Ja. Ravno sem tastu razlagal. Hi?a ne potrebuje ?est spalnic, ampak eno veliko dnevno in sedem strani??...
In pa en trezor, ki je vedno poln. So me opozarjali, da dizela?i znajo biti dragi. Pa nisem poslu?al. Zdaj pa imam, ko nimam...
BTjka je s svojim dizelskim navorom zmlela kri? na kardanu. Spotoma smo ugotovili, da bi morali menjati zobati jermen ?e pred 6.000 km. Za dodatek pa ?e, da tako opevana za??ita podvozja pri Tri krone v Gode?i?u ni vredna, da jo pes po??ije. Oziroma je primerna samo za vozila, ki ve?ino ?asa pre?ivijo v klimatizirani gara?i...
Pa bo ?lo 2000?... Za to?no cifro bom vedel v torek... Pa tako so me svarili pred dizela?em, pa nisem poslu?al...
To je govoril tudi moj o?e. Ampak jaz sem vedno ugovarjal, da to ni res. Zjutraj pride dan sam od sebe. Lovi? ga zve?er, ko je kar izginil, pa ne ve? ne kdaj ne kam...
Natakarica je krepko falila in naredil si krepko ?talo.
Lepo bi bilo, ?e bi kdaj kdo znal tudi krepko pohvaliti tiste, ki krepko dobro delajo. Sem jaz enkrat poslal pisno po e-mailu pohvalo nekam, pa so me klicali na pogovor in jih je zanimalo, kaj je bilo narobe, da sem tako cini?no napisal. Enostavno jim ni ?lo v ra?un, da sem bil le nadvse zadovoljen in sem resno pohvalil...
Glede na to, da je tvoja stacionarna - a je potrebno, da da? originalno dimenzijo? Da? gor kak?no o?jo ali pa z manj?im obsegom, pa z nogicami uravna? na drugo vi?ino. In, konec koncev, tudi ?e jo spusti?, pa prikolica "sedi" na plati??u - ni?je bo za noter plezat...
Eno gumo je povsem razsulo. Pa sem se odlo?il, da zamenjam kar obe. Celo prikolico dvigniti na tiste ?tiri ta?ke pa - nas je sedem. Tudi ?E bi otrokom uspel dopovedati, da ne smejo "izvajati akrobacij", bi bila zadeva precej... Torej, raje nisem tvegal...
Od nekoga s foruma dobil namig, kje je dober vulkanizer, ?el tja, razlo?il situacijo, dobil orodje, snel obe gumi, jih peljal tja, potem se je pa za?elo...
Mo?akar je takoj opazil, da imajo pnevmatike ve?jo nosilnost in da to ni navadna avtomobilska ampak "C" pnevmatika. Ki pa je nima na zalogi. Je nekaj klical naokoli, pa je tudi v skladi??u v Mariboru ni. Pa niti v skladi??u v Gradcu. Pa tako naprej. Nato je nekaj na?el, ampak jih lahko dobi ?ele naslednji teden - kar je prepozno za nas... In se je mo?akar res potrudil in skoraj eno uro "vrtel telefon" in tipkal emajle, da je nazadnje nekje res staknil zadnji dve pnevmatiki. Ravnokar sem jih namontiral nazaj in mo?akarju pla?al ra?un ter vrnil orodje.
Torej, primer zaklju?en. Me pa malo jezi, da so me pa zaposleni v kampu po?iljali k vulkanizerju 20 km stran, ko pa je bil drugi (hvala, Mazdaman) slabih 5 km pro?...
Bi rekel, da je bila premalo napumpana, pa jo je pregrelo. Ampak sem jih sam "lastnoro?no" preveril na predve?er odhoda in je imela 3,2 bar, kar naj bi bilo ustrezno...
A je kak?en Ptuj?an dobre volje s kufrom orodja in dvigalko?
Na kamp prikolici je razneslo gumo, pa so vijaki za dva milimetra druga?ni od Mazdinih in plati??e ima za dva, mogo?e tri milimetre druga?ne luknje kot Mazda...
Zdaj smo ukampirani v kampu Terme Ptuj, pa bi snel gumo in jutri peljal k vulkanizerju. Kje pa je kak?en dober vulkanizer? In kako se pride do njega pri vseh teh obvozih...
Nisem slikal, bom pa poskusil opisati. Se pripeljem za nekom, ki je vlekel prikolico za prevoz konjev. In na njej je imel nalo?ena dva konja. Na zadnjih vratih pa je pisalo: "Don't be what you see!"
Za tiste, ki si ne predstavljajo najbolje: na prikolici sem videl samo dve konjski riti...
En nasvet: kakorkoli bo? naredil, glej, da te bodo enkrat neko? lahko v trugi odnesli ven. Da ne bodo taki ovinki, da te bodo na koncu skozi okno ven vrgli pa potem spodaj pobrali...
?e misli? narediti ?elezne, ti lahko dam ?tevilki dveh mojstrov, ki se s tem ukvarjata.
Prvi je res pravi maher in naredi iz ?eleza kar si niti predstavljati ne more?. Te?ava je le, da ima toliko dela, da bo? ?akal na vrsto kar kak?no leto, raje ?e ve?...
Drugi sicer ni tak mojster kot prvi, ampak vsi, ki se jim ne da ?akati pri prvem, gredo potem do drugega, zato bo? tudi pri njem ?akal kak?no leto...
?e pa si kaj strokovnjaka, pa nari?i na?rt, nesemo pa k tretjemu. Ampak ta pa dela izklju?no in samo po na?rtu, izdelek si potem pelji sam domov. ?e se ti uspe spogajat, ti mogo?e tudi zmontira, sicer si pa zmontiraj sam. Dobi? pa v temeljni barvi, pa si potem barva? na svojo ?eljeno barvo. Od takrat, ko dobi na?rte do takrat, ko se pripravljeno za odvoz, bo kve?jemu tri mesece - ?e ima slu?ajno kak?no gu?vo...
Policija ta primer obravnava kot gro?njo, ?eprav gre za moje pojme za poskus umora. Mislim, da gre? z avtom direktno na ?loveka je enako kot da vzame? no? in ?tarta? za njim. Namen je jasen.
In ni? ne i??em izgovorov, ki bi opravi?ili tako dejanje. Ampak me zanima vzrok takega dejanja. Ker kar tako, samo zato, ker so tam stali, gotovo ni vzrok, da se ?loveku zarola do te mere, da ho?e nekoga ubiti. Zato domnevam, da je novinarka nekaj takega povedala. Ker, to se pa strinjam s teboj, da tudi ?e bi mu jebala mater tam pred vsemi, ni opravi?ila za tak idiotizem. Zato me zanima vzrok, zanima me, kaj je novinarka takega govorila, da je pri ?loveku zbudila tako jezo in bes?
A sem kje zapisal, da je imel pravico kogarkoli povozit?
Domnevam, da ni kri?al na novinarko in nato zapeljal vanjo samo zato, ker je novinarka. Mislim, ?e je bil to vzrok takega dejanja, potem bi prosil, da ustavite Zemljo, ker bi rad izstopil...
Torej je o?itno novinarka nekaj govorila v kamero, kar je mimoido?i sli?al in ga je razkurilo, da je za?el najprej zmerjati, nato pa ?e z avtom povozit. In res me zanima, kaj tako groznega je novinarka govorila, da je pri tem naklju?nem mimoido?em zbudila tako jezo in bes, da je ?lovek izgubil razsodnost? Ker pri vsaj malo zdravi pameti ?esa takega ne bi naredil...
Me zanima, kaj je novinarka govorila, da je pri ?loveku zbudila tako jezo in bes?
Me pa zanima tudi, kaj je tipu zadogajalo v glavi, da je z avtom trikrat peljal mimo kamere, nato pa pobegnil. Kaj misli, da kamera ni posnela registrske tablice?
V Uradnem listu Republike Slovenije ?tevilka 82/2013 je objavljen Zakona o pravilih cestnega prometa. V 47. ?lenu je obrazlo?eno, kak?na je najvi?ja dovoljena hitrost posameznih vozil:
Na cestah je hitrost vo?nje omejena za naslednja vozila:
1. 100 km/h: ? za motorna vozila z najve?jo dovoljeno maso do vklju?no 3,5 t, ki vle?ejo priklopno vozilo.
2. 80 km/h: ? za motorna vozila z najve?jo dovoljeno maso nad 3,5 t in za motorna vozila z najve?jo dovoljeno maso nad 3,5t vozila, ki vle?ejo lahki ali bivalni priklopnik; ? za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov.
3. 70 km/h: ? za motorna vozila z najve?jo dovoljeno maso nad 3,5 t, ki vle?ejo priklopno vozilo, ki ni lahki ali bivalni priklopnik; ? za zgibne avtobuse.
In tako naprej, ?e koga zanima ?e kaj, naj si poi??e... ?e torej jaz tole prav razumem, vsi tovornjaki s prikolico ali vla?ilci s polpriklopnikom kr?ijo zakon, ker se vozijo 95 namesto predpisanih 70. ?e dobro, ker s tako po?asno vo?njo bi pa res krepko ovirali promet po avtocesti... Pa tudi avtobusi se vozijo vsaj 20 ?ez omejitev...
To je ?isto res, ampak kaj je avtobus delal na prehitevalnem pasu, ?e ima omejitev 100 km/h - in o?itno je bil prehiter, ker je vozil z neprilagojeno hitrostjo... Koliko so se potem vozili po voznem pasu, ?e je avtobus s svojo omejitvijo vozil po prehitevalnem?
Slivka, dvomim da imajo vsi busi blokado pri 100kmh, ker sem opazil ?e bistveno hitrej?e
Kar sem napisal, sem napisal: uradno imajo blokado na 105 km/h. Me pa zanima, koliko je bila pa dejanska hitrost. Tudi skuterji imajo blokado na 45 km/h, pa dobi? marsikaterega, ki se vozi 70...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale mesec pa ni moj dan...
?isto slu?ajno ugotovil, da bo na? minibus ?ez 500 km zrel za servis. In pri 240.000 se baje menja zobati jermen...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani