Verjamem, da ti ni lepo gledat in je v?asih res kruto. Samo ?e vzame? iz druge strani in to gleda? iz naslova varnosti in predvsem, da se u?i? iz napak drugih je tole idealen "priro?nik", ki ti nazorno poka?e, kaj vse se lahko nepredvideno zgodi v prometu. Tudi sam sem na?el par situacij, ki jih nikoli nisem smatral za nevarne zdaj pa redno pazim tudi na take dogodke.
Ampak vseeno poglej tega na 17. minuti in 40. sekundi. Ni tolk grozno, ampak ?e bi bilo prikazano v ameri?kem akcijskem filmu bi ziher rekel, da je to tako pretiravanje in BS.
Kaj pa prenos posameznih datotek med tvojimi ra?unalniki? Tam pa je dobrodo?lo, ?e ima? hitrost sploh, ?e ima? recimo nekje na serverju film in bi si ga rad pogledal na tablici, Tv-ju al pa na drugem compu.
saj je prav... da folk ne ?ivi v la?nem prepri?anju, da je avto varen, ko je zaklenjen. Bolj?, da se to poka?e, kot pa da samo avti zginjajo pa nih?e ne ve kako.
Ah... to je seveda la?... v Avstriji je pa ja vse idealno, samo pri nas je sranje.
Sarkazem off
Kaj pa ?akanje prej?nji teden v Italiji? Tudi tam je pri?lo do nesre?e pa so to zadevo objavljali od jutra do cca ene ure popoldne. Kolona na AC naj bi bila dolga 15km.
Ja to je to ... sem imel prilo?nost videt na lastne o?i kak?na je razlika, ?e si tranzitna dr?ava ali ne. In pol se ?udimo kako lahko Hrvati bolj vzdr?ujejo AC. Sploh jim ni treba kej dosti saj jih kamioni ne uni?ujejo. Si upam trdit, da hr AC zdr?i vsaj 5x do 10x dlje ravno zaradi neobremenjenosti.
Sej najve?ji problem ni italijanski komisar... problem je doma?i cehovski avtoprevozni?ki lobi s polpismenim Klobaso na ?elu. Temu bumbarju se ne da ni? dopovedat, ker ?al ne ve da je butl. Vse udari na prvo ?ogo in sploh ne pomisli, da minus na prvi pogled je lahko plus na dalj?i rok.
Bom spomnil samo na zadnjo epizodo, ko naj bi za tranzit prepovedali uporabo severne lj obvoznice pa je sko?il v luft in z njim tud ostali kamionarji zaradi dobrega kilometra dalj?e poti. A da pa v konicah zaradi tega v gne?i skoraj stojijo ga ni zanimalo in da je zaradi ?tevilnih kombiniranih uvozov in izvozov ta pot veliko bolj nevarna, tudi ne. Zanimal ga je samo tisti kur?ev kilometer, ki teoreti?no vreden dober euro al pa ?e to ne ker ne gre za cestninsko cesto.
In seveda so pol avtoprevozniki v luftu in za?nejo z znano retoriko gro?enj s teroriziranjem ostalih uporabnikov cest. Kot da so ceste njihove, v politiki pa jim nih?e ne pove, da so oni samo eni izmed uporabnikov teh cest, ki so skupno dobro. V italiji so pred leti lepo tak poskus zajezili tako, da so vsa oviranja in zapiranja cest oglobili in odpeljali tovornjake. Ko so jih hoteli nazaj so imeli poleg kazni ?e ra?un odvoza in stro?ke hranjenja vozil na depoju.
Zanimivo mi je to da so bili na tem delu vozniki zelo strpni, nobenega hupanja kot pri nas...
Kar mi je bilo pa zanimivo v je pa bilo to, da so postavljeni stacionarni radarji skoraj na vsakem koraku in prav toliko je tudi policijskih kontrol. Toliko policajev kot sem jih v enem tednu videl v Italiji, jih nisem pri nas v enem letu, pa prav ni? ne pretiravam.
Poskusi ?e Albanijo... Policaji so na vsakem kri?i??u v Tirani in prakti?no je patrulja na vsakih nekaj kilometrov izzven mest. Ampak ?e vedno ima? norce - sploh, ?e slu?ajno v Tirani spusti? dva metra placa za spredaj voze?im si dele?en hupanja tistih od zadaj in to vsaki?, ko nisem bil zaliman spredajvoze?emu na odbija?. Mislim, da sem bil dele?en enake koli?ine hupe kot v zadnjih deset letih skupaj.
Spet tovornjak... tole je res noro. Na?e ceste so nabite s kamioni (celi konvoji), gre? pa na Hrva?ko pa jih v 300km vidi? vsega slabih 20 pa ?e to so vse njihovi lokalni s HR tablicami.
Skrajni cajt, da se jim cestnine pove?ajo, da bodo vozili tudi ?ez druge dr?ave (Avstrija, Hrva?ka) ne pa da so si vsi od Poljske do Bolgarije izbrali Slovenijo kot koridor, do Italije in Francije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjamem, da ti ni lepo gledat in je v?asih res kruto. Samo ?e vzame? iz druge strani in to gleda? iz naslova varnosti in predvsem, da se u?i? iz napak drugih je tole idealen "priro?nik", ki ti nazorno poka?e, kaj vse se lahko nepredvideno zgodi v prometu. Tudi sam sem na?el par situacij, ki jih nikoli nisem smatral za nevarne zdaj pa redno pazim tudi na take dogodke.
Ampak vseeno poglej tega na 17. minuti in 40. sekundi. Ni tolk grozno, ampak ?e bi bilo prikazano v ameri?kem akcijskem filmu bi ziher rekel, da je to tako pretiravanje in BS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani