1. ali celotna izvedba ustreza projektu? (protipo?arna za??ita) da/ne
2. ali ima predor trajno uporabno dovoljenje
3. ali bi se v primeru hudega po?ara galerija po?kodovala do neuporabnosti?
4. ali bi se tako po?kodovala tudi ob protipo?arni za??iti?
5. kdo bo kril stro?ke popolne obnove galerije v primeru to?ke 3?
Ker si kot ka?e bolj pri informacijah:
V Trojanskih predorih je cesti??e betonirano. Izkazalo se je, da menda preve? drsi, zato je bila 2 (dve) leti ob vsakem najmanj?em de?ju omejitev 60 km/h - kar je bilo smrtno nevarno za tistega, ki se je omejitve res dr?al.
1. kdo je zasral?
2. kdo je odgovarjal? projektant/izvajalec/nadzornik
3. komu od treh je bila izre?ena prepoved, recimo 2 leti, sodelovanja na javnih razpisih
4. komu je bil izstavljen ra?un za vi?anje trenja povr?ine vozi??a z vodnim curkom?
PS: zakaj se poseda na cesti od ?entjurja proti ?marjam pri Jel?ah in zakaj nih?e ne bo odgovarjal?
prvi del:
1.) v prvotnem projektu je dejansko ni bilo - dodana je bila naknadno
2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.
3. in 4.) ?e bi bil tako hud po?ar, da bi uni?ilo galerijo bi jo uni?ilo tudi v primeru protipo?arne za??ite - razlika je le v tem, da bi zdr?ala nekoliko dalj?i ?as. Ampak v vsakem primeru bi bila potrebna popolna obnova.
5.) to bi verjetno odlo?alo sodi??e - na?eloma pa del pokrivajo tudi zavarovalnice
drugi del:
1. ) Hja po pravilniku nih?e saj verjetno ve?, da se v Trojanah uporablja betonsko vozi??e zaradi tega, ker v nasprotju z asfaltom beton ne gori ob po?aru, poleg tega pa je ?e malenkostno svetlej?i in bolj primeren za preglednost v predoru. Tukaj pa nastane ke? - beton je bil pravi in popolnoma po pravilniku le mineralo?ka sestava ni bila ustrezna, ker je bilo notri preve? apnenca in dolomita, ki se z uporabo zli?eta in zgladita. ?tos je v tem, da pri asfaltu je to?no narejen pravilnik kak?na mora biti mineralo?ka sestava in da mora biti notri toliko in toliko metamorfo?kih kamenin, ki zagotavljajo hrapavost in bolj?i torni koeficient. Tega pravilnika za betonsko vozi??e ni, ?eprav bi bilo smotrno, da bi ga samoiniciativno prenesli tudi na betonsko vozi??e.
2.) Nih?e, ker je bilo vse po pravilniku in ni bilo kr?itve le tega. Le zdrave pameti ni bilo zraven.
3.) glej to?ko dve
4.) nikomur, ker ni pri?lo do kr?itve in je zadevo moral financirati upravitelj predorov DARS
p.s. ne vem ampak, a se ne pogovarjamo o AC-jih?
Malo se popravil
Ali se na?i prometni "strokovnjaki" kdaj zapeljejo ?ez mejo?
BTW: tiste oran?ne ?rte, s katerimi se v primeru dela na cesti promet za?asno spelje po plo?nikih ipd. sem v ?vici videl leta 1989 - pri nas ?e 10 let kasneje ne.
seveda sem mislil v Sloveniji na AC kri?u... itak se pogovarjamo o na?i situaciji.
1. zakaj se ni reagiralo februarja, kdo je odgovoren in zakaj ni nih?e odgovarjal.
2. zakaj potrebujemo tako posebno izvedbo dilatacije, da je potreben rok 5 mesecev
3. ?e je dilatacija res nekaj tako posebnega, zakaj ni na zalogi? A si predstavljate proizvodno, ki bi delala s 50& zmogljivostjo zaradi manjkajo?ega rezervnega dela skoraj eno leto in pol? Tako podjetje bi lahko samo zaprlo vrata-
4. Zakaj promet ni bil speljan tudi po odstavnem pasu?
upam, da se prav spomnim in naj bi ?lo takole:
1.) Dars naj bi zaznal mo?nost po?kodbe ampak naj bi jih prepri?evali da to ni ni? ampak normalna obraba
2.) Tak tip je dolo?il projektant in tudi ob opozarjanju s strani SCT-ja se je revident hotel dr?ati projektne dokumentacije. Zakaj tak tip bi blo res zanimivo vedeti (cena, provizije???). Rok za dobavo je sicer bil tri mesece ampak to bi samo pomenilo, da se bo ?ez par let spet ponovilo zato so zahtevali drug tip. Verjetno je to vzrok za tako dolgo ?akanje :ne vem:
3.) Na zalogi ni, ker bi morala zdr?ati 10-15 let po zagotovilih proizvajalca (verjetno res tam, kjer ne plu?ijo je to mogo?e). Zamenjali bi tudi prej samo to bi sbilo flikanje konstrukcijske napake zato so ?li v menjavo tipa diletacije.
4.) Dobro vpra?anje ampak v tistem ?asu se nikjer niso poslu?evali uporabe dveh zo?anih pasov pri gradbenih zaporah in se ni uporabljalo odstavnega pasu. Ta na?in so "pametnjakovi?i" pogruntali ne dolgo nazaj, da z dvema zo?enima pasovoma lahko zagotovi? skoraj normalno prevoznost tudi ob delovnih zaporah in tak na?in zdaj ve? ali manj uporabljajo povsod po AC.
Ceramicoat ima slovenskega zastopnika in izvajalci pa res niso bili Slovenci, apapk so prihajali ju?no od Kolpe.
Pa ni v tem poanta. Stvar je v tem, da se nekdo ugotovil, da galerija potrebuje protipo?arno za??ito*. Temu ustrezno je bil izveden projekt, temu bi moral slediti nadzor. Za slabo izvedbo je seveda kriv izvajalec - ali je ?e pla?al od?kodnino?
Dana?nja situacija je taka, da galerija protipo?arne za??ite nima. Torej smo v nevarnosti vsi, ki vozimo skozi, ali pa je ?lo za nepotrebno zahtevo.
Ali predor sploh ima uporabno dovoljenje, ali je ?e vedno odprt zaradi za?asnega uporabnega dovoljenja?
* - ali jo res potrebuje, ali je bilo treba le zagotoviti posel prijatelju?
In ko smo pri vzdr?evalnih delih: trenutno se se preplastuje celotna trasa od Vi?nje Gore do Ivan?ne Gorice - po koliko letih?
Ostalo se strinjam samo z odebeljenim stavkom ne. Protipo?arna za??ita ni namenjena prepre?evanju po?ara ampak za??iti konstrukcije predora da se ne zru?i zaradi razstezanja pregretega materjala. Se pravi samo podalj?uje ?as, da konstrukcija kljubuje ognju in predvsem prepre?i da bi se objekti (?el. proga) nad galerijo zru?ili v predor.
Se pravi s samo varnostjo uporabe za nas voznike dejansko ta za??ita nima ni?, ker ?e enkrat tako zagori, da bo za?ela konstrukcija razpadat bi morebitni prisotni v predoru ?e davno zgoreli, ?e se izrazim zelo morbidno.
Na hitro mi pade na pamet samo most na avtocesti med odcepom za Tr?i? in odcepom za Kranj, kjer so delitacijske plo??e ali kakorkoli to?no se tista re? imenuje, odpadle ?e po enem letu ali letu in pol (se ne spomnim ve? dobro - mogo?e se bodo doma?ini bolje spomnili). Se bom pozanimal, pa sporo?im kasneje, kaj to?no se je zgodilo.
Kar se pa ostalih primerov ti?e:
stvar je taka, stoji pa takole: avtocesta je pa? asfaltirana. In ?e je po dveh letih delo na cesti (pa ne glede, kaj je vzrok) in zaprt vozni pas ali pa kar oba in promet preusmerjen na drugo stran, je pa? slabo narejeno. Ali pa slabo projektirano. Kakorkoli, nekaj ni prav narejeno in temu ne more? re?i kvalitetna gradnja. Vsaj za moje pojme. Ker poznano je, koliko je prometa po cesti, poznano je, kak?ni so vremenski pogoji in temu primerno je potrebno narediti projekt in temu primerno je treba opraviti dela na terenu.
Dejmo se dr?at dejstev - diletacije je odletela po 5 letih uporabe viadukta Tr?i?ka Bistrica. ?e se ne motim je bil proizvajalec teh gumjastih plo?? italijansko podjetje Alga in take plo??e je predvidel projektant, ki kljub opozorilom (s strani SCT-ja) revident ni upo?teval, da tak tip diletacije ne bo zdr?al zaradi plu?enja in plugov, ki bodo na?eli gumirano zmes - tam, kjer je sneg je pa? treba imet kovinske diletacije z gumo v za??itenem delu same diletacije.
Po?kodbe so odpravili v garanciji ampak ?e se ne motim je trajalo precej ?asa ravno zato, ker so menjali komplet tip diletacije, da se po?kodbe ne bi ve? ponavljale. Zato je menjano vse pred tem pa je bilo precej drkarije, ker seveda nih?e ni hotel priznati krivde. Proizvajalec naj bi samo menjal po?kodovane, ni pa se strinjal, da bi moral pla?ati zamenjavo vseh na mostu za drug tip.
Kot drugo pa bi res rad dobil podatek, kateri asfalt na AC je blo treba popravljat po dveh letih uporabe? Res prosim za relevanten podatek, ker me res zanima, kje je bilo tako slabo narejeno na AC.
Ja, zdaj pa tistim 13% dodaj ?e kvaliteto izdelave. Kolikor je meni znano, ?vicarjem ?e ni odpadel protipo?arni omet...
eeee what, ja ne more jim odpasti, ker ga sploh niso namestili... gre za klasi?ni predor z betonskim obodom in ne za armirano betonski
elementi, ki so bili uporabljeni za galerijo v ?entvi?kem predoru.
In klasi?ni na?in gradnje je skoraj neob?utljiv na po?ar, medtem, ko armiranobetonski povezovalni elelmenti pa? niso.
Sicer pa ?e se dobro spomnim so omet name??ali strokovnjaki Ceramicoata in to je angle?ka firma in ne slovenska, da ne bo nekih zablod da so za nekvaliteto krivi slovenski izvajalci.
Drugo je to, da je pri nas gradnja zelo nekvalitetna. Res me zanima, kdaj bodo pri ?vicarjih potrebna ve?ja vzdr?evalna dela. Pri nas so, kot gotovo tudi sam opa?a?, potrebna ?e po pribli?no dveh letih...
A lahko to doka?e? s primerom... ve?ja vzdr?evalna dela po dveh letih?!? To bi res rad vedel kje to?no, ker tega se ne spomnim, lahko pa da sem pozabil ali pa spregledal. Pa ne mi primere z asfaltom dajat ampak primere z betonskimi nizkogradnjam, kot so recimo mostovi in tuneli, ker debata je o tem.
To se sicer strinjam, ?eprav se postavlja vpra?anje od kod so bili delavci in kak?ne so dejansko imeli pla?e.
Pa tudi, ?e naredimo en tak zanimiv ra?un in ?e re?emo, da je bila bruto pla?a njihovega delavca bogatih 5000?/mesec (?eprav dvomim, da imajo tako visoke pla?e) in ?e je 2000 delavcev to delalo 16 let je stro?ek za pla?o:
5000? x 2000delavcev x 12mesecev x 16let= 1,9milijarde?
Se pravi to je "le" 18% celotnega zneska investicije. Oziroma, ?e bi vra?unal recimo na?e pla?e podpla?anih gradbenikov pri recimo 1500? bruto - se pravi je to slabih 600milijonov ? za pla?e.
Torej razlika med pla?ami je nekje 1,3 miljarde ? ali 13%. Po tej logiki investicija lahko bila dra?ja le za ta procent, ne pa de je kilometer predora vreden 4,5x ve? kot v SLO, ?eprav je logi?no, da je nekaj dra?ji saj je potrebno pri vrtanju imeti tako teko?i trak za materjal in izbolj?ano zra?enje ampak vseeno to niso take cifre.
Ne vem samo meni je cena 10miljard ? res grozljivo visoka zato sem napisal prvo razmi?ljanje.
Kaj bi rad povedal? Da pri slovenski AC kri? ni vsaj 30% predrag, da je v ?vici prisotna korupcija po socialisti?no, ali da preprosto me?a? hru?ke in feltne?
Ne vem, ?e si dobro dojel poanto - pri nas ska?emo iz ko?e, ker smo strokovno podkovani in prepri?ani, da ne bi smelo toliko stati in da pri nas vsi kradejo ter, da se je Zidar omastil na polno. V ?vici pa ne bomo nikoli podvomili v vrednost projekta in ceno pa ?eprav je bistveno vi?ja kot pri na?ih cenah ampak samo zato, ker je ?vica in smo prepri?ani, da ?e je toliko pa? potem toliko mora bit.
Nisem rekel, da je v ?vici korupcija, ker mogo?e je to res dejanska vrednost izdelka, se pa postavlja vpra?anja kaj pa ?e je mogo?e tudi pri nas to dejanska vrednost izdelka al to ni mogo?e - ker ?e kategori?no re?emo, da ni mo?no ... a potem stvar dojemamo z razli?nimi vatli?
?e pla?ate v naslednjih 2 urah, bomo prilo?ili ?e bonus "out of jail card", lastnoro?no podpisane zbirateljske kartice ministra za notranje zadeve in pravosodnega ministrstva. In to ?e ni vse, poleg dobite ?e pendrek okra?en s kristali swarovski in seksi ljubezenske lisice za vklepanje shranjene v dizajnerskem Gucci pederto?lu.
To?no na to sem mislil... in zakaj so pre?kali cesto? Na strani, kjer je bila nesre?a je protihrupna ograja in nima? it kam odto?it. Res bi rad videl nekoga (sploh ?enske) da bi bile pripravljene tam v koloni vsem na o?eh po?epnt in se polulat. Zato so verjetno hodili na drugo stran, kjer je pod cesto travnik in ni vsem na o?eh. In ?e se dobro pogleda film?ek se to?no vidi, da ?ez te?ejo tetice... verjetno ne v ?oping ampak je pa? po tolkih urah potreba prevelika pa naj se novinarke poptv-je ?e tako zgra?ajo in policija ?e tako moralizira in budali.
Kdor ?e nikoli ni bil v taki situaciji pa? lahko pametuje sploh, ?e je v klimatiziranem studiju, kjer mora biti na stolu le za kake dobre pol ure.
Po?as mi ni ve? jasno, kaj se grejo s konstantnim drkanjem folka, ki je 5 ur na soncu stal v koloni. A da bodo 5 ur sedeli v avtu ?isto na miru, da bodo poptv-jemskim novinarkam zadovoljili feti?isti?no ?eljo, da nih?e ne sme iz avta v senco. Bo pri?lo intervencijsko vozilo - ja bo z vklju?eno sireno in ?e nisi gluh verjetno ne bo? sko?il glih pred njega.
Res bi bilo dobro zaprt tele novinarke v avto za 5 ur in naj stojijo na mestu... res me zanima a bodo zdr?ale ve? kot tri ?etrt ure.
Kot drugo pa naj poka?ejo tablice tistih, ki so vozili vmes... a to pa ne, ker bi bilo res zanimivo kdo po?enja pizdarije.
a seveda ni isto samo nisi dojel poante, da pa? izkopi tunelov stanejo in to ogromno pa ne glede ali je ?elezni?ki ali cestni predor.
Zakaj po tvoje cestni predor ne potrebuje toliko infrastrukture kot ?elezni?ki? Cestnega je potrebno bistveno bolj ventilirat zaradi veliko ve? izpuhov, odvisen je od znanja in sposobnosti voznikov, morebitna nesre?a je dale? dale? bolj verjetna v cestnem predoru, signalizacije in ostalih zadev je tudi ve?.
Ne pozabit, da je sestava kamenin trdna in je zatomo?nost podorov v alpah skoraj enaka ni?, medtem, ko so recimo v ?entvidu to do?iveli ene parkrat. Ampak, da je cena 4 in polkrat vi?ja na kilometer pa je tudi vpra?anje rentabilnosti sploh, ker bi se s koli?ino kilometrov celo ni?ala. Kolikor mi je znano materjala niso ven vozili s kamioni ampak je bil nalagan na teko?i trak kot v rudnikih premoga tako, da tudi ventilacija ni bila tak problem. Kamione so nalagali zunaj predora.
Primerjava izkopa gradbene jame in rudnika 2km pod zemljo pa ?e zdale? ni primerna primerjava za tunela, ker kopat je treba eno in drugo in ni bistvene razlike ali je nad tabo ?e kilometer al pa 100 m gore.
a sta vidva dejansko pogledala zadnjo sliko... take udarne jame jaz pri nas ?e nisem do?ivel na asfaltirani cesti. Pri nas je tako, da ?e zjebe? gumo ali feltno na taki zadevi se pokli?e policijo in stro?ke poravna vzdr?evalec.
?e je cesta poflikana pa? trese in to je od vodic do meng?a samo ?e zdale? ni taka kriza kot to na sliki.
to je 175 miljonov EUR/km, pri nas je bil pa cel halo, ker so za km ?entvi?kega predora pla?ali 40m EUR... aja sej res pri nas se je kradlo v ?vici je pa vse ?isto kot solza sam cene je pa "off the charts"
No spet ena blama?a medijev, ki novic ne preverjajo in udarijo bombasti?no na prvo ?ogo. Da najprej ?igosajo dr?avo, ki ne pomaga in podobno je idealen ?e vsak dogodek nekje ne internetu ali v oglasih.
Upam, da se bodo vsaj opravi?ili ljudem, ki so jih zavedli v lastnem hlastanju po popularnosti.
Radio 1, ki je bil celo pobudnik zbiranja sredstev za "goljufa" namesto, da bi se posul s pepelom in se opravi?il je zgodbo lepo zapakiral, da so poslu?alci (in ne Radio 1) ?eleli da oni organizirano zbirajo sredstva in jih bodo zdaj dali nekomu drugemu.
Selektiven spomin. Veliko take pozabljivosti je v oddaji Pri?evalci, npr. kjer nek gospod na dolgo in ?iroko razlaga o grozotah komunizma, ?ist "slu?ajno" pa pozabi povedat, da je bil on ?lan legije smrti in poveljnik na Urhu.
Po letu 1956 so politi?ne zapornike od tam odstranili in zapirali dejansko najve?je kriminalce iz cele juge. Je pa res, da se najdejo taki, ki so svoje slu?enje kazni zaradi kriminala to predstavljali javnosti, da so politi?ni zaporniki (take primere poznamo tudi iz aktualnih dogodkov ?e danes).
Je pa res da pred tem pa je to bil "gulag" in da se v ?asu lova na morebitne petokolona?e v obliki informbirojevcev zna?lo notri kar nekaj nedol?nih ljudi, ki so jih ovadili udbi tudi sosedje, sorodniki in prijatelji saj je v takratnem lovu na ?arovnice dostikrat zado??ala ?e samo ovadba neznanega prijavitelja.
Najbolj nezasli?ano od vsega tega pa je bilo, da so bili zaporniki na Golem otoku najbolj kruti med seboj saj namesto,da bi s pomagali so izvajali teror med sojetniki. Tako, da neke velike pazni?ke posadke sploh ni bilo ampak so za degradacijo ?loveka in ubijanje duha poskrbeli kar zaporniki sami.
Vedno se postavlja vpra?anje kako je to mo?no oziroma ali je bil to res u?inkovit "brainwashing" ali pa se je na tem otoku zna?lo ogromno resni?no moralno spornih osebkov, ki jim ni bilo ni? sveto niti mu?enje so?loveka/sojetnika. Verjetno nekdo z visokimi eti?nimi vrednotami verjetno ne bi po?el kaj tako sadisti?nega, tako da je ?isto mo?no da ve?ina zapornikov je dejansko sodila tja - sploh zaradi medvojnimi grenkimi izku?njami z doma?imi sodelavci okupatorja in izdajalci.
Je pa res, da danes je te?ko govorit o teh zadevah izpred 65 let, ker jih nismo do?iveli - po drugi strani pa vsa pri?evanja od tam tudi ne povedo vsega saj ni bilo nepristranskega pogleda na situacijo. Tako, da ve?inoma so pri?anja zapornikov, ki marsikateri namensko "pozabljajo" svoj del sramotne vloge v tem "delovnem tabori??u".
Zdej me bodo nekateri spet za besedo vlekli ampak naj se tako ?udno sli?i je bil Goli otok verjetno ena odlo?ilnih zadev, da Juga ni pristala za ?elezno zaveso v naro?ju Sovjetske zveze in Stalina.
Na otoku so prvih 7 let tja po?iljali samo informbirojevce (in ne antikomunistov kot nekateri to ?elijo prikazat danes) se pravi ortodoksne komuniste, ki so iskali oziroma se povezovali ter hvalili SZ in Stalina. Tito je v spor s Stalinom pri?el saj je v okvir jugoslavije posku?al vklju?iti ?e Bolgarijo in Albanijo ter pomagal Gr?kim partizanom na severu Gr?ije v boju za oblast v dr?avljanski vojni med desnico in levico v obdobju 1944-1949. Stalin je seveda gr?ke in bolgarske in tudi albanske komuniste smatral ?e kot svoje in si je posku?al zagotoviti neomejen vpliv in pove?ano interesno sfero v sredozemlje.
No in tukaj sta pri?la navzkri? s Titom in edino hvala bogu, da se je tako zgodilo saj bi juga bila le ?e ena izmed obrobnih ?lanic var?avskega pakta pod nadzorom sovjetskega tipa komunizma katerega nismo nikoli v ?ivo spoznali ravno po zaslugi teh dogodkov.
Da se vrnem na Goli otok - tja so dejansko do leta 1955, ko je Stalin umrl in je bil s tem kon?an spor, zapirali samo privr?ence Stalina in podpornike sovjetskega tipa komunizma saj je bil to edini na?in, da ne bi pri?lo do prevrata v dr?avi in zmage tako imenovanih informbirojcev ter padca juge pod Sovjetsko zvezo.
Od leta 1955 pa so na otoku zapirali ve?inoma res prave kriminalce, ki so to?no vedeli zakaj so tam, ?eprav bodo kot vsak kriminalec to vedno zanikali in bili nedol?ni kot devica Marija.
Ja danes se to sli?i blazno kruto je pa malo manjkalo, da bi takrat pri?lo do sovjetske intervencije in ravno informbirojevci bi bili lahko jezi?ek na tehtnici ali obstati kot neuvr??ena juga oziroma biti pod sovjetskim nadzorom kot se je to zgodilo Mad?arski, Poljski, ?e?koslova?ki, Bolgariji, Romuniji, Albaniji, Baltskim dr?avam in drugim dr?avam biv?e SZ (Ukrajina, Belorusija, Moldavija, itd itd).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
prvi del:
1.) v prvotnem projektu je dejansko ni bilo - dodana je bila naknadno
2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.
3. in 4.) ?e bi bil tako hud po?ar, da bi uni?ilo galerijo bi jo uni?ilo tudi v primeru protipo?arne za??ite - razlika je le v tem, da bi zdr?ala nekoliko dalj?i ?as. Ampak v vsakem primeru bi bila potrebna popolna obnova.
5.) to bi verjetno odlo?alo sodi??e - na?eloma pa del pokrivajo tudi zavarovalnice
drugi del:
1. ) Hja po pravilniku nih?e saj verjetno ve?, da se v Trojanah uporablja betonsko vozi??e zaradi tega, ker v nasprotju z asfaltom beton ne gori ob po?aru, poleg tega pa je ?e malenkostno svetlej?i in bolj primeren za preglednost v predoru. Tukaj pa nastane ke? - beton je bil pravi in popolnoma po pravilniku le mineralo?ka sestava ni bila ustrezna, ker je bilo notri preve? apnenca in dolomita, ki se z uporabo zli?eta in zgladita. ?tos je v tem, da pri asfaltu je to?no narejen pravilnik kak?na mora biti mineralo?ka sestava in da mora biti notri toliko in toliko metamorfo?kih kamenin, ki zagotavljajo hrapavost in bolj?i torni koeficient. Tega pravilnika za betonsko vozi??e ni, ?eprav bi bilo smotrno, da bi ga samoiniciativno prenesli tudi na betonsko vozi??e.
2.) Nih?e, ker je bilo vse po pravilniku in ni bilo kr?itve le tega. Le zdrave pameti ni bilo zraven.
3.) glej to?ko dve
4.) nikomur, ker ni pri?lo do kr?itve in je zadevo moral financirati upravitelj predorov DARS
p.s. ne vem ampak, a se ne pogovarjamo o AC-jih?
seveda sem mislil v Sloveniji na AC kri?u... itak se pogovarjamo o na?i situaciji.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani