?umi velik obeta kon?no bo F1 spet zanimiva ratala
Povratnik med dirka?ko elito Michael Schumacher se je ?e na prvem testiranju zelo izkazal. V Mugellu je presegel Massin leto?nji najbolj?i dose?ek.
Upokojeni sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher, ki se vra?a k dirkanju, se je na stezi v Mugellu zelo izkazal. Z dirkalnikom F2007 je odpeljal kar 67 krogov, na gladkih gumah serije GP2 pa mu je uspelo celo izbolj?ati najhitrej?i leto?nji dose?ek Felipeja Masse, dose?en z novim dirkalnikom F60.
Schumi je odpeljal najhitrej?i krog 1:23.736, Brazil?ev leto?nji najbolj?i dose?ek pa je bil 1:23.981. Rekord kroga sicer dr?i Rubens Barrichello, ki je na testiranjih leta 2004, takrat ?e kot dirka? Rde?ih iz Maranella, za 5,245 km dolg krog potreboval 1:18.704.
"Dober ob?utek je ponovno biti del formule 1, ?eprav sem preizkusil moj stari dirkalnik, z gladkimi gumami, ki jih uporabljajo v prvenstvu serije GP2, kar mi sicer ne omogo?a neposredne primerjave z aktualnim dirkalnikom, a je vseeno dobra osnova,“ je dejal Schumi in dodal: "Najpomembneje je, da sem dosegal podobno hitre ?ase krogov. Zdaj bo potrebno po?akati ?e dan ali dva, kako bosta na vse to reagirala moj vrat in mi?ice.“ Ob tem dodajmo, da so pri Ferrariju uradno zaprosili druge ekipe, da dovolijo Kerpen?anu testirati leto?nji dirkalnik, ker po veljavnih pravilih testi med sezono niso dovoljeni.
Bu?e da glava pe?e, airbag se ne spro?i do cca 30 km/h, pa ?e nisi privezan ?e kasneje, ?e pa ni klju?a v avtu oziroma ni kontakta ga lahko vr?e? z lune pa se ni? ne bo spro?ilo.
hja v espace-u je rekel 5-10 na uro je ?el.. je pa res da je ?e prej bi avto klofjen ene parkrat..
na neki xy.de strani sm bral da BMW-ju delajo airbagi v katerem koli stanju vozila..
in ?e bi bil bi tvoja glava bla v volanu pri takem poku s tlemi.. poglej da je do nosilca kjer sta senzorja za airbage smu?kan... od kolega ata je espace-a sam naslonil mal bolj v gara?ni pri 5-10kmh v zid ko se je enmu izogno pa je poknal oba vn...
Kot je ze Labi napisal... Airbagi so tam, kjer morajo biti ... Saj ni nikogar v avtu, da bi se morali napihnit... Pa se dvomim, da se aktivirajo, ce ni kljuca v vozilu ...
aktivirajo se ?e ni klju?a.. ni to abs... so popolnoma neodvisni od stanja vozila... vsaj tak sm bral v reviji.. neki pa more lopove zavarovat ?e ti kradejo avto pa se zabijejo
Teb je mogo?e taka izjava sme?na, men je pa blesava.
Nimam tolk cajta da bi se na vseh forumih preganjal z divjaki. Mogo?e bom pa ?el tud na Honda forum, potem, ko me boste na tem forumu banali.
tam pa dvomim da bo? ve? ko par minut ?lan
o?itno ma? nek maraton posiljevanja ljudi z idejami da je hitrost kriva za promtne.. marsi kdaj so mi rekl v avto?oli.. te pritisk na gas re?i pred smrtjo... --> pijan biti za volanom te pa re?i vo?nje po cesti ker se v prvi jarek zapele? pa ?e fajn se ti zdi...
tak da jz bom vozil koker bom... na forumu jih bom pa mal honda?e obvestil kaj jih ?aka
zdele berem temo... ka se morte tak preseravat okol te hitrosti ko tak vemo da NOBEDEN ni 100% voznik pod omejitvijo... sam sm danes kr?il... so what?
tudi ti oz. Vi Lojz dvomim da ste 100% voznik pod omejitvijo... Glavo stavim da je ?lo ?ez omejitev in pri tem nobeden na nesre?o ne pomisli...
?e ve? kje pa kdaj lahko, da ni pe??ev in pregledana cesta, ni policajev, ne ogo?a? sebe in drugih, zaupa? v vozilo,... bo? vedno mal "pohodil"... in dvomim da se je vsakdo videl sedajle v tej vlogi...
sam sem tut kamikaza na motorju, sam ocenim vsak svoj premik z ogledali, pogledom okol sebe da ne ogro?am sebe in drugih... ?ele potem kam potegnem, spremenim smer ali bodisi kaj drugega...
Pol js o?itno nisem normalen ne pri hrani,pja?i,vo?nji, babah, cerkvi, vinjetah, cpp, delu ... ?
ajvar midva o?itno nisma normalna... ker sem 100% proti alkoholu, sploh pred vo?njo... kajenje in alkohol.. NE HVALA...
?e da? na tisto corso turbino gor in ?e zdr?i popapa pomoj marskirga nissana... ma le 800kg je pa res da bi jo blo treba mal str?at in spustit za v ovinek ker je le mal preve? meha pa prev? ma "body roll" ...
Danes sem imel doma na dvori??u100NX GTi (140 konjev), 200SX (250 konjev), 200SX (330 konjev), Skyine R34 GTT (280 konjev) v gara?i je pa z mojo in lastnikovo pomo?jo Nissan Primera dobila mo?nej?i 2.0 motor,ne ?isto serijski.
En prijatelj iz sosednje vasi me je pa klical kdaj bo ?el Skyline domov, da ga po?aka pri cesti. Smo ga malo ?raufali, da bo jutri uspel narediti na?o bedno homologacijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj zate Symon
Pa ?e nekaj sme?nih
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani