Vseeno primrznejo. Ni težava sneg, ki je v bistvu izolator. Težava je dež in voda, ki pride v vsako špranjo, potem pa parkiraš in ponoči temperatura pade pod 0°C in zmrzne.
Kak pa si potem bobne grel z fenom?
Da se ne bomo vprašali na koncu če ti je res primrznilo al te samo jezi, ker se zategne 😉
Ja, ta sranje je tudi na našem FuksWagnu. Čim ugasnem motor, vozilo (to ni avto, to ni niti a od avta) iz meni neznanega vzroka samo zategne ročno. Potem se pa v dežju pripeljem domov, avto ves ošprican (luž se pri nas ne manjka), ponoči stisne mraz in zjutraj s fenom grejemo zadnje bobne, da ročna odpusti... Enkrat bom vzel brener, pa ga pošteno segrel - pa nič gasilcev klical, dokler se bo še kaj kadilo...
Pa če hočem to vozilo v garaži samo za pol metra porinit, ker bi rad malo več prostora zadaj pri verkbanku, je to cela procedura in brez ključa ne narediš nič. Ampak pri nas ključi nico v avtih, čeprav so avti v garaži...
Zakaj se mi zdi, da bomo mi še po odpadih iskali stare avte in jih vozili domov ter vse popravili in spravili nazaj na cesto. Kot smo včasih stoenke: ena gnila spredah, druga zaletena zadaj, pa smo žagali na pol in sestavili iz dveh eno...
Če ima bobne zadaj (kar je nazadnje imel avto 2010 letnik v mojem lastništvu), potem mi ni jasno kak ti primrzne. Bobni pa so tak skriti, tak dosti težje pride voda not kot pa k disku.
Nikjer mi še ni primrznla, pa sem Alfo imel 0.5m zameteno.
Se vidi, da ni pravi Ford. Ročno mi zategne samo če sem jo sam in potem avto premikal. Če sem speljal torej višje od 1. in R, je spet ne zateguje.
Vcasih blue screen in tista napaka "00000000"...vcasih pa samo zamrzne in ni vec windovsov dokler se mu ne zljubi spet. Jaz sumim utorrent, sedaj sem si uredil bittorrent pa je ista zadeva. Prej sem imel 1000 torrentov notri, sedaj 100, pa je ista zgodba.
Studiram da bi kupil maticno plosco, rame, procesor... pa verjetno rabim se graficno da razbremeni malce tisto na plosci.
Sedaj imam notri micro atx, torej bo novejsa isto pasala, je istih dimenzij? Kaj priporocate?
V bistvu tako prisparam pri ohisju in napajalniku.
Rajs AMD kot intel. Za manj denarja vec muzike pa se plato ne rabis menjat vsakic, ko kupis nov cpu. AM4 socket je 2016 ce se ne motim pa se dandanes delajo CPUje za AM4 socket in das lahko gor nov cpu.
Stock sem imel na i7 3820.
Delal 9 let. Brez težav in ni bil glasn.
Zdaj nimam več stock na i7 11700.
AM5 je zunaj in ni kompatibilen z AM4. Da pa bi kupil zastarel CPU, samo da paše na stari plato, totalni no go.
Je pa res, da je AMD kompatibilnoat boljša. Ampak če na 5-10 let kupiš pošten CPU, ti je lahko ravno za kompatibilnost.
Priznam. Gledal sem Ryzen 7, ker takrat intel 10th gen. še ni imel PCI-x 4. gen.
Potem nisem nič kupil. Sem plato zrihtal, bil kriv quick boot.
Ko pa je W11 prišel, sem kupil 11700K.
AMD-ja sem imel enega. Athlon 1000. Takrat niso imeli stock coolerja. Imel sem nekega 2-fan Zalmana. Ne vem več zakaj nisem kupil Lapezo varianto.
Hudič od Zalmana je po par letih crknil. AMD pa se je pregreval. Poleti, ko sem igrce igral je pač kišta piskala, ker sem bil preko meje.
In to je pač pri meni pustilo grenki priokus.
Ista fora kot z avti. Ker so Alfe imele včasih serijo težav, so za veke vekomaj zanič. Pač dosti dnarja gre in pol si raje ziher, pa čeprav ni več tako.
Sem pa zagrizen privrženec ATI-ja.
Ampak kot sem že zapisal, bom kupil naskednji GeForce.
Furam ATI-je še iz časov, ko so imeli zanimiva imena kot je
Saj mi je dobro služil, z zelo majhno porabo, brez težav, ampak dejansko mi je bil nepotreben strošek. Pazi to, olja ni pil na servisni interval popolnoma nič. Pri 312000 prevoženih in 11 let starosti.
Pri VW gripi je takšna poraba normalna in verjetno se dolgo ne bo večja. To pa pač računaj in tankaj, zal ni to Japonski motor (čeprav je tudi Mazda imela izlete z porabo olja na 1,8 motorjih v 6-tkah).
Na 10k km je tudi 1.2 tsi pil 1L olja.
11 let isto.
Pač 1x med intervalo je blo treba točit.
Pili so eni nič, eni nekaj, noben pa tak kot 1.2TSI ali pa Audi 6cl bencin.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Predn se jeziš, dal ti je "fake" iban.
Nimamo v Sloveniji banke pod kodo 78, nkbm pa ima kodo 04.
Tudi zadnji sklop ima v SI56 sistemu 3 in ne 4 znake.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani