Pa ne to klasično limuzino s 4-vrati. To 5-vratno bi morali. Škoda čist dobro prodaja Superba in Octavio v tej 5 vratni obliki. En od glavnih adutov, ki me privlačijo pri Superbu je prav ta uporabnost prtljažnika pa še vedno zgleda avto.
Razmišljal sem v tej smeri, da recimo OVE (sončnice, vetrnice) proizvajajo takrat, ko lahko in takrat pač nastanejo viški, ki jih ne moreš porabiti v času, ko so na voljo in so drugače popolnoma izgubljeni. Takrat te viške spremeniš v izdelavo vodika, ki ga spraviš v bljižini teh OVE elektrarn. Ko pade noč in ko veter ugasne pa to energijo skranjeno v obliki vodika začneš menjat nazaj v elektriko. Nobenih avtov, vlakov, kamionov, avtobusov ne rabiš za to.
Seveda bodo izgube v predelavi, ampak še vedno ne take kot, ča ne narediš nič. Aja pa ogromnih rezervoarjev ni treba, saj je ta vodik namenjen samo za prebrodit noč, da taka elektrarna rata, kot stalen vir elektrike.
Ja res smo zanimiva družba, za kadilce, alkoholike, drogeraše bi se ful trudili pa čeprav so sami krivi za tako stanje, medtem, ko pa tiste, ki zbolijo za kakšno težko boleznijo, za katero niso sami krivi ampak so imeli le smolo, pa so velikokrat prezrti, sploh če ne pride zgodba v medije.
Teli veleumi iz avtoindustrija nas imajo pač čist za neumne in nas rabijo samo zato, da odpremo denarnice in s SUV-i jih folk pač bolj odpira kot z drugimi zato pa tako silijo v SUV-e.
Drugač pa je Mazda imela 5-vratno različico šestice v prvi in drugi generaciji, ki sta bili lep primer kako eleganco limuzine opremiš še z uporabnostjo. Ampak ker bi zaradi nje ubijali prodajo SUV-ov so jo šli ukinjat. Govorim za trge, kjer je bila popularna, kot recimo v Evropi.
Zdej bi se pa sprenevedali, da jih bi delali če jih bomo kupovali. A najprej so jih pa ukinili, ker je prodaja padala. Padala je pa zato, ker več kot 10 let niso menjali modela. Ja logično, da ni prodajno zanimiv pa gre kupec raje po frišno oblikovanega SUV-a, da tud sosedje vidijo da ima nov avto.
Ko sem sam leta 2019 kupoval šestko je to bil že takrat 7 let star model in sem prepričan, da ga kej dosti ni nihče od okolice porajtal, da je nov. Mene boli kurac za to, ampak ogromno ljudem pa to veliko pomeni, da vzbujajo zavist.
Pojasnila je, da imajo za izvajanje zimske službe na 6.133 kilometrih glavnih in regionalnih cest na razpolago 951 delavcev, 419 snežnih plugov, 201 vlečni posipalec, 202 avtomatska posipalca, 53 snežnih rezkarjev ter 550 drugih vozil in mehanizacije. Na zalogi je tudi 19.400 ton soli.
Vse so navedli, le števila lopat ne pa je to bolj pomemben faktor. #Slivkaapproves
Bolje, da vodo grejemo z elektriko kot pa delamo vodik. Bo "vračilo" energije bolj učinkovito.
In kaj boš delal z ogreto vodo? Kuhal hrenovke? Vodik je primeren za energy storage, divodikov oksid pa zgolj toliko, kolikor potencialne energije vsebuje.
Da ne govorim še o tlakih, ki so prisotni. Jaz malo težko sprejmen, da bi imel v avtu tlačno posodo na 700 barih. Že čez baterije jokate, ko se malo vžigajo, kaj šele tole.
Pardon, malo sem inženir tule. Saj je možno, samo ne tako hitro kot si eni domišljajo.
Ne glede, da praviš, da si inženir, vseeno ne vem kje si prebral, da navajam vodik za pogon avtomobilov? Govori o proizvodnji viškov energije v vodik, ki ga nato uporabiš v vodikovi elektrarni. Se pravi vodik je hranilnik energije. Ja so zgube, ampak govorimo o uporabi viškov, da ne grejo teli v nič na lep sončno vetroven dan.
dne 13. 11. 2024 ob 10:13 je Slivka napisal:
Dejstvo pa je, da se vodik ne uporablja kot energent zato, ker se za njegovo pridobivanje porabi več energije, kot se je pri zgorevanju sprosti. Uporablja se samo v gorivnih celicah.
Ni problem, tudi če so izgube, ko imaš energetske viške. Ko imaš elektrike preveč narediš zalogo, ko jo nimaš dovolj.
dne 13. 11. 2024 ob 12:15 je Slivka napisal:
Nisi razumel: hotel sem samo poudariti, da so z vodikom težave, pa kakorkoli obrneš.
Načeloma niso razen distribucije. Če pa to izdeluješ tam, kjer imaš preveč elektrike iz OVE in ga tam nato tudi porabiš pa res ne bi smel bit nek hud problem.
Po moje bo treba elektriko iz sonca uporabljat drugače in sicer ali za izdelavo vodika ali pa za črpalne HE. Tako bi lažje zagotovili ustreznost delovanja, ko je elektrike preveč in bi jo hranili ali kot vodik ali pa prečrpavanje vode navzgor. Ponoči, ko pa sonca ni pa uporabljaš vodik in pa vodo, ki si jo čez dan prečrpal.
Pač - te stvari preveriš preden menjaš operaterja.
Res? Kaj pa če si operater sam premisli in gre za roaming dol s Telekoma in na A1? Nisem se jaz odločal, samo naenkrat niso mel več pogodbe in sem moral na A1. Tam pa katastrofa. Signal poln, net pa k žmigavc on, off, on, off.
Si nisem mislil, da zna kdo po Angeli "refugees welcome" Merkel še bolj zavozi. Ja temu snežaku Olafu je celo ratalo. Še dobro, da je tu Ushi Vonderliar, ki nese oba. Jebemu, kolk se mi vedno zašijemo s temi švabi.
Ja za električarja je najbolj, čista klasika brez zajebancije s kakimi clip pedali. Sploh je pa pri MTB-jih in kolesih za po naravi itak bolj zaradi same varnosti pa še bolj si svoboden v gibanju, sploh, k je treba kdaj nogo na hitro dat dol.
Trenutno @Boss nima časa drugega avta kupovat, ker mu @Alex v "sosednji" temi napada Goloba, pa ga mora branit... Tako, da, @Alex je kriv za to, da KIA ni več aktualna...
zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Madonca pa kaj mate vsi tiskarne doma?
Jaz mam več kot 15 let starega HP LaserJet M2727nf (Multifunkcijski) pa je not še vse originalno vključno s tonerjem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani