?e moje mnenje: Terenci in SUV imajo ponavadi mo?nej?o in tr?o karoserijo, ter manj zme?kljivih con. Zato je velika verjetnost notranjih po?kodb in krvavitev. Pri pogovoru z gasilci so povedali, za recimo Lado Nivo, da ima zelo trd pleh in se je komaj kaj po?kodovala, ampak v veliko primerih so potniki umrli zaradi notranjih po?kodb, ?e ne takoj pa v roku parih ur. Pohvalili so pa japonce in njihov mehak pleh, ?eprav je bil avto totalka, voznik in ostali so pa pre?iveli z kakimi zlomi in odrgninami.
Tega odseka ne poznam dobro, a je mo?no da je bil kje kak most in je nabasal na to povezavo med mostom in cesto. In ga je malo dvignilo in potem zaneslo zadnji konec?
Evo me nazaj. Tour je uspel. Videl (skoraj vse) slike od Van Gogha, Poleg tega pa ?e grafike od Picassoja, nekaj slik od Moneta, Maneta, Gauguina, Pissara, Sisleya, Seurata, Rembrandta, Vermeerja in drugih. Slikce prilimam ko jih uredim, podal pa bom tudi informacijo o kilometrih in porabi.
Ne vem koliko bi bili te posnetki uporabni na sodi??u. Verjetno se jih da izpodbijati.
Kar se pa ti?e ?pricanja z vodo za stekla sem imel pa druga?en primer AC od Dom?al pa do Lukovice, vozni pas in prehitevalen prazen, pred mano pa avto ki vozi cca 140km/h. Jaz sem bil za njim dobro dol?ino avta, dol?ina se je malo spreminjala (mogo?e sem vozil malo preblizu, ampak ne toliko da bi se limal na odbija?). Od izvoza za Morav?e je tip vsakih 30s pral prednja stekla, jaz sem lepo mirno za njim vozil kot da ni ni?. Kon?no se je naveli?al in se umaknil na prazen vozni pas, sem samo malo pospe?il in ga prehitel. On takoj spet na prehitevalni pas, ker se tako dobra du?a in je on meni prej pral ?ipe sem mu jih jaz konkretno opral Seveda se je po tem manevru umaknil na vozni pas, jaz sem pa tudi pospe?il in izginil za naslednjim ovinkom. To se je dogajalo na prazni cesti in v bolj no?nih urah.
Evo pa bomo pojamrali Nekje mi spu??a servo pumpa in mi me?e olje ven, sem se pripeljal na ?iht in samo dim izpod haube in iz ventilacije. Prvi vtis je ?e bil, spet bo treba gasit Upajmo, da mi uspe pred nedeljo tole zrihtat
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e moje mnenje: Terenci in SUV imajo ponavadi mo?nej?o in tr?o karoserijo, ter manj zme?kljivih con. Zato je velika verjetnost notranjih po?kodb in krvavitev. Pri pogovoru z gasilci so povedali, za recimo Lado Nivo, da ima zelo trd pleh in se je komaj kaj po?kodovala, ampak v veliko primerih so potniki umrli zaradi notranjih po?kodb, ?e ne takoj pa v roku parih ur. Pohvalili so pa japonce in njihov mehak pleh, ?eprav je bil avto totalka, voznik in ostali so pa pre?iveli z kakimi zlomi in odrgninami.
Tale film?ek je tudi za pogledati:
Primer od JozaGulikoza
http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg
Kar se da varni smo takrat, ko smo 100% skoncentrirani na vo?njo in predvidevamo vse mo?ne naslednje poteze ostalih udele?encev
Povezava za deljenje
Deli na druge strani