Včeraj smo šli 480 km dalečk stricu na 88. rojstni dan.
FucksWagen je na celi poti javil samo eno napako, ampak zmogel pa celo pot tja in nazaj.In celo pot je opravil z enim rezervoarjem nafte. Bom pa danes šel tankat, pa povem, koliko je dejansko res bila poraba...
Premalo nas je za vse te stvari, pa je potem infrastruktura in vse kar pride zraven imeti državo, potem drago. ... ... ... ... ... ... ... ... ... Sem že nekaj časa nazaj to pogruntal. Hrvatov je že 2,5 krat več in se državo imeti že splača.
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl...
A bi si ti upal hodit po Lihtejnštajnu in kričat: "Vi ste pa majhni!"?
Ali pa po Andori?
Pa so krepko manjši od nas, a se jim splača imeti državo in vso infrastrukturo, ki pride zraven.
Pa Monako tudi.
In da ne boš rekel, da sem pobral same mikroskopske državice. na primer Latvija. Nekaj manj prebivalcev kot Slovenija, pa ima njihov AirBaltic 45 letal in 2500 zaposlenih...
Ne vem, a se staram al je ta svet res odblodil nekam v tri ... ... Saj veste, katere...
Na šest elektronskih naslovov pošljem povpraševanje, kjer točno definiram, kaj potrebujem in me zanima, kakšno ceno kdo ima.
Trije bi radi še mojo telefonsko številko, da me pokličejo. Ni mi jasno, kaj lahko preko telefona rešimo, česar preko e-pošte ne moremo?
Enega zanima, čigav je bil proizvod, ki smo ga uporabljali do sedaj. To mi pa sploh ni jasno, kaj je to pomembno pri pripravi ponudbe...
Eden bi rad, da mu dovolim, da postane moj prijatelj na Facebooku. Malo težje, ker... Sicer sm kmet an s hribu doma, ma fejs bukov pa nisem. Alora, ne morem potrdit prijateljstva...
En sploh ni odgovoril...
Skratka, dobil sem vse samo tega ne, za kar sem prosil...
Sm kmet an s hribu doma pei se ne zastopm u aviacijo... Slovenci komaj letališče vzdržujemo, svojega letalskega prevoznika pa sploh nimamo, Hrvatje pa kupujejo 15 novih letal in vse jim laufa. V čem je razlika? Zakaj pri njih ja, pri nas pa ne?
Skoraj vsak dan berem o odpoklicih raznoraznih živil. Saj, gre, no. Ni lepo, gre pa. Samo, ko bodo pa enkrat pivo odpoklicali, takrat bo pa res kažin ..
Dokler ima tako klientelo, naj se je drži. K meni velikokrat pridejo s stavkom: "V Sparu ga dobim po 5,50€..." Takoj za tem stavkom tudi zelo hitro gredo. Včasih še kričijo: "Ne se razburjat." in podobno, vsekakor pa zelo hitro odidejo...
Ko je že govora o hrani, se oglasim še jaz, kmet an s hribu doma. Upam, da se komu ne zagravža vse skupaj...
Najprej malo uvoda, malo ovinka, upam pa, da se bo na koncu razumelo, kaj želim povedat. Ki čm, sm kmet an s hribu doma, ne pei profesor, pei ne znam tk dobr razlagat... Torej, čebelarstvo je za Slovenijo pomembna panoga z dolgo tradicijo, ki ima zametke že v srednjem veku. Anton Janša je deloval kot prvi učitelj čebelarstva na cesarskem dvoru Habsburške monarhije leta 1770... In vendar se v deželi s tako čebelarsko tradicijo opušča čebelarjenje, ker finančno ne gre več. Zakaj? Ker se vedno več uvažajo medovi iz Kitajske in Turčije, ki so sicer slajši, ne vsebujejo pa ključnih hranil, antioksidantov in protimikrobnih elementov, ki jih sicer najdemo v kakovostnem medu. Pri medu so se pogosto uporabljali izrazi pekovski ali industrijski med. To so bili medovi, ki so bili najslabše kakovosti in primerni zgolj kot aroma za pekovske izdelke. Zdaj pa je vse pogosteje prisoten tudi izraz »tehnični med«, ki pomeni izdelke tako nizke kakovosti, da ne izpolnjujejo več niti standardov za pekovski med, a jih kljub temu uvažajo in potrošnikom prodajajo z zavajajočim označevanjem in po nizki ceni. Zadeva ni samo Slovenska, ampak gre za problem v celi EU. Trgovci tako prodajajo med, kateremu je bil dodan sladkorni sirup, ali pa evropski med visoke kakovosti mešajo s slabšim uvoženim medom. Ker je slabši med cenejši, mu evropski čebelarji s svojim ne morejo konkurirati.
Zato evropski poslanci zahtevajo izboljšave v postopkih preverjanja kakovosti medu in strožje kazni za ponarejevalce. Ampak preden Bruselj kaj zmelje, Slovenskih in Evropskih čebelarjev ne bo več...
Zdaj je še na izbiro: drag kvaliteten med ali poceni šara, ki jo deklarirajo za med. Ko bodo Kitajci s poceni šaro uničili Slovenske in Evropske čebelarje in bodo edini dobavitelji, bo samo ena možnost: draga šara, ki niti za Kitajce ne bo dobra, pa da ne vržejo proč, bodo prodajali tam, kjer drugega ne bo...
Da ne bo kdo mislil, da imam kaj proti Kitajcem, sploh ne. Imam pa proti Slovencem.
Liter olja za avto: 15€ - ni problema, samo, da je kvaliteta.
Liter olja za solato: matr se je podražilo, zdaj je že 1,29€! To se trgovci dogovarjajo, zato je tako drago (Mercator in SPAR).
Se pravi: to, kar bomo nalili v avto in drugo leto zamenjali z drugim, mora biti kvalitetno. To, kar bomo nalili vase, pa mora biti najcenejše. In pri najcenejši robi ni za pričakovat neke kvalitete...
@Z M A J in ostali: ko boste kupovali klobase, pomislite malo tudi na ta zapis. Potem se pa odločite, kot vas je volja... Jaz pa bom tu končal. Ker če začnem pisat še o predelavi mesa na "Vzhodu" in pri nas, boste kmalu postali vegetarjanci...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vesel ko pujsek pred polnim koritom!
Včeraj smo šli 480 km daleč k stricu na 88. rojstni dan.
FucksWagen je na celi poti javil samo eno napako, ampak zmogel pa celo pot tja in nazaj. In celo pot je opravil z enim rezervoarjem nafte. Bom pa danes šel tankat, pa povem, koliko je dejansko res bila poraba...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani