Aha no za 7 letnika bi znal biti Wii res najbolj primeren ker ima najbolj "lu?tne" igre. Polno je takih risankastih in zabavnih da ti bo za nekaj let dal mir.
za ob?utek, kako izgledajo igre na Wii. Nasploh je ve?ino ekskluziv za Wii primernih za mulca teh let, pa tudi fotr se zna zabavati s kako.
Ravno tako, ne bo kompliciral ?e mu kupi? PS3 ali prej?nji xbox. Sploh ker ima? na bolhi tega dovolj pa ?e polno iger zraven.
Ce te kej vec zanima imam doma.vse pa vprasaj na PM
Gre za tajne podatke, no?e? dajati javno?
Sicer pa kot pravi Boss, PS3 ?pili bojo zdaj cenej?i, pogleda? lahko tudi na bolho. Res pa je, da zna biti mulc s?asoma "pohlepen" in imeti tanove igre kot so?olci. Vsaj tako je ponavadi. Koliko je mulc star? Ker edini problem je, da z nakupom prej?nje generacije ne upo?tevamo tole to?ko, ki zna tamalemu "pokvariti" dan: "- da ni ?e ob nakupu out"
kolikor so mi sive celice ujele signalov je govora o xboxu, Wii ju in playstationu. ?e kaj? imajo te stvari ?e prednalo?ene kake igre?
Trenutno potekajo "velike bitke" med novim Xbox One in Playstation 4.
Wii je najcenej?a opcija, kolikor sem testiral tudi zelo dru?abno/zabavno/preprosto naravnana. Mislim, da so igre tudi cenej?e. Sam sem igral pri prijatelju, kontroler zazna gibanje kar je super za ?portne igre, sabljanje, tenis (ena na ena pred zaslonom - omogo?a veliko napetih trenutkov).
Xbox in PS4 sta pa na?eloma stvar izbire. Xbox je trenutno razvpit ker bo imel lastno kamero, ki bo lahko kadarkoli snemala in uploadala na njihov stre?nik. Vsaj na za?etku se je govorilo o takih idejah, nisem pa sledil. Glede na to, da je od Microsofta, Ameri?anov, me to ne bi presene?alo. Prijatelj mi je sicer razlagal, da bo xbox mo?nej?i, sam se nisem poglabljal.
Dosti iger je tako za eno ali drugo konzolo. Obstajajo pa ekskluzive na eni ali drugi konzoli. Cena iger? Ko bo? ?el nabavljati konzolo preglej. Une najbolj znane so lahko spotoma do 80? za eno ali drugo konzolo.
Glede na to, da bosta obe konzoli trenutno zelo sve? nakup bosta dobra za dolgo ?asa. Sam sem ?e od PS2 pristranski (trenutno imam PS3, PS4 se mi pa ne mudi kupiti ker dejansko ne igram veliko).
Resni?no me ?udi poraba Clia. ?eprav avtomagazin je znan po tem, da vedno dose?ejo maksimalno porabo, pa? "testirajo" avto. Dovolj pove podatek, da fantazirajo, da bi rabil Clio GT kak dodatek iz strani Akrapovi?a ali Renault Sporta (a so pozabili, da obstaja, v obliki Clia RS? ). Clio GT je "delno ?porten" in so ga ?e zato bolj ?gali in sem prepri?an, da bi imela Mazda ravno tako visoko, ?e bi jo ves ?as ti??ali v obrate. Ampak OK, vseeno se ?udim, da je tak rezultat tudi pri normnem krogu. Pomoje je problem v kraj?em menjalniku (hrup pri 130 km/h) in njihovi te?ki nogi saj so lepo zaklju?ili, radi bi ?portnej?i zvok pri Cliu GT.
Tist je upsizing, 2.5 z mo?jo sodobnih 1,6 do 1.8 mli?nkov in porabo sodobnih 3.0 do 3.5 strojev.
A zdaj vidite razliko v razvoju? Sicer pa poglejte tako: 20-25 let nazaj so imeli atmosferski 2.0 motorji 115-150 konjev, danes imajo toliko atmosferski 1,6-1.8 ob manj?i porabi, atmosferski 2.0 pa brez te?av razvijejo vsaj 170-200 konjev (Honda, Renault Sport) pa imajo ?e vseeno manj?o ali isto porabo. To je za moje pojme ?isto super. Mi je pa sme?en trenuten Mazdin pristop, 2.0 in (spet!) le 120 konjev. Ne ga srat to je strel v koleno. Ne vem zakaj ne bi mogel imeti 150 konjev? Pomoje da ne bi porabil 2 deci ve? ob istem re?imu vo?nje le ko bi komu zapasalo bi vsaj konkretno pospe?eval. Mogo?e sem se le premalo poglobil v detajle tega motorja ampak ob vseh VRIS, VTEC, visokih kompresijah, aerodinami?nih oblikah kanalov v glavi motorja kot avtomobila, la?jih materialov je res sme?no, da jim to ne uspe?
Zgornji odstavek je letel izklju?no na atmosferce. ?e gremo na turbince mi je pa zanimiv Fordov 1.0 motor?ek.
(ps: lastna hvala, vso cesto na posnetku poznam ne le proge ) Pomoje bo tudi serijski zdr?al dovolj ?asa. Ford ima seveda ?e 1,6 turbo za Fiesto ST in 2.0 za Focusa ST. Renault Nissan ima pa 1,6 od Juka in Clia RS za paradnega konja. Realne porabe pa ?al ne vem, jih je ?e premalo na cesti, pa tudi testov nisem spremljal. Aja pa 1,2 ki je ?e se ne motim ?e zelo stare zasnove. Isto ima VW kar dosti tega in gotovo ne za brezveze. Razmi?ljati je treba globalno kot sem napisal. 0,25l na 100 km pri vsakemu avtu je v globalnem se?tevku veliko.
Bistvo: Vse se da, ?e je le cena prava. Na koncu je pri novem avtu to le nekaj ? ve? pri proizvodnji ampak saj vemo kako to gre, ?parati je treba pri vsakem ?. In ?e marketin gre?e avto ne sme ko?tati ve? kot toliko in?enir re?e prav, bomo dali pa tole notri.
?elim mu vse dobro ampak pismo, tule pretiravajo ?e bolj kot pri Paulu. Zdaj Ferrari ?e fura obo?evalce pred bolnico in jih poziva naj se oble?ejo v rde?e. Mogo?e se motim s svojim razmi?ljanjem, vsakemu ?elim dobro samo kak smisel ima vse to pa res ne razumem.
Upam, da bo to imelo pedago?ki u?inek. Pa ne mislim za Michaela, njemu je ve? ali manj vseeno.
?lovek je bil vajen hitrih odlo?itev. Konec koncev, da se usede? pred 700 konjski motor v 500 kg te?kem vozilu in se po?ene? po stezi, ?e mora? imeti malo samozavesti in ne sme? biti neki "me?ka?".
Gremo dalje: Paul Walker se gotovo ni usedel nekemu amaterju v avto. Tisti, ki je vozil, je gotovo imel nekaj izku?enj s hitro vo?njo. Pa se je vseeno zgodilo.
Naprej: Gorazd Stra?i?ar. Spustil se je s To?kega ?ela. ?lovek s toliko izku?njami in tolik?nim znanjem se ni ubil na neki nepoznati progi ampak tam, kjer se je pravzaprav u?il voziti kolo.
Ne vem kako je pri teh mlin?kih ampak ?e tak supadupa 1,0 turbo motor?ek bo imel do recimo 2000 obratov vseeno majhen navor in mo?. Medtem ko je vsak 2.0 ?e od 1500 obratih ?isto lepo vozen ?ez naselja ali izven njih.
Un pospe?ek mi je pa zanimiv, da pri Renaultu toliko la?ejo. Skoraj bi si upal trditi, daso uporabili launch control in najhitrej?e mo?no ?altanje EDC menjalnika, pri AM pa na normal mode. Boss a ima? kak link, do testa, da ne bom ugibal na blef?
A je marketin?ki prijem tako mo?an, da enostavno potegne v vrtiljak norosti vse proizvajalce, ki zdaj kot obsedeni tulijo v en glas kolk prihranijo z DS. ?e ne druzga je vsaj MAzda dokaz, da DS ni potreben in da se da z drugimi prijemi naredit dosti bolj?e rezultate in to ne samo za odtenek ampak za res ob?utno razliko.
Ve?inoma ja.
Sicer ne poznam ?lanka, to so vozili isti ?oferji na isti relaciji? Ker je pa dosti odvisno od tega kako zna kdo furati itd. Je pa tako, da to sem se jaz ?e z RSom dostikrat smejal navadnim Cliom bencinarjem. 2.0 pa 182hp in sem imel pozimi pod 8 porabe, poleti pod 9, recimo nekje 8,7 povpre?je pa seveda z dosti pritegovanja ko se je ogrel. Rekord v najmanj?i porabi je bil koper-Morav?e nekje 110 po tempomatu pa je bilo 6,3 porabe.
Seveda pa mora? misliti globalno. Ima? primer ko se nekdo hvali, da je kupil tavar?no octavio (blue motion al green line ali karkoli) in takoj ko gre iz slu?be domov jo potera, gre po AC fajn ?ez omejitev in ni naredil ni?. V celoti pa, ?e naredijo milijon teh avtov, ki privar?ujejo vsak po pol litra na 100km je pa to v globalnem smislu kar lep prihranek. ?al na ra?un tega, da ostane ta bencin za Kitajce, kjer se ve?a vozni park. Ampak vseeno, razvoj gre korak za korakom naprej.
?estitke - zmagovalec tedna za najbolj udarno deskriditacijo sogovornika, pa ?e se malo zla?e al pa nabija ni ni? hudega sej to vsi delajo tako pa jim noben ni? ne more.
no ja sej ne dolgo nazaj je tak sistem uspeval nekemu malarju. Ravno tako je divjala kriza, ?e veliko huj?a kot ta in treba je bilo najti krivca in so ga. Pa naj ?e nekdo re?e, da se zgodovina ne ponavlja.
1. odstavek: verjetno nisi razumel, da je mi?ljeno kot zajebancija in sarkazem?
2. odstavek: na to?no to sem namignil res pa, da se nisem ?elel poglabljati v detajle:
In zaradi takih zadev ljudje postanejo nestrpni do vsakega, ki je vsaj malo kriv za njihovo bedo
Kaj ve? se pa ne bom poglabljal, saj vemo, da imamo vsak svoje poglede.
Boss pravi, treba je zamenjat ljudi, ne oblast, zakonodajo in koruptivne ljudi!
Glede na to, da se jih iz leta v leto ve? seli ven, nekaj ne ?tima ane? Mislim, da bi jih ?lo ?e ve?, ?e bi imeli ?anso. Druga stvar je, da verjetno neka Nem?ija ne bo kar gledala in vse sprejela, ?e se pred vrati pojavi skoraj 2 milijona Slovencev.
hmmm, a me ti malo heca? al res ne zna? najti tega podatka? :ne vem:
Meni je sme?no. Skoraj zih sem, da si enkrat rekel, da je statistika super, se da fajn obra?ati ?tevilke. Saj ve?, ?e jih ima par po 4000? lahko super dvignejo povpre?je ostalim na minimalcu.
O obdav?itvi pa sploh ne bi. Konec koncev se ve, da ve?inoma delamo za dr?avo, ne zase. Skoraj pol pla?e, 20% v trgovini, pa vidi? koliko denarja dejansko ostane. Sicer super, ?e je standard vi?ji in ve? kam gre. Ampak problem pri nas je, ?e bi imeli 90% obdav?itev, da bi denar ?e vedno iztekal povsod in bi imeli ban?ne luknje in minus v dr?avni blagajni. In zaradi takih zadev ljudje postanejo nestrpni do vsakega, ki je vsaj malo kriv za njihovo bedo.
Jaz sem pa v?eraj ob 18ih videl na avtocesti Ljubljana-Dom?ale en par na motorju, italijanske tablice. No pa da se pohvalim, v?eraj sem ?el tudi sam en kraj?i krog. Ker se je ravno za?ela zima.
Jaz sem neko? nekdaj v Mantisu na?el original Pirates! Gold za Dos in mi je bilo sme?no, da je novej?a verzija ?isto ista, razen seveda grafike.
Tule v AC4 se prosto vozi? po karibih, ropa? ladije vendar ker je promet mora? paziti ker hitro pride ?e kaka na pomo?, pa seveda bolj ko si razvpit, bolj mora? paziti na pirate hunterje. Svojo barka?o nadgrajuje?, menja? styling dodatke (?e takrat so se to ?li! ). Je pa res, da je ?isto nekaj drugega kot skakanje po mestu, dobesedno igra v igri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zalaufal motor, segrel, na?gal do dobrih 100, natankal in parkiral nazaj v gara?o. Za nekaj je pa fajn taka zima.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani