Včasih so temu rekli geto a zdej je pa to neka inovacija za boljšo prihodnjost. Se pravi modernizirana Varšava iz časov okupacije. No ja sej kokoši pa govedo tud že zdaj omejujemo gibanje zakaj pa ne bi še ljudem, sej jih je že tako ali tako velik že na tem nivoju. Še mal začiniš s socialnimi omrežji, da se znebijo potrebe po obiskovanju prijateljev in sorodnikov, narediš 3D virtualne predstavitve oziroma interaktivne predstavitve svetovnih znamenitosti, še malo prestrašiš s kako novo virusno boleznijo pa imaš utopično distopijo. Zmaga kapitalu in elitam zagotovljena.
Ja, lahko gledaš na to tudi na negativen način. Sam sem imel v mislih pozitiven vidik.
Danes ljudje večino tudi krajših poti opravljamo z avti. Otroke se vozi v vrtec, iz vrtca, v šolo, iz šole, na športe in druge dejavnosti, vozi se v lekarno, knjižnico, zdravstveni dom, občino, upravno enoto, v bife, v pizzerijo, .... tudi če gre za nekaj 100 m razdalje. Ne vsi, mnogi pa. Če pa bi bila premišljena razporeditev naštetih lokacij in povezaneih z varnimi potmi in kolesarskimi stezami, bi bile dostopne peš ali s kolesom. Kaj je tukaj slabega?
Sm kmet an s hribu doma, pej se šteje, de smo mal za cajtm. Ma pr ns to že imamo an stvar kr laufa. Od mene do tapruga soseda imam 15 minut peš. An če soseda ni doma, dobim pr sosedi use. Pa še žena sploh ne ve, kje sm biu, kr je auto v garaži an misle, de sem šu u čebelnjak al pa na pašnik žvino pogledat...
Za hribovce pa ima menda rešitev Pipistrel, koncept WTOL-a je g. Boscarol kazal leta 2017. Po njegovih tedanjih besedah in pričakovanjih, bi moralo to danes že leteti po zraku. 😃
V resnici se zadnjih nekaj deset let vedno bolj zanemarja pomen dolgoročnega načrtovanja, na mnogih področjih, ne samo pri razvoju mest. Z dobrim načrtovanjem se da izogniti mnogim težavam, do katerih pride brez načrtovanja, če vse prepustiš trgu. Tudi težavam v prometu.
Pred leti sem si ogledal popolnoma na novo zasnovano naselje na Dunaju - Aspern. Mesto, nekakšen laboratorij, je bilo v celoti načrtovano vnaprej. Do mesta so potegnili podzemno. Razporeditev lokalov, storitev, delovnih mest, domov, infrastrukture je preštudirana tako, da prebivalci avtomobilov za mestno življenje ne bodo potrebovali (ne spomnim se več natančno, ampak vse naj bi bilo dostopno na razdalji 300m ali nekaj podobnega).
Built on a foundation of innovative concepts and forward-looking ideas, aspern Seestadt is a city-within-a-city that combines high quality of life with economic drive and offers something for everyone.
Ja, "tuljote" in "švabe" skrbi predvsem domača avtomobilska industrija, nič drugega.
Poleg tega, da so zaspali z elektrifikacijo - ker so jo podcenjevali, državi skrbi tudi to, da bo potem cel kup presežne delovne sile. Za sestavit električni avto - po metodi Lego kock - namreč rabiš precej manj delavcev ...
Saj če jih to ne bi skrbelo, bi se lahko vprašali po zdravju. A ni tako?
Mene počasi postaja groza. 😳 V službi je bilo potrebno nekomu pripravit odgovor in sem celotno vprašanje (enih 25 vrstic) za hec skopiral v ChatGPT. in je v nekaj sekundah napisal tako slogovno dober, prijazen in vsebinsko zadovoljiv odgovor, da sem obnemel. In potem sem se sam mučil kakšno uro, da sem spackal nekaj podobno dolgega, z nekaj več konkretizacije. Noro.
Vedno si naštimam črno ozadje, pa čim manj kičaste ikone. Tudi na PC.
Sicer pa mi je ostala v lepem spominu majhna tanka modra Nokia 8210 in kasneje zelo kakovostna Nokia 6230i. Mobitel je imel že v tistih časih kar dobro izbiro, servisiral pa je Nokie Telaray (Trnovo v Ljubljani, enkrat so mi razkazali servis in novo mašino za lepljenje čipov ... ni bila poceni). Vse to je sedaj zgodovina.
Napiši dialog me lastnikom Mazde dizel in lastnikom bencinske Mazde
Dialog med lastnikom Mazde z dizelskim motorjem in lastnikom Mazde z bencinskim motorjem bi lahko potekal takole:
Lastnik dizelske Mazde: "Hej, lep avto imaš! Ampak zakaj si se odločil za bencinski motor namesto za dizelskega?"
Lastnik bencinske Mazde: "Hvala! No, izbira je bila precej enostavna zame. Bencinski motorji so bolj zanesljivi, manj občutljivi in bolj prijetni za vožnjo kot dizelski motorji."
Lastnik dizelske Mazde: "Ampak dizelski motorji so bolj učinkoviti in imajo boljši navor, kar pomeni, da so bolj primerni za daljše vožnje."
Lastnik bencinske Mazde: "No, ampak meni ni treba veliko potovati in se vozim predvsem po mestu, zato mi bencinski motor bolj ustreza."
Lastnik dizelske Mazde: "Razumem. Meni pa dizelski motor bolj ustreza, saj pogosto potujem na dolge razdalje in mi je pomembno, da imam dober izkoristek goriva."
Lastnik bencinske Mazde: "Ja, to razumem. V končni fazi pa je odločitev odvisna od osebnih potreb in preference. Vaša dizelska Mazda je prav tako lepa in zelo zmogljiva!"
Lastnik dizelske Mazde: "Hvala, tudi vaša bencinska Mazda izgleda super in verjamem, da je zelo zabavna za vožnjo."
Lastnik bencinske Mazde: "Seveda, zagotovo se boste lahko kdaj usedli za volan moje Mazde in se prepričali sami!"
ChatGPT Feb 13 Version. Free Research Preview. Our goal is to make AI systems more natural and safe to interact with. Your feedback will help us improve.
Žena je samo 1x pospravila moje stvari, še pred poroko. Od takrat naprej orodje in podobno pospravljam sam. Ne vem kako je pri drugih, ampak če meni recimo nekdo samo premakne kladivo za m, ga potem težko najdem. 😂
Takšno tehtnico imam tudi sam za tehtanje lesa. 😊A je kompresor 50 litrski?
Ne, 24 l, kupil sem ga 17 let nazaj v Interdiskontu za 100€. Za moje potrebe je OK, za spihat kakšen računalnik ali dopumpat gume. Enkrat sem z njim lakiral konstrukcijo nadstreška - za to je pa prešvoh. Je pa še vedno neprimerno boljši kot kompresorji v obliki kovčka - enkrat sva s kolegom zamenjala in s tistim niti računalnika nisem mogel spihat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Ja, lahko gledaš na to tudi na negativen način. Sam sem imel v mislih pozitiven vidik.
Danes ljudje večino tudi krajših poti opravljamo z avti. Otroke se vozi v vrtec, iz vrtca, v šolo, iz šole, na športe in druge dejavnosti, vozi se v lekarno, knjižnico, zdravstveni dom, občino, upravno enoto, v bife, v pizzerijo, .... tudi če gre za nekaj 100 m razdalje. Ne vsi, mnogi pa. Če pa bi bila premišljena razporeditev naštetih lokacij in povezaneih z varnimi potmi in kolesarskimi stezami, bi bile dostopne peš ali s kolesom. Kaj je tukaj slabega?
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani