Sem ?e premi?ljeval, da bi se re?il obeh, ampak... Sestra mi vseeno kdaj pa kdaj prisko?i na pomo? pri kak?nem delu, tast je pa poro?en torej ostane ?e ta??a...
Kaj pomeni solo kolesar? Tisti posamezniki, ki mislijo, da so profesionalni tekmovalci. Vozijo dirkalna kolesa s pnevmatikami debeline ?iletke, na kolesih nimajo nobenih lu?i in odsevnikov, ne ustavljajo na semaforjih, povsod imajo prednost, ?e se slu?ajno najdeta dva skupaj, vozita v?tric,... In ?e si jim slu?ajno drzne? omenit cestno-prometne predpise, te naoblajo kot cucka...
Po mojem mnenju je med "solo" kolesarji ve?ji procent kretenov in jih re?ujejo otroci, ki kljub vsemu ustavijo pri rde?i lu?i ter star?i, ki spremljajo majhne otroke, pa vozijo malo bolj po predpisih. Kar se pa solo kolesarjev ti?e, so pa o?itno v veliki ve?ini sami Alejandroti Valverdeji, Domni Novaki, Primo?i Rogli?i in podobni, ki so vajeni, da cesto zaprejo takrat, ko so oni na cesti in je vsa zgolj in samo njim na razpolago. Pa ?e spremstva so vajeni in ne gledajo ne na prometne znake ne na semaforje. Zaradi aerodinamike pa tudi lu?i in odsevnikov nimajo...
Za ve?ino kolesarjev bi bolj prav pri?el asisten?ni sistem "prepoznave znakov". Da bi jim ustavil kolo pri rde?i lu?i, da bi jim dr?al smer znotraj pasu, ?e bolj pa, da bi jih na pasu obrnil v pravo smer (sploh pri kri?i??ih), da bi jim ustavil kolo pri znaku "nima? prednosti", ?e se kdo pelje po prednostni cesti,... Potem ?elada niti ne bi bila tako zelo potrebna. Pa tudi sicer sem ?e sre?al zelo veliko kolesarjev z zelo trdo glavo, tako da se mi zdi tole pretiran ukrep.
Sicer grem mimo Ljubljane zgolj nekajkrat letno, ampak kadar sem ?el, je bil najve?ji problem in zastoj pred odcepom za Brezovico. V?asih celo tak zastoj, da smo stali v koloni ?e kmalu za odcepom za Brdo.
Mimo Dom?al in ?entjakoba o?itno pridem ob takih urah, da ni ve? gu?ve, ker se ne spomnim, da bi tam kdaj naletel na zastoj.
In ko je ?e govora o tovornjakih, vsi tovornjaki so hoteli mimo. vsi, ki so hoteli pri Brezovici dol z avtoceste, pa so bili osebni...
Torej bi, po mojem mnenju, Ljubljana potrebovala ?e en krog okoli, ker ta je o?itno premajhen...
Jp,se kar strinjam. Ampak.... O?tevil?eni parkingi bi verjetno pomenili pla?ljive parkinge... Koliko ljudi bi ga bilo pripravljenih pla?ati in koliko ljudi bi raje videlo da ostane tako kot je?
Izjava tedna!
A koliko bi jih bilo pripravljenih pla?ati parking in koliko bi jih raje videlo, da ostane tako kot je? Ti zaupam skrivnost: ravno toliko, kolikor je prevoznikov pripravljenih pla?evati vi?je cestnine in kolikor bi jih raje videlo, da ostane tako kot je.
Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.
Pa ?e en pomislek: baje se vsak dan v Ljubljano pripelje 120.000 ljudi. Recimo, da jih polovica pride z javnim prevozom. In recimo, da se v avtu v povpre?ju vozijo trije. To pomeni, da se v Ljubljano vsak dan pripelje 20.000 osebnih vozil. ?e je povpre?en avto dolg 4,5 metra, je to 90 kilometerska kolona. V Ljubljani je omejitev 50 km/h, ponekod 70 km/h. Ampak semaforji to hitrost zmanj?ajo za polovico, torej je dejanska hitrost skozi Ljubljano med 25 in 35 km/h. Tudi ?e vse tovornjake umaknemo s ceste, koliko ?asa traja, da se 20.000 osebnih vozil s hitrostjo 30 km/h odpelje mimo? Ja, vem, Ljubljana ima ve? uvozov ne samo enega, ampak bistvo je, da vse, kar prileti po avtocesti s hitrostjo 130 km/h, se mora potem zbasat skozi Ljubljanske semaforje. In pri takem ?tevilu vozil bo enostavno pri?lo do zastoja.
1.) Ves tranzit ne more vedeti, ob kateri uri okoli katerega mesta ratujejo zastoji in torej obljubljena dra?ja cestnina.
2.) Tole pri nas sploh niso zastoji. Mislim, a je kdo kdaj ?el mimo Benetk, sploh, ko ?e ni bilo nove obvoznice? Pa najbr? sploh ni edini tak odsek...
3.) V geografiji in zemljepisu nikoli nisem bil dober. Zato imam zadnje ?ase obilo te?av, ko posku?am razumeti, na kak?en na?in Maro?an be?i preko Slovensko-Hrva?ke meje. In tudi zdaj imam te?ave, ko posku?am razumeti, kako naj tranzitni ?ofer iz luke Koper odpelje npr. na Mad?arsko preko Avstrije namesto preko Slovenije?
?e bi imel, a je nekaj pri?lo vmes in moram hitro v avto in 25 km dale?. Zakaj? To pa v drugi temi - kogar bo zanimalo, bo ?e na?el...
Do zdaj sem take ideje in predloge zmerno do prete?no uspe?no ignoriral, ampak zdaj se pa ?e te?ko spregleda.
Ta ideja je podobna tisti, da bi tovornjak v Kopru nalo?ili na vlak in ga zlo?ili v Mariboru. Dejstvo, da tovornjak od Kopra do Maribora potrebuje 3 ure, vlak pa okoli 4 1/2 od takrat, ko spelje (torej + ure ?akanja na vlak), pa zanemarimo... Tako pa tole. Predstavljaj si zdaj, da v luki Koper nalo?ijo tovornjak dopoldan, voznik pa se odlo?i, da bo tam po?akal do ve?era, ker je pono?i ni?ja tarifa. Torej nekje v luki parkira in gre spat. Zdaj si pa predstavljaj, da to naredi 40 voznikov. Kak?no bo sranje v luki Koper? Poleg tega imajo nekatera podjetja in trgovine "skladi??e na kolesih", torej mora tovornjak priti ob uri, sicer jim zmanjka robe. Torej ni druge, kot da tovornjak nadaljuje vo?njo. Kdo bo kril vi?je stro?ke? Voznik? Prevozno podjetje? Trgovec? Lahko si mislimo! Torej ostane samo ?e kon?ni kupec. Ko bodo cene ?le spet gor, mi ne jokat in oblat, kako je v tej dr?avi vse zavo?eno... Za dodatek pa Avstrija omejuje promet v no?nem ?asu (no?ni mir in po?itek prebivalstva, tudi tistega, ki ?ivi blizu avtoceste). Mi bomo pa tovornjake na cesto spustili pono?i...
Torej je tole spet bolj ali manj eden od ukrepov za polnjenje prora?una.
Shrek, vem, kaj je tahograf. Tako tisti stari na listke kot tile novi na kartice. Vem tudi, kako deluje in kaj vse zapisuje. Vem tudi, kako se ga da pregoflati (sploh stare, tiste na listke). ?e te ravno ne dobijo med golfanjem, zadevo navaden povpre?en policaj ne ugotovi (razen, ?e te potegne iz prometa, na tahografu pa ozna?eno, da si zadnje dve uri spal...)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj bi dal, da bi enkrat vsaj sedel za volan tega stroja, ?eprav bi rad tudi nekaj kilometrov naredil z njim...
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj-rJzb-MjmAhU0VBUIHaMSB4oQFjAMegQIAxAC&url=https%3A%2F%2Fwww.liebherr.com%2Fshared%2Fmedia%2Fmobile-and-crawler-cranes%2Fbrochures%2Fmilitary-cranes%2Fliebherr-247-g-bkf-td-247-01-de05-2016.pdf&usg=AOvVaw3pxS1GC-V-_VTHvYkbVXXq
Povezava za deljenje
Deli na druge strani