Super. Se spomnim vaših legendarnih slovarjev ASP32 ... še vedno so naloženi na računalniku ... se pa žal več ne uporabljajo. Kakšnih 20 let nazaj sem bil celo službeno v vaši firmi nekje v Medvodah ...
Kako se spopadate z navalom javno dostopne umetne inteligence?
Vaš primer sem za hec vnesel v Bing AI:
Nekaj let nas je nekaj delalo v Medvodah. Po kaj si prišel? Po slovarje?
Sicer pa tale AI bo zagotovo prišlo v to področje tudi za slovenščino. Nekaj sicer počnemo, vendar je problem AI to, da je silno nezanesljiv in se nikakor ne moreš zanesti na rezultat. Če potrebuješ zgolj idejo, je AI super. Prav tako za kakšne analize podatkov. Pri jeziku ga pa pogosto tako mimo udari, da to ni res. In še zlepa ga ne moreš "odučiti" neumnosti ali na hitro urediti sprememb. In najhuje, da res ne veš, ali je zadeva pravilna. Verjetno bo v prihodnosti kombinacija klasičnega načina in AI najbolj uspešna.
V zgornjem primeru je recimo AI še vedno pustil "v kolikor", kar bi popravil vsak lektor. Koliko slovnično pravilnih besedil bo moral AI analizirati, da se bo pravilno naučil? Kaj pa, če gre za zelo pogosto napako? AI jo začenja vse bolj in bolj privzemati za pravilno. Posledično vse več ljudi uporablja napačno, in to vse bolj postaja pravilno za AI.
Dolge zgodbe so tole, verjetno res za debato ob pivu.
O tem bi pa lahko kar novo temo odprli, kaj z naslovom Pravilna slovenština ali kaj podobnega...
Se strinjam.
Mimogrede - delam v Amebisu, kjer razvijamo Besano (https://www.amebis.si/besana). Če bi slučajno koga od forumašev zanimalo, mu lahko pripravim trimesečno brezplačno verzijo. Ne vem, koliko je pri vas zanimanja za slovenščino, prepričan pa sem, da je nekaj zagotovo takšnih. Kdo želi licenco, naj mi piše na ZS.
Res. Tudi Pogijev krono pred leti je odstopal, ampak niti približno ne tako. Bil je tudi bolj gorski in občutno daljši (se mi zdi, da 36 km, sedaj 22?).
Ampak tole je pa res vesoljsko. Vem, da zadeve vsako leto napredujejo (tehnika, treningi, prehrana, obnašanja ...), ampak to bolj v stilu tega, kar so razlagali pri UAE (da so pač pridobili kakšno sekundo ali dve na kilometer).
Za tole pa res kar malo dvomim, da je bilo čisto. Pa precej pozno začnem dvomiti.
Šele ob tem mi je jasno, zakaj je Jonas ves čas govoril, da razlika ne bo v sekundah. nullSo točno vedeli?
Včeraj je bil boljši, to mu je treba pošteno čestitati. Zaradi vesoljskega nastopa pa dvom.
Danes je pa Jonas res nenormalno dobro odpeljal. Sploh se ni veselil na cilju, kot bi bil v nekem drugem svetu.
Recimo, da je čist, potem ni kaj, je bil boljši.
Konec sicer še ni. Vse sorte se dogaja.
To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.
Vidiš, moj Passat je bil pa precej bolj uglajen. Skoraj nič ni dvignil obratov (no, nekaj malega).
Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.
Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.
Moja zdravnica je tudi šla v penzijo. A mi je poslala po mailu, da se lahko prepišem k določenemu zdravniku.
Poslal sem mu mail in sedaj sem pri njemu. Imam občutek, da veliko ljudi samo čaka, da se jim prikaže Marija in nič sami ne naredijo, da bi jim bilo boljše. Pač razmišljajo še po socislistično.
Po mojem je to bolj (redka) izjema kot pravilo. Ker zdravnikov, ki bi imeli prosta mesta, praktično ni. Vsaj v našem koncu ne.
Ko ravno omenjate tiste brez osebnega zdravnika ... prejšnji teden izvem, da gre moja zdravnica na dopust. Ok. No, stavek kasneje izvem, da gre v penzijo takoj, ko se vrne. Na lepem ostal brez svoje zdravnice, sedaj pa dobi koga. Da je hec še večji, bo sedaj moja upokojenka delala v našem zdravstvenem domu v ambulanti za neopredeljene. 🤔
Če je tisti, ki "hodi na tekme" dobro pripravljen in ima recimo specialko, bo po mojem zmagal. No, težko je vnaprej napisat, saj je lahko kar nekaj razlike v njuni pripravljenosti.
Sam recimo sina (ali nečaka) specialkarja ne premagam na takšni dirki, pa čeprav imam TURBO vključen. Sem enostavno prepočasen.
Lani sem recimo tudi naredil nekaj primerjav na blogu. Ampak tam sem bil jaz kolesar. Imam skoraj 140 kg in preko 50 let in teh mulcev res ne morem premagati s svojim e-MTB. Mimo mene kdaj trenirajo tudi Pogo, Moho in Rogla in vem, da niti v sanjah in niti približno ne morem tako hitro v klanec. Pa čeprav je to zame samo kilometer ali dva, njemu pa zgolj nek vmesni delček.
konkretno na klancu v Sidraž Pogo vozi povprečno preko 20 km/h.
In en počasne se niti z e-MTB v Turbo ne more primerjati s takšnim, ki "hodi na tekme".
Če pa je ta z e-MTB dobro pripravljen, pa lahko marsikaj naredi. Ampak spet odvisno od trase. Na ravnem je e-MTB počasen, da glava boli v primerjavi s specialko.
Še v sredini drugega polčasa sem pomislil, da tokrat finale spet ni ravno zanimivo. Potem pa se je začelo. Nekaj preobratov, napetih trenutkov in še enajstmetrovke.
Vse skupaj je bilo zanimivo še za tiste, ki sicer ne gledajo nogometa.
Sam sem sicer navijal za Francoze, ker so se mi Argentinci (ki sem jih včasih naravnost oboževal) zamerili z mnogimi grdimi potezami in obnašanji. Ampak ni kaj, včeraj so si Argentinci bolj zaslužili zmago, Francozi niso bili pravi (ali pa so jih Argentinci tako držali na kratko). Preobrati pa so bili zaželeni, da je vse skupaj čemu podobno.
Na prvenstvu so me najbolj navdušili Maročani. Čeprav je njihova klop res kratka, so pokazali veliko nogometnega znanja, odličnih potez, ogromno srčnosti (na igrišču in izven njega) ...
Hrvaška dokaj pričakovano. Nisem njihov navijač, ampak igrajo dobro, kot ekipa so res močni in lahko premagajo vsakogar.
Ostali pa - mnoge močnejše reprezentance so šle domov z dolgimi nosovi, ampak prostora na vrhu je samo za najuspešnejše v tistem trenutku. Ne nujno najboljše, pač pa tiste, ki jih je takrat uspelo spraviti skupaj največ. In na vsakem prvenstvu bo kup takšnih razočarancev. Kot je dobro dejal Lavrenčič pred tekmo za tretje mesto - čeprav pravijo, da je tekma brezzvezna, bi vse ostale reprezentance, ki so že doma, dale vse, da bi lahko danes igrale tukaj.
Se pa kar moram oglasiti na zadnje zapise. Imamo kosilnico Husqvarna s Hondinim motorjem. Letnik 2007, kar pomeni, da ima za seboj že 15 let dela in vsaka košnja vključuje nekaj ur manevriranja med drevesi in grmovjem. Nekaj okvar je kosilnica imela, nič posebnega sicer. Ampak motor (Hondin) - kapo dol. Vžge običajno na prvi ali drugi poteg, pa četudi je to spomladi. Niti najmanjšega znaka šibkosti ni pokazal. Nikoli. In kar me impresionira - čeprav kosilnico vzdržujemo zgolj povprečno, so vsi vijaki na motorju še kot novi. Res, ne bi verjel, če ne bi tega gledal vsak teden. Še danes se svetijo kot v tovarni. Ne vem, kako jim to uspe, ampak res je pošteno, da zadevo pohvalim. In po vsej verjetnosti bo naslednja kosilnica spet s Hondinim motorjem.
že par let je na boljših BMT-jih 1 verižnik na gonilki, na kaseti pa med 10 in 12 prestav. Kar se položaja na kolesu tiče je vrjeto par let razlike in pa tip kolesa je drug zaradi česarse geometrija okvirja dosti spremeni. Ko gledaš na papriju mere okvirja im misliš saj je samo 2° razlike na headtube ali pa da je reach malo krajši/večji to kar zelo spremeni obnašanje kolesa. Da ne omenim dolžino fajfe in širino/višino/naklon (backsweep) balance. pri svojem sem zamenjal fajfo in balanco in je zelo velika razlika. fajfo sem zamenjal iz dolžine 55 na 38mm, balanco ki je prej bila 780mm x 15mm zamenjal z 800 x 30. in je razlika tako velika kot bi se peljal s čisto drugim kolesom.
Drugače pa dober članek. Sam nimam ebika, sem pa že testiral kazga kako leto ali 2 nazaj in doseg je kar soliden če se znaš normalno vozit. Kolega je šel od doma na Kum -> Mrzlica -> domov (cca 52km) pa mu je ostal 30% baterije. Imam pa Ebike na seznamu čez kako leto ali 2 če bo finančno zneslo, ker cene koles ki jih gledam so nekje med 5-10k.
Drži, kar si napisal.
Sam sem pred kratkim prišel iz Tunjic preko Šenturške Gore na Jezerski vrh (in seveda nazaj), pa mi je še ostalo kakšnih 30 %. Je pa res, da sem precej delal sam. Pa imam precej kilogramov, kar se res pozna pri porabi.
Sam sem e-kolesa zgolj gledal, pa so me presenetili za abrahama.
pred 17 minutami je robertk6 napisal:
Kar se tiče dosega je vse odvisno kje voziš in kako voziš ( makadam, asfalt ali celo kakšne strme peš poti). Drugače pa prejšnji vikend 81km , 1830 višinskih metrov ( večinoma po makadamu ....Pohorska transferzala) in sva oba z ženo prišla domov še z 20% baterije.
Tako je. Od veliko dejavnikov je odvisen doseg, vseeno pa je za večino uporabnikov povsem dovolj.
Mogoče koga zanima. Ravno prenavljam spletno stran, ampak ker v zadnjem času dobivam res polno vprašanj o e-kolesu, sem se odločil napisati nekaj vrstic na to temo (v objavi je tudi povezava do lanskega opisa kolesa):
Odvisno kolk si sposoben oziroma kolk se ti da kolesarit.... 🤔To bo cca40-50 km. Lahko greš tudi kontra mimo J. Kreda(kopanje) do Radovne, (tam je dobra gostilna za okrepčilo) in naprej v 18%hrib.... 😳😟🥴😛
Ko prideš do vrha te pa čaka 4-5km spust do Mojstrane... 😊😉😀😂
Ampak nazaj te pa čaka ta dolgi klanec, ki je dolg kot ponedeljek in čez opoldan zelo vroč-ni sence! 😛😥🥵😤Če te kaj zanima samo vprašaj👍
Na sliki vidiš kje je vrh tega klanca proti Mojstrani..... 😉 Veselo in srečno vožnjo. 👍
Saj v grobem poznam, sem vendarle še iz starih časov 😂, samo za namige za parkiranje me je zanimalo. Verjetno bomo parkirali nekje v Gorjah (britof je bil omenjen).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam. Morda bo kdo zbral pogum in naredil temo. 😁 Pustimo tole za pivo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani