In ker smo glih pri tej debati bom ?e enkrat kritiziral Mazdino avtomatiko v novi 6-ki, 3-ki in CX-5 in sicer ta avtomatika NE ZNA pri?gati lu?i v de?ju. To je za moje pojme ?isto navadna ?lamastika saj se da ravno ta problem re?it s povezavo na senzor za de? in vklop brisalcev. Se pravi takoj, ko senzor zazna, da gre za de? bi moral sporo?iti avtomatiki, da vklju?i lu?i tudi, ?e je dovolj svetlo.
Z Juresom sva imela ravno tako situacijo lani (?eprav imam ob?utek, da je pozabil na to situacijo), ko sva delala "poraba test" in se je uscalo kot pri norcih, 6-ka pa ni pri?gala lu?i ampak je bila na dnevnih. Ker je bilo dovolj svetlo, dejansko izza volana nisem vedel, da mi lu?i ne gorijo oziroma gorijo samo dnevne. Stikalo za lu?i je bilo na poziciji AUTO in to?no zaradi tega ogromno ljudi potem vozi brez lu?i pa v ve?ini sploh niso krivi za nastalo situacijo. Pa ne da bi koga zagovarjal ali pa tudi, samo ?e je avtomatika potem naj bo popolna ne pa samo delna in mislim, da je to zares en velik minus za Mazdine in?enirje in sr?no upam, da se tega zavedajo. Verjetno pa je podoben problem tudi pri marsikateri drugi znamki.
ne razumem...
Pri novi 6-ki lahko nastavlja? ob?utljivost senzorja za lu?i in pri meni deluje avtomatika ustrezno (lu?i se vedno pri?gejo ?e ob najmanj?em pr?u ali v megli). Prav tako ima? lu?ko na armaturi, ki zasveti, ko se pri?gejo xenonke in zadnje lu?i, tako, da to?no ve? kdaj svetijo samo dnevne in kdaj vse lu?i.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Lani smo bli v Lanterni ?ez prvomajske (dve dru?ini z dojen?ki).... Ja, je bil ?ur, za springbrejkovce, nam pa ni bilo tako zelo v?e?, sploh glasna glasba iz sosednjih apartmajev do jutra, dretje, razbijanje vrat, ?ip, metanje pohi?tva preko balkonov.... No, ?ez dan je bil pa lep mir.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Saj res, moram se pohvalit, da se je na?a Mazda dru?inica (o?e, brat, jaz) pove?ala za enega ?lana in sicer imamo od sobote ?e novo Mazdo 3. Torej imamo sedaj tri 3-jke (dve sta ?e I. gen), eno 5-ko in eno 6-ko.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Na novi ?estki je tako kot je Boss napisal. Da? v rikverc in se aktivirajo ?e prednja tipala (druga?e ti verjetno na vsakem semaforju piska?).
Na ekran?ku ti pa prikazuje oddaljenost spredaj in zadaj, oz., ?e je kamera zadaj, ti v rikvercu ka?e njeno sliko.
Morda se jih da kaj nastavljati v nastavitvah radija/navigacije. Na armaturki je le stikalo za izklop prednjih in zadnjih (ki sem ga jaz vedno uporabljal, ker ne maram teh piskal). Mogo?i jih lahko s tem stikalom tudi aktivira??
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Sej ne vem ampak pri VAg-u imajo tako, ?e so ?e sprednji senzorji, da se le ti aktivirajo, ko da? v rikverc. Res, da pol piska vsepovsod, sam ima? na displaj?ku grafi?no prikazano koolk je kje placa. Zadeva pa deluje cca 1minuto oziroma manj, ?e gre hitrost nad 20km/h.
Tako delajo tudi na novi ?estki.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Se mi zdi, da sem v?eraj prehitel Lojza na Lj. obvoznici.
Se je vklju?eval z varnimi in previdnimi (in seveda ne preko zakonsko dovoljenih) 60 km/h, na vozni pas, kjer je normalno tekel promet pri (o?itno divja?kih?) 100 km/h, seveda je pri obilici dela z vzdr?evanjem "varne" hitrosti 60 km/h, pozabil dati levi smernik, tako, da je na voznem pasu za trenutek nastala zmeda in so "divjaki" morali bremzati in menjati pas...
Ko sem ?el mimo njega (pri ?e vedno 60 km/h), s svojimi "divja?kimi" 110 km/h, sem opazil, da vzdr?uje Lojz tudi lepo in previdno varnostno razdaljo - vsaj pol kilometra in ima na glavi seveda KLOBUK.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
V cca. sedmih letih se je pove?al dolg Ljubljane iz 62 na 214 mio ??
No, ?e pogledamo, da je JJ vzel Ljubljani 60 mio ? iz letnega prora?una je to ?e precej majhno pove?anje. Pa glede na vse kar je bilo narejenga v tem ?asu... In normalno je, da se v kriznih ?asih zadol?uje?. Druga?e je pa Grega lepo napisal.
Ampak ni mi jasno zakaj se NE-Ljubljan?ani toliko obremenjujete z dolgom Ljubljane? Pustite to nam, Ljubljan?anom.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Sam to gre pa men v LJ mal na ?ivce, do bara ki je blizu vsak z avtom, povsod do korita bemu mast, kaj pa noge, kolo :ne vem:
Jah, kaj ?e?, kar komur pa?e. Saj ne dela tega v tvojem kraju ampak v svojem. Zato ?e ni treba pljuvat po ?loveku.
Jaz tudi ne bentim po kak?nem traktoristu, ki se pelje po svoji va?ki cesti in se mu stresa gnoj s prikolice, pa? je njihova va?ka cesta in mi ne preostane drugega kot, da se prilagodim...
Pa moram ?e to dodati, kar se ti?e pljuvanja in jamranja (tukaj na forumu, ker na 24kur je pri?akovano), malo mi gre ?e na jetra konstantno jamranje ?ez Slovenijo, pa ta negativizem... Jaz sem ponosen Slovenec in imam rad svojo dr?avo in mi ne pride na misel, da bi ji rekel "slovenistan", "banana republika", itd. Ko ljudje tako govorijo o svoji dr?avi, posledi?no govorijo tako o sebi oz. so sami tupi, da ?ivijo v taki dr?avi... ?e pa takemu re?e?, da lahko gre kamorkoli v EU brez problema in se zaposli kjerkoli, pa kar ti?ina, ko ni izgovorov... Dejte bit mal optimisti fantje (in punce)! Je svet okoli tebe takoj lep?i, ?e ga gleda? s pozitivnostjo.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Sem skoraj 100procenten da ve?ina voznikov v Lj ni s hrva?kega govornega podro?ja tako da gu?ve ne more biti. Za gne?o v Lj je lahko kriv tudi kak?en Dravelj?an ki ni sposoben iti 100 metrov do bufeta pe? .
Se opravi?ujem napa?nemu izrazu. Hvala za popravek.
Vendar vseeno, doma?in (tudi, ?e gre le 100 m stran na kavo), ne dela gne?e v svojem kraju, ampak jo pri?leki, on se pa? vozi po doma?em kraju in nikogar ne zanima kam in kako.
Pa no?em pametovati in se kregati z nikomer, vendar me ujezi, ko nekdo posplo?uje in re?e "Ljubljan?ani ne znajo vozit", sem pa? Ljubljan?an in potemtakem to leti name. In ker si vozni?ke izku?nje ne nabiram le v Ljubljani temve? tudi v kak?nem ve?jem mestu (Pariz, Milano, Frankfurt,...), vem, da tako zani? voznik pa res ne morem biti. V glavnem najve?ja stvar, ki sem se jo nau?il je prilagajanje in tega je na?alost nesposobnih veliko voznikov.
Pa ?e enkrat povem, kot sem so?olcu v srednji ?oli (20 let nazaj), ko mi je pametoval kako imamo v Ljubljani smog in slab zrak... in sem mu samo rekel, da lahko takoj "spoka kufre" in gre domov, ?e mu ni kaj v?e?, da ga nih?e s pi?tolo ne zadr?uje v Lj., komur ni v?e? promet v Ljubljani naj se pa? ne vozi po njej. ?e ne, pa naj ne jamra.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani