potem po avtocestah ve? vozili. Eni, ki se pa sedaj vozijo se pa? potem ne bodo. Se?tevek zbranega denarja bo pa na koncu isti, samo bolj pravi?no porazdeljen.
Pri zadnjem stavku "o porabi " me nisi prav razumel; ?tos je v tem, da sem hotel povedati, da bi "?parov?ek" z 5litri/100 in super?portnik z 20 litri/100 po tem sistemu vinjet pla?ali za gorivo enako, ker bi pa? "mojstri" dolo?ili, da je za 100 km treba pla?ati 20 litrov goriva.Pa tudi, ?e ga porabi? samo 5l/100.
Mogo?e bo na za?etku elektronskega cestninjenja folk res zavil na lokalne ceste ampak sem prepri?an, da se bo s ?asom vse normaliziralo in se bo ve?ina sprijaznila , ko bodo videli, da se tako ne morejo premikati. Tudi tujci ne bodo ve? lazili po lokalnih cestah, ker bodo pa? pla?ali tistih par evrov za prevo?eno pot skozi Slovenijo (pri nas so poleti vse lokalne ceste ,ki vodijo od mejnega prehoda z Italijo proti Istri nabasane z turisti).
Moje mnenje je , da bo pravi?nej?e pla?evanje; kolikor si porabil toliko bo? pla?al. Sedaj je neko solidarni?tvo in tisti, ki malo vozimo po hitrih cestah in avtocestah "financiramo" tiste, ki se vozijo tam vsak dan. To je podobno, kot ?e bi moral pla?al nekdo, ki mu "pije" avto
5l/100 km isto ceno za prevo?eno pot kot lastnik Ferrarija, ki mu pije 20/100. Ne vem, ?e bi bil ta pevi glih najbolj navdu?en.
To me spominja na stare ?ase, ko so imeli ?e Italijani te ?tose z merjenjem ?asa od cestninske do cestninske. Pa smo ?ibali in ?ibali po avtocestiin in se ustavili na kapu?inu. In prera?unali, koliko ?asa moramo stati, da bomo vozili "vzorno" in po "regulah".
Na?i ko?arkarji zapu??ajo prvenstvo prej kot sem si predstavljal.
Glede na tenutno kvaliteto, odpoved nekaterih klju?nih igralcev in centrov, ki so bili izbrani oz. jih trenutno premoremo, smo ?e dale? pri?li.?e v predtekmovanju se je lepo videlo, da ?im je bila nasproti malo kvalitetnej?a reprezentanca, nas ni bilo ve? nikjer.
Po mojem je problem pri precej na?ih igralcih psihi?na stabilnost .Me?ejo enkrat-dvakrat in ?e zgre?ijo, ne me?ejo ve?.
In glede na to, da na?a igra sloni predvsem na metih izza ?rte je nemo? kmalu tu.
Zdej me bodo nekateri spet za besedo vlekli ampak naj se tako ?udno sli?i je bil Goli otok verjetno ena odlo?ilnih zadev, da Juga ni pristala za ?elezno zaveso v naro?ju Sovjetske zveze in Stalina.
Na otoku so prvih 7 let tja po?iljali samo informbirojevce (in ne antikomunistov kot nekateri to ?elijo prikazat danes) se pravi ortodoksne komuniste, ki so iskali oziroma se povezovali ter hvalili SZ in Stalina. Tito je v spor s Stalinom pri?el saj je v okvir jugoslavije posku?al vklju?iti ?e Bolgarijo in Albanijo ter pomagal Gr?kim partizanom na severu Gr?ije v boju za oblast v dr?avljanski vojni med desnico in levico v obdobju 1944-1949. Stalin je seveda gr?ke in bolgarske in tudi albanske komuniste smatral ?e kot svoje in si je posku?al zagotoviti neomejen vpliv in pove?ano interesno sfero v sredozemlje.
No in tukaj sta pri?la navzkri? s Titom in edino hvala bogu, da se je tako zgodilo saj bi juga bila le ?e ena izmed obrobnih ?lanic var?avskega pakta pod nadzorom sovjetskega tipa komunizma katerega nismo nikoli v ?ivo spoznali ravno po zaslugi teh dogodkov.
Da se vrnem na Goli otok - tja so dejansko do leta 1955, ko je Stalin umrl in je bil s tem kon?an spor, zapirali samo privr?ence Stalina in podpornike sovjetskega tipa komunizma saj je bil to edini na?in, da ne bi pri?lo do prevrata v dr?avi in zmage tako imenovanih informbirojcev ter padca juge pod Sovjetsko zvezo.
Od leta 1955 pa so na otoku zapirali ve?inoma res prave kriminalce, ki so to?no vedeli zakaj so tam, ?eprav bodo kot vsak kriminalec to vedno zanikali in bili nedol?ni kot devica Marija.
Ja danes se to sli?i blazno kruto je pa malo manjkalo, da bi takrat pri?lo do sovjetske intervencije in ravno informbirojevci bi bili lahko jezi?ek na tehtnici ali obstati kot neuvr??ena juga oziroma biti pod sovjetskim nadzorom kot se je to zgodilo Mad?arski, Poljski, ?e?koslova?ki, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Baltskim dr?avam in drugim dr?avam biv?e SZ (Ukrajina, Belorusija, Moldavija, itd itd).
Prvi del napisanega ?e kar dr?i no pozneje so pa tam pristajali "nasprotniki" oz bolj razgledani in izobra?eni ljudje, ki se niso strinjali z
totalitaristi?nim komunisti?nim sistemom. Velikokrat je bilo dovolj ?e to, da si imel stike z sorodniki v Italiji ali tujini in si bil neprijatelj juge.
Moja najdra?ja je z renoldom meganetom 1,5dci do sedaj prevozila 131 Kkm. ?e primerjam z biv?o mojo ?estico, megane samo en izreden obisk servisa takoj na za?etku ko je ?e tovarni?ko pu??al hladilnik klime. Mazdi je pri teh kilometrih ?e veselo tolklo zaradi ?ob, ?e prej, pri 100Kkm ?kripalo podvozje - seleni zani?, kolikokrat je bilo izrednih obiskov servisa zaradi lu?i in zavor takoj na za?etku pa na prste rok ni mogo?e pre?teti. Da ne govorim o pomladnem razpolo?enju zaradi cvetenja pleha.
Ampak, zanimivo, Mazda mi je vseeno bolj v?e?.
Katere znamke si nebi ?elel v gara?i - ena je zagotovo avdi, Razen audi allroad a6 .
To je verjetno odvisno od avta do avta, kako in ?e se kvari. Moja ?estica ima 165Kkm pa nima ?isto ni? rje niti ni bila nikoli barvana.
Tudi kar se ti?e mehanikov so to bili le redni servisi in pa edino zloglasne lu?ke v ?tevcih (EGR), katere pa ignorira? in se vozi? naprej.
Druga pesem je pa Pugi, kateri mi je res na?enjal ?ivce in si nisem upal it z njim niti v drugo ob?ino, ker nisem vedel, ali se bom pripeljal domov z njim ali z avtovleko. V enem letu se je ?tirikrat lepo "?lepal" na avtovleki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dlje , ko gledam za kak?no rabljeno 6-ko III generacije, manj jih je pa ?e te imajo zasoljene cene.Po mojem je problem v majhni prodaji le-teh saj jih je na cesti manj videt kot recimo Porschejev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani