pa da ne bo zablode - krivdo so kasneje pripisali motoristoma zaradi bistveno prekora?ene hitrosti
?eprav danes sta "kraljevala" dva tovornjakarja - ?leper se mi je vozil po ?martinki (kljub mojim 70km/h po ?tevcu) natan?no dva metra za ritjo, da sem v ogledalu videl samo masko hladilnika in ni? drugega. Sam pipnil bi zavoro pa bi me zgazil. Ta drugi je pa prletel ?ez progo na relaciji Menge? - Kamnik, kljub temu, da smo na nasprotni strani ?e cca 30 sekund stali pri me?ikajo?ih lo?eh za prihajajo?i vlak. O?itno ni dovolj mrtvih in bi "profesionalci" radi dodali ?e kak?nega na svoj seznam.
Te?ko bo? kriv, razen, ?e ga ne naba?e? direkt na odstavnem, ker tako kot on tudi ti nima? tam kej po?eti. ?e pa debil ska?e okol avta in je malo na voznem pasu malo pod avtom pol je pa to ve? ali manj njegov problem - je pa res, da sitnosti bi bile pa velike pa noben si verjetno ne ?eli imet nekoga na vesti ?etudi nisi pri tem kriv.
Ampak, taki debili so ve? ali manj nevarni samemu sebi, bolj gre za tiste, ki vozijo v napa?no smer, menjavajo pasove na pamet in po?enjajo druge "vragolije". Ta bo v nesre?o poleg sebe potegnil ?e koga drugega.
Babica se je na smrtni postelji pogovarjala z vnukinjo: "Stara sem in lahko vsako minuto umrem in zato bi rada, da ti podeduje? mojo farmo, na kateri je vila, traktor, kme?ka hi?a, nekaj glav ?ivine in 22,389,420.00 dolarjev.....za vse to sem zelo garala." "Wow", vzklikne vnukinja. "Hvala babi, saj sploh nisem vedela, da ima? farmo in vse to bogastvo. Kje pa je?" Babica pogleda vnukinjo in re?e:"Na Facebooku!"
O moj bog, norci iz nori?kega kraljestva so spet udarili na polno in povezali udbo z nesre?o pri Lomu - zanimivo, da murgeljskega pal?ka pa niso omenili (da se jim ni poslab?alo)
Danes ne bom pljuval ?ez 1.6 TDI ampak ker imamo glih VAG grupo na tapeti a je komu jasno zakaj radio no?e samodejno preklapljat na bolj?o frekvenco. Od Izole do Lj sem moral ene 15x prestavt na drugo postajo in nazaj, da je ujel najmo?nej?o frekvenco. Da ne re?em, da radio dobr dela sam k je res mo?an signal ostalo je cel polom od hre??anja, ja?anje in ti?anje glasu, ko ni dobrega signal itd itd. Se ne spomnim, da bi v zadnjih 10 letih imel kdaj probleme v kak?nem avtu ampak tale novi Golf je pa poln ne?elenih presene?enj.
To?no tega sem mislil... in ?edalje bolj imam ob?utek, da je bilo nekaj takega, ker naj bi kamion nabasal spredaj desno v stoje?e avtomobile. Se pravi sta samo dve mo?nosti ali se mu je umikal na srednji pas ali pa je prihajal s srednjega na po?asni pas.
OK ampak je pa vseeno nenavadno, da so se ustavili in ?akali v avtu. Z vsem spo?tovanjem do mrtvih ampak kera budala sedi v avtu, parkiranem na AC??
Kolikor je meni znano mora? takoj zapustiti vozilo in se umakniti za ograjo, ki omejuje AC. Ok, mo?no, da jim ni ratalo samo, ?e pa so si privo??ili malico ali pa po?itek, je lahko tole tudi deljena krivda.
Druga?e mi je pa padla na misel ena teoreti?na mo?nost in sicer smo pred kratkim imeli en film?ek, kako nekdo zapelje izza kamiona na izlo?evalni pas, kjer ne vidi, da tam stoji vozilo ter pride do silovitega tr?enja.
Recimo, da je ?lo za naslednjo situacijo. Cisterna ima ni?jo hitrostno omejitev kot ostali ?leperji ter vozi po voznem pasu. Prehiti jo drugi ?leper in zavije direktno pred njo tako, da zastre pogled naprej. ?ofer cisterne ve da je po?asnej?i od ostalega prometa in se umakne na po?asni pas, kjer pa ravno v tistem trenutku stojijo Romuni, ki jih ni videl, ker mu je spredaj voze?i ?leper zastrl pogled. Se pravi gre lahko dejansko za splet nesre?nih okoli??in.
Jures, ne vem sam ne bi bil tako prepri?an, ker v takih primerih ?ok in nesoo?anje s stvarnostjo navede marsikoga, da naredi nerazumljivo potezo. To ni nujno povezano s krivdo je pa lahko povezano s stanjem zmanj?ane pri?tevnosti - jaz si ne upam niti pomisliti, kako bi sam odreagiral, ?e v lastnem karambolu vidi? ?tiri trupla.
Na?eloma res sam je bil preglasen ampak 2.0 CR je idealen in ?e v ?asu, ko niso ?parali z zvo?no izolacijo - dejansko si imel ob?utek, da se vozi? v vsaj razred bolj?em avtomobilu. To le zdele je pa ?al en velik polom in s tem downsizingom delajo samo ?kodo in hvala bogu, da se Mazda ni odlo?ila za to smer in da znajo narest tudi ve?je ma?ine zelo var?ne.
Tole je sicer tragi?na zadeva ampak spet je na?a policija v akciji in nas obstreljuje z veleumnimi izjavami tipa
Policisti so sestavili tudi zaporedje dogodkov nesre?e. Po do sedaj zbranih obvestilih so policisti ugotovili, da je 50-letni voznik vozil tovorno vozilo znamke Man, s pripetim priklopnikom po prometnem pasu za po?asna vozila iz smeri Logatca proti Uncu. Domnevno je vozil z neprilagojeno hitrostjo, saj vozila ni obvladoval ter ustavil pred oviro, ki jo glede na okoli??ine lahko pri?akuje.
Ja lepo prosim no, kamionar ni gledal na cesto ampak je po?enjal vse tisto kar mnogi kamionarji po?nejo - berejo ?asopise, gledajo TV, brskajo po internetu, tekstajo, si delajo malico in podobno. Tukaj ni hitrost vzrok ampak nekaj od prej na?tetega in ?e se samo malo mo?gane vklopi ti je takoj jasno sploh ob dejstvu, da ni zaviral in da je ?lo za zelo pregleden odsek ceste, kar pomeni da ni gledal na cesto, kamioni pa tud ne letijo 300km/h, da bi ga presenetila situacija.
Tako nekako... V prihodnje je recimo ?ez nekaj let, ko naj bi bila tehnologija tako mo?na, da bi se dalo z majhnimi stro?ki izdelat la?ne certifikate ampak do takrat bodo najprej brskalniki nehali odpirat strani s prenizko za??itenimi certifikati - Chrome naj bi to naredil ?e leta 2017, ostali pa verjetno kmalu za tem. Ampak do takrat bi itak vsi ?e morali preiti na bolj za??itene certifikate in te?av ne bi smelo biti.
Na?eloma ni? tako groznega kar omenja?, je pa to bolj pritisk na upravljalce teh strani, da ?imprej zamenjajo tehnologijo oziroma jo nadgradijo na novej?o. Skrekat certifikat pomeni, da barabin naredi klon certa z istim hash zapisom, ki ga namesti na neko drugo stran in se pretvarja, da ima za??iteno z originalno preverjenim certifikatom - se pravi uporabniki/brskalniki mu zaupajo. In ti pride? pol na tako stran, ki je recimo zamaskirana stran in zgleda kot recimo Facebook, vtipka? uporabni?ko ime in geslo in oboje tako sporo?i? nepridipravom, ki lahko na tak na?in zlorabijo tvoj ra?un v pravem Facebooku. Na?eloma ne bodo vdirali v tvoj ra?unalnik ampak zlorabljali tvoje podatke za prijavo na raznih spletnih storitvah.
Se pravi prstni odtis pravega in la?nega certifikata je torej enak. Pri SHA-1 tehnologiji se tako imenovani collision (tr?enje), danes dejansko da poustvariti s pribli?no ocenjenim stro?kom 700,000$, ?ez pet let pa bi to bil le ?e stro?ek okoli 50.000$ za izdelavo klonov certifikatov zato se ?e danes bije boj, da se to ne bi izpla?alo saj pri SHA - 2 tehnologiji se zaenkrat klona certifikata ?e en da izdelati.
?e malo poenostavim - na?eloma ne bo? imel te?av na tej strani, ker ne verjamem, da bi kdo danes imel ?eljo po zlorabi tvojih podatkov, tud virusov in trojancev ne bo? dobil ampak vseeno je to opozorilo, da v prihodnje pa mogo?e ne bo tako.
Zadnje ?ase je najve?krat vzrok v sami za??iti certifikata.
HTTPS strani so varovane s certifikatom, ki ima hash zapis, da se ga ne da ponarejat. Ker pa je z leti ra?unalni?ka tehnologija tako napredovala, da se da v nekem doglednem ?asu take certifikate skrekat (tiste, ki so za??iteni po SHA-1 hash tehnologiji) so se pri Googlu odlo?ili (kmalu tudi pri ostalih ponudnikih brskalnikov), da vse take certifikate, ki imajo rok veljavnosti predolg - se pravi jih je mo?no v roku veljavnosti z neko mo?no opremo skrekat - ozna?ijo kot potencialno nevarne oziroma tem stranem pre?rtajo HTTPS oznako.
Zaenkrat ni ?e ni? tragi?nega, ?e naleti? na tako stran vseeno pa je potrebno biti previden in preveriti ali je vzrok samo SHA-1 ali kaj drugega.
Na?eloma bi morali vsi ponudniki HTTPS strani preiti na SHA-2 z vsaj 128 bitno enkripcijo (varnostni biti) pa ne bo ve? groze?e pre?rtanih prefiksov.
Aja ?e to, v praksi se da razbiti SHA -1 algoritem v 261 operacijah, kar je dejasnko mo?no, SHA - 2 pa zaenkrat ?e ni premagan, ?eprav je zunaj ?e naslednik SHA - 3.
V tem primeru pa je dejansko problem v verigi certifikatov, ki nimajo krovnega overitelja ali pa ta ni na seznamu preverjenih overiteljev certifikatov. Kot ka?e sigov-ca ni na tem seznamu oziroma bi bilo dobro, da bi bila overovljena s strani kak?nega od bolj znanih overiteljev kot je Entrust ali pa VeriSign ipd.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A tole nesre?o si pa pozabil
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/motorista-se-zaletela-v-kombi.html
pa da ne bo zablode - krivdo so kasneje pripisali motoristoma zaradi bistveno prekora?ene hitrosti
?eprav danes sta "kraljevala" dva tovornjakarja - ?leper se mi je vozil po ?martinki (kljub mojim 70km/h po ?tevcu) natan?no dva metra za ritjo, da sem v ogledalu videl samo masko hladilnika in ni? drugega. Sam pipnil bi zavoro pa bi me zgazil. Ta drugi je pa prletel ?ez progo na relaciji Menge? - Kamnik, kljub temu, da smo na nasprotni strani ?e cca 30 sekund stali pri me?ikajo?ih lo?eh za prihajajo?i vlak. O?itno ni dovolj mrtvih in bi "profesionalci" radi dodali ?e kak?nega na svoj seznam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani