To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.
Pravilno gre tako gledano s strani pešca.
1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.
2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.
3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.
4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.
2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.
3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.
4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.
To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.
Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
Sem všečkal ob pripombi, da je pešec neprimerno bolj ranljiv udeleženec v primeru napake enega ali drugega - v obeh primerih pokasira pešec.
Glej, omejitev 130 km/h je 36,1 metra na sekundo. Pika. To ni 41,6 metra na sekundo. Štekaš? Tudi ne 38,8 metra na sekundo. Ampak 36,1 metra na sekundo. Bo šlo ali je bilo v preteklosti kdaj premočno sonce?
Sem videl že v živo take primerke, kot si ti. Ležali na posteljah v bolnici ali pa celo na mizah nad koritom v secirnici. In so bili vsi drugi krivi samo oni ne, ki so vozili prehitro. Pa čeprav samo 10 km/h... Omejitve niso zato, da voziš toliko preko, da ti policaj ne napiše kazni, ampak da se je drži.
In zame je 130 povsem zadosti, a hkrati dovolj umirjena, da sem za volanom lahko sproščen. Razen, ko se najde kakšen napsihiran pubertetniki (ne glede na leta), ki se mora dokazovat svojemu egu, pa misli, da bo življenje prehitel, če bo vozil hitreje od ostalih...
Ja, mislim, da sta zadela bistvo.
Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.
Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...
Mazda CX-5 skyactiv-D 184 AWD Japonskega dizla se ne bi smeli bati. Mazdin dizelski SUV je namreč 100.000 kilometrov prevozil brez težav. Le pod prtljažnikom se je začela pojavljati korozija.
A veš kolk lahko to v Ameriki stane? In to ne glede na prihodke - gledat je treba tiste z najnižjimi plačami, kaj bi jim pomenilo dodatnih nekaj 100 € mesečnega stroška. Verjetno bi reskirali.
=nepremičnina....koliko ima to konjev, preseže 100?....
Vi se kar zafrkavajte. 😃
Ta Toyotin trivaljni motorček 1.5 VVT-iE s 125 KM je po občutku - po moči čisto primerljiv z G120/122 v Mazdi CX-3!. Opazna razlika je le zvok, kar pri na pol gluhih 80-letnikih ne more biti težava. . Po avtocesti je šel brez težav 150 km/h s sopotnico. Motor je super! Je pa žena porajtala to, kar opozarja @NevLado, več guncanja po cesti in je bila včeraj menda na meji slabosti. Meni ni praktično nikoli slabo, tako da me ni motilo.
Če primerjam udobje Mazde 3 in te Toyote Yaris Cross, je Mazda 3 razred višje. Mazdo CX-3 pa bi jaz umestil vmes.
Sem preizkusil kandidata Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE z navadnim atmosferskim trivaljnim motorjem in ročnim menjalnikom. Vse v skladu s pričakovanjem, občutek OK, predvsem zanimiv zvok motorja, preglednost boljša kot pri CX-3, pozicija notranje kljuke za odpiranje vrat nerodna, info sitem + prikazi modernejši. Všeč mi je bilo, ker nima start-stop sistema.
Sprašujem pa se, zakaj že je Mazda nehala prodajati lepše zaobljeno CX-3 z bolj gladko tekočim 2.0 (gladko tekočim kar se ušes tiče)?
Sej ne zavajajo, povejo da je "DO" neke hitrosti, potem pa individualno glede na pogodbo...saj Mazdo tudi kupiš da gre lahko DO 220 km, tako kot je sliva rekel se pa več kot 130 ne smem vozit
No, zdaj morava pa še najti "reklamo" za 2019, kakšno hitrost so takrat oglaševali... bova šla na kavo in skupaj prebrskala po katalogih
Aja pa telefonsko si pozabu zablindirat, pazi da ti ne bo kakšna mična gospodična s foruma pisala v dm
Novi elektricni mestni malcek Citroen Ami se lahko ob bok (ali mogoce bolje receno: na bok 🤣) postavi Mercedesu A ... in to pri vratolomnih 50 km/h ...
To pa zato, ker je imel preveč dobre gume + previsoko težišče. 😂
Na pogodbi pri meni pise tudi hitrost… Ceprav je bila ob sklenitvi hitrost na tem paketu do 750/150 … je zaradi tega, ker gre za Telekomovo optiko hitrost nizja… Ampak smo nasli skupni jezik in so mi ponudili 1000/100 za ceno, ki mi je ustrezala …
Pri meni bi bilo to težje... bi mi ustrezalo le doplačilo 0€. 😂
Jst te nimam za norca, rad bi ti pomagou in razložu zakaj se ti to dogaja. In dokler ne razumeva tvoje podpisane pogodbe žal nimava kaj dalje delat.
Ti vem da ne.
Govorim o oglaševanju, limanici, na katerega se ljudje ujamejo. Že samo zavajajoče oglaševanje je problem, kršitev predpisov. Itak vem, da so v ozadju finančne zadeve, Telekom T-2 lupi za najem optike ...
Janez prosim, razumski človek si. Tukaj ne gre za zavajanje, dokler mi ne utemeljiš, da si pred X leti podpisal pogodbo, ki je notr vsebovala 1000/100.
Dajva naredit avtomobilsko analogijo. Recimo, da si kupil Mazdo6 5 let nazaj. Letos ti je potegla garancija. Greš na servis in jih vprašaš "alo, na spletni strani vam piše da ima mazda 6 let garancije, kaj se zdej to pravi da imam jaz samo 5?"
Ista fora, veljala bo garancija, ki jo je firma ponudila ob podpisu tvoje pogodbe
Ves čas je razkorak med hitrostjo na Telekomovi in T-2 jevi optiki. In že prej je bil razlog "tehnična omejitev".
Zanimivo je bilo, ko sem šel iz paketa "diamant" na paket "optimum" in so mi znižali hitrost pod deklarirano za optimum, iz enakega razloga "tehničnih omejitev". Kar naenkrat tehnično ni bilo več možno 200/40, prej pa je bilo možno 600/40. Kdo je tukaj nor? 🙃
Vse razumem, samo ne me imeti za norca, kar je v tem primeru zavajajoče oglaševanje v povezavi s "tehničnimi omejitvami".
Pri nas nam je T2 kao povečal hitrost optike na 300 downloada. Tega seveda nikjer ni bilo, mi kot laiki smo manjši hitrosti pripisali odaljenosti od centrale, wirelessu itd. Fotr kliče po par mescih na T2 kako je to še vedno tako počasno...reče ''aja Telekom (lastnik optike) ni odprl pipce, potem se pa nismo več s tem ubadal''.
Razumem seveda, da je krivda na nas, a ne spoznam se toliko na internet, da bi vedel zakaj ni tako hiter kot bi moral biti.
To tudi mene moti, ker nikjer T2 nima eksplicitno objavljenih pravil (omejitve) storitev T2 na Telekomovi optiki. Doma izmerim na AKOS testu blizu 600/100.
Ko sem kupoval okrog 2005 mini sistemček, sem si iz trgovin izposodil 3 različne receiverje in 5 različnih zvočnikov. Kakšne slišne razlike med receiverji nisem opazil, so bile pa očitne slišne razlike med zvočniki. Povabim na testiranje znanca, ki igra v simfoničnem orkestru in prinese CD svojega orkestra. In izbereva zvočnike Mirage, ki so izstopali v tem, da niso zveneli kot škatle, ampak je zvok dihal, kot bi bil v dvorani, pa slišalo se je več podrobnosti, kot pri ostalih.
Lepo izdelane kretnice. Koliko pa imajo izkoristek ti zvočniki - gor je kar nekaj ohmskih upornikov, ki žrejo energijo?
Sem pred leti na prejšnjih 20 let starih Kef reference 102/2 na elektrotehniški fakulteti, v laboratoriju profesorja, ki je bil nekoč sošolec, izmeril parametre kretnic in bil presenečen, kako dobri so ostali tudi elektrolitski kondenzatorji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Sem všečkal ob pripombi, da je pešec neprimerno bolj ranljiv udeleženec v primeru napake enega ali drugega - v obeh primerih pokasira pešec.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani