Zakaj Jankovic? A je bil on s tabo v avtu pa ti je gas tiscal? :ne vem:
Sorry k sem ti na rano sol potresu sam res si bil cist sam kriv, ker ne glede na situacijo je to cesta v naselju in omejitve so znane.
Druga? pa vsaj izpita ti ne bodo vzeli razen, ?e ?e nima? 9+ kazenskih to?k.
Nima? kej, pripravi 1000?, na zasli?anju pa pa? priznaj krivdo. Kot olaj?evalno pa pa? povej, da je cesta ?iroka, prazna in da so objekti tolk stran od ceste, da si nisi niti mislil, da si v naselju sploh zato, ker so bile table zasvinjane s snegom zaradi plu?enja/frezanja v preteklih dneh.
Je pa zanimivo, kaj rabijo en mesec, da ti po?ljejo kazen. A ni smisel kaznovanja ravno v tem, da kr?itelja "spametujejo" TAKOJ, da ne bi ve? povzro?al prekr?kov oziroma posledi?no nevarnosti.
Glede na ta zamik bi rekel, da je to res samo inkasantsvo saj o?itno ra?unajo na to, da bi kr?itelj naredil ?e ve? prekr?kov in posledi?no bi ga ?e bolj ocolali.
V glavnem te vedno napeljejo na to, da je smisel prometnih kazni res samo v pobiranju denarja in da je zagotavljanje varnosti samo krinka oziroma kritje za pobiranje kazni.
Se popolnoma strinjam.V?asih,ko so te ustavili,si dobil kazen takoj na licu mesta in si to?no vedel zakaj.
Dandanes pa ti po?ljejo kazen in sliko ?ez kak?en mesec in najprej se mora? spolniti, ali si po tisti cesti dejansko vozil.
Namen vseh teh dana?njih kaznovanj je zgolj discipliniranje in popolna kontrola ljudi.
?e bo ?lo z tem tempom naprej,bodo kamere kmalu povsod in v vseh prostorih in bomo samo domov
Pa sej ti dajo nek malenkostni popust na starost avta - a niso dobri? :ne vem:
Kar se zavarovanj ti?e sem sam ugotovil, da ?e se ?lovek veliko vozi in rabi kasko je dobr, da avto, ko je star 4 leta proda in kupi novega. Najbolj neugodno je v obdobju od 5-8 let, ko v bistvu ima avto ?e neko vrednost ampak ?e pri majhnih trkih ti zav. ne krije vsega. Po 8 letih je pa itak brez veze kasko furat.
Mislim,da je po enih petih letih smiselen delni kasko-kak?no parkiri??e,divjad,svetlobna telesa.
In ja,pri nas na obali pride v po?tev tudi zavarovanje za slu?aj mo?ne burje,ko nosi ?olne okoli po zraku in ti ga lahko "parkira" na strehi.
Na?eloma se vse da porihtat, samo sedanji "sodobni" serviserji znajo samo prikopit tester in potem ne poka?e napake in pravi da je vse ok, kar pa NI res i n tam se zgodba kon?a.
Naj povedo tisti ki sem jim karkoli popravljal, kdaj sem v roke vzel tester, ?e sem ga sploh.
To?no tako je.?e ne gre druga?e samo resetirajo napako in po 260 m iz servisa se ti napaka ponovi...
...da pa bi ?li sistemati?no korak za korakom to bi bilo pa preve? zamudno.V tem ?asu naredijo namre? dva velika servisa in pokasirajo 2 jur?ka.
Res je ve? je je ve? je lahko te?av. Vendar se temu v sodobnem avtomobilskem svetu ne da izogniti. Tako, da razen, ?e ne kupite kake dacie, tate, greatwalla ipd, naletite na elektroniko. Ko berem o te?avah mazda?ev z novej?imi stroji, ne vidim ni? manj?ih te?av, kot so recimo pri moji blagovni znamki. ?e ve? moj 9 let star C5 ?e vedno suvereno laufa. In imel sem veliko manj te?av kot nekdaj na BX, ko so mi nagajala elektri?na stikala, ki pa sem se jih nau?il sam servisirati. Ko pogrunta? kako se neko "satelitsko" stikalo razstavi in o?isti? kontakte, nato ponovno sestavi?, si vesel, da stvar z ni? stro?kov deluje naprej. Tudi YavarYe prihrani marsikateri ? na vzdr?evanju, ker ve?ino stvari obvlada bolj?e kot serviserji, ki znajo ob te?avah samo zamenjati cel sklop, pa ?e to ne zadenejo vedno. Ni? koliko krat sli?imo o guljenju strank na raznih "strokovnih" servisih in tudi zaradi tega je pri nekaterih blagovnih znamkah ve? nerganja nad kvaliteto.
Je pa dejstvo, da je zaradi elektonike veliko manj mo?nosti za sistem sam svoj mojster.
Sirius,pozablja?,da je tvoj stroj star 9 let in ima par deset kil manj elektronike in ?ic noter.
Slu?ajno dela moj sodelavec na servisu tvoje znamke v KP in kar pozanimaj se,kak?na ?tala je bila z prej?njo generacijo C5 (se pravi prav tvoj voz) glede elektronike.Gledati je treba v celoti,koliko ljudi realno pove za napake na avtih (mi tukaj gor smo po?teni ) in koliko ljudi,ki ima okvare na avtomobilih, ni na forumih.
Potem je realen (ali skoraj) samo podatek ,ki ga objavi Adac in podobne ustanove glede pokvarljivosti avtov.
Sicer se pa prav pri vsaki znamki avtov najde kdo,ki z njim nima res nobenih problemov.
Verjetno je odvisno od izmene in kon?nih kontrolorjev.
Jp s tem se pa res strinjam... ta vsemogo?e elektronika nam n? dobrega ne prna?a v smislu rednih okvar...
100% resni?no. Mislim,da tako dobrih avtov kot so bili, ne bo ve?.Vse naredijo in vgradijo ko pa je potrebno kaj popraviti, pa se zatakne.Pa? vse gre prehitro,premalo je stestirano in servisi ne morejo ve? uspe?no slediti tej tehnologiji.
ce prav razumeme dynamique ima navadno podvizje, medtem ko drugi imajo hydractive III...
a se splaca met slednjo? ce si probal oba?
Par dni nazaj je bila na Fifth gear izprobana ta verzija z aktivnim hydro-podvozjem.
Je bila top oprema in preiku?evalec voznik je naredil test.?el je po velikih luknjah na cesti (ala na?e ceste) samo ,da je take v franciji moral malo poiskati in med vo?njo po njih je glasno izgovoril ?rko A.
Zanimivo je bilo,da mu glas ni niti malo vibriral.tudi on sam je ugotovil,da bi pri doj?e znamkah bilo kar nekaj vibracijv glasu.
Z nemci pa je primerjal tega citroena,ker je ugotavljal,da se jim je ?e zelo pribli?al-tako po obliki,sami vo?nji in pa tudi izdelavi.
jaz sem hodil gledat... vozil nisem... avto je lep, izdelava zelo solidna in kvaliteta materialov na nivoju...
cena je glede na opremo, ki jo ponuja spodobna...
najve?ji problem jaz vidim v fiksnem sredinskem delu pri volanu... meni ne sede... se pa verjetno navadi?...
druga?e citroenov ne poznam, razen, da ga imajo/so imeli trije znanci, ki niso zadovoljni... en ga je 1,5 let starega peljal nazaj( prvo serijo C5) in vzel rabljeno vozilo druge znamke
novi C5 je pa na zunaj ZELO v?e?en avto..
Meni je karavan tudi od zunaj ?e kar v?e?.Noter ne.Imel pa ga ne bi...nobenega francoza ve?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sladke sanje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani