Kako ti pa kaj ročna oziroma parkirna zavora primer?
Jaz jo vedno zategnem do konca.
Ko pa speljujem bodisi navkreber ali pa navzdol z njeno pomočjo vedno spuščam sklopko da začutim točko speljevanja in potem po polžje da ne crkne, nikakor pa ne turiram.
Vse je po občutku prijemanja in poslušanja motorja, obratomer je samo informativno.
Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....
Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),
pred 3 urami je kacnje napisal:
Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.
To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.
pred 3 urami je Janez007 napisal:
Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem ...
Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).
No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret.
Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj.
Pred eno uro je dvorjan napisal:
Obstaja rešitev za to: počakaš tisto minuto, da se obrati umirijo na 900-1000 rpm in potem spelješ/odpelješ. Z že malo ogretim katalizatorjem.
To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost.
pred 2 minutama je NevLado napisal:
Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.
Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju.
Zaškrtalo ni nič. Očitno je tisti obroček s katerim pretakneš oziroma daš v R zaščita v primeru da pozabiš. Ampak bolje da sem imel omenjeni primer kot da bi povzročil nesrečo oziroma imel kakršnokoli nezgodo ali pa da bi poškodoval menjalnik.
Raje vprašam kot da bi zadevo pokvaril.
Je pa seveda lažje speljevati oziroma voziti z avtomatiko, v tem primeru bi lepo premaknil iz P v D oziroma v strmem klancu lepo v 2 ali 1 in se ne bi mučil tako kot danes.
danes sem parkiral na strmem klancu in seveda zategnil ročno zavoro ter dal v vzvratno prestavo, prednja kolesa pa obrnil proti robniku.
Znaka ni, po moji oceni je klanec nekje 12%.
Ko sem odhajal oziroma se usedel v avto in ga vžgal, žal ni šlo drugače kot da ga zapeljem malo vzvratno in se potem spustim navzdol cca. 50m ; avto je bil seveda hladen po 4 urah mirovanja in ker pri meni ne deluje nič na silo sem se spustil navzdol s tem da sem imel v vzvratni prestavi ter držal sklopko, vmes pa sem bil pripravljen da mi ne bi slučajno kdo pripeljal nasproti, tako da sem potem ob spustu ob stisnjeni sklopki prestavil v ler in čez nekaj sekund ko sem nabral hitrost dal v prvo ter malo gasa in potem peljal z ostalimi prestavami naprej. Zasmrdelo ni nič. Sem ravnal pravilno?
Potem pa normalno naprej. Drugače žal ni šlo, saj sem gledal da ga čim manj mučim, hkrati pa tudi nisem vedel točno kako postopati, saj če bi mi kakšen idiot pripel nasproti ne bi mogel hitro reagirati ; sem že imel primer ko sem šel po klancu vzvratno navzdol oziroma v nasprotni smeri in enostavno ker je bilo spolzko nisem dal v vzvratno prestavo, ampak sem držal sklopko ter peljal v prvi v primeru da bi mi začel zdrsavati, ko pa sem pripeljal oziroma se spustil do ravnine pa sem zaradi ledu da ne bi kopal v prazno speljal z drugo in na ta način malo naprej zaviral z motorjem oziroma gledal da mi ne cuka in vozil do konca z drsečo sklopko, na ne-poledenelem delu pa normalno ustavil in speljal s prvo prestavo.
Kako pa bi vi peljali oziroma speljali omenjene situacije z navadnim menjalnikom?
Odvisno današnji kvazi terenci oziroma SUV so hitri ko hudič. Deluje pa ta pravi terenec, Ford Explorer, prikriti civilni in napade iz zasede. Z razliko od naših so intervencije in patrulje organizirane po kvartih in napadejo tako kot volkovi, tigri in ostali v krogu.
Ni čudno da je na Škofljici, v Grosupljem in Igu medved prišel stanovati. Če bo pa poleg živine, čebel, še prišel v vinograde in hmeljske obore ne bo nič čudnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To pa imaš v Bolgariji in Belorusiji.
A greva na omenjeno specialiteto?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani