Sorry polovico teh ljudi je stopilo na prehod za pesce oz so bili ze na prehodu!
Kaj ima telefon s tem, res da moras biti pazljiv, a ustaviti se moras ze ce nekdo stoji na plocniku.....
(Komentiram video, Lojz(i) z mano ni treba v trol debate)
Jures, men se zdi, da si ti tukaj zdaj zatrolal, ne jaz.
Ker, kot ka?e, ti sploh nisi sprocesiral, v ?em je point tega film?ka.
Jaz film?ek razumem drga? kot ti, ker men se zdi, da point tega film?ka ni v tem, kje kdo stoji in kako kdo vozi itd....
Point tega film?ka jaz vidim v nazornem prikazu, kako mobitel?kanje moti pozornost oziroma zbranost. Pa ni va?no al si pe?ec ali pa voznik.
Ko telefonira? ali se z mobitelom igra?, si z mo?gani drugje, pa ni va?no, al telefonira? prostoro?no ali pa ro?no, v obeh primerih mo?gani niso pri stvari..
V bistvu...Lojzi...je tole telesu bolj prijazen na?in ?aflanja snega. Je pa res, da v tistih va?ih zasne?enih hribih stvari funkcionirajo nekoliko...druga?e...
Mimogrede pa ?e nekaj navodil za telesu prijazno ?aflanje...klik
Ne govorim o bolj prijaznem ?aflanju za telo. To je verjetno na film?ku ok prikazano. Govorim o sami ?afli, ki pa je totalno zgre?eno skonstuirana.
Prvo ko prvo, ima ta ?afla na film?ku zadaj nekak?no pre?no prijemalno konzolo. To je ob dalj?em premetavanju smrt za zapestje.
Drugo kot drugo, pa ima ta ?afla raven ?til, kar ima za posledico, da se ti ?afla v roki/ dlani ho?e vrtet in jo mora? zaradi tega mo?no stiskat. To ima za posledico ?ulj na roki in utrujenost celotne roke zaradi neprestanega mo?nega stiskanja..
?til mora biti rahlo upognjen, da samemu bremenu dejansko nekako ustvari? pravo te?i??e.
Vsako lopata mora biti narejeno tako, da se ti ob funkcionalni delavni poziciji ne obra?a in ne vrti v roki ?e prazna in sama od sebe.
Kdor je z lopato ?e kaj premetal, to dobro ve.
Slivka a je tako? Midva ?e veva, ker sva ?e dost prekidala.
baje da zna, ampak z lopato naj bi bil pa ?e bolj spreten... govori se da je kot en gorski nind?a, namesto katane ima pa lopato
Je pa svetovno znan in ima cel kup svojih kohai-ev kot je tale ameri?ki pubec, ki zelo nazorno naka?e nekaj kat z lopato, ki znajo biti tudi zelo uporabne v praksi
Konstruktor in izumitelj te lopate iz film?ka, tudi ni kaj dosti prekidal snega z lopato. ?e s zadnjo roko pre?no dr?i? lopato, potem roka/zapestje pri odmetavanju dosti bolj trpi. Pre?na ro?a je bolj primerna za potiskanje, ne pa za odmetavanje.
odli?no, s Slivko se bosta super razumela - lahko ustanovita bend "shovel brothers"
mi je pa najbolj v?e?, ko se dva hribovca udarta - to bodo ?e iskre letele..
Lopata v avtu zmeraj prav pride.
?e kdo kak?no neumnost nalo?i (Slivka npr) z lopato odmetavam njegovo nakladanje, ?e je treba sneg odmetat, al pa, ?e je treba kak?nega psa cucka ??eneta disciplinirat.
Lopata je zakon.
A je Slivka pameten poba drga?? Zna avtota vozit on drga??
Ma ja, iz kak?ne zanimive teme se pa res rad po?alim...
Kaj pa ?e je podlaga pod snegom bila druga?na po 500 metrih? Je klanec imel 1 stopinjo manj?i naklon? Si bil bolj ne?en na zavori? Si zmanj?al hitrost?
Kakorkoli ?e...iskreno nimam pojma, ali ta razlika v temperaturi lahko predstavlja kak?no razliko ali ne, sem pa iz lokacije teme (podforum "Krneki") sklepal, da pa? gre za krneki vpra?anje. Ampak temu mogo?e niti tako in gre za dokaj resno in kompleksno situacijo...
V?eraj sem se pogovarjal s ?lovekom, ki se kar dobro spozna na fiziko, na vremenske pojave itd....
Rekel je nekako takole, da povem bolj s preprostimi besedami;
?e je sve?i sneg droben in suh, kot je bil tale zdaj?nji in ?e je zrak zelo mrzel kar je tudi bil, se je ta suhi sneg ob stiku s toplo gumo najprej rahlo stopil, potem pa je ta stopljena voda na gumi zaradi ostrega mraza v trenutku zmrznila. Tako se je na gumi ustvaril nekak?en vodno ledeni film, ki drsi. Meni se zdi to logi?no.
To je podobno, kot ?e ste ?e kdaj v ostrem mrazu po?pricali mrzlo vetrobransko steklo. Voda na steklu v hipu zamrzne. Le da je v tem primeru obraten redosled. Je to kaj bolj poznan primer?
O?itno se nih?e od vas ?e ni sre?al s tak?no vremensko pogojeno situacijo in tega ?e nih?e od vas ne ve.
Zato se lepo zahvalite Lojziju, ker vas je nekaj nau?il!
Res zanimivo, da ob obilici raznih testov gum, nih?e od "strokovnjakov" ne izpostavi tega morebitnega pogoja in slu?aja. Veliko ljudi ima svoje avtomobile v toplih gara?ah kot jaz in gredo s temi toplimi gumami takoj ven na suh mokast sneg in mrzel zrak.
Torej Lojzi vam svetuje; Pazite, ?e s toplo gumo zapeljete v ostrem mrazu na suh mokast sneg!
SoulMan, hvala za tvoj iz?rpni odgovor. In kot ka?e,si ti velik ?aljivec.
Lojzi pa ti bom povedal, seveda, ?e te sploh zanima, nekaj, kar sem skozi leta izku?enj za volanom izkusil na lastni ko?i.
Lahko ti predstavim v?eraj?nje izku?nje. Seveda, ?e te sploh zanima. Da se bo? la?je predstavljal ti povem, da se moja pot, oziroma cesta, od doma takoj spusti dol po dokaj stmem klancu.
Lej, v?eraj zjutraj se v gara?,i kjer je pribli?no 16 stopinj celzija in so skladno s to gara?no temperaturo bile ogrete tudi avtomobilsle gume, vsedem v avto, odprem dvi?na gara?na vrata in takoj zapeljem po klancu navzdol v sneg. Avto je po sve?e zapadlem snegu, navkljub novim gumam in vsem tehni?nim pomagalom proti zdrsu in podobni tehniki, za?el rahlo zdrsovati dol po klancu. To se je dogajalo pribli?no na dol?ini cca 500m. Po pribli?no prevo?enih 500 metrih vo?nje pa je avto, ob nadaljevanju vo?nje, imel ob?utno bolj?i oprijem. Ker toliko ob?utka pa Lojzi v svoji dolgoletni vozni?ki karieri ?e ima, da ve kdaj avto drsi in kdaj ne.
Ker bo zdaj kak?en poznavalec najbr? zatrdil, da se je to zgodilo zaradi tega, ker motor v avtu ?e ni bil ogret in je zaradi snega in slab?ega trenja, ma?ino zaganjalo, vam izdam ?e en podatek, da avto navzdol po klancu ni ?el na bencin, niti na nafto. ?el je na elektriko.
Tako da dragi SoulMan, ta tvoja teorija s temi tvojimi sekundami ne dr?i popolnoma, ker v tem primeru se je pretopla zimska guma izkazala slab?e .
Bi pa ob tej priliki ?e nekaj vpra?al, ?e dovolite?
V?eraj kot veste, je zapadel sneg. Zdaj me pa nekaj zanima glede gum. Vi boste gvi?no vedeli.
Ali je bolje v sneg zapeljat s toplo zimsko gumo, torej takoj, ko avto iz tople gara?e zapelje? takoj na cesto v sneg, ali je bolje avto zapeljat najprej ven iz tople gara?e in po?akat nekaj ?asa, da se guma temperira.
Torej, ali topla zimska guma, seveda dokler je ?e sploh topla, po snegu prijema bolje ali slab?e kot pa mrzla?
Za odgovore se vam ?e v naprej iskreno in od vsega srca zahvaljujem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali vsaj kak?en ?upan, kot v Mariboru?
Na avtomaniji imate navodila, kako se te trojanske radarje po balkansko goljufa..
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=252
Povezava za deljenje
Deli na druge strani