Kolikor je meni znano, je meje med Slovenijo in Hrva?ko 670 km. In zdaj bodo okrepili varovanje s 35 vojaki. ?e jaz to prav razumem, bo na vsakih 20 km en vojak. Da jih ni sram sploh dat v javnost tako informacijo? To ni nobena okrepitev, to je samo blodenje jajc. Po eni strani lovijo 200 migrantov, po drugi pa na mejo po?ljejo zgolj 35 vojakov za okrepitev policiji. Ma, dvigni vojsko in naj bo na vsakih 100 metrov en vojak z zalogo streliva, zraven pa naj ?e policija izvaja patrulje, pa bo precej manj ilegalnih prehodov ?ez mejo...
A se to Slovenska politika po?asi pripravlja na elektrifikacijo prometa? Ker Slovenija ?e zdaj uva?a okoli 10% elektri?ne energije (?e sem prav obve??en, mogo?e kdo tu ve bolj to?ne podatke?), ?e ?e vse avtomobile spravimo na elektriko, nam brez ?e ene jedrske elektrarne ni re?itve...
Vsi navija?i Ferrarija so lahko navdu?eni. Ferrarijeva dirka?a sta na tej tekmi pokazala, da bo Ferrari kmalu "alfa in omega" (za?etek in konec) v tem ?portu.
Leclerc mora postati ?e za dve mesti hitrej?i, pa bo "alfa", Vettel je pa ?e "omega"...
Se povsem strinjam, da se za plo?evino mnogi preve? sekirate. Avto bo po 15ih letih kon?al na odpadu, pa ?e je za videt kot nov ali pa kot da je prevozil Rusko fronto. In po 15ih letih bo na odpadu pa ?e ga pazimo ali pa ?e ga gonimo kot hudi? gre?no du?o. In ne glede na to, koliko opreme je v njem in na njem, po 15ih letih je vreden le ?e toliko, kolikor je cena odpadnega ?eleza...
Nekako v grobem, lahko par let gor al pa dol pa par centov gor al pa dol...
Kot prvo mora biti kar malo idiot, da ne sli?i in ne ?uti, da je z avtom pretrgal cev. Pa saj to ni cev od Gardene za vrt zalivat. Za pretakanje vnetljivih teko?in (tudiUteko?injenNaftniPlin ali Liquid Petrol Gas je teko?ina) ima pa precej bolj ?ilave cevi. In da z avtom odtrga? tako cev in ne sli?i? in ne ?uti? na avtu, da se je nekaj zgodilo... Ne vem, no... Mora? biti pa res kar malo idiota...
Kot drugo pa smo to gledali pri Ferrariju, ko so ?e to?ili gorivo med dirko, ja.
Ni sabota?a, ampak cev iz leta 1976. Ker pa je preperela na spodnji strani, sem se najprej lotil ?temat, pa ugotovil, da bo treba presneto veliko iz?temat, da pridem spodaj in da bo bolje, ?e zgoraj razre?em cev in jo poflikam od znotraj ter potem zgoraj zavarim nazaj. ?e pogleda? tretjo sliko se vidi, da z baterijo svetim pod cev, v cevi se pa svetijo luknje - ena ogromna spodaj in ?tiri manj?e malo vi?je.
in ugotavljam, da moja matematika ni posodobljena...
Poraba tovornjakov (in s tem tudi izpusti CO2) so se zmanj?ali za 6%, ker se ne ustavljajo na cestninskih postajah.
Dobro.
To je vse fajn pa krasn, ampak men tuki neki ni ?ist jasn...
Tovorno vozilo, ki ima skupno te?o 40 ton, porabi okoli 27 litrov nafte na 100 km.
Glede na to, da je velika ve?ina prometa po Slovenskih avtocestah tranzitnega, vzemimo relacijo Luka Koper - mejni prehod Dolga Vas. Razdalja je 317 km, kar pomeni, da tovorno vozilo porabi okoli 89,5 litra nafte. Kot je omenjeno v ?lanku, so tovorna vozila za vsako cestninjenje (torej ustavljanje in pospe?evanje) porabila dodatnih 0,65 litra. Od Kopra do Dolge Vasi so se ustavili ?est krat:
- ?rni kal
- Brezovica
- Kompolje
- Vransko
- Tepanje
- Dragotinci
Torej so za vsa ustavljanja in speljevanja porabili dodatnih 6 krat po 0,65 litra, kar znese 3,9 litra.
Po moji stari in neposodobljeni matematiki tovorno vozilo zdaj porabi 85,6 litra nafte, v?asih pa je zaradi cestnin porabilo 89,5 litra nafte oziroma, po moji stari, neposodobljeni matematiki, 4,4% manj. Pri manj?ih tovornih vozilih, kjer je tudi poraba manj?a, pa je tudi ta razlika manj?a...
Ali pa se le previdno pripravlja teren za podra?itev cestnin za 6%?
Ja, v Italiji imajo smesno kratke pasove in je treba ze vnaprej planirat vkljucevanje, ampak drugje po evropi kjer sm se vozil imajo pa normalno dolge pasove.
Glej, na?a Mazda 5 je vse drugo prej kot la macchina sportiva. Pa na razdalji 400 metrov z mesta (torej za?etna hitrost 0 km/h) pospe?i do hitrosti 130 km/h. Za vklju?it na avtocesto na vozni pas je to povsem zadosti. ?e pa se vklju?uje? med tovornjake, je pa dovolj 90 km/h.
?e torej ?e prej malo spremlja?, kaj se vozi po avtocesti (torej, ko se pelje? proti pospe?evalnemu pasu), ni nobenih te?av. In kak?en pospe?evalni pas bi radi imeli? 1200 metrov? Pri avtu se lahko pedal za plin pohodi vse do podna, ve?. In mene zelo razkuri, ko se vklju?ujejo na vozni pas ali pa, ?e huje, izsilijo prednost, potem pa pospe?ujejo s komaj kaj pritisnjenim pedalom za gas. Da bi se naslonil s svojim sprednjim odbija?em na njihov zadnji in jih porinil, bando usrano!
Ja, sem preveril. Ima opcijo, da ga po?lje? v Dangel na predelavo. Samo mora? ?e pri nakupu novega povedat, da montirajo neko re?, ki jo obi?ajni nimajo. Predelava je 7.000?.
Slivka nima svojega lastnega ZD (zdravstvenega doma).
Pa tudi SBja ne (splo?ne bolni?nice)...
Dela pa Slivka v splo?ni bolni?nici Nova Gorica.
Kako se je kon?alo? Hja, kot vsi taki in podobni primeri v Sloveniji...
Bodimo realni: da bi direktorica bolnice hodila po gradbi??u in nadzirala, kako se dela... Trapasta ideja. Saj ni te stroke, da bi nadzirala gradbince in monterje, kaj delajo. Zato je bila ?e pred za?etkom del podpisana pogodba z nekim podjetjem (mislim da iz Se?ane), ki je opravljalo nadzor gradnje.
Ko je bila gradnja kon?ana, je pri?la ekipa-da-te-skipa iz Ljubljane, ki so jo poslali z ministrstva za zdravstvo, ker je to ministrstvo bilo investitor in je od gradbenikov zdaj prevzelo objekt. In se je opravila kontrola, ?e je res narejeno tako, kot je investitor zahteval, naro?il in tudi pla?al.
Nazadnje je ?la skozi objekt ekipa iz bolnice, ki je opravila tehni?ni prevzem od ministrstva, ko smo dobili objekt dejansko v uporabo.
Pri vseh teh terminih in pregledih je bilo pa tako, da je bila otvoritev vezana na dolo?en datum, da dobijo ?e evropska sredstva. zato se je na koncu krepko mudilo. In na sodi??u se je na koncu izkazalo, da je nekdo napisal potrdilo o pravilni vgradnji (med drugim tudi tega) stebra, ?eprav je bil ta steber takrat ?e v kombiju pred objektom. In tisti, ki je ta dokument prevzel in ga obravnaval kot verodostojnega, je vedel, da ta steber sploh ?e ni v objektu, kaj ?ele, da bi bil res zmontiran.
Zdaj je najbr? ?e vsem jasno, kdo je torej kriv za dogodek.
Zakaj je pa pri?lo do zamenjave? (To, kar je v oklepaju zadaj tu napisano, je moje osebno mnenje: zaradi pohlepa farmacije. Farmacija je ugotovila, da gre skozi bolnico ogromno plinov. In da farmacija tu ne pobira nobene provizije. Zato so uvedli oznake "medicinski" in za?eli s prekup?evanjem. Tisti, ki se s plini ve? ukvarjajo, vedo, da so jeklenke pobarvane glede na plin, ki ga vsebujejo. Da se zdaj zadeva lo?i, so jeklenke z medicinskim kisikom bele barve, jeklenke z du?ikovim oksidulom pa bele in modre barve.) Jeklenke so pobarvane glede na plin, ki je v njih. In tisti, ki se s tem ve? ukvarjate, boste vedeli, da so jeklenke za kisik modre barve. Ko so na gradbi??u vlekli cevi, so tam takoj lepili nalepke z napisom. Na stebru pa so bile barvne oznake: modra in bela. Ker se je mudilo, so steber sicer postavili, priklopili pa ga niso - ker cevi do njega ?e niso bile speljane. Ko sta kasneje delavca pripeljala cevi do stebra, sta ga tudi priklopila. Ker pa sta bila tehni?ne stroke in ne medicinske, sta priklopila po tehni?no: modro je kisik. Za du?ikov oksidul pa nikoli nista sli?ala in sta priklopila na preostalo.
To je na kratko to, ve? in bolj podrobno pa kdaj, ko se sre?amo. Preden pa se sre?amo, en namig: v vojski smo imeli pregovor: ne spra?uj, ?e no?e? vedeti odgovora.
Ja, za tistih nekaj oseb, ki mogo?e slu?ajno niso ugotovili, kdo je kriv za narobe priklopljene cevi: od vseh treh ekip, ki so nadzirale in pregledovale objekt sta kriva delavca, ki sta ga priklopila. Ostali so na previsokih polo?ajih, da bi karkoli odgovarjali, pa ?eprav so ponarejali listine in podobno... Je kdo mogo?e presene?en?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Svinjsko glasna?
Svinjsko glasna ko nasuje? krmo v korito ali svinjsko glasna, ko je ?as kolin?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani