A pa da bi se prito?il pa ni mo?nosti, ?e?, da so ti dali prosto pot in da zaradi prenizke rampe nisi videl, da jo niso dvignili saj si v tistem trenutku gledal uslu?benca carine/policije. Prito?i se ?e na to, da je rampa preblizu okenca, in da si moral zapeljati ?isto zraven, da si sploh lahko dokumente dal uslu?bencu. Ne vem probaj mogo?e bo pa uspeh ?e posebej, ker ima? video na katerem se vidijo ?e dejanske vremenske razmere in nizko sonce.
?e na Jadranu z lahkoto iz peska nabira? plasti?en granulat mestoma presenetljivo veliko - surovina za izdelavo plastike je bil tovor na tovornih ladjah in ga je polno v svetovnih morjih - tudi to je izpust v okolje. In raznih pi.. od tovora ali pa od vzdr?evanja je kolikorho?e?, balastne vode so pri tem malenkost. 17% kolikor naj bi bil v bodo?e dele? poga?e CO2 ladijskega prometa ni drobtinica, sploh pa ladje plujejo na ?veplo - ceneno slabo rafinirano gorivo ga ima kolikor ga ho?e?.
Ladijski promet je del prometa ki ne pla?uje davkov, dale? od o?i svinja kolikor ho?e. Medtem pa nam po?tenim dr?avljanom vsak ki ima 5 minut cajta lahko nabije eko davke za vsako malenkost.
Hja flota 100.000 tovornih ladij na svetu z ?veplom svinja 2.000x huje kot vsi diesel avtomobili na svetu. Tam je brez regulativ in uporabljajo domalo napol odpadno gorivo, ki je tako gosto, da lahko celo hodi? po njemu, ?e ga prej ne segreje?.
Nas pa gnjavijo za vsak g CO2. ?e pa vzamemo v obzir ?e ves letalski promet potem se vidi kako dvoli?na je ta eko vojna, ki dejansko ni vojna za vse, ampak samo za nekatere medtem, ko drugi veselo svinjajo prakti?no brez regulativ. Na TV-ju pa poslu?a? modrovanja o tem, da je CO2 strupen in podobne cvetke.
Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.
Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra?
Za elektri?no mobilnost v tem trenutku niti pribli?no nimamo dovolj kapacitet proizvodnje elektrike. Alternativni viri kot so veterna energija, son?a so pa tako nestanovitni, da je nujno potrebno imeti stalne vire za pasovno porabo, ki so v tem trenutku lahko le JE in TE - ja ta grozna nuklearka v Kr?kem in ?e bolj grozni TE?. Vse ostalo je pre?voh in tudi polaj vetrnic in solarnih panelov ne zmorejo zagotoviti te konstantnosti. Tudi HE imajo podoben problem, sicer precej manj?i ampak spet so odvisne od koli?ine vode in zagotavljanja ustreznega pretoka. So pa idealne (sploh tiste z akumulacijskim jezerom) za neke vrste ogromnih akumulatorjev energije.
Sicer pa je tukaj eno bolj treznih predavanj, ki bi si ga moral vsak pogledat in ugotovit zakaj obnovljiva energija ni vedno zelena energija.
Revna mesanica povzroci nastajanje dusikovih oksidov. Vzrok so visoke temperature pri izgorevanju ogljikovodikov (bencina/dizla) ter vec kot dovolj zraka v katerem je poleg kisika se dusik. Ta dusik se oksidira. Da se znebis teh dusikovih oksidov rabis drazji katalizator.
Saje nastanejo zaradi vbrizgavanja goriva, ne pa zaradi razmerja zrak/gorivo. Ce gorivo vbrizgavamo, se ne zmesa dobro z zrakom (ne izhlapi), ampak ostajajo v mesanici kapljice goriva. Ta lokalna visja koncentracija goriva nima dovolj kisika, da bi popolnoma izgorela, zato ostaja neizgoren ogljik (saje). Bolj ko razbijes kapljice, manjse so in manjse (skodljivejse) so saje, ki nastanejo. Zanje bomo uporabljali pa DPF.
Ce prav berem drugi odstavek: EU ima prevec bencina in premalo dizla. Za lokalne bencinarje je to plus, ane? Minus je za ameriske bencinarje, ker bojo sle cene gor, ko bencina EU ne bo vec izvazala, ampak ga bo raje lokalno prodajala.
Eh mislil sem prav, napisal pa narobe... prebogata me?anica je eden od vzrokov za nastajanje saj in tukaj je vzrok je v razmerju zrak/gorivo, ker ?e je ravno prav bo najbolj idealno zgorevanje in saj bo malo. ?e pa je goriva preve? in zraka premalo pa ta ne bo zgorel ter se bo ogljik pojavljal kot saje. Precej je odvisno od injektorjev, ker ?e so slabi in ne razpr?ijo goriva dovolj je to ?e bolj o?itno je pa seveda tudi res, da zaradi na?ina delovanja diesel motorjev in vbrizga goriva v trenutku velikega tlaka je dejansko premalo ?asa, da bi se idealno pome?ala zrak in gorivo. Pri bencinarju je dosti la?je saj je vbrizgano gorivo lahko nekoliko dlje ?asa v cilindru predno ga v?ge iskra.
Druga?e sem pa z drugim odstavkom mislil naslednje - amerika ima porabe diesel goriv majhno in zaradi destilacije goriv, ko iz enega litra dobijo toliko deci posameznih goriv jim pa? diesel ostaja. ?e bi ga morali vre?i stran bi to takoj dvignilo ceno litra goriva saj bi "odpadek" diesla bil vra?unan v ceno bencina. Sre?a trenutno za njih in za nas je, da je v evropi zgodba pa rahlo obrnjena. Mi pa imamo vi?ke bencina in ker ta vi?ek lahko zamenjamo z amerikanci za diesel se ne nam in ne njim prakti?no cene ne zvi?ajo saj "odpadnege" goriva ni.
Dokler je to v ravnovesju je cena spodobna, ?e pa v Evropi pribijemo diesle na kri? in se trend obrne bomo imeli tako kot amerikanci vi?ke diesla, ki pa ga v tem primeru ne bomo mogli nikomur prodati. Se pravi bi cena diesla morala pasti, ker ?e vedno bi bilo bolje prodati ceneje kot pa vre?i stran. Se tem bi spet naredili nefer situacijo saj bi se razlika vceni prevalila na breme porabnikov bencina. Najbolje bi seveda bilo, da bi Eu z regulativo spravila porabo na tak nivo, da vi porabili ves bencin in ves diesel ter, da ne bi rabili barantati. To se da naredit recimo tako, da ukine? uporabo prodajo motorjev v najmanj?ih avtomobilih, ker je tam najmanj smotrno in taki avtomobili se tudi najve? uporabljajo v mestih ter delejo manj kilometrov. Nekaj podobnega velja za luksuzne avtomobile, kjer diesel lahko zamenja? s hibridno tehniko in ne bo? ne vem kako procentualno podra?il avto.
In ko ujame? najbolj?e razmerje si zmagal, ?e pa bodo bebci ukinili vse povpreko bo pa veselica, ko bodo ?la goriva gor za 40-50% zaradi vi?kov posamezne destilacije.
?e bom imel isto te?avo po tem, ko in?taliram nove sode, bom se poglobil v te?avo.
yeeah... nove sode. Kaj pa bo v njih? Pivo? Vino?
Super video, mi je v?e?. Mogo?e samo ena mala pripombica - ?eljusti so precej te?ke in ni dobro, da visijo samo na ceveh zavornega sistema. Bolj?e, da vzame? kak kos ?ice al pa elasti?nega pajka pa jih obesi? z njim recimo na amortizer/vzmeti.
Symon, zadnji odstavek si preberi... bencinarji ravno zaradi prerevnih me?anic povzro?ajo vse preve? saj oziroma toliko kot diesli z DPF filtri. To je problem, ki ga bodo re?evali z bencinsko razli?ico DPF filtra.
Pa nikar ne pozabit na to, da evropa uva?a dizel iz amerike saj ga je tam preve?, mi pa njim benz. ?e se bo to razmerje poru?ilo bodo ?le cene bencina v nebo. Zakaj je tako razlo?i besedna zveza "frakcionirna destilacija".
Sej ne vem, ?e je tole humor ampak dejansko resnica - ne vem jaz grem tud na dopust brez, da bi mi dal ?ef dodatne naloge, da jih na dopustu naredim.
Kako je o?e poskrbel za po?itnice svoje h?erke
Spo?tovana gospa u?iteljica, spet se bli?ajo po?itnice, h?i pa se mora doma spet u?iti naravo (22 strani) in dru?bo (10 strani), ker po po?itnicah ta dva predmeta ocenjujete. Med zimskimi po?itnicami je imela 60+ vpra?anj in ANG bralno zna?ko! H?erka bo za te po?itnice tako kot njen brat iz ?etrtega razreda in bratec iz vrtca ?olsko torbo z zvezki in u?beniki pospravila v omaro. Za pouk se bo pripravila v torek, 2. maja, popoldne. Med po?itnicami pa bo: SOCIALNE VE??INE: razvijala in utrjevala dru?inske vezi, razvijala in utrjevala socialne vezi v ?ir?i dru?bi, razvijala ?ut za pravi?nost in odgovornost, ustvarjala tekmovalnost z bratoma, s prijateljicami, sorodniki; NARAVA: spoznavala travni?ke in gozdne rastline, nekatere bo uporabila v jedeh, razumela bo pomen kroga pomlad?poletje?jesen?zima za rastline, glive in ?ivali, videla bo vpliv vremena na ?ivali, rastline in glive, zavedala se bo posledic globalnega segrevanja in znala poiskati dokaze o tem doma in v okolici; DRU?BA: v naravi bo znala pojasniti osnovne fizikalne zakone, s pomo?jo sodobne tehnologije bo spoznavala doma?o okolico, opazovala bo prometne situacije in jih znala pojasniti, re?iti, obiskala bo nekatere javne ustanove, razumela bo pomen organizacije dneva, razporejanja ?asa; ?PORT: tudi plavalne treninge bo postavila v kot, s pomo?jo bratov bo organizirala in postavila poligon, opravila bo nekaj teka?kih treningov, opravila bo del jahalnega te?aja za naziv jaha? 1, obiskala bo ni?je le?e?o planino, vsaka vo?nja s kolesom bo tudi u?na ura za izpit za kolo; GOSPODINJSTVO: razumela bo pomen kakovostno pripravljenih sve?ih obrokov, na kro?nike bo postavila lastne kreacije, razumela bo osnove HACCP-a, razumela bo pomen izvedbe celotnega procesa v KUH (zagon je dobila ta vikend na festivalu ?okolade, o njem ima veliko povedati), pomagala bo pri drugih gospodinjskih opravilih; SLOVEN??INA: brala bo knjigo, ki ni obvezna za ?olo, sporazumevala se bo v gorenjskem nare?ju, zavedala se bo razlike med knji?no SLO in nare?jem; ANGLE??INA: gledala bo ANG filme s podnapisi, vsakodnevno bo predmete v okolici, stavbe, situacije poimenovala v ANG jeziku; MATEMATIKA: razumela bo pomen znanja matematike v vsakdanjem ?ivljenju, pretvarjala bo enote (dol?ina, te?a, ?as ...), iskala bo in si dokazala, da je v vsaki situaciji (poklicu, naravi, predmetih ...) v ?ivljenju matematika; SPROSTITEV: barvala bo pobarvanke za odrasle, brala bo knjigo Rod jamskega medveda, z dru?inskimi ?lani se bo igrala dru?abne igre, lenarila bo! Ob vseh zgoraj na?tetih dejavnostih ?al ne bo na?la ?asa za ?olo. Pa ?etudi bo po po?itnicah dobila slabo oceno, bo moj otrok imel po?itnice, ker so v ?olskem koledarju. Ne bom dovolil, da se bodo ponovile zimske, ko smo hiteli s smu?i??a, ker se je morala u?iti.
Z vsem spo?tovanjem, hvala za razumevanje in lepe po?itnice tudi vam ?elim, o?e va?e u?enke (podatke hranimo v uredni?tvu)
Boss, pa a ti si mislil da bodo tu ljudje do?ivljali o?i??enje ko bodo priznavali kako so se nategnili, oz so se pustili nategnit. (za oboje so si sami krivi)
Ma ne vem, men ni te?ko priznat, da sem se nategnil pa tud ne i??em o?i??enja, ker ga ne rabim. Bolj sem mislil, da bi bilo zanimivo, da si delimo izku?nje pa da mogo?e ne bi kdo ponavljal napako v nevednosti oziroma bolje re?eno, da ga ne bi visoko lete?e besede in fraze iz reklam premamile.
Je pa res, da veliko folka pa? nima jajc priznat, ker gledajo na svoj image nezmotljivosti in prfektnosti al pa ?e huj?e, da si zatiskajo o?i in ?e kr verjamejo o dobri odlo?itvi. No ja sej tudi v medicini se placebo obnese ve? kot samo dobro - sam verjet mora?.
o my fucking god... 600?, pa bo zmogel tole poravnat. To pa je kazen, da te sezuje, bravo Laliga spet ste se izkazali za burke?e in pajace - noro.
A ja, ?e Messi ne bi odsko?il in bi ga zadel na polno bi bla pa kazen 699? al kako gre to pri njih. Aja pa celo eno tekmo ne bo smel igrati kljub sarkasti?nemu ploskanju. Tale ?panska ciganarija je res brezmejna, jaz sem pa tud idiot, da sem celo tole tekmo gledal, namest, da bi raje en dober NBA basket.
Pa sej, a ni bilo v ligi prvakov isto.... Predvsem Real in delno tudi Barcelona imate en tak forcefield proti offside-om
Druga? pa ker imbecil je Ramos... Unadva drvarja Casimiro in Marcelo sta pa tud mela sre?no roko s sodniki, da sta do?akala normalni konec prez izklju?itve.
Ampak tale ?panski fuzbal je res prepreden s korupcijo, ker kaj takega s strani sodnikov pa res vidi? samo takrat, ko igrata Barca in Real.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda smo videl.... samo baje se offsidov za real ne sodi ve?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani