Skoči na vsebino
Jamralnik v2
Napisano

... zraven je pa ?e cel kup posameznih ?portov, kjer so na?i ?portniki v samem vrhu...

 

Ja, Gajser. Ne zastopim kako ne dobi ve? pozornosti, ?lovek je fenomenalen. MXGP je tudi (kar se mene ti?e) zelo spectator friendly, dirke so zanimive in stalno se nekaj dogaja.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Napisano

https://youtu.be/GzHf6qL_BS8

 

Sem mestna srajca, z mo?virne kotline doma; pa mi tale vo?nja nad 50km/h o?itno ni ?isto jasna. Po pravilih bi se vrjetno moral na prehitevalnem pasu parkirat busu za rit (oziroma v tem primeru mercu za njim) in ?akat, da se umakne na desni pas? In ?e bi se recimo med tem, ko ga prehitevam po desni odlo?il zavit na desni pas in me pri tem zadel sem kriv jest, ane? Ker nista enakovredna pasova in nimam tam kaj po?et, kar se zakona ti?e. Saj ne vem kaj je bolj zaskrbljujo?e; da folk meni ni? tebi ni? vozi mimo po desni kot da je to nekaj normalnega ali voznik in vodi?ka spredaj v busu, ki sta me gledala kot teli?ka ko sem potrobil in gestikuliral, naj sp*zdita s prehitevalnega pasu.

 

Bonus clip: BMWji za?eli uporabljati ?migavce, sedaj jim mora nekdo samo pojasniti, da pomenijo ''jaz bi zavil sem ko bom lahko'' ne ''JEST ZDEJ GREM; UMAKNITE SE''

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik
Napisano

Ti si o?itno samo shitty kapitalist. Uberi ameri?ko taktiko; tako podpla?aj zaposlene da jim bo prakti?no obvezno dat cca 10% zneska extra v napitnini in sta oba na bolj?em. :D 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Tudi jaz moram pohvaliti Baby Viperja. Najprej akcija na racelandu, potem pa hrumenje po tunelih na poti nazaj. :D 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NSFmlLPL3fM&t=0s

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Takih diktatorjev bo vedno ve? po Evropi zaradi totalno zgre?ene leve politike.

Kar so skuhali se bo pojedlo. :)

 

Amen. Moroni so liberalce porinili ?ez sredino v desni pol.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To se pa ne strinjam. Hitro lahko komot varno vozi?, sploh po avtocestah ipd; pijan pa tudi slu?ajno ne. Hru?ke in jabuke. Tisto o inkasantsvu je pa 100% res.

 

Ko smo ?e pri hipokritstvu: pogovarjamo se, kje je meja alkoholiziranisti, po drugi strani pa nikomur ni ?udno da ostane brez izpita nekdo, ki je (recimo) 24 ur prej skadil en joint, vmes spal, jedel ipd. Pa ?e bi moral izbirat bi raje imel na cesti Snoop Dogge kot Amy Winehouse.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Za desetino si dobil dobesedno prst v rit (ali ?e lep?e, tvoj otrok); dr?ava nam vsaj gradi in vzdr?uje infrastrukturo, skrbi za red in mir in tako dalje. Kako efektivni so pri tem in kako gospodarni z na?im denarjem je druga debata ampak ?e vedno dobimo v zameno bistveno ve? od tega, da mora? vsako nedeljo povedat vse, kar si naredil narobe da potem pla?a? ?E VE? da ti je odpu??eno.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

Ne vem verjetno 800 let star les glih ni ognjeodporen. Kdo bo pa zdaj neprecenljivo ?kodo kril?

Lastnik je francosko ministrstvo za kulturo in zadeva je ze dolgo dolgo v lasti francoske drzave. Tako da... Fer je fer; na njih je, da zadevo vzdrzujejo.

 

Naceloma je fer tudi, da se za uporabo objektov placuje najemnina ampak v ce se ljudje oblacijo kot carovniki in se nespodobno obnasajo do otrok jim za uporabo drzavnih nepremicnin ni treba placevati najemnin; se vec, zaposleni so v vojski in upraviceni placevanja kupa davkov (ce bi lahko mi svoje place prikazal kot donacije in dobili bruto za neto, na stara leta pa drzavna penzija... Ni slabo, ne?).

 

Pa da ne bomo samo negativni, Pariski nadskof je ze nekaj let nazaj ustanovil dobrodelno organizacijo, ki ljudi spodbuja h donacijam za obnovo katedrale. Zanimivo, kako so bajte posveceni prostori ko jim ustreza, ko jih je treba vzdrzevat in obnavljat so pa nacionalni kulturni spomeniki. Mimogrede, je kdo uspel zaslediti, koliko bo za obnovo prispeval Vatikan?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Aktualni dogodki!
Napisano

https://www.24ur.com/novice/slovenija/bi-zascitna-ograja-lahko-preprecila-tragedijo.html

 

?e ena prilo?nost, da se namesto minimalne za??ine uvede cono 30 in kamere za nadzor hitrosti. Kako bo model ?ivel sam s sabo pa samo on ve, ko so pri?le ven prve novice da je pre?ivel en od ?tirih sem najprej pomislil 'pa ja ne voznik'.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO GP
Napisano

Spet na tleh; pa tako dobro mu je ?lo. :(

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO GP
Napisano

Crutch ni vesel..

 

To z Rossijem je pa vrjetno prvoaprilska ?ala ane?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tole je pa kr smeh
Napisano

Ena kletvica tu in tam da kaj poudari? ok; ko jih niza? eno za drugo si pa samo...vulgaren.

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Droni in podobne igrace ...
Napisano

Izlet v Vipavsko dolino in Oti?ko Okno + nova mazda z edinega kota, kjer se ne vidijo nagnusni kromirani ?pegli. :P

post-8965-0-96221100-1552763659_thumb.jpg

post-8965-0-37054400-1552763687_thumb.jpg

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Mavici in Sparki imajo zlo?ljive propelerje tako da to ne garantiram, s tem kar jest letim pti? dosti bolj nasrka od quada. Preverjeno na lastni ko?i.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Ni follow me; pilotira kopilot v miati.

 

Pti?i ne bi smeli biti problem, ko ga prop zadane ga odbije stran ali pa...*khm*..ga strmoglavi.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Montiranja in raznih trikov povezanih s tem se ?e u?imo in buzzing od motor?kov je res preglasen. Tudi meni se je to zazdelo takoj ko sem prvi? poslu?al rendrano verzijo ampak se mi po celem dnevu fijakanja in celem ve?eru montiranja ni ve? dalo popravljati. Naslednji video bo vrjetno cca 1/10 originalne glasnosti namesto 1/7 - 1/6 kot sedaj. Malo za background noise je pa fino da je; ?isto ga ne bi izklju?il.

 

 

Leteti se tudi ?e u?imo, smoothness je definitivno nekaj h ?emer stremimo vsi piloti, sploh ko gre za freestyle kjer objavljamo posnetke na youtubu. (V dirkah nima prav veliko veze, tam si zapomnimo kdo je zmagal, ne kdo je najlep?e letel) V moj zagovor naj povem, da sem, ko sedim na tleh ve?inoma bolj fokusiran na take zadeve; v avtu je pa te?ko. Vsa dinamika letenja je ?isto druga?na, par primerov:

 

-?e se zgodi kaj 'posebnega' in bom recimo moral naresti krog, dva okoli vertikalne osi ker je na ozki cesti promet ipd in no?em leteti nad avti; moram potem loviti svoj avto. Zdej ve?inoma gremo po asfaltu 50-60km/h in ?e mi tak manever vzame....5-10 sekund, se bom moral presneto potruditi da ujamem avto.

 

-Ko ga ujamem...quadi nimajo bremz. Izgubljanje hitrosti je bistveno te?je kot jo dobiti, jest ve?inoma to re?im tako da pogledam v zrak (ko je quad nagnjen v tla gre hitro, ko gleda gor....efektivno bremza) kar ima svoje probleme, ker za nekaj sekund izgubi? vizualne reference pointe, po katerih se sicer ravna?. In ko bremza? z recimo 80km/h in gleda? v zrak...ni optimalno. Zaprite o?i naslednji? ko zavirate pri semaforju in sku?ajte uganiti, kjer se boste ustavili. To je pribli?no to.

 

-Vse se trese! Poleg tega, da na telo vplivajo napa?ni g-forci glede na to kar do?ivlja? skozi ?pegle (in v?ivi? se zelo; o tem enkrat drugi?), avto gre levo quad pa ?e desno so ceste, po katerih to po?nemo ve?inoma....boge. ?e bi lahko letel nad Celov?ko sem 100%, da bi mi ratalo posnet super smooth video; ko miata poskakuje ?ez neraven asfalt, luknje v njem ali ?e lep?e; po makedamu in vsem kar pa?e s tem...se dostikrat ?udim sam sebi, da sem sploh ?e v zraku. Daljinec je na ?trikcu ki ga imam okoli vratu, roki obe lebdita ob telesu in bog ne daj, da se kam naslonita ker se vsak tresljaj skozi prste pozna tudi na quadu. Zato se kr?evito oprijemam pal?k in samo ?akam, kdaj bo ?lo kaj nepri?akovanega narobe, da lahko takoj popravljam. Najbolj nespro??eno letenje mo?no.

 

-Samozavest je stvar ki mi je najbolj manjka. Pomoje ?e ene 5ish takih izletov in bom dosti bolj zaupal sam sebi v ne-optimalnih pogojih, kar se bo odra?alo tudi v letenju. Z veseljem bi recimo delal ve? flipov in roll-ov, ampak kaj ko moram za take manevre spustiti gas na 0 za recimo sekundo, dve in v tem ?asu se avto ?e po?teno oddalji. Potem ga je treba spet ujet, ustrezno zmanj?at hitrost, pasti nazaj v ritem..it's rough. Zadnji clip mislim da to lepo poka?e, avto in quad gresta +/- isto hitro, iz avta tistih 30-40km/h po makedamu zgleda umirjeno, quad pa zgleda kot da gre vsaj pol hitreje s hitrimi spremembami smeri in stalnim popravljanjem. :)

 

 

Hvala za konstruktivno kritiko! ^^

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvalite se,...
Napisano

Po cca 2 tednih brez avta sem sedaj zopet normalno mobilen; seveda spet z mazdo. Napi?em kaj ve? v petek (po?asi bo ?as da updatam moj thread); do takrat pa par utrinkov s petkovega izleta:

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MOTO GP
Napisano

Crutchlow 3!! Zakaj njega nih?e nikoli ne pohvali. :D

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Droni in podobne igrace ...
Napisano

Zato je tako hecno, da pravi modelarji zvi?ka gledajo na dronerje. Johnny je po dolgem ?asu dal ven nov video, ?e kdo ?e ni prepri?an kako cool so multirotorji. :D

 

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Droni in podobne igrace ...
Napisano

No, potem lahko ?e to raz?istimo. DJI-i in podobne zadeve (igra?ke za 10-200ish?)kupi?, si prebere? manual in gre? letet. Vse je ?e nastavljeno in v auto level mode prakti?no nima? kaj zajebat, dokler se zaveda? da si za?etnik in si previden.

 

 

Hobi, ki mu re?emo FPV (first person view) je malo bolj zahteven in naslednja dva odstavka ve?ini vrjetno ne bosta zanimiva. :D

 

Kupi? frame ki jemlje udarce za vse komponente noter. Noter potem da? flight controler (mo?gani quada, motherboard, ram, trdi disk in gyro, v?asih ?e barometer) escje (electronic speed controlers; po?iljajo tok v pulzih do motor?kov), motor?ke, in receiver da lahko stvar komunicira z daljincem. Prakti?no neodvisno od tega (razen ?i?ke preko fc-ja da si na?tima? on screen display kot ti pa?e) ima? potem vtx (video transmitter) in kamero. Kak kondenzator tudi ne ?kodi pa ledice, buzzer (!!!) in ?e kaj se najde. Vse te stvari imajo veliko razli?nih parametrov ki jih je treba upo?tevat ko daje? skupaj sicer stvari ne delajo ali ?e huje, ima? moder dim. Vse skupaj je treba smiselno razporediti in z vezicami pri?vrstiti v frame... da...recimo povpre?no vsake 3-4 lete nekaj menja? ker si se zaletel in nekaj polomil ali skuril.

 

Potem je treba downloadat firmware ki ga nalo?i? na FC, stvar je open source tako da se brancha (v?asih je bil Cleanflight, sedaj sta Betaflight in Butterflight, kiss ima nek svoj firmware ki ga ne poznam preve? dobro) in stalno nekaj nadgrajuje in popravlja, tako da ima? quade vsak ene 3x na mesec priklopljene na komp. Potem je treba nastavit rate-e (kako hitro quad rotira po vsaki od 3 osi; te so lastni vsakemu pilotu in zabije? ure in ure da ugotovi? kaj je zate optimalno), expo in RC rate (pal?ke na daljincu nimajo linearen ampak zaobljen curve na grafu; na sredini je graf zelo polo?en, proti koncu se strmo dviga), nastaviti mora? PIDe (te so lastni vsakemu craftu in mora? tunat glede na frame da ni osilacij ali bounce back-a). Povedat mora? FCju na katerem portu ima kaj priklopljeno/nalotano, hvala bogu se UARTi obna?ajo kot nekaki USB porti in lahko stvari svobodno menja?, dokler mu pove? kje je kaj. Potem ima? zadeve kot so Air Mode (ko ima? gas na 0 se propi vrtijo na min speed, ne ustavijo (da ?e vedno lahko zavija? in dela? manevre)), arm switch, razne filtre da glede na vibracijo frama pove? koliko naj filtrira osilacij...na?tel sem recimo najbolj bistvenih 20%.

 

 

 

Vrjetno ve?ina ne bo prebrala niti pol tega, pa nismo ?e ni? govorili o video signalu, baterijah, lotanju....lahko bi ?e na?teval. In potem pride? do letenja, kjer lahko skoraj vse kar si se nau?il v auto level mode-u vr?e? skozi okno in za?ne? z 0. In ?e ne obupa? in se nau?i? letet brez gyrota ugotovi?, zakaj je bilo vse skupaj vredno. :)

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Droni in podobne igrace ...
Napisano

Ne bo dr?alo: https://www.slovenskenovice.si/kronika/doma/foto-padel-s-cerkve-in-umrl-56727

 

Glede na razmno?evanje dronarjev in kako te?ki znajo biti s svojim voja?erstvom, je tudi vpra?anje ?asa kdaj bo nekomu dojadilo pa bo vzel pu?ko v roke in po?il dronarja.

 

Model, ki je po ?lebu plezal za Phantomom na stolnico ne ?teje, ker ni umrl v nesre?i (trku) s quadom ampak kar nekaj ?asa kasneje. ?e bi plezal tja gor za nogometno ?ogo, bi bila njegova smrt pripisana nogometu? :D

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Droni in podobne igrace ...
Napisano

Jest stare prdce v tem primeru ?isto razumem. Oni tradicionalno delajo modelarska dru?tva, najemajo travnike, piste ipd kjer se dobijo 1x na teden in legalno izvajajo svoje dejavnosti. Narava FPVja je pa taka, da je leteti nad travnikom sila nezanimivo, najbolj zanimive lokacije pa so ponavadi preve? obljudene, da bi bilo leteti tam pribli?no varno. + pri proximity flightu je dosti ve?ja ?ansa da se zaleti? kam in pade? na tla kot sredi ni?esar v zraku. 2-3 leta nazaj ko je bila stvar ?e ?isto v povojih se je tako letelo povsod (z bolj nezanesljivo opremo) in prav je, da je folk za?el opozarjati, da je samo vpra?anje ?asa, preden se zgodi kaka huda nesre?a. In ko posname? sick video kako dela? trike...nekje kjer ne bi smel, publika ti pa pi?e samo kako uni?uje? hobi se nekako ne spla?a ker feedback ni to kar so dronerji pri?akovali ali hoteli. Nekje v 2018 so tako najbolj zanimivi postali 'bandos' (abandoned buildings) in office parks; slednji med vikendi ko je folk doma in so prazni.

 

Avtomobilisti bi bili vrjetno tudi slabe volje, ?e bi se jih stalno metalo v isti ko? kot kamikaze na motorjih, in bi se zaradi slednjih za vse skupaj pisali stro?ji zakoni. :)

 

Mimogrede, ?tevilo smrtnih ?rtev ali resnih po?kodb od multirotorjev je ?e vedno 0.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.