Ravno danes sem se peljal tukaj, obup, sem precej cvikal, ker je nenormalno ozko. 4 pasove so naredil iz 2,5 navadnih, mazda6 je 2m širine, če je na desni kombi, gre za milimetre. Boljše bi bilo, da naredijo 1 pas.
Edit: sem mislil da je 217 širine pa je 207
V takem primeru se premaknem in vozim za kombijem. 🙂
Poanta je ta, da ne moreš nobenega prisiliti, da se zavaruje, če se noče. Pika. In ne moreš nobenemu preprečiti, da se dodatno zavaruje.
Jaz se še dobro spomnim, kar sedaj je tu v tem članku lepo zapisano, da je bil ZZZS takrat tik pred stečajem iin ni bil v stanju plačevati več ničesar in so oni prosili zavarovalnice, če bi prevzele del zavarovanj in bi tako pokrivale stroške. Tako je nastalo dodatno zavarovanje na pobudo ZZZS in ne na pobudo zavarovalnic. 😊
In bojim se, da bo čez nekaj let enako, ker kot smo že videli, ta ustanova enostavno ne zna delati z denarjem (kot velika večina v državni lasti ne).
Mogoče je kdo spregledal malenkost, ki jo je Golobnjak čistvo po tiho napisal v drobni tisk, da se bo ta " prispevek" (obvezni), vsako leto revaloriziral glede na rast cen in inflacijo. Kar pomeni drugače, za laike, da se bo vsako leto zviševalo to obvezno zdravstveno zavarovanje, ki je "fiksno", le da bo tokrat "upravičeno", ker so oni tako rekli. 😉
Mi ni jasno, kako lahko kupiš ma čisto vse po vrsti, kar se naplete v glavi počitnikarja na jahti enega največjih zdravstvenih lobistov in zaslužkarjev - Boža Dimnika. 😃
Spomni se, kako je razmetavala z denarjem prejšnja vlada. Vsi tisti upokojenski, študentski, zdravniški in še ne vem kateri Covid dodatki ... kdo misliš pa je te plačal, Janez, Božo? 😂
V Ameriki je skoraj vse prostovoljno. Super. Potem pa ljudje umirajo pred bolnišnicami, ker se niso dovolj zavarovali, bodisi je predrago ali so računali, da se jim ne bo nič zgodilo.
Kaj naj naredi zdravnik, če pacient ni dodatno zavarovan, ne more pa doplačati storitve? Naj pusti bolnega pred vrati?
Več kot tri leta imam le 1 router - Asus RT-AC2900 (RT-AC86U), postavljenega na sredini hiše, na mizi v 1. nadstropju, in ne poznam več težav, ki so se prej pojavljale pri cenejših routerjih.
ASUS gaming routers provide the very best gaming experience, with an arsenal of features and tools designed to improve online gaming performance and give you the competitive edge you need to win.
Čist OK stojke-nisi v temo brcnil...take se prodajajo tudi za dvojno ceno,kot si ti dal za svoje.
Dvigalka za 2x na leto za menjavo gum čist OK-imam jaz tudi podobno.Če dvigne dovolj visoko,kot potrebuješ,je to to...ker pol pa itak ne smeš pustiti avta na dvigalki,ampak ga dvigneš,in odložiš na stojke,da je "krokodil" razbremenjen.
Zakaj bi moral biti razbremenjen? S tem se ni za hvalit, ampak jaz že leta pri menjavi koles uporabljam samo dvigalko.
Ko maš spredaj dvignjeno je tisto zadaj treba samo malce dvignit in je dovolj ena pocen hidravlična dvigalka težka dve kili. Men recimo od oka prihrani dve/tri minute na vsaki strani. Zato ker delam na peščenem dvorišču pa je treba pod glavno dvigalko še podlogo iz pleha devat, ker se drugače dvigalka na koleščkih vkoplje v tla.
Te stojke, kot jih ima možakar v videju so zakon. Ubije te samo prerjaven podn avta, ko pokuka stojka v kabino.
Une lidlove pa... Ne vem no😁
Se strinjam, da so lahko take stojke zelo nestabilne in nevarne, sploh če delujejo stranske sile. Ne dvomim, da Lidlovi zdržita podporo ene Mazde 6, če je vse idealno. V praksi ni idealno, zato si ne bi upal plezat pod avto podprt samo z dvema Lidlovima stojkama. Problematična se mi zdi že njihova zgornja naležna široka gladka ploskev (se nosilec Mazde ne usede zanesijivo na sredino stojke), ... premišljujem, da bi nanjo nalepil nekam mm gume.
Sam menjavam po eno platišče (v zraku vsakič le 1/4 avta), torej bo verjetno dvigalka + podkajlano z eno Lidlovo stojko, dovolj.
Široka pravokotna lesena klada, postavljena tako, da je nosilec ne razkolje, je tudi po mojem mnenju veliko bolj varna. Če bom kdaj lezel pod avto, ga bodo podpirale klade ... tele na sliki so ga že ..
Lidlovo orodje je low budget. Ni niti blizu kvalitete.
Ni "premium" plastik-fantastik, to se strinjam. Ni na teh podstavkih nič plastike! Vse je kovinsko! Za eno zastarelo Mazdo 6 in 3 bodo OK. Po mojem, jih bodo preživeli.
Meni so se ti lidlovi zvili. Sem jih vrgel stran. Jaz jih ne priporočam.
Kupi bolj močne. Samo svetujem
Je Saab toliko težek? 😁
Za 20€ lepo narejeni. Če piše do 2.000 km, bi moralo to držati. Dvigalka je tudi deklarirana do 2.000 kg. V praksi bo potrebnih kakšna 1/3 te obremenitve. Seveda če teh 2.000 kg pade s pospeškom na stojalo, ga bo zvilo.
V obdobju o korone naprej se je kar nekaj ljudi preselilo v cenovno dosegljive dolenjske "zidanice", mnogi z nepremičninsko dražjih območij, na primer Gorenjske.
Resnici na ljubo, kdo je pa sploh kdaj razbil karter? Jaz ne pozna nobenega.
Pa tudi, če bi slučajno udaril kam gre v maloro tako eden kot drugi. 😉
Poznam 2. Ampak nima veze. Vprašanje je, zakaj plastika? Vedno več plastike? Je boljši material, ali cenejši, bolj "zelen"? In katera vrsta plastike? Kawai klavirji že več desetletij namesto lesenega mehanizma uporabljajo ABS plastiko.https://kawaius.com/technology/abs/the-evidence-1/
So menjali hladilnik pri CX-3, pa dobim obvestilo, da bo avto končan kasneje, kot je bilo obljubljeno. Razlog - pri menjavi je počil plastični nosilec in so morali naročiti novega.
Iz skrajnosti v skrajnost - točno se ve kolk je realna cena... in ne ni realna cena, da razni Franciji in Alexi (to je un iz oglasa pred časom) navijajo cene, kot da prodajajo nov avto.
Boss, kupim od tebe avto, takoj, za gotovino. Seveda po tolko tega govorjenja pričakujem sindikalno ceno. 😀
To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.
Pravilno gre tako gledano s strani pešca.
1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.
2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.
3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.
4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.
2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.
3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.
4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.
To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.
Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
Sem všečkal ob pripombi, da je pešec neprimerno bolj ranljiv udeleženec v primeru napake enega ali drugega - v obeh primerih pokasira pešec.
Glej, omejitev 130 km/h je 36,1 metra na sekundo. Pika. To ni 41,6 metra na sekundo. Štekaš? Tudi ne 38,8 metra na sekundo. Ampak 36,1 metra na sekundo. Bo šlo ali je bilo v preteklosti kdaj premočno sonce?
Sem videl že v živo take primerke, kot si ti. Ležali na posteljah v bolnici ali pa celo na mizah nad koritom v secirnici. In so bili vsi drugi krivi samo oni ne, ki so vozili prehitro. Pa čeprav samo 10 km/h... Omejitve niso zato, da voziš toliko preko, da ti policaj ne napiše kazni, ampak da se je drži.
In zame je 130 povsem zadosti, a hkrati dovolj umirjena, da sem za volanom lahko sproščen. Razen, ko se najde kakšen napsihiran pubertetniki (ne glede na leta), ki se mora dokazovat svojemu egu, pa misli, da bo življenje prehitel, če bo vozil hitreje od ostalih...
Ja, mislim, da sta zadela bistvo.
Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.
Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...
Mazda CX-5 skyactiv-D 184 AWD Japonskega dizla se ne bi smeli bati. Mazdin dizelski SUV je namreč 100.000 kilometrov prevozil brez težav. Le pod prtljažnikom se je začela pojavljati korozija.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
V takem primeru se premaknem in vozim za kombijem. 🙂
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani