Jah lej, jest se nisem slisov da bi italjani kj znal narest, oziroma sestavt.
Drugace pa, ferrari je dokaj znan po tem da spontano vkljuci gretje, edino zakaj niso toliko pogosto po novicah je, da jih je stevilcno relativno malo, pa ko recall delajo zaradi takih tezav, je to po par 100 primerkov, ne par tisoc.
Ne bom pa nikoli pozabu, k smo bli s faksom v ducatijevi fabrki, k so pred nami testirali glih na novo sestavljen motor, olje je spricov od vseh strani iz motorja, pa po luzah po tleh bi z gotovostjo reku da to ni bil edini primer tega, da se jim kar pogosto dogajalo da ni to to
Hja, nekateri imamo avto zato, da vozimo, ne zato, da stoji v garaži. V šestih letih bi jaz gume izrabil do platišča...
Moje michelinke so zdrzale 60k km, ce gremo po kilometru gledat, je to 1 cent na kilometer. Ceprov, povprecen slovenc tolk mal km naredi, da kr ostanmo na letih, ker sigurno ne zvozijo gum do konc, prej ratajo plasticne
pred 8 minutami je dvorjan napisal:
Ja, res? 😃
Zakaj pa potem tunerji mehiške 2.0 bencinarje iz 122 konjev navijejo le na 135 KM, japonske pa na 170 KM?
Lahko se vi napenjate tu, samo ko je pa izbira za štiri pnevmatike 200€ ali pa 600€, se pa praviloma vsa zgodba konča. Sploh, ko daš za štiri gume 600€, potem pa ugotoviš, da so ravno tako narejene v Maleziji kot tiste od soseda, ki je za štiri gume dal 200€... Mislim, saj nimam nič proti Malezijcem, a do včeraj niti dobre podkve niso znali narediti, zdaj bodo pa dobre gume delali...
Dve stvari
Ce je nekomu problem ta razlika (na 5-6 let, kar pride na 80eur letno), si je verjetno predrag avto kupu, oz. naj si kupi avto kamor bo lahko dal manjse in posledicno cenejse gume
Glede kvalitete pa, verjetno ni pomembno kje so gume narejene, ampak so bolj pomembni materiali. Vecina firm ima fabrke po celem svetu, pa ni vazno kje je nekaj narejeno, kvaliteta je ista. Recmo, po VIN, je moja mazda narejena v mehiki in lahko z gotovostjo trdim da ni nic slabsa od tistih iz japonske
Zaradi Intel paranoje in posledično prehoda na AMD... a se kdo počuti pogumnega in bi ga zanimal kombo 13700K + Strix Z790? Ostane tut DDR5 ram in pa možnost z EK AIO al pa Thermalright Phantom Spirit coolerjem 😅
Ta jih pa seka, javni prevoz. Najprej naj zrihtajo da bo funkcionalen, pol se bomo pa pogovarjal o uporabi.
Sem mislim da nekje v eni temi ze napisov, 10km od letalisca zivim, pa cez poletje za vikend ne dobim avtobusa do letalisca, med tednom je na 4 ure ...
Od septembra do junija je mal bols, ne pa prov velik.
Da ne govorim o prevozu do sihta, al moram do kamnika na vlak (sam bog ve kje bom pustu avto), 1h se bom vozu do LJ, pol pa se pa 20min pes od postaje do sihta, ceprov iz pisarne gledam direktno dol na postajo, ampak se ne da cez pridt, je treba 2km krog narest. Druga opcija je pa avtobus, k vsaka zamuda ki je manj od 20min ga lahko racunas da je kr tocn. Za primerjavo, z avtom v najvecji guzvi pridem na siht v 30-35min
Itak guzva bo se vedno od ac do tega kroznega.....mogoče bo bolje za domov za tiste ki bodo sli iz smeri bohinja nazaj....
Ja, mal bo bols za tiste do bohinja in nazaj k ne bo treba skoz bled. Drgac pa blejske obvoznce so kt da bi jih en otrok planirov. Ok, juzna razumem, ampak severna, kdo sred mesta da zacetek obvoznce
To pa je vezano na bios, enkrat sem to samo delu, ko je kolegu neki sral VPN in je moral to vnest. Je pa bla Asus matična in sem najdu nek program, v smislu bios editorja, pa jo potem sam določiš. To ni serijska od matične, da ne bo pomote.
Ta številka se določi pri inštalaciji operacijskega sistema, moji računalnik ima številko "Janez007".
To change your computer name in Windows 10, follow these steps:
Open Settings: Click on the Start menu and select the gear icon to open Settings.
Go to System: In the Settings window, click on “System.”
Access About: Scroll down and select “About” from the left-hand menu.
Rename this PC: Under “Device specifications,” click on the “Rename this PC” button.
Enter New Name: Type the new name you want for your computer and click “Next.”
Restart: You’ll need to restart your computer for the changes to take effect.
Ne ime racunalnika, serijska. Serijska je neodvisna od OS, in je fiksna, samo sestavljeni racunalniki je nimajo, in bi v teoriji mogu imet opcijo jo nastavt. Tudi ce narocis da ti nekje sestavijo racunalnik, bi morali nastavt serijsko, ali pa pustit odprto da sam nastavis
Tisto, ko odpres msinfo32, in imas pod System Model ali pa System Serial (odvisno od windows)
Ni toliko nujno da se to nastavi, ker vseeno obstaja HW ID, samo je leps serijske uporabljat
Ne razumem vprašanja. 😅 Vsaka komponenta ima svojo serijsko številko gor nalepljeno, kaj pa ti misliš s serijsko računalnika?
Po komponentah mi je vseeno, ima pa vsak racunalnik svojo serijsko, na laptop jo bos najhitrej vidu ce pritisnes win key + break, in imas cisto na vrhu pod imenom racunalnika tudi serijsko. To se pri sestavljenih racunalnikih da nastavit, in me zanima kje. Bi reku da nekje v BIOS, ampak nimam jest dostopa do nobenega takega racunalnika zj, pa ne morem prevert.
Je pa pol se vprasanje ce je to normalno dostopno, da ni slucajno "zaklenjeno" za nas navadne smrtnike, pa da samo zgubljam cajt s tem
Verjetno bi bila tesla veliko boljsa, ce manager ne bi bil narcisoiden, in bi bil odprt za predloge/ideje ki so drugacne od njegovih. Provzaprov, bi bilo dost, ce bi bil ze dojemljiv za to, da mogoce se tudi on moti, in da ima glih zaradi tega zaposlene specialiste, ki se s tem ukvarjajo
Noben ni reku da so vsi pristopi mimo, je pa vecina zgresenih. Lahko se dotaknemo tudi specificnih tezav ki jih ima samo tesla.
Ena od velikih tezav je slab QA, iz fabrke grejo avtomobili z razpokanimi sasijami, brez pokrovckov pri zavornem olju, vrata ki se ne odpirajo ce ni elektrike, za rocno odpiranje moras skoraj pol vrat podret, nekateri modeli sploh nimajo opcije za rocno odpret vrata zadaj (naprimer doloceni paketi opreme pri Y). Pol mas pa se racunalnik, ki je pri tesli enostavno katastrofa, kar se najbl pokaze glih pri cybertruck ki ima vse vezano na un glupi racunalnik, in pol imajo tezavo, ker vse kar avto dela gre preko ene! enote, in ce ta enota dobi prevec sporocil naenkrat, enostavno ne sprocesira zadev ko mora, oziroma nima niti prioretiziranih sporocil, ampak je po sistemu FIFO. V najslabsem primeru, lahko ti spremenis nastavitev klime, in obrnes volan, vmes pride miljon drugih zadev do racunalnika preko senzorjev. Avto ne bo najprej zavil pa ostalo sprocesirov, ampak bo sel po vrsti, se prav, zavil bo, ko bo to sporocilo na vrsti.
Pol je pa se sparanje na vsem kar se spomnejo, ker glavni nategun pri tesli gleda samo na svoj zepek, in vecanje profita glih za ceno varnosti in kvalitete. Pa ti spet lahko damo primer pri avtu za 100k$, imajo steer by wire sistem, ampak, ni pa redundance, se pravi, ce crkne, nimas backupa, se odpeljes naravnost, in upas da se avto ustavi, ker ce je racunalnik crknu tudi ne bos bremzov, in tudi ne vrat odpru (oziroma, bos iskov rocko za rocno odpiranje vrat), ker, kot omenjeno, je samo 1 enota in VSE gre preko te enote.
Pri AirBaltic je treba tudi upostevat da "servisira" vse baltsle drzave. Je Latvijski, ampak baze ma pa tudi v litvi in estoniji.
Pri nas mi ne bi rabili svojega prevoznika, ce brnik ne bi bil predrag za letalske druzbe, ryanair je ze dvakrat hotu bazo pri nas odpret, prvic je potem sel v zagreb, ker smo bili predragi, drugic, bo pa zj v trstu odpru bazo, ker smo bli spet predragi.
Pa se lokacijo letalisca pri nas je treba komentirat, ker blizu je samo gorenjski in ljubljani, staherci imajo graz in zagreb blizje, dolenjci imajo zagreb, primorci trst, lahko tudi benetke. Enostavno, samo letalisce ne pokrije dost ljudi, pol pa se racunas katastrofalne povezave, pa smo tam.
Pa se kot zanimivost, zivim 10km od letalisca, ampak, poleti, cez vikend ni avtobusov do letalisca, med tednom so pa na 4 ure... Glih zj za dopust k sm su oz brnika v atene sem mislu na avtobus, pa je bla opcija samo avtobus ob 6h zjutraj, avion je bil pa ob 10h... Tud to je ena od stvari ki jo je treba upostevat, ker turisti ne bojo vsi imeli rentacar, al pa placali taxi po oderuskih cenah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jah lej, jest se nisem slisov da bi italjani kj znal narest, oziroma sestavt.
Drugace pa, ferrari je dokaj znan po tem da spontano vkljuci gretje, edino zakaj niso toliko pogosto po novicah je, da jih je stevilcno relativno malo, pa ko recall delajo zaradi takih tezav, je to po par 100 primerkov, ne par tisoc.
Ne bom pa nikoli pozabu, k smo bli s faksom v ducatijevi fabrki, k so pred nami testirali glih na novo sestavljen motor, olje je spricov od vseh strani iz motorja, pa po luzah po tleh bi z gotovostjo reku da to ni bil edini primer tega, da se jim kar pogosto dogajalo da ni to to
Povezava za deljenje
Deli na druge strani