Vsak dr?avljan, ki ima svojo osebno izkaznico, svoj transakcijski ra?un in svoje dohodke, NAJBI BIL toliko iz?olan in toliko inteligenten, da zna se?tet mese?ne stro?ke in jih nato od?tet od svoje pla?e. Razlika je znesek, za katerega se lahko zadol?i. Enostavno kot koko?i spustit na pa?nik. Zakaj potem mora Banka Slovenije dolo?at, do katerega zneska se ?lovek lahko zakreditira in za kolik?no dobo? A to v Sloveniji postaja tako kot v Ameriki, kjer morajo na mikrovalovno pe?ico napisat, da ni primerna za su?enje ku?kov, druga?e jih lahko kdo to?i, da je po kopanju ku?ka hotel posu?iti, pa ga je scvrl... A res postajamo tako zme?ani kot so hi?ne ?tevilke v Dekanih? Ali pa le jaz ?esa ne razumem?
NAJ BI BIL, a temu ni tako, veliko je takih, ki ne znajo ra?unati. Nasedejo reklamnemu sloganu "hiper ugoden kredit v samo treh minutah brez odve?ne papirologije", to ali si ga lahko privo??ijo ali ne, je nekje na desetem mestu. Va?no je, da imajo ludje na minimalcih telefone za 1000+ EUR, uvo?ene audije iz njema?ke, ?tiri?lanska dru?ina v 60m2 stanovanju, hrana pa? to kar je trenutno 1+1 gratis vikend bum akcija itd.
Ne ga srat s predelavami bencinarjev z direktnim vbrizgom na plin. Porabijo komaj kaj ve? kot dizli, na ra?un morebitnih te?av z motorjem in posledi?no dragih popravil se "prihranek" pri predelavi na plin (najprej ga je potrebno seveda ustvarit ob ustrezni kilometrini, da se povrne stro?ek predelave, homologacije) hitro lahko prevesi v obratno smer.
Sej vem, da ni lepo zdajle pametovat, ampak mene vsaki? zmrazi, ko vidim, kako otroke vozijo v takih prikolicah pripetih za kolesom in to po prometnicah brez kolesarske poti.
Pismo, v avtu imamo cel kup pravil, kako varno peljat otroka, od tak?nih do druga?nih sede?ev, zadr?evalnikov, lupinic pa kaj ?e vem vsega. pa gledamo kolk ima avto zvezdic, pa kolk jih je dobil za varnost otrok in ?e in ?e.
Tukaj pa gre, pripne platneno prikolico, naba?e otroke in ?ivave ter hojla na prometno cesto, sej se ne bo ni? zgodilo, ker morajo itak drugi pazit na njih. ?alostno res.
Otroci so v prikolicah seveda pripeti s 5-to?kovnim pasom, vsaj ?e je prikolica kolikor toliko spodobna. Ampak ?e nekdo prikolico naba?e z 80? km/h, to bolj malo pomaga. S ?ivavami ali brez.
?e si pogleda? ocene recimo na amazonu, kjer je najve?ja izbira te robe, ugotovi?, da ima 90 % ur toliko slabosti, da so recimo mene odvrne od nakupa. Ostalih 10 % s fake super recenzijami (ve?inoma kitajska noname roba) pa je tako ali tako obvoz. Za test sem sicer imel dve razli?ni samsungovi pametni uri, a mi je bila stalna potreba po polnjenju ?isto odve?. Prisegam na neumno uro, pa ?e to jo nosim izjemno redko...
Glede pamerne ure pa: nisem zdravnik v de?urstvu ali profi gasilec v stalni pripravljenosti, da bi vsak trenutek moral videti, ?e imam zgre?en klic ali mail v primeru, da imam telefon potiho (skoraj vedno). 99 % stvari lahko po?aka uro ali dve.
Kak?en malo rabljen Oneplus 6 bo? dobil za ca 300 do 350 EUR
Jaz sem s svojim super zadovoljen, je ravno tisto vmes kar ni samsung (ki?ast UI, pretirano gretje ob polnjenju in obremenitvi, navigacija na ?ipi poleti v avtu je no go) in ne apple (premalo customizable, prehud brand in posledi?no preve? vernikov). Edini telefon, ki ga nisem zamenjal po ca. pol leta uporabe in kot ka?e ga bom ?e dolgo imel.
Imam 128 GB verzijo z 8 GB rama in zadeva res leti. Ne vem, ?e bi na?el sploh kak?no pripombo... 6T verzija je rabljena verjetno ?e predraga, a itak nima omembe vrednih izbolj?av.
Avstrijci so prvi? davek na dohodek zni?ali ?e 2016, s 01.01.2019 je sledilo bistveno pove?anje dav?ne olaj?ave za otroke (pav?alno 1500 EUR na otroka), 2021 bo ?e eno zni?anje. S tem, da je bila ?e 2015 obdav?itev bistveno ni?ja, kot pa v Sloveniji, tako v absolutnem smislu, kot tudi obte?eno, torej upo?tevajo? vi?jo povpre?no pla?o.
V Avstriji enako. S tem da ni tako, da ti trgajo od pla?e, ampak dobi? polo?nico (eno na leto). Prispevek si potem lahko uveljavi? kot stro?ek v dav?ni napovedi.
Vem od mojih kolegov, seveda pa za tiste, ki nismo pripadniki tovrstnih ustanov, seveda ni polo?nice.
?e en highlight: pri CX-5 od uvedbe SCR nima ve? dveh izpu?nih cevi, kar je bil po mojem mnenju prepoznavni znak mazd do pred kratkim. Naslednja stopnja bo verjetno dvojna fake blenda. Tako recimo, kot pri novem A6, doti?ni ima maloprodajno ceno 85.000 EUR. Fake blende res izgledajo okusno.
Neumni kupci elektri?nih vozi?kov. Pa so pri?li na na?e, da so od vseh ?e najslab?i benzinarji oziroma najbolj umazani. In seveda suvi.Veliko nas je tu na forumu to predvidevalo ?e vnaprej.Tudi proizvajalci se tega zavedajo, a kaj, ko raja z ?rednim nagonom ho?e suve. No, pa naj si jih imajo in naj pla?ujejo kazni.
Umazani po katerem kriteriju? Je CO2 umazan plin? Drugo so seveda turbo bencinarji z DI brez filtra trdnih delcev, ki dejansko so bolj umazani (PM, NOx), kot pa sodobni dizli, predvsem ?e imajo slednji SCR.Tudi mazdini dizli standarda brez SCR ne dosegajo.
Zanimivo pa je, da Mazdini bencinarji ne rabijo filtra trdnih delcev za doseganje 6d temp standarda, verjetno so edini proizvajalec, ki jim je to uspelo? Pomanjkanje turba je tu poleg zanesljivosti na dolgi rok o?itno ?e dodatna prednost.
Edit: glede na ?lanek je o?itno ra?unica v ena?bi samo CO2, zato sploh ni ?uditi napovedani potezi Bruslja. Tako najla?je poberejo ?e kak?no milijardo ali deset. Stvar je bila seveda iz tega vidika ?e vnaprej zelo predvidljiva: EU pravi: fuj umazani dizli, kupujte bencinarje (ki porabijo liter ali dva ve?), s tem je izpust CO2 vi?ji in zaslu?ili bomo, ker bomo lahko kaznovali proizvajalce, ki prodajajo avte s preve? izpusti CO2.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Edit: popravil 2x typo v prvem stavku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani