Ne bi rad pamet solil, ker vsake oči imajo svojega malarja. Ampak vseeno, če bi sam bil pred izbiro bi dal gor samo ene hude feltne. Pa luči spolirat in to je to.
Sovražim kolesarje. Se ne umaknejo par km, ko jih ne morem varno prehitet s tovornjakom...ko sem zunaj pred hišo, slišim neko dretje in kričanje, pol pa 3 ali 4 kolesarje, ki se "pogovarjajo" med vožnjo...se po mestu ne vozijo po kolesarski stezi...
Te čist razumem in se strinjam s tabo pa sem kar veliko na kolesu in se imam tudi za kolesarja. Včasih mi je tako nerodno, ko vidim kaj počnejo pol pa folk mene glede, k nimam s tem nič razen, da sem slučajno tam na kolesu in spoštujem CPP.
Me včasih ima, da bi se zapeljal za kakšnim in mu prisolil kako vzgojno ali dve.
Motim se, a res? lansko leto so že pošteno gagali in prva reakcija je bila, da so prodali Polstarja, ki je zdaj direktno v rokah delničarjev Geeleya.
Poleg tega se hočejo v petih letih transformirat v only EV proizvajalca, ker bo še dodatni udarec. In je made in PRC ni enako kot če gor piše made in Sweden.
Ko so dali notri 4-taktni motor 1.3, ki je bil pobran od VW-ja s 58KM so pustili stari števec hitrosti, ki je imel skalo le do 140km/h. Zadevo so naredili tako, da so dali mehanski omejevalec obratov, da je avto zmogel res samo do te hitrosti.
Ampak kot nadebudni mulec, sem seveda to pobral ven in sprostil dihalne poti, tako da je zmogel po ravnem tudi 160km/h. Po AC klancu navzdol med Razdrtim in Senožečami sva se 1x z bratom peljala tako hitro, da se je kazalec dotaknil oznake km/h, kar je moralo biti tam nekje med 180 in 185km/h. In ne nič s se ni pokvarilo ali skočilo ven iz motorja - to je bil le tankaj in vozi. Ker sem občasno vlekel tudi prikolico z manjšo jadrnico je šla sklopka, ampak sem jo zamenjal sam za tako smešen denar, kot bi danes rekel, da me je recimo prišel ves materjal cca 100€. Hladilnik, ker je bil iz ene slabe plastike sem sam rebuildal in naredil bakrene cevi namesto plastičnih, ki so pokale. Pa kakšen termostatski ventil je odletel in to je bilo več ali manj to.
Aja, pa še ta zanimivost... že leta 1988, ko je prišel ven ta model je imel tako za temperaturo kot količino goriva prikazovalnik z ledicami in ne s kazalci, kar je bilo za tak nivo avta takrat nezaslišano napredno. 😁
Bilo je tam nekje med leto 1995 in 1998 in tole je bil moj tretji avto. Točno tak sam brez krame na strehi in točno take barve. Danes zgleda smešno, ampak takrat je bil to za mladince kr dobra izbira, če nisi bil glih pri dnarju in fejst izbirčen.
Tudi gledajo, koliko škodnih zadev si prijavil v enem letu. Sodelavec je imel Mitchubishi Lancer Evo 9. Bil je več v jarkih kot na cesti. Najprej so mu ful nabili zavarovanje, kmalu pa je imel problem, kje ga sploh zavarovati. Potem ga je prodal.
To že, sej to so potem teli bonusi... ampak tam pa prav vlečejo karto pristrasnkosti in ne glede a si vzoren voznik ali ne te popredalčkajo glede na druge škodne primere s takimi vozili, pa v formuli za izračun je starost in tudi poklic, ki ga opravljaš. Vse ma svoj faktor in vpliv na končno ceno.
Sam to ni več stereotip ampak to je dejansko dejstvo in ga gledamo vsak dan na cesti. V VB to že leta vedo in prilagajajo ceno zavarovanj tipu vozila in celo poklicem voznika, ki to vozilo uporablja. Tako, da recimo BMW za mladega objestneža je tako drag pri zavarovanju, da si ga enostavno ne morejo privoščit.
Edino kar mene preseneča na tej lestvici bi za naš prostor zamenjal mesti Audija in Mercedesa. Pri nas Mečka ni tako zaželena pri takih neprilagojencih, je pa zato paraolimpijec toliko bolj.
Tole se pa lepo stopnjuje. Prvi članki so bili 20m, potem je blo 22 a zdaj je pa že 25m. Drugače je pa vse skupaj zelo senzacionalistično napisano. Otrok se je zavalil po strmini v vodo in ni padel iz 25m direkt prostega pada. Tudi oče ni skočil 25m globoko za njim ampak se je spustil po strmini in šele potem skočil v vodo.
To sicer nikakor ne zmanjšuje njegovega poguma, ampak zgodba je precej napihnjena. Še največji problem je bila mrzla voda in ker sta bila kr nekaj časa v vodi je pri manjšemu otroko že prišlo do podhladitev.
To nisem rekel, ker recimo Ljudmila je krščane kr dobr vodila. Hočem samo povedat da al si al pa nisi sposoben in najslabše je da se iščejo kvote. Takoj ko to začenjaš ne iščeš več najboljše ampak le težave.
Ampak avto je nov... pa kako kurac ima že pregorelo žarnico. Fak jaz sem na prejšnji šestki v 11 letih in skoraj 300kkm menjal samo eno za tablico in eno pozicijo. Ksenonke sem pa preventivno tam nekje na 220kkm, k sem imel en tak čuden filing, da že malce vijolično svetijo. Se pravi menjano predno so sploh crknile.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Slivka resnična zgodba?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani