Mogo?e bi se moral malo zamisliti nad seboj. Vedno ima? te?ave z vsem, kar kupi?. A nisi pred nekaj meseci neko mizo reklamiral? Pa neko vgradnjo plina? ?e tisto nalepko Mazda klub, ki jo je opralo dol s ?ipe, si hotel reklamirat, ?eprav si jo dobil zastonj...
Cat je odli?en za klic, sms, viber recimo. Jaz rabim mail, voip itd. Saj pravim nimam ga zaradi znamke. Kolega steklar ima Cat-a ?e 10 let...prah itd...
CAT ne dela samo model 25... ?e pogleda? npr S41 ali S61?
O?itno res zgolj nima? sre?e. Jaz imam CATa. Pa je izpostavljen prahu, tresenju, padcem, pozimi je pri -10 stopinjah ostal v gara?i na avtu, ki ga je naslednji dan ?ena odpeljala in ni niti opazila, da je telefon na strehi. In je telefon med vo?njo padel na cesto. Ko se je vra?ala, ga je pa ?e povozila... In ?e vedno dela. In ?e vedno je vodotesen. Preverjeno. Le signal izgubi, kadar pade v 1 meter globoko vodo... Ja, preko rentgena ga pa res nisem po?iljal... Pa je CAT dale? od premium izdelka...
Bil danes pri vulkanizerju. Zimske gume pa to. Mo? zrihta, pla?am in se odpeljem.
Kmalu po odhodu mi za?ne zvoniti mobitel. Ampak ga ignoriram, ker se med vo?njo ne telefoniram. Pa takoj spet za?ne zvoniti ?e drugi?. In ?im neha, se oglasi signal, da je pri?el SMS. Pa si mislim, da mora biti nekaj nujnega, ?e je nekdo tako nasilen. Se ustavim in preberem SMS:
- "Mo?akar, ?e si ?e ?iv ustavi avto in zategni matice. Mi smo jih pozabili..."
Ta strup, ki je tu predstavljen, deluje tako, da ga za?ne du?iti, zato gre raje kam ven na sve?i zrak. Nerodno rata edino, ?e se odlo?i, da gre po sve?i zrak na sredo sobe...
Pa tudi, ?e se kje zadaj "stegne", ni tako velik, da bi pol leta smrdelo do neba...
Za v bodo?e pa precej pomaga, ?e pri obrobah strehe montira? vsaj 20 cm ?irok trak plo?evine takoj ob fasadi. Skozi zid ne more, po fasadi pa lahko spleza do vrha in tam najde luknjo v leseni obrobi s spodnje strani strehe in pride pod kritino. ?e pa okoli in okoli manesti? plo?evinasti trak, pa ne more splezati ?ez in ne more priti do lesenega dela. Tako mu ne preostane drugega kot da se po fasadi vrne nazaj dol...
V?eraj se peljem od Nove Gorice proti Slavonskemu Brodu. In kmalu po ?tartu opazim sodelavca, ki vozi pred menoj. Voziva torej tako en za drugim in pri Ljubljani zavijeva na avtocesto proti Novemu Mestu. Ko sva tako vozila po avtocesti mimo Ivan?ne Gorice, ga pokli?em po telefonu. Malo poklepetava in nato ga vpra?am, kam gre. Pove, da ima nekaj za peljat v Trbovlje. Se peljeva naprej, malo klepetava in jaz za?nem ugotavljati, da mi pa res ni jasno, kje po tej strani se pride v Trbovlje. On pa vneto razlaga, da ?e en odcep pa zavije dol z avtoceste in takoj tam ?ez da so Trbovlje. Meni ?e vedno ni? jasno in ?tudiram, kje bi to lahko bilo. Nato pa sli?im po telefonu:
- "Ma, o?tja, kako ne ve?. Glej, tale o... O piz.. materina, je.. te pas, u ku...,... ... ..."
Mo?akar je za?el tako preklinjati, da sploh nisem ve? sledil in je preklinjal toliko ?asa, da sem naredil po avtocesti enih 10 km, potem sem pa prekinil...
Tam, kjer je mo?akar mislil, da so Trbovlje, so v resnici Trebnje...
?alostno, kako je kvaliteta padla. Pa se imamo za tako napredne in se hvalimo, ?esa vse smo sposobni, da zmoremo stvari, ki jih pred 100 leti niti sanjali niso...
Na primer tole:
"Bili smo presene?eni, da je stolp tako dobro ohranjen, da je rje zelo malo, do pregnitja sploh ni pri?lo nikjer, to pa pripisujemo zelo dobri in premi?ljeni izbiri materiala Antona Belca, ki je stolp naredil, nanos cinka je izredno debel, to pa je ohranilo plo?evino v tako dobrem stanju" 123 let na de?ju, vetru, snegu, soncu,... in ni pregnilo. Mi imamo pa ob bolnici v ?empetru dve ?elezni konstrukciji, ki sta stari 42 let, pa ?e vse povarjeno in popravljano...
Pa tudi to, kar je pojasnil g. Kav?i? v ?lanku: da sodobni postopki pocinkanja tako debelih nanosov ne dose?ejo. Se pravi so v?asih lahko bolje za??itili plo?evino... ?e sem prav ujel, je plast cinka debela 72 mikrometra...
In ko novinar povpra?a, ?e bo "novi" stolp zdr?al naslednjih 100, 200 let, hitro dobi odgovor, da ne ve? kot 50... Se pravi so v starih, zastarelih kova?ijah izdelali bolj?e in trpe?nej?e izdelke kot pa jih lahko danes, ko ob stolpu stojijo z prenosnim ra?unalnikom...
Sem premi?ljeval, kam naj napi?em, pa sem se odlo?il, da sem...
Z za?etkom ?olskega leta so me izvolili v svet star?ev. Hkrati pa je ob?ina degradirala na?o ?olo in ji odvzela minibus ter nabavila nov kombi. Zraven pa naj bi ?e Nomago z dvema avtobusoma opravljal prevoze. Najbr? ni treba posebej poudarjati, da se je cena prevoza krepko dvignila...
No, v torek dopoldan pa se je za?elo. Telefon mi je za?el zvoniti, da sem mislil, da bo pregorel. Star?i so zmerjali, da ni bilo avtobusa na eni liniji. In so otroci sami doma ali pa zunaj, ker so star?i v slu?bah. Nekateri so klicali taxi, da je otroke peljal v ?olo. Pokli?em ravnateljico in povpra?am, kaj se je zgodilo. Ker ne ve, pokli?e na Nomago. Tudi tam ne vedo, da bi bilo z avtobusom kaj narobe. Zatrdijo, da bodo poklicali nazaj. In ?ez nekaj ur res pokli?ejo. Zakaj ni bilo avtobusa? Zato, ker je voznik pozabil ustaviti na avtobusnih postajah. ?tartal je iz gara?e in se direktno, brez postanka, pripeljal pred na?o ?olo. In mo?akarju sploh ni zadelalo, da na ?olski liniji nima ?olarjev v avtobusu... Otroci pa ostali na avtobusnih postajah... Zdaj naj pa jaz to razlo?im star?em. Pa saj me ne bodo resno jemali... Bodo mislili, da se mi je scufalo, da jim take "pravljice" pripovedujem... Dokler je prevoze opravljal hi?nik Marjan s ?olskim minibusom, ni nikoli noben otrok ostal na avtobusni. Zdaj, ko to delo opravljajo profesionalci, pa... ... ...
Saj ne vem, kam naj napi?em. Mogo?e ?e najbolj pa?e tukaj...
Doma v agregatu mi je po?asi za?elo zmanjkovati bencina. Pa dam kanto v avto, da enkrat ob priliki nato?im. In danes je bila ta prilika. Pridem na ?rpalko - prazna. Se ustavim ob enem avtomatu, potegnem kanto ven, jo nesem pred avto in vidim, da me prodajalka gleda - firbcala je skozi okno, saj drugega dela tako ni imela...
Nato?im v kanto 10 litrov bencina, s papirjem kanto ?e malo obri?em, pospravim v prtlja?nik, vzamem takvin in grem na blagajno. Prodajalka me pogleda in prijazno vpra?a: "Vas mogo?e zanima kaj iz na?e akcije?" Zraven pa z roko poka?e na v?igalnike, ki so bili zlo?eni ob blagajni...
@Slivka, ?e ste po salonih hodili gledat nova vozila (med drugim BMW X5), potem sta ta dobra 2 Tiso?aka drobi? in je popolnoma vseeno v kateri mesec ti pridejo ti stro?ki.
Tisti denar ?aka, ?e bo slu?ajno kdaj kje katera od tovarn naredila kaj uporabnega. Zato se mi pozna, ?e so vsi ti stro?ki v istem mesecu. Sploh bi pa radi ?e kaj zraven dodali, ker o?itno bo res potrebno kupiti avtobus. Ampak je tudi tu te?ava: s ?tirikolesnim pogonom je samo eden in edini: Ford Transit... Toliko o mo?nosti izbire in zdravi konkurenci...
Tisti BMW je bil pa res uspe?nica. Kak?no faco je naredila ?ena, ko je videla ceno... To videti, to je pa res... Neprecenljivo...
Mislil sem na menjavo zobatega jermena in vzmeti... vrjetno ti ga tudi niso na uradnemu servisu tankali.
Mislim, da vem, kaj te bega.
Eno je, ?e pelje? avto na servis k "majstru pod kozolcem", ki se mu gre, da avto ?im prej pripelje? nazaj za naslednjo re?. Drugo pa je, ?e avto pelje? k resni?nemu majstru, ki ti avto pripravi za naslednjih 120.000 km. Torej se ni menjalo zgolj zobati jermen, ampak pri mojih dizela?ih to pomeni ?e:
- olje v menjalniku in sprednjem diferencialu pri Mazdi 5
- olje v menjalniku, reduktorju, razdelilcu pogona, sprednjem in zadnjem diferencialu pri Mazdi BT-50
- zavorno olje pri Mazdi 5
- zavorno olje pri Mazdi BT-50
- olje v servo-volanu pri Mazdi BT-50
- filter zraka
- filter olja
- filter goriva
- za Mazdo 5 ?e filter kabine
- klinasti jermeni (in Mazda BT-50 ima podvojene...)
- nekaj semeringov in tesnil, da ne bo olje ?pricalo povsod naokoli
- nekaj destilirane vode v akumulator v Mazdi BT-50
Pri dizela?ih je o?itno precej ve? stvari za zamenjati kot pa pri bencinarjih. Sicer so pa vedno vsi kri?ali, da so dizela?i dragi za vzdr?evanje. In zdaj vidim, da je res. Pri bencinarjih se vse to o?itno ne menja. Potem pa ni ?udno, da je pri bencinarjih cenej?i servis. Meni so samo olja za prenose ( hipoidno olje) nalili 15 litrov...
- menjava zobatega jermena na Mazdi 5 (in vse, kar sodi zraven)
- menjava zobatega jermena na Mazdi BT-50 (in vse, kar sodi zraven)
- za??ita podvozja na Mazdi 5 (pa ne pri Treh kronah v Gode?i?u!)
- odstranjevanje rje, sanacija in za??ita podvozja na Mazdi BT-50 (pa ne pri Treh kronah v Gode?i?u!)
- vsi ?tirje amortizerji na Mazdi 5
- zunanje in notranje ?i??enje Mazde 5
- poln rezervoar nafte za Mazdo 5
- poln rezervoar nafte za Mazdo BT-50
Vse to v enem mesecu. Zdaj bi pa res potreboval polnilec za takvin, ker je vse to stalo 2275,68?. Upam, da bodo ti presneti dizela?i vsaj nekaj ?asa delali brez dodatnih stro?kov. ?eprav se mi pred zimo obeta ?e nakup zimskih pnevmatik. Vsaj to ni padlo v ta mesec, druga?e bi ju kar parkiral v gara?o in bi ?akala...
A je mogo?e kdo s foruma, ki ima spodobno ?losarsko delavnico, da bi nabavil, zrezal, skrivil in zvaril nekaj plo?evine, pa da mi ne bi ra?unal celo premo?enje? Vsaj del plo?evine pa bi moral biti tak, da bi zdr?al ogenj in visoko temperaturo...
Vse skupaj ne bi bila nobena posebnost, ?e ne bi bilo v prostoru 42 stopinj Celzij in zelo visoka vlaga. Ma, samo, da sem sedel tam notri, me je potilo, brez kaj delat. Ven sem pri?el moker, kot bi v bazen padel... Mokro prav vse do gat...
Moram pa nekje za??itno obleko dobit, ker zadnje cajte jih imamo kr naprej nekje okol bajte, mater.
Glede na zapis, ki je ob tvoji objavi na levi strani (Lokacija:?e veste, kje je tabla za konec sveta... no, ?e mal naprej. =)) si o?itno nekje blizu mene. In jaz jo imam doma. Oglasi se, pa ti posodim...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ti pa si en nerga? in zdrahar.
Bodi lepo tiho, kot ostali, pa bodo imeli en piki? ve?ji dobi?ek...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani