Aha in te?nja po dobi?ku pa naj stane kolikor ho?e.
Tako delikatna in odgovorna delovna mesta je treba kontrolirat in tukaj ni odstopanj. Ve?a li manj so vse vedeli ampak kopilot je bil poceni in ker je bil poceni so mi?ali na obe o?i. Ne mi re?, da delodajalec ni vedel za njegove te?ave. Moral bi ga redno po?iljat na preglede in psihofizi?ne teste, kjer bi se marsikaj pokazalo ampak sej ni ni? hudega, ?e ni vse v redu - va?no, da je poceni in da so manj?i stro?ki z njim ter dobi?ki ve?ji.
To da delodajalec tega ni vedel in da imajo na avionih minimalne posadke je kriv kapitalizem in sla po ogromnih dobi?kih. Vseeno jim je za potnike, za zaposlene samo, da se ?im ve? nagrebe in to je krivda kapitalizma.
Pejt pogledat kaj vse je o tem bumbarju napisanega pa ne mi re?t, da odgovoren delodajalec in letalski prevoznik tega ni opazil... ?e ni opazil potem ne delajo na preventivi, ker je to stro?ek in jemljejo vse kar leze in gre sam da di?i po pilotu pa ?etudi z znanjem iz Cessne 172 - ok mal karikiram samo ni dale? od resnice.
Glede dobi?ka - a ti hodi? v slu?bo zato, da ima? na koncu plus (torej dobi?ek) ali minus?
Teorija o mi?anju na obe o?esi in predvsem o vzroku je tvoja lastna. Ja, lahko da so zatajili kontrolni mehanizmi, vsekakor pa si ne ?elim sistema, kjer bi bil lahko sankcioniran zaradi miselnega delikta po principu zelenega flomastra.
Dejanja takih idiotov se da prepre?iti dokaj preprosto: uvede se predpis, ki zapoveduje, da morata biti v pilotski kabini vedno dve osebi. Mnoge letalske dru?be imajo to ?e dolgo. Ker vsem kontrolam navkljub ne mora? vedeti kdaj se komu sfuzlja. In vse kontrole so tudi samo ?love?ke - z vsemi pomanjkljivostmi (?eprav gre po tvoje samo za dobi?ek).
Verjetno ?e nisi sli?al za pogruntav??ino tebi izgleda da ljubega kapitalizma imenovano "Pay to fly".
Kopilot za nalet 500ur (pogoj da lahko upa na redno zaposlitev) na linijskih letalih ne dobi pla?e, pa? pa mora celo sam pla?at. Posredni?ke agencije za to zara?unavajo med 55 000? in 85 000?, kopiloti si morajo ta denar po ve?ini sposodit. In potem ima? kopilote zapufane, in ker ne dobijo pla?e, brez sredstev za pre?ivljanje. Tebi bi bilo zagotovo v?e?, ?e bi vedel da te vozi kopilot, ki je no? prebil na stolih na letali??u, ker za sobo nima denarja.
Pa ?e to mi razlo?i. Ekonomija kot temelj vsemogo?nega kapitalizma je (kolikortoliko) ekzaktna znanost. Kako je lahko cena letalske vozovnice v London ( 7,99?) dvakrat ni?ja kot je potem karta za vlak z letali??a Gatwick do Londona (15 - 19 funtov). Ra?unica se izide ?e se posega v samo varnost. In ker je kapital pri nizkocenovnikih ?e zdavnaj pojedel prihranek ki se imenjuje minimalna ?e dopustna opremljenost letal, so se potem spravili na ljudske resurse.
Tako da sam ne mi govorit, da je kapital tu v tem primeru nedol?en.
?e pa te zanima kaj bi jaz izbral, neoliberalisti?no ceno vozovnice ali tisto, kot jo ti imenjuje?, socialno ?ute?o. Ti se skoraj gotovo vozi? v da?iji na dva airbaga. Tako nekako je tista neoliberalisti?na .
Seveda mi je poznan sistem Pay-to-fly. Kaj natan?no je s tem narobe?
Stvar ponudbe in povpra?evanja; nih?e nikogar ne sili, da se ?ola za pilota - ni to Slovenija, ko iz denarja vseh ?olamo nezaposljive poklice, ker si oni pa? to ?elijo.
Kdor ?eli biti pilot to?no ve kaj ga ?aka in koliko denarja in truda mora v to vlo?iti. Letalske dru?be, in seveda tudi potniki, na ta na?in dobimo pilote (ne kopilote), ki to?no vedo kaj ?elijo. A zapufani da so? A ve?, da se mi prav ni? ne smilijo; ker ko bodo enkrat ?olanje in pripravni?tvo zaklju?ili, bodo puf odpla?ali v 2-3 letih. In se mi tudi ne bodo smilili, ko bodo, recimo Lufthansini piloti, spet stavkali.
Ve?, tvoj argument o edini mogo?i ra?unici s posegom v varnost, bi bil lahko celo premisleka vreden, ?e letalski promet nebi bil ?e dolga leta z naskokom najvarnej?i na?in potovanja. ?e se ne motim, je ?e pe? hoja nevarnej?a.
?e misli?, da mi s sprenevedanjem in obra?anjem besed nisi odgovoril, se seveda moti?.
Danes kupil gasilni aparat (pravzaprav dva) in montiral v Mazdo.
Vse skupaj zgleda dokaj ?alostno, tisti trak za namestitev aparat pri Mazdi je o?itno bolj zaradi lep?ega. O kak?nem ?vrstem vpetju ni govora. Poleg tega je spodaj naslonjeno na plastiko, tako da (brez ukrepov) pri?akujem kak?en nepotreben ropot.
Na aparat nameravam nalepiti samolepilnega je?ka, podobno kot ima prva pomo? itd. Upam, da bo pomagalo.
Isto?asno je gasilni aparat dobil tudi Polo. Tam sta pritrditev in polo?aj zgledna.
To bo, ja. Za samomorilska nagnjenja enega idiote je kriv kapitalizem
Sam pri sebi pomisli: ko i??el letalske karte, ali (neoliberalisti?no) i??e? najcenej?o na netu, ali da? (socialno ?ute?e) za karto vsaj 50% ve? od najcenej?e?
Sicer pa sem ?e velikokrat sli?al, da odsvetujejo iti delat v Avstrijo preko SLO podjetja, ker se je na ta na?in zgodilo ?e obilo nategancij. ?e podpi?e? pogodbo o zaposlitvi z avstrijskim podjetjem, naj bi bila marsikatera bojazen popolnoma odve?, saj so tam zadeve po?timane nekoliko bolj striktno kot pri nas.
Ne da so bolj striktno po?timane, tudi miselne vzorce imajo precej druga?ne. Tam te zaposlijo, ker te potrebujejo, ne ker te ho?ejo nategniti. Sicer so tudi pri nas nateguni v veliki manj?ini, a ?e vedno veliko bolj pogosti kot so ?ez Karavanke (kar ne pomeni, da jih tam ni).
Po mojih izku?njah na hi?ah obstaja dvoje vrst vhodnih vrat: take ki se res uporabljajo kot (skoraj) edini vhod v hi?o in take, ki so na hi?i za to, ker pa? morajo biti; v resnici so pa dale? od prakti?nih poti, zato se v hi?o hodi skozi gara?o ipd.
?e gre za edini vhod v hi?o, to pomeni, da bosta z ?eno ta vrata prijela nekajkrat na dan. Kupita nekaj takega, kar vama je zares v?e?, sicer bosta na "sanjska" vrata pomislila vsaki?, ko se bosta dotaknila kljuke. Jaz bi (in tudi sem) raje sku?al var?evati kje drugje.
Novembra leta 1989 sem vzel nahrbtnik, 1000 DEM, kupil avtobusno karto do Ob?in, na meji izstopil, in iztegnil palec - smer ?vica. Slu?ajno pristal v Luzernu, brez znanja nem??ine, odprl stotine vrat, obupaval - in vendar se je na?el nekdo, ki je rekel pridi ?ez dva dni, da ?e nekaj preverimo. Nato pridi jutri in nato pridi naslednji torek. Ko sem mislil, da bo v torek ?e en razgovor, so rekli naj grem v delavnico... Delal na ?rno, dobil dovoljenje za 5 mesecev - nato ugotovil, da tujina morda ni zame, v Sloveniji so se za?ele spremembe in sem pri?el nazaj.
Ni bilo interneta, ne mobilnih telefonov, domov sem klical iz govorilnice.... vse je bilo treba ugotoviti "na noge".
Torej: ?e se ho?e, se da, ?e se no?e se i??e izgovore. Nih?e pa naj ne pri?akuje, da bo kdorkoli zanj urejal slu?bo oz. delo, niti naj ne pri?akuje, da bo lahko... Se pa da
Poleg tega imajo v precej primerih otroci, ki so zazeljeni (tudi v istospolnih zvezah) ponavadi veliko lepse zivljenje kot v marsikateri "naravni" druzini ... Sem mnenja, da naj bi se taksne in podobne zadeve resevale indivudalno... in ne z zakonom doloceno ...
Saj se re?ujejo individualno, samo za tako re?evanje potrebujejo zakonsko podlago.
V Sloveniji ni tako malo istospolnih dru?in z otrokom in ta zakon predvsem ureja njihovo stanje. Potem bo ?e vsake toliko kak?na posvojitev, predvsem otrok, ki ga bo donosila nadomestna mati.
?isto preve? se ukvarjamo oz. obremenjujemo z zadevami, ki se nas ne ti?ejo. Medtem pa zadeve, ki precej poslab?ujejo na?e ?ivljenje te?ejo skoraj neopa?eno mimo.
... Ker ?e bi bilo normalno da imata dva mo?ka svojega potomca potem bi mati narava to dovolila, tako pa ?al to ne gre. ?ist preprost zakon matere narave, torej potomce lahko naredita mo?ki spol in ?enski spol, druga?e ne gre....
Mati narava tudi nekaterim heteroseksualnim parom ne omogo?a potomstva, pa se to re?uje z umetno oploditvijo. Mati narava poskrbi, da osebki in potomci, ki niso sposobni pre?ivetja umrejo, ljudje skrbimo zanje...
imel sem 2x Ford Mondeo (Mk2 in Mk3) - so rabljeni z razlogom poceni
Insignia - no, to je ?ele potrata prostora, zunaj glomazen, znotraj utesnjen
Pred leti sem gledal Superba in mi ni bil v?e? ob?utek pri vo?nji; imajo neko svoje vpetje zadnjih koles, imel sem ob?utek, kot da se avto trese. Nekateri ne opazijo, ali pa jih ne moti. Prej?nji Passat ima enako vpetje. Kolega, ki ga ima, pove, da je njegovi h?erki v tem avtu na dalj?i vo?nji slabo - ji ni bilo prej, ji ni v drugem avtu.
Malo se zapelji; modra te bo motilo, morda ne.
Sam sem se letos odlo?al med M6 in Passatom - ker mi prostornost ni (ve?) prva prioriteta, sem se odlo?il za Mazdo. Pri Passatu (in celi VAG skupini) vsi govorijo o prostornosti, nih?e (novinar) pa ne pove, da je tisti sredinski tunel na dnu prava no?na mora za morebitnega petega potnika. Zakaj pri VAG-u pri vseh avtomobilih delajo samo eno izvedno dna, mi nikoli ne bo jasno. 97% njihovih avtomobilov ni 4WD - vsi pa imajo prostor za kardansko gred
Morda ti bo ustrezal Hyundai i40; avto je izjemno prostoren, zelo opremljen, meje je odvrnil (za moje pojme) podhranjen motor.
Sicer mi ni jasno, kako v novi M6 ne najde? prostora za glavo, ampak ?e te to ?e v Mazdi moti, te bo pri i40 ?e toliko bolj, ?e bo? imel ?ibedah - precej je namre? teh izvedb. Pri ceni delov si bli?je Nemcem kot Japoncem
Poglej ?e malo v smeri Honde Accord
?e glede samodejnega menjalnika oz. DSG;
Doma je poleg M6 s samodejnim menjalnikom tudi Polo 1.2TSI DSG. Mazdin menjalnik je dober, a proti DSG-ju "nima za burek"
Res je, DSG-ji so menjajo pri zelo nizkih obratih, ampak kaj je pri tem slabega? V?asih bi mi prav pri?lo tudi pri Mazdi. Ko pa je "potreba" po ?portni vo?nji, se DSG-ja prestavi v ?portni na?in in je zadeva re?ena.
In ?e nekaj mi ni jasno - kaj imata skupaj ?portna vo?nja in udobje? In zakaj naj bi bila ?portna vo?nja s samodejnim menjalnikom manj udobna od ?portne vo?nje z ro?nim menjalnikom.
Ne gre za to, da bi bilo komurkoli izpod ?asti obrisati stekla. Gre za to, da ima? po takem brisanju zmazek na notranji strani, ki vsako najmanj?e rosenje samo ?e poudari. In minili so ?asi fi?kov, stoenk, katrc... kjer je bil ro?ni brisalnik vedno na dosegu roke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko bo? zgradil, naredi bohinjski test
Sicer ni? proti OBI-ju, sem tam ?e veliko nakupil in ?e bom, ampak tale trak...
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani