Klical si na avtoelektroniko v ?rnu?ah? Lahko ti na privat javim direktno telefonsko od upravitelja valjev. Js bi tudi rekel, da bo najbr? nekje med 200 in 210 na gredi.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer se pa japonci itak bol mal sekirajo zarad teh zadev, ker nikjer v tujini ne rabijo posebej vpisovat dimenzij, na? trg jim pa najbr? ni kak?ne posebne omembe vreden.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
?e se prov spomnim so 5ko enkrat vmes faceliftal in nadgradil, lahko da je tuki razlika, lahko je tud med samimi benz/dizli pa celo razli?nimi paketi opreme. ?e je enak model avta, ?e ne pomen da je vse ostalo enako.
Na tvojem mestu bi se vseen potrudu kak?ne druge probat, za te zdj pa? vemo da ne grejo gor
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Iz dosedanjih izku?enj lahko re?em, da so homologacije namenjene izklju?no pobiranju ?? in za preverjanje te ne bo noben prevzemal odgovornosti. Original gor ali dol, ampak mora pa bit.
?ist tko mim grede, si poskusu pol ?e kak?ne druge 15"? Sicer mam js mal man?o mazdo, ampak mam podobno situacijo..homologiral sm 15ke, ?eprav vseh ne spravim gor mim ?eljusti, ker se razlikujejo po dizajnu.
Pla?al pa seveda sm, da jih mam lahko uradno gor, ?eprav samo nekatere
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Za moje pojme pa je neki kar se za?ne na K. Sicer bi kdo rekel, da je to en ?love?ki organ, lahko pa je enostavno K kot koruptivizem; me?anica vsega zgoraj omenjenega z glavnim vodilom nategovanja Magar samega sebe..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To z dnevnimi licencami je itak povsod, kjer je A?2005. Podobno je blo nazadnje na avtoslalomu; 30? prijavnina, 10? licenca in 10? zavarovanje. Sam za razliko je tuki najbr? dejanskih 30 minut vo?nje, tko da ?e zmer nekak sprejemljivo za sprobat, ne bi pa vsaki? hodil sam za pol urce in za tako cifro. Upam da pol ne bo dnevna preve? navita.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sm si dovolu popravt link, ker je nekam drugam prevezal kot bi blo treba
Zgleda dokaj zanimiva zadeva, sm bil v nedeljo blizu, ker je bla Adria na Racelandu, pa sm bil prelen da bi ?el pogledat. Upam da bo res hmal kak trackday, takrat sigurn ne bom manjku
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Aja ?ist tko, si poskusu tud kak?na druga 15 colska plati??a? ?e eno varjanto ima? pa distan?nike, ampak je tud tist stvar homologacije. Re?itve so, sam iskat jih je treba Mam tud js ?e nekaj sivih las zarad homologacije, ampak se bo na konc vse zrihtal in ne bo bojazni pred tehni?nimi pregledi.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ma pa res same biserne; ?e kdo na avto gleda kot stro?ek, zakaj ga pol sploh more imet. Sicer sm sam dostkrat brez problema posojal avte, ampak izklju?no dobro poznanim in brezpla?no.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Moj favorit za letos je Denofa. Lani mu je uspel zmagat na Long Beachu, letos je pa sicer dost zgodi izpadu, sam bi z novmu avtom in kvalitetno ekipo ?e kr dost lahko pokazu.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Najbol to?ne ?tevilke bo? dobil, ?e zbrska? kak?ne part liste teh buildov ki so v posnetkih. Potem pa vsak del posebej zgoogla? koliko pride, so pa taki swapi pove?ini bol popularni v ameriki in ?e se ?e dobijo iz tam kak?ni uporabni deli, je treba upo?tevati ?e nekaj malega carine in na skupno ?tevilko vrednosti, po?tnine in carine potem ?e 22% DDVja.
Skratka, ne prehitro obupat ali karkoli nabavlat..za za?etek bi si blo dobro vzeti nekaj ?asa za raziskavo ?e po tujih forumih, kaj to?no so ostali pri takih projektih mogli it skoz. Ni sicer raketna znanost, se je pa pametno ?imbol informirat in pol odlo?it, ?e je ?elja po vsem tem ?e vedno dovolj mo?na
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Poskusi ?e pri JDMDistro, imajo ponavad dobre cene rabljenih motorjev.
Najbr? se tega ne bi po?el z avtomatskim menjalnikom, tako da bo treba najti ?e ro?ni 1/2JZ menjalnik, kar pride ?e cca 1500?. Baje je to zmer bol iskana roba. Aja pa dobro je tud ?e zna? ?vasati in ima? dost opreme doma..?e ne, nara?unaj ?e kak?nega tiso?aka za celoten izpuh in kak?no 'malenkost' ki jo je treba naredit po meri. Tud kompletna napeljava ki bi nekako funkcionirala z rx8 bi bla za naredit po meri. ?e najbol enostavna in hkrati za dodatno mo?, bi bla varjanta z aftermarket ecujem, tako da se ?e tam hitro najde tiso?ak ali dva.
Od oka bi rekel, da se nabere za cca 10k? materiala in dela skupaj. Z nabavno ceno avta je to potem 15.000? ali ve?, odvisno kaj bi ?e dodatnega predelal in koliko se sam znajde? naredit. Bi bla pa seveda to dost unikatna zadeva v tem koncu evrope.
Sej dale? od tega da bi te odvra?al, tud mene veselijo take ideje, samo da se bo pribli?no dobil ob?utek kaj vse potegne za sabo tak swap. Ni ravno tko kot zamenjat ?arnico
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole je pa ?e mal bol resna va?ka liga; pravilniki, klase, ?tart lista..
Mnogo u?itkov in ?im manj po?kodb
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani