Danes mi je zagorela lu?ka za gorivo (prvi? v novem avtu) pri 990 km, s tem, da ra?unalnik pravi, da imam ?e 110 km rezerve. Poraba niha med 4,5 in 4,6, odvisno kako ga pritiskam. I love this car!
ce se lucka prizge pri 990km potem sigurno nimas med 4.5 in 4.6 porabe
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
sej ne, da se pritozujem, ker da peljes 60 km/h tam kjer lahko komot vozis 100 je brezveze in mi nas nacin bolj ustreza oz hrvaski se bolj (makedonski in crnogorski manj, ker pri omejitvi 20 km/h sta dve finti: 1. policaj, ki te caka da mu bos dal 20 eur v zep, 2. kaka ogromno luknja sred ceste, ki je ne pricakujes, in zato je 20 km/h z razlogom)
ampak sem pisal vtise, ki jih vidis ko v enem dnevu prevozis veliko kilometrov (prakticno celo nemcijo, nizozemsko in avstrijo)
nizozemci so tud razred zase...5 pasovnica pa se po dva ekstra pasova in omejitev 100km/h...imas obcutek, da si na tekocem traku in se komi premikas
italija pa ima zadnje case nekam prazne avtoceste (razen kamionov seveda, ki itak imajo svoj pas)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Hmm prej?nji mesec smo vsi v koloni vozili malo ?ez omejitev? Druga stvar, pri nas bi dali omejitev 40, pogojno kje 60, tam so imeli nekje tudi 80 omejitev na zelo ozkih odsekih. Pri nas je 80 pa? nevarno, tam je ok. So se pa vsi lepo umikali re?ilcu. Do konca omejitve, potem smo ?li mi mimo njega.
sej sem gor napisal +/- 10km/h...un pac (bil je kamufliran bmw neke x serije verjetno, testni voznik) se je pac odlocil, da na najdaljsem odseku kjer potekajo dela bo vozil tocno kot je omejitev...in je cist naravnost...
recimo na avtocesti bratstvo ubistvo bi vssi peljalo cez 120 v takem primeru...
nasploh hocem rec, da se nemci drzijo omejitev...verjetno si tud opazil, da ko so deli brez omejitev in vsi tiscajo in potem pri 120 omejitvi vsi zavirajo zadnji hip in peljejo po omejitvah in potem, ko je konc omejitve spet vsi po gasu...
Ni problem a je nevarno 80km/h ampak a je v specifikaciji glede na ?irino ceste zapisano kolk je omejitev in zato dajo tako omejitev, ?eprav bi bilo ?isto varno tudi ve?. Problem prenizkih omejitev je ta, da jih ljudje potem kr?ijo. In ko se ob vsaki taki omejitvi dogaja, da so le te postavljene prenizko jih ljudje ?edalje ve? kr?ijo. Enostavno bi omejitev res morala odra?at varnostno ustreznost ne pa da je zgolj dolo?ena z nekimi togimi nefleksibilnimi pravilniki.
Po doma?e povedano, ?e bi pri delu na obvoznici odstranili o?ji od obeh pasov in bi imeli samo en pas bi lahko bila hitrost 80km/h, tako pa je zaradi o?jega pasu omejena na 60km/h, pa ne glede a je takrat prazno in uporablja? samo ?ir?i pas.
Zanimivo, da se v spremembo pravilnika o vzdr?evanju cest vra?a omejitev 100km/h (zdaj 80km/h) tudi v primerih AC, kjer je zaprt samo odstavni pas, vozni in prehitevalni pa sta normalno odprta. Se pravi danes je omejitev ni?ja kot je splo?na omejitev na bistveno o?jih cestah izven naselja, kjer celo poteka nasprotni promet brez fizi?nih ovir (ograde). ?edalje ve? se zavedajo, da bistvene spremembe hitrosti na AC so lahko celo bolj nevarne kot vi?je a bolj enakomerne hitrosti - se pravi 130-80-130 je bolj nevarno kot 130-100-130, kar je seveda logi?no.
glej lahk napises doktorsko temo, ampak nemc je nemc...ker sem tam zivel in imam veliko prijateljev vem kako razmisljajo...
najbolj mi je ostalo v spominu, da ko sem zvedel da imajo neke smesne kazni za hitro voznjo (mislim, da je rang 15 eur za 20 cez po avtocesti) sem mislu, pa to je pol vseen ce gres pocasi, itak je dzabe...sodelavc meni "ne to pa ne, jaz si ne morem predstavljat, da me ustavi policaj in napise kazen, pa tudi ce je 1 eur, ker bi se pocutil osramocenega..."
prav ubil me je s tem stavkom...
pridem v ljubljano in vsi sopajo...ze tam na avtocesti od bleda naprej, kjer je zdaj 110km/h so vsi nasi vozili standardanih 140km/h...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Tle nekje smo mel debato glede darsovcev pred karavankami - da nimajo kaj tam iskat. Spet so stali par dni nazaj na istem mestu (se pravi tam preden placas predornino v smeri avstrije). Zakaj ne smejo ze tam bit? Je bil nek razlog, sem pozabu
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ja pa ce drzijo iphone na eni roki, ne morejo se zmigavca dat...kako se bo zavrtel volan?
sicer pa mene ne motijo taki, ki ne dajejo zmigavca...verjetno sem se navadil na albanijo, kjer je to cista eksotika, a recimo meglenke sred dneva ali pa dolge luci nonstop pa so cist obicajne
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
branite se vsi, ki imate le srednjo solo...a ni hecno?
jaz pa parvim tko: pri 18tih koncas srednjo solo, imas talent za nek job (recimo programiras, ali pa si dober v solidworksu al kaj takega) najdes lepo sluzbo...vse super, ampak zakaj ne potem vpisat se kaksen tak, kot mu pravite "nikakav faks" od fdvja al gea collega (se vpises izredno, da ne trpi sluzba) in ga v treh letih dokoncas in imas za vsak slucaj rezervo...mal prostega casa bos zgubu, ampak pri 21tih imas se celo zivljenje pred tabo...
clovek mora imeti ambicije, drugace bomo sli sam se navzdol...kar se ze dogaja
lep primer je tud ta forum, kjer se visokosolsvto zanicuje
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pa sem v tem poletju naredil ca. 500km s kolesom v vlogi soferja hcerke, ki je uzivala na zadnjem sedezu.
Je pa kar razlika, ce je treba vlect se ca 15kg zadaj, kolena alarmirajo ze po 30km
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani