Danes bil priča totalni aroganci voznice novejšega MB-ja, a razreda, ki je na Mercator parkirišču nabila vzvratno eno vozilo, katerega je uspela potisniti še v tistega parkiranega zadaj.
Je po tem podvigu izstopila iz avta, najprej pogledala svojega, na hitro še okolico, kdo jo je videl, potem pa hitri ODHOD. Jaz sem ji z odkimavanjem v neposredni bližini dal jasno vedeti, da spremljam situacijo, si zabeležil njeno registrsko, ter obvestil vodstvo lokalnega Mercatorja, kjer je pa itak tudi pokrito z videonadzorom. Mah kakšen gnoj od ljudi, res ne moreš verjeti.
Tudi sam sem zadnjič pred enim nakupovalnim centrom v KP bil priča podobnemu dogodku. Le da jo je skupil nov mercedes. Ena starejša, priletna ženička, je elegantno pri rikverc vožnji s starim gofom razbila zadnji del mercedesa. In to kar konkretno. A ni niti izstopila iz avta. Najbrž ni niti čutila udarca. Zapisal sem si njeno tablico in možakarju zataknil listek za brisalec.
Zanimivo, A Kursk regija je zdaj po novem Ukrajinska?
Verjamem, da je marsikdo borbeno razpoložen, ko umirajo neki neznani ljudje. Jaz osebno bi si želel, da se tole konča ampak to bi pomenilo, da sem Rusofil, a ne? Torej naj še naprej umirajo za prazen nič. Upam pa de ne bo zaradi takih, ki mahajo radi s tujimi kurci po koprivah, tudi vsem nam ne bo nekoč žal.
Vsi bi radi, da se vojna takoj konča. Enostaven recept za to -agresorski vodkarji naj spokajo ven iz napadene države in bo takoj mir. Enostavno kot pasulj, bi rekli.
ah pozab, maš specialized, tako da pomoje imaš njihove gume gor :). maxxis imajo TR oznako če so tubless ready.
Ja, res je. Ne, tej plašči, ki pridejo original na kolesu niso TR. Platišča pa imajo že trak noter. Itak sem mislil v vsakem primeru zamenjati plašče z Maxxisovimi.
Ni težko ne. Rabiš prave ventilčke, felga in guma morata bit tubless ready, trak za povit felgo če je potrebno in pa priporočljiv je kompresor da se guma pravilno usede na felgo. V nasprotnem primeru fašeš mlek v glavo in po garaži.
Poglej si kak filmček na YouTube
Ne tista balanca je alu.
Je kr nekaj znamk ki delajo karbonske z 9 backsweepa ali pa več.
Onoff ( delajo tudi za mondraker), sqlabs te majo tudi 12 in 16. So pa cene kr visoke
Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.
Tako, da bomo spredaj montirali maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.
Jaz še vedno nisem dal mleka,..ja pa zanimivo, da bo vseh teh prezpotij k grem, pa po toliko kilometrih mi je samo enkrat spušala in to res zaradi trna menjal in vozil dalje.
Meni je v dvajsetih letih na kolesu tudi samo enkrat spustila zadnja guma. Na srečo par sto metrov od Ritoše v Izoli, tako da mi je rešil. 😊
Na prejšnjem sem imel. Ta pa še čaka. Ful dobra zadeva edino vsaj 1x tedensko je potrebno preverjat gume kok so nafilane in pa 1x do 2x letno preverit mleko v gumah.
Mi je razložil Etcho vse, kako poteka. 👍
Je res dobra zadeva, zlasti, če voziš po brezpotjih, kjer je veliko trnov. Tako ti guma ne spusti. Je pa dobro imeti vedno s seboj na kolesarjenju pumpo, da dofilaš, če je potrebno.
Sicer ta modifikacija ni tako problematična, da je ne bi znal tudi sam narediti, a bom za prvič raje prepustil strokovnjakom.
Men pa bratranec in to celo ne na električnem. Šel s hitrostjo pešcev in spregledal malo razpoko, ga je kapultiralo čez balanco in nato urgenca in dva dni hospitalizacije. To je tako nevarna zadeva, da verjetno ni druge podobne.
Zadnjič sem peljal sina v bolnišnico v Izolo. Ko sem ga čakal zunaj, je sedel zraven mene en tip z vratom v gipsu.
Povedal mi je, da je zapeljal v luknjo na pločniku, naredil salto čez skiro in pristal na vratu. Skratka, rekel je, da bo storil prvo, ko pride domov, da ga bo razsekal na sto kosov.
award-winning Vibrocore foam core provides vibration damping proven to reduce arm pump and hand-numbness CNC bending and extreme gradual taper (XGT) technology result in lighter, thinner wall increased...
Ja, točno tega vibrocore sem mislil. Zakaj ti ni všeč? Original na Levu je montiran mislim da 22 mm. Tako, da bo le kakih 8 mm več.
tudi sam nimam nič kaj kondicije in pa slaba kolena, zato pa elektriko furam.
sedež je super. na prejšnem analogcu sem imel Ergon SM pro in sem ga prodal s kolesom. Glede na razdaljo in višincu, ki si jo prefural ti je kr veliko baterije ostal.
Včeraj zvečer sem šel na furo pa pokuru 25% baterije.
null
ja glede na slike imaš sedež preveč nagnjen. najbolš da začneš s sedežem da je bol v vaservagi .
Vem, da ni prav nastavljen
Sem občutil med vožnjo. Ko pride nov sedež ta teden, se bom pozabaval z nastavitvami, tako z naklonom sedeža kot tudi z višino. Bom pa zamenjal tudi krmilo z 30 mm višjimi rogovi.(SpankSpike 800 Race) . Po napisanem na mtb forumih teh, ki jih imajo, so veliko bolj prijazne rokam (prenašajo manj tresljajev).
Ne s turbo levo niti s turbo desno ni priporočivo veliko vozit v turbo načinu v smislu življenjske dobe baterije.
Pa sprazniti je ni pametno pod 20% pa napolniti je ni pametno nad 80%. Uporabne kapacitete je tako 60%. Kot pri električnih avtih.
Če grem na kakšno pot z avtom z biciklom na prtljažniku, potem dopolnim baterijo proti 100% med vožnjo v avtu - Škodilak ima 220voltno vtičnico. Tako skrajšam čas, ko je baterija 100%polna. Za shranjevanje je itak bolje če je pod 70%.
˙
Pa polnjenje v mrazu tudi ni dobro. Ko pade temperatura v garaži pod 10°C, odnesem baterijo v stanovanje da se najprej pogreje, potem polnjenje.
Alex, a tale tvoj turbak ima možnost odstranjevanja baterije iz gištela da jo nosiš filat v stanovanje?
Ima možnost, a je pri meni v kleti konstantno 18-20°C. Tako, da ga vedno filam v kleti.
Hihi, to je tam ob Dragonji po unem makedamu, ki me je pred nekaj leti na klasičnem biciklu na čisto umoril. Sem o tem pisal tudi tukaj.
Z elektriko mora pa bit šala mala.
Res je, točno tam. Z polnovzmetenim električarjem je res gušt vozit po makadamu. Sicer pa sem šele danes ugotovil, da lahko motorju na kolesu nastaviš navor s pomočjo aplikacije na telefonu in moč kakor sam želiš. Bomo videli, kako se bo obnesla nova nastavitev.
Mimogrede, tisti čudovit plavi avto na sliki je Porsche GT3. Ravno je parkiral, ko sem slikal.
Super zgleda. ko sem nabaulu sem mel eno oko na LEVO ALLOY LTD 2024 chameleon, kok ti je še ostalo baterije?
pa še eno mal bol pomembno vprašanje: Kdaj se dobimo da gremo eno skupno furo
Baterije mislim, da je ostalo nekje 36% ali tam nekje. Lahko bi vozil malo manj v turbo načinu, a je bilo kar nekaj strmih klancev.
Kdaj se dobimo? 😊 Moram še malo potrenirati. Sem kar malo zarjavel po vseh teh letih, ko se nisem vozil nič s kolesom. Je pa kolo res pravi užitek vozit. Edino sedež moram še zamenjati,ko pride. Naročenega imam
Ja, vem, kmet an s hribu doma... Ma če jaz to prav razumem, potem je vsaj Mazdo srečala pamet. Mislim, tudi jaz žagam drva če ljudje kupujejo. Torej, kdor mi naroči drva, jih pripravim in mu jih dostavim. Očitno bo tudi Mazda svoje šestice delala po naročilu. Kar v dobi računalnikov sploh ni problem, kupec pa dobi točno to, kar bi rad in ne nekaj iz zaloge pa kakršnokoli že je. Mislim, da je to eden boljših miselnih preskokov. Delali bodo to in toliko, kar in kolikor bodo ljudje kupovali. Torej, če prav razumem, potem jih je za pohvalit.
Ja, ha, pa ni to Porsche, da že na traku vedo, čigav bo. 😊 Sicer pa je v Evropi tako malo zanimanja za imuzine, da iz te moke ne bo kruha. Mogoče, če bi izdelali novo 6-ko karavan bi našli dovolj veliko tržišče. Tako pa, ne bo nič iz vsega tega.
Na italijanski strani (Škofije) je takšna kontrola že par let. Pa greš s Slovenskimi tablicami mimo in te niti ne pogledajo. Ustavijo pa avtobuse, kombije in ostalo težko mehanizacijo z kakimi čudnimi tablicami. Še posebej so budni, če je ta volanom kak bradač.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi sam sem zadnjič pred enim nakupovalnim centrom v KP bil priča podobnemu dogodku. Le da jo je skupil nov mercedes. Ena starejša, priletna ženička, je elegantno pri rikverc vožnji s starim gofom razbila zadnji del mercedesa. In to kar konkretno. A ni niti izstopila iz avta. Najbrž ni niti čutila udarca. Zapisal sem si njeno tablico in možakarju zataknil listek za brisalec.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani